MuscleMeat

Test.ent. of Sust?

PEOPLES_

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Waar zouden jullie voor gaan?

Deze vraag komt mede doordat sust. 4 verschillende esters heeft en ik me afvraag of je alle vier de soorten test. wel gebruikt als je maar 2 keer per week injecteerd.

De test. mix van Sustanon bestaat uit een 4 tal esters waarvan er trage en snelle esters bij zitten. Dit heeft tot gevolge dat je ook meer schommelingen in je bloedspiegels krijgt. In mijn opzicht geen voordeel. Continuiteit van je spiegels in je bloed is gewoon beter. Daarbij komt nog eens kijken dat je van sust veel vocht vasthoud. En dat is wel het laatste wat je wil denk ik.

Ik ben op dit board wat betreft sustanon een hoop wijzer geworden. Probeer de zoekfunctie ff. Ik kan me zelfs grafieken van bloedspiegels herinneren gloofik...

Ik zou dus kiezen voor Test enanthaat. (daar ben ik zelf nl ook naar op zoek voor een nieuwjaarskuurtje ;-)

Gr J-Naut

sust hoe je juist minder vocht vast dan met enethate.

en voor stabiele spiegels moet je minimaal 3x per week zetten in verband prop

zeker enanthaat voor mij

4cc

• Topic Starter Topic Starter
:help:

Ik had gehoopt dat de meeste hier zouden zeggen dat ik het mis had en er nie zoveel verschil in zou zitten.

Ik kan namelijk wel aan sust. komen maar niet aan de test. :(

Zijn er nog voorstanders voor SUSTANON?

!!BarmaN!! zei:
sust hoe je juist minder vocht vast dan met enethate.

en voor stabiele spiegels moet je minimaal 3x per week zetten in verband prop

Idd, de prop zal veel eerder dan de andere esters uitgewerkt zijn. Hierdoor moet je bij sustanon met een soort overlappingskuur werken. Dwz dat je al terug sus moet injecteren wanneer de enathaat bijv nog actief is maar de prop niet meer. Hierdoor heb je een steeds opbouwende dosis vaan de andere esters als je bv om de twee dagen injecteerd en blijft de prop altijd aan de zelfde dosis.
Veel gebruikers van sust klagen ook van langdurende pijn op de plaats van injectie,wat je bij enanthaat niet hebt.
Ook zijn er veel die sneller gyno gevoelig worden van sust.
Genoeg redenen om enanthaat te kiezen.

-PEOPLES- zei:
Waar zouden jullie voor gaan?

Deze vraag komt mede doordat sust. 4 verschillende esters heeft en ik me afvraag of je alle vier de soorten test. wel gebruikt als je maar 2 keer per week injecteerd.
Sust heeft volgens labtesten aangetoond dat het EOD moet gezet worden wil het stabiel zijn.

Enth bestaat dus maar uit 1 ester enis dus stabieler 1 x per week.

Sorry sust is niet de goede keuze, tenzij in de eerste weken omwille van de enkele kortere esters, maar dan neem je beter prop oid
ps wat zijn je stats ziet er goed uit op die foto!

• Topic Starter Topic Starter
k*t!!! k*t!!! en nog eens k*t!!!

Nou dan maar ergens test. op de kop zien te tikken...iemand ideen (lees:nog iets over?)

En die foto...haha die is een beetje bewerkt ;)
Ik zal in de foto-section de echte ff neerzetten :D

Snap niet waarom ze op dit board Sus zo afkraken meeste mensen die ik ken nemen liever Sus dan enthaat.
Maat van me heeft met Sus en enthaat gekuurd en had beter results met Sus dan Enthaat.
Net als barman zegt drogere massa dan enthaat...
Mijn 1e kuurtje (over paar weekjes :P)word ook Sus en Deca :)

ENERGY zei:
Snap niet waarom ze op dit board Sus zo afkraken meeste mensen die ik ken nemen liever Sus dan enthaat.
Maat van me heeft met Sus en enthaat gekuurd en had beter results met Sus dan Enthaat.

Jij doet sust dan ook eod of niet?

ENERGY zei:
Afkraken is veel gezegd, maar er zijn betere alternatieven, dat zeggen goeroes en vets op andere boards ook hoor.

Waarschijnlijk zal je met sust meer vocht vasthouden en meer acne hebben door de schommelingen van test.

maar als je enathate neemt werkt het pas over 3 week veel nemen er dan d-bol bij voor de eerste weken. bij sust zitten er al korte esters in voor de d-bol inplaats. of is de prop en (der zit nog een korte in volgens mij) te laag gedoseerd om een merkbaar verschil te krijgen?

lijkt me toch veiliger voor de lever gewoon een korte ester inplaats van d-bol of oxy.

maar sust is met lage doseringen niet echt actief denk ik tenminste de prop niet is maar 30 mg van de 250mg en om beetje resultaat te hebben moet je wel eod 100mg prop hebben. duzz mischien dat sust alleen nut heeft in hoge doseringen bij proffs ofzo?

Terug
Naar boven