AndroidHealthClinic

Test Enth + Bold

Bezoekers in dit topic

Ok

het staat vast voor mij.

GS IS ROTZOOI!

Jongen heeft dianabol geprobeerd van GS, Dianabol moet je binnen 48 uur echt al wel merken, 30mg, niks, 40mg niks.. dag rust..nog niks.. 3 dagen akapuxuh nu met 30mg en hij , heeft naast al wat vocht kop, ook een enorme kracht toename.

Mijn shit ? 0,0,0,0 eerste vial bold en test leek wat te doen maar eigenlijk gewoon niks, iets betere pomp, geen kg's gegaind eigelijk, nu de 2e vial man gewoon 0,0

Ik heb al meerdere mensen gehoord die met zelfde bezig zijn of met GS slechte tot geen resultaten hebben gehaald. Ik noem geen namen, ze mogen zichzelf melden als ze daar behoefte aan hebben.

Ik kap er mee na 7 weken.

Groot worden doe je niet samen met GS, dat is wel duidelijk.


Nu kan men roepen dat 250mg=250mg, dat kan wel zijn, maar als er niet voldoende tot geen werkzame stof in zit dan kan het net zogoed 250mg slaolie zijn (misschien synthol effect in je bil ? ;) )

Van test groei je mits er maar voldoende van aanwezig is. Als je niet groeit, je niet geiler voelt, je niet superman voelt of tikkeltje sneller geirriteerd, geen vocht vast houd, of een van de andere kenmerken, dan zit er duidelijk iets niet goed.

Ik heb pm ontvangen van iemand die duidelijk ook teleurgesteld is in GS.

Daarnaast meer gelezen over de dianabol tablets ervaringen van GS en dat het niet op schiet.

Ik zou minder snel aan jezelf twijfelen als je niet vooruit gaat op GS maar eerder aan het produkt.

Zie het aan mij, voeding goed, train hard, redelijk hoge doseringen test en waar is het resultaat ?

Praat eens met oude wedstrijd mannen, hoeveel hebben er hier niet al gezegd dat meer niet altijd beter is ? Iedere kuur moet je flink aankomen, wat je overhoud uiteindelijk is ook niet mis.

Veel van de ouderwetse kuren werken uitstekend, neem de neven effecten zoals vocht gewoon voor lief en knal die weken. Goed nakuren en wacht 6 maaanden of een jaar tot de volgende.

De ouwe garde heeft het wiel uitgevonden, waarom gaan wij het proberen op nieuw uit te vinden ? nieuwe producten wil niet altijd zeggen beter.

Dat schijnbaar een groot deel van kurend Nederland GS gebruikt.. vraag mij af wie dat verteld, de verdeler die geld wil verdinen ? marktonderzoek gedaan ? rijk der fabelen ?


Begin januari gewoon een ouderwetse kuur met testo/deca/primo op lage doseringen.... old school does work.
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt wel lef!Met vooral je nieuwe slagzin zul je wel wat reacties krijgen!!
 
Ik vertel gewoon mijn ervaring, meerdere mensen schijnen hem te delen, dus zo lefvol is het niet. Hopen dat iedereen het meld die dezelfde ervaring heeft , als andere dat gedaan hadden had het mij geld/tijd/moeite gescheeld.

Als men hierom gaat zeiken .. Kritiek mag ook gelezen worden.
 
Op hoeveel test had je ook alweer gekuurd? 250mg/week of 500?

In het begin van de log klonk je nog positief met x aantal kilo aangekomen en vriendin die duidelijk verschil zag in je lichaam etc etc. Maar uiteindelijk toch 0,0 resultaat? Vreemd dan. Maar lullig voor je. Heb zelf geen GS ervaring maar MRP gaat lekker hier.

Als je trouwens oldschool wilt doen moet je het hele jaar door aan de dianabol gaan :)
 
Ik ben net voor de kuur meer gaan eten dus dat verklaard gewicht toename.

Paar weken voor de kuur voor het eerst in mijn leven leren deadliften, daar begin je op gegeven moment ook resultaten van te zien.

Zwaardere shrugs gaan doen net voor de kuur. (hele tijd rustig getraind ivm het niet goed aanvoelen een dag later van de nek)

Dus voor mij is eea verklaarbaar.


en old skool is natuurlijk niet dianabol een jaarlang ;)
 
Zwaar klote voor je man. Zonde dat het niets geworden is. Hoop voor je dat je volgende kuur een stuk beter gaat :thumbs:
 
Thanks pat!



Hier de batch nummers zoals ik beloofde

Vial 1 boldone : lot. 352795 exp.: 02-2009
Vial 2 boldone : lot. 352795 exp.: 02-2009

Vial 1 test enanthate :lot.998574 exp.: 06-2009
Vial 2 test enanthate :lot 998574 exp.: 06-2009


Verdere bevinding..

Vial 1 van zowel test als bold een druppel op me vinger gedaan en op me tong, dit brande.

Vial 2 van zowel test als bold een druppel op me vinger en toen op me tong, dit brande niet, eerder een smaak van een leren tong ofzo.
 
echt balen gozer,
het is gewoon zwaar klote als je je echt had "verheugd" op een periode van wreed knallen, en dat er dan niks gebeurt...
je zal wel weer op je vingers getikt worden met je uitspraken over GS, maar feit is gewoon dat het bij jou geen ene reet heeft gedaan, punt uit.
Ik heb enige tijd een kuurtje t-bol GS achter de rug, ik heb zelf ook weinig tot niets gemerkt van deze tabs, zelfs niet op 50mg per dag. Was ook super balen...Voor mij staat ook vast die die t-bol van GS gewoon niet deed wat het moest doen (zie logje....)

Daarvoor een kuur met primo/anavar gedaan van GS, en die ging wel als een speer.

Het is goed dat er gemeld wordt dat een product zijn werk niet doet, aan welke factor het ligt doet er verder niet zoveel toe, op een gegeven moment kan je zelf conclusies trekken of het aan een persoonlijke factor lag, of dat het product toch niet zo goed was.....en als dat zo blijkt te zijn, dan zal de marktwerking er vanzelf voor zorgen dat het product wel beter wordt :)
succes met je volgende kuur! en tot die tijd; knalse
 
Dank voor je reactie, je omschrijft het beter als ik allemaal.
 
ik heb het aandachtig gelezen en vind ik ook egt zwaar klote voor je!!
je hebt je best gedaan als ik het goed heb gelezen en gewoon zwaar k*t dat het zo is gelopen.. maar ik hoop egt voor je dat je bij je volgende kuur lekker knalt met je gains

ik wilde zelf ook een kuurtje pakken test en boldenone maar wel van GG..

iemand daar ervaringen mee??
 
GG is wel Lekkah!
 
..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erg blij voor je dat het bij jou aanslaat!
 
Gewoon genoeg spruitjes eten, de rest komt daarna vanzelf.

Succes met je volgende kuur.

Groeten van de spruitjesteler.
 
Back
Naar boven