XXL Nutrition

Test Enth 1 of 2 x per week?

Bezoekers in dit topic

2 keer voor gelijkmatigere bloedwaardes.

grtz
 
ligt ook aan de hoeveelheid. Ik zou in eerste instantie zeggen maandag en donderdag.
Maar als je een eerste kuurtje doet van 250 mg zou ik dat lekker 1 keer in de week zetten.
 
younggod zei:
ligt ook aan de hoeveelheid. Ik zou in eerste instantie zeggen maandag en donderdag.
Maar als je een eerste kuurtje doet van 250 mg zou ik dat lekker 1 keer in de week zetten.

ben ik het mee eens.
 
younggod zei:
ligt ook aan de hoeveelheid. Ik zou in eerste instantie zeggen maandag en donderdag.
Maar als je een eerste kuurtje doet van 250 mg zou ik dat lekker 1 keer in de week zetten.
inderdaad, ging al uit van 500mg :D
 
heb vandeweek een berekeningtje gezien van dutch windmill en daar bleek uit dat het wel degelijk de moeite waard is om twee keer in de week te zetten, ook al is het maar 250 mg per week ;) bloedwaarden schommelden bijna identiek aan sustanon
 
Latin spirit zei:
heb vandeweek een berekeningtje gezien van dutch windmill en daar bleek uit dat het wel degelijk de moeite waard is om twee keer in de week te zetten, ook al is het maar 250 mg per week ;) bloedwaarden schommelden bijna identiek aan sustanon

Weet je nog waar dat was? Ben wel benieuwd namelijk...
 
Latin spirit zei:
heb vandeweek een berekeningtje gezien van dutch windmill en daar bleek uit dat het wel degelijk de moeite waard is om twee keer in de week te zetten, ook al is het maar 250 mg per week ;) bloedwaarden schommelden bijna identiek aan sustanon


ik heb het inderdaad ook gevolgt en ben het helemaal met je eens. Alleen kan ik me voor stellen dat je als newbie prikker liever 1 keer in de week hebt.

vandaar dat ik zei 1 keer.
 
begrijp je wel hoor kerel, je groeit de eerste keer toch als kool. schommelende bloedwaarden of niet ;)
 
maar (als je met ampullen werkt) moet je een halve ml bewaren in de injectiespuit, volgens chemical is dit niet meteen raadzaam (dacht dat het chemical was die het eens aanhaalde?) en ik vertrouw wel op die gozer zijn kennis/ervaring ;)
dus als je met ampullen werkt en je zet maar 250mg zet dan 1 keer, werk je met een vial kan je 2 keer zetten voor optimale resultaten ja ;)
 
als je de injectiespuit bewaard in een donkere kast is er niks aan de hand hoor, HCG bewaar je toch ook in de koelkast? dan zeg ik toch ook niet ik spuit in 1 keer 2500 IU in omdat ik het anders niet kan bewaren?
 
als ik me goed herinner zouden bepaalde stoffen in de injectievloeistof het plastic aantasten waardoor je dus dingen gaat injecteren die je niet wil injecteren, ik dacht dat het chemical was die het zei, dus als je meer wil weten pm je hem best eens, precies weet ik het ook niet meer.
 
Latin spirit zei:
heb vandeweek een berekeningtje gezien van dutch windmill en daar bleek uit dat het wel degelijk de moeite waard is om twee keer in de week te zetten, ook al is het maar 250 mg per week ;) bloedwaarden schommelden bijna identiek aan sustanon

****ed up man!

ik zat net te denken aan test enth. in mijn volgende kuur omdat dat lekker makkelijk was; 1 keer prikken.
Big Cat schreef dat enth. bijzonder geschikt was om slechts 1 keer te prikken, en dat het voor veel stabielere bloedwaardes zorgde dan met sustanon

maar op onstabiele bloedwaardes zit ik al helemaal niet te wachten... dan prik ik nog liever elke dag (bij wijze van spreken)
 
Back
Naar boven