AndroidHealthClinic

Test Enth + Bold

Bezoekers in dit topic

Ahh...ik zie hier een gelegenheid om als mod op te treden :)

Dit kan ik dus ff niet weerstaan en hier komt het dan.

Kappen nu svp :)

Laten we on-topic blijven en niet kinderachtig doen door op de man te spelen.

Als jullie toch kinderachtig doorgaan, ga ik ook kinderachtig doen, oke? :D

@Capoeirist; Mijn maat heeft dezelfde kuur gedaan met de spullen van een ander uglab en ik ook nauwelijks aangekomen. Het is slechts speculeren waar het aan ligt, want over dat uglab waarvan hij spullen heeft gebruikt, hoorde hij alleen maar goede verhalen.

Succes met je kuur iig! Probeer eens iets te wijzigen in je voeding ofzo, moet toch iets proberen om vooruitgang te boeken.
 
Suat zei:
Ahh...ik zie hier een gelegenheid om als mod op te treden :)
Dit kan ik dus ff niet weerstaan en hier komt het dan.
Kappen nu svp :)
Laten we on-topic blijven en niet kinderachtig doen door op de man te spelen.
Als jullie toch kinderachtig doorgaan, ga ik ook kinderachtig doen, oke? :D
@Capoeirist; Mijn maat heeft dezelfde kuur gedaan met de spullen van een ander uglab en ik ook nauwelijks aangekomen. Het is slechts speculeren waar het aan ligt, want over dat uglab waarvan hij spullen heeft gebruikt, hoorde hij alleen maar goede verhalen.
Succes met je kuur iig! Probeer eens iets te wijzigen in je voeding ofzo, moet toch iets proberen om vooruitgang te boeken.


:D
 
Mss dat test en boldenone toch niet zo'n goede combo is... Mss iemand die kan uitleggen waarom dat zo zou zijn?
 
inVorm zei:
Mss dat test en boldenone toch niet zo'n goede combo is...

waarom zou t geen goede combi zijn, ik heb inmiddels met test/bold kuur al meer dan 8kg gepakt. dus weet niet waar je t vandaan haalt maar combi is volgens mij niets mis mee
gr d
 
Dennis, wat waren je stats, wat zijn je stats, welke hoeveelheden..
 
stats waren 102 kg
kuur momenteel zie log, momenteel iets meer dan 110kg vetperc is iets gedaald, taille van 33 inch. onze high tech gym heeft geen oudewetse vetperc% meter
 
dennis999 zei:
vind je bold. ook een beetje laag ingezet gezien je stats.
verder schrijf je dat in week5/6 de gains tegenvallen. op de us-boards wordt bold. vaak voor 14-16 weken gebruikt. heb geduld mijn vriend.
misschien een idee om de laatste weken tren act in te voegen en evt kuur enkele weken door te trekken. komt kracht en agressie zeker om de hoek kijken
gr dennis

Mijn cycle van begin dit jaar was 15 weken Bold 400mg (2ml) en 1e 8 weken met Tren acetate..daarna nog 8 met winny tabs 50mg ED

Deze cycle is een van mijn beste geweest tot nu toe..ook met behouden van de massa was ik tevreden

Zo de Bold zeker bijbestellen en doortrekken naar de 14-16 weken zoals dennis al aangeeft

DOEN!
 
dennis999 zei:
waarom zou t geen goede combi zijn, ik heb inmiddels met test/bold kuur al meer dan 8kg gepakt. dus weet niet waar je t vandaan haalt maar combi is volgens mij niets mis mee
gr d
ik heb anders een stuk of 3 negatieve ervaringen gehoord over eq.
weleenswaar op een ander board, maar daar wordt het zeker afgeraden vanwege zwaar tegenvallende resultaten (en dat waren zeker geen beginners).
daarom vind ik het mooi dat er nu 3 man bezig zijn met eq, kan ik goed zien of ik het in een volgend kuurtje ga nemen :)
zoals het er nu naar uit ziet zeker niet...

ondanks dat je met eq kwalitatievere massa pakt in vergelijking met deca (en een shitload waterretentie), denk ik toch dat deca een betere eiwitspaarder; je houdt van die deca meer over dan van de eq.

en hoe zit dat met die toename in honger; heb je daar daadwerkelijk profijt van?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de kuur zeker niet doortrekken. Als de kuur eindigd eindigd ie, en dan ga ik met andere middelen kuren over 6 maanden.

Honger... ik vreet sowieso enorm, maar denk wel dat het wat is toegenomen ja.

Of ik de kuur kan aanraden ja of nee hoor je als ik er klaar mee ben over 4 weken.
 
ik heb overal altijd te horen gekregen dat een kuur zonder test geen kuur is.
maar bold en tren en winny is dus ook goed te stacken zonder test?
is dat niet schadelijk voor je libido dan?
het lijkt me wel dat je met die combi ongelofelijk droger kan worden.
 
maartenonnink zei:
ik heb overal altijd te horen gekregen dat een kuur zonder test geen kuur is.
maar bold en tren en winny is dus ook goed te stacken zonder test?
is dat niet schadelijk voor je libido dan?
het lijkt me wel dat je met die combi ongelofelijk droger kan worden.

Ik zou altijd Test. gebruiken. Maar dat is meer een discussie die je bijv. in dit topic zou kunnen voeren:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=47651&page=2
 
En met altijd test gebruiken neem ik aan dat mr J ook bedoeld test in lage doseringen ter voorkoming van libido problemen?
 
Goed dan zal ik de update doen dat de keelpijn zo goed als weg is, ik wel wat hoest en onzettende snotneus heb.. wcrollen en zakdoeken waren niet aan te slepen dus snuit nu hele handdoeken vol :p hoe ranzig ;)


Ga vanavond toch wat proberen te trainen vanavond.. heb gisteren en eergisteren rust gehouden.


Dadelijk ezeltje prikje..dat zal wel pijnlijk zijn met nog wat verkoudheid en ik denk wat koorts of griep onder de lederen.
 
Wellicht ten overvloede, maar 3500 kcal vind ik erg weinig, dat eet ik ook terwijl ik 95 weeg en niet kuur. Ieder lichaam anders, ok, maar geen groei en relatief weinig kcal zouden mij maar een ding zeggen: gooi er nog wat bovenop ! Minimaal 500..

succes man
 
Ben nog aan het rekenen :) Zal het straks even posten.


Vanmorgen 102,5kg .. dat was flinke tegenvaller..maarja nog niet helemaal beter etc.. flink liggen zweten afgelopen dagen..
 
,
 
Ik kom er nu achter dat ik s'morgens dat ene ei weg kan laten, maar dat moet eten met het avond eten en net voor het trainen ook wat whey gaan nuttigen.
 
Trouwens, ik ga zondag/maandag week 7 in, nog 3 weken te gaan + dan nog 1 injectie testo zonder bold.

Ik maak de 3 weken nog af idd daarna te zeggen dat ik er alles aan heb gedaan,

voor mij staat het eigenlijk wel vast, GS bracht iets maar bij lange na niet voldoende. Dat het bij andere werkt, great, good for you, maar de GS spullen die ik heb is Generic Shit

Moest voor een vriend(powerlifter) wat dianabol regelen van GS, hij gaat het proberen en we zullen zien. Hij neemt ook mijn nolvadex van GS over.. Als hij geen gains maakt .....

Ik zelf hoor vanavond of morgen of maatje akapuxuh diana's kan leveren.

Dan slik ik de nolvadex tenminste niet voor niks ;) die heb ik trouwens al van ander merk besteld als van GS...


Nu mag iedereen GS komen verdedigen en zeggen dat diana's slecht zijn en stupid.. bespaar je de moeite ;)
 
Laatst bewerkt:
de topic titel is automatisch aangepast.. cool..

Vanavond lekker trainen.. verwacht er niks van, dan valt het ook niet tegen :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven