AndroidHealthClinic

Test Enth + Bold

Bezoekers in dit topic

Capoeirist zei:
Kuur is enigzins veranderd trouwens ivm 1e keer wat verkeerd gedaan te hebben :p

Week 1-10: 400mg Bold
Week 2-3: 500mg Test. E.
Week 4-11: 250/500mg Test. E. (hang nog af van gevoel bij)

Week 12-13: 40mg Nolva
Week 14-15: 20mg Nolva



Vanavond 2e inject van test en 3e van bold.

1e keer 400 bold gezet
2e keer 250 test 200 bold
3e keer word 250 test en 200 bold .. dus 2x per week injecten..

Waarom eerste week alleen met bold afgetrapt zonder test erbij? Of lees ik nou verkeerd? :)
 
succes bro en plaats je stats is op dbb..
 
ArieWillem zei:
Waarom eerste week alleen met bold afgetrapt zonder test erbij? Of lees ik nou verkeerd? :)

Had in de spanning niet goed op het ampulletje gekeken :o

Maar ach kwaad kan het niet, komt ergens wel goed uit ook nog ivm lange esters etc.

Weet nu in iedergeval dat de bold lijkt te werken, of anders voel ik me dankzij mijn mentale opsteker alsof ik aan de witte poeder heb gezeten :D
 
Op welke dagen injecteer je?

Ben benieuwd naar je vorderingen..ben aan het puzzelen voor mijn nieuwe kuur. Je gebruikt nu 2 van mijn puzzelstukjes :)

Ga ervoor bro! Grow like a weed!
 
Ik inject op Zondag ochtend en woensdag avond. zet het beide apart.




Begin overigens wel al vochtkop te krijgen :( bloeddruk loopt ook wel hoog op.

Nu al.. shit..
 
gebruik van Proviron is te overwegen..2 tabs per dag
 
Capoeirist zei:
Ik inject op Zondag ochtend en woensdag avond. zet het beide apart.




Begin overigens wel al vochtkop te krijgen :( bloeddruk loopt ook wel hoog op.

Nu al.. shit..

Beetje vocht is niet erg. Zal vast wel meevallen.

Zit nu deze week op 500, hiervoor 2 weken op 750mg gezeten (+600mg Tren) en bijna nergens last van. :)
 
Heb arimidex, maar zolang het niet nodig is is het niet nodig.

MrJ : je kunt morgen keuren :)
 
De eerste roidrage is een feit :mad:

Ik ben al redelijk opvliegend/temperament vol van karakter, maar nu is het wel erg erg. Het is dat ik er nu allerter op ben en mezelf meer dwing tot 10 te tellen..maar dat valt echt niet mee.. was vanmorgen en vanmiddag echt een tijd bom na een aantal enorme irritatie's c.q. uitdagingen (demente vader , iemand in het verkeer die nogal aan het klote was )

Nou wat ik ben aangekomen is onduidelijk, weegschaal heeft het begeven, ik gok 1 kg nu naar anderhalve week, zal vocht zijn ;)

Ben aanzienlijk sterker geworden al. meer herhalingen, meer gewicht, etc. Squat met MrJ donderdag ging echt appeltje/eitje. We hebben ons meer gericht om de pomp bereiken, maar dat is niet echt mijn ding..schaam schaam.. wil gewoon lomp zwaar tillen en niet druk maken of er wel pomp in zit of iets.. (misschien toch maar gaan powerliften :cool: )

Maandag even weegschaal kopen in iedergeval.. en morgen lekker injecteren weer en dan de efteling in..lekker vrede lievend elfjes en kaboutertjes kijken :o
 
Zo... dat was een erg vlot en goed gaande injectie in het linker beentje vanmorgen, al je het lang niet gedaan hebt is eerste paar keer even wennen maar het gaat nu alweer alsof je niks anders doet de hele week (is toch ook zo :o )

Lekker die adrenaline rush erna :cool: De mensen in de (b)efteling krijgen het moeilijk vandaag :p
 
laatste keer injecteren in de benen..au..


Het is me trouwens opgevallen dat iedere keer nadat ik injecteer , 12 a 24 uur later, dat ik koorts heb. Ik kijk het nog een week aan, kijken of dan eea veranderd, want het gene wat ik nu voel/ervaar is meer enthousiasme en dergelijke als wat anders.
 
Laatst bewerkt:
En op dit moment is de pijn in me been zogoed als weg, gisteren niet benen kunnen trainen van de pijn nog.


Merk trouwens dat ik veel meer eetlust begin te krijgen.. die 22 boterhamen per dag + ochtend eten + nog eens avond eten en dan de nodige rijstwafels doen het hem niet........ toch nog wat extra in gaan bouwen.


Oja.. en ik ben erg ongeduldig.. had verdorie nu al 5 kg zwaarder willen zijn na 2 weken.. maarja :o

Vanavond weer in de bips.. nu wel bij elkaar de vloeistofjes ipv 2x prikken.
 
Laatst bewerkt:
Jij krijgt alleen al spieren van naar de supermarkt lopen om een nieuw brood te halen:D
En dan de efteling erbij:P

Hou vol hea;)
 
succes bro,

ik zit heel voorzichtig aan ook aan een test enth. + eq kuurtje te denken, dus ik hou je log in de gaten ;)

slimme zet om die eq op 400mg te zetten; heb al meerdere malen gelezen dat je eq wat hoger moet doseren.

eetlust kan goed van de eq komen, staat er wel om bekend (al heb ik er nog nooit een praktijk-ervaring over gelezen).

ben benieuwd wat met name die eq je gaat brengen, aangezien de meningen hier verdeeld over zijn.


succes
 
Capoeirist zei:
En op dit moment is de pijn in me been zogoed als weg, gisteren niet benen kunnen trainen van de pijn nog.


Merk trouwens dat ik veel meer eetlust begin te krijgen.. die 22 boterhamen per dag + ochtend eten + nog eens avond eten en dan de nodige rijstwafels doen het hem niet........ toch nog wat extra in gaan bouwen.


Oja.. en ik ben erg ongeduldig.. had verdorie nu al 5 kg zwaarder willen zijn na 2 weken.. maarja :o

Vanavond weer in de bips.. nu wel bij elkaar de vloeistofjes ipv 2x prikken.

Met lange esters zonder frontload of kickoff hoe je dat zeker niet te verwachten. :)
 
Geduld is een schone zaak :p
 
succ6drmee bro...ik ga in december beginnen met Test en tren-deca:) zie je imposante verschijning wel op de wok:thumbs:
 
I know MrJ, ik weet hoe het werkt, ben enkel te ongeduldig. Jong van geest nog he ;)


Merk goed dat mijn enthousiasme me energie geeft voor 10.. word er niet goed van.. misschien is dat niet enkel mijn enthousiasme.. ;) heb zo'n onwijze onrust in me donder. Kan niet stil zitten, geef me eten en ik vreet het op, geef me wat te roken en ik rook je hele pakje leeg (en ik rook niet eens) , sta gewoon te stuiteren.

Loo : ik doe uitgebreid verslag dus :) ook om zelf na te lezen en dingen beter te herinneren.


En imposante verschijning.. ............... lol.. wil wel komen wokken ja.
 
succ6 drmee bro;) ik zie je wel op de wok verschijnen:D trouwes..hoe lang gaat ie duren?:P
 
10 weekjes,

Alleen aan het twijfelen of ik terug ga na 250 of 500.

Heb zoiets van volgende keer kan het altijd nog op 500 etc.
 
Back
Naar boven