Fitness Seller

Test Enth + Bold (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben gisteren op weegschaal geweest waar ik een paar weken voor de kuur op ging staan (daar heb ik aantal jaren iedere zondag ochtend op gestaan met nuchtere maag)

Met nuchtere maag was ik laatste keer 101kg op die weegschaal

Gisterenavond na avond eten en zo was ik 106kg.

Volgende week weer eens wat meten.

Zit nu begin 5e week. Dus ben nu iets van een kg of 4 aan gekomen. De effecten tot nu toe zijn, klein beetje sterker, betere pomp en pomp blijft langer hangen.

De lady had me week of 2 niet gezien en zag enkele dingen vooruit zijn gegaan : Benen dikker, straps verbeterd, midden van de rug 2 dikke strepen lopen (onderaan de straps) en onderrug verbeterd.

Spiegel is mijn beste vriend nu. Heb het idee dat schouders al iets of wat verbeterd is en armen zijn iets dikker maar nog niet bijster veel. Meten is weten. Dat komt dus weer.

Humeur is goed verder. Geen hoge toppen en geen diepe dalen.
 
Dat wat jij schrijft over je borst had ik ook, op t werk vroegen ze vorige week of ik soms aan de annabolen zat en dat ik echt op een Jerommeke begin te lijken omdat mn bovenlichaam er zo dik uitzag. Dat was na 2 weken niet trainen:eek:
 
inVorm zei:
Dat wat jij schrijft over je borst had ik ook, op t werk vroegen ze vorige week of ik soms aan de annabolen zat en dat ik echt op een Jerommeke begin te lijken omdat mn bovenlichaam er zo dik uitzag. Dat was na 2 weken niet trainen:eek:

Rust is een goeie vriend :)

Ze zien me gelukkig dagelijks op het werk dus dat scheelt iets voor mij. Maar mensen die me paar weken niet gezien hebben reageren allemaal..
 
jullie kennen vast dat plaatje (kon hem zo gauw niet vinden) met de 2 speculaashazen.. pain in the ass, you say what?

Nou pijn in de bips is stuk minder :) Kan zitten, springen, huppelen:o


Wat ik trouwens ook nog heb al stok achter de hand op het werk is kwestie van spiergeheugen...


Oja en 1 kuit en knie holte heb ik last van spataders..dat is nu veeeeel erger.. en ziet niet fraai uit, een aantal lijken wel geexplodeerd, heb er een ster vormige op zitten nu, best humor maar toch ...

Heb trouwens eetlust, mijn hemel.. wat ik nu eet is eigenlijk nog niet voldoende, kan dat denk ik wel om het uur op ipv om de 2 uur.. pfff

Ben er ook steeds meer van overtuigd dat spul uit de apotheek maar de helft van de doseringen nodig heeft als dat van underground labs en dergelijke dus mijn grens heb ik dit maal overschreden om te testen (underground lab spul) Dat ga ik in de volgende kuur testen. (ik ben nog bezig maar goed, de volgende hebben we het al over ;) )
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond woog ik trouwens 108kg.. vocht begint toe te nemen... :(

Gevoelige tepels ook..

Snel opgefokt valt wel mee, kan het allemaal gelukkig wel relativeren, ben wel sneller gespannen, merk het gewoon.

Slapen gaat onwijs k*t, ik kan op ieder moment mijn ogen dicht doen en ik slaap, zelfs hier achter de pc. S'nachts word ik wakker... hoe irritant.. s'morgens kan ik me bed niet uit..
 
Capoeirist zei:
Gisteravond woog ik trouwens 108kg.. vocht begint toe te nemen... :(

Gevoelige tepels ook..

Snel opgefokt valt wel mee, kan het allemaal gelukkig wel relativeren, ben wel sneller gespannen, merk het gewoon.

Slapen gaat onwijs k*t, ik kan op ieder moment mijn ogen dicht doen en ik slaap, zelfs hier achter de pc. S'nachts word ik wakker... hoe irritant.. s'morgens kan ik me bed niet uit..

van test ga je slecht slapen dat is algemeen bekend. met tren slaap je zelfs nog slechter vind ik. neem je iets tegen vocht?
 
Ja, die insomnia vind ik de irritantse bijwerking, en dat met 250 mg in de 5 dagen. Lachen als ik over een paar maanden op de 500 mg p/w ga zitten:mad:
 
dennis999 zei:
van test ga je slecht slapen dat is algemeen bekend. met tren slaap je zelfs nog slechter vind ik. neem je iets tegen vocht?

Nog niet, even aankijken en anders word het om de dag 1 arimidex.. of het word de plaspillen van me pa in beslag nemen (hij krijgt nieuwe op recept) :o
 
Nou vanmorgen op de weegschaal gaan staan nuchter en na wc, 104kg. Als ik flink eet is het niet gek dat ik s'avonds laat 3kg zwaarder ben + het vocht omdat het s'avonds is etc.

Dus zit nu in de 5e week en heb..trommelgeroffel, 3kg gewonnen waarvan ook nog vocht. Hetgene wat ik gewonnen heb had ik ook wel gewonnen omdat ik mijn voeding verbeterd heb en in de bulk zit nu , my 0.02 cents..

We modderen voort.. allerminst tevreden in iedergeval tot nu toe. Time will tell. Ben gewoon gruwelijk eigenwijs :D ;)

Misschien een dipje omdat ik vanmorgen ook al 2 gastjes van een scooter af wou trekken... (heb ik wel vaker, misschien dat het nu wat eerder is :o )
 
ik begin soms ook te denken dat boldenon de gains van test tegenhoud.
hoe zit het met de pomp?
 
Ja weet ook niet wat ik er van moet denken.

De pomp is wel goed aanwezig als ik me daar op focus, die blijft dan 2 a 3 dagen hangen.

Een van mijn informatie bronnen ;) zei dat boldone een halfwaarde tijd heeft van 21 dagen.. dus tja..

Weet het allemaal niet zo eigenlijk, helaas.
 
ja kijk, Test + deca en je bent na 5-6 weken al 7-8kg bij, natuurlijk ook vocht maar kracht en massa zijn verbluffend.
test + equi zorgt precies zelfs voor minder gains als een testonly op dezelfde hoeveelheid.

mja kmoet wel zeggen ik word wel mooier en voller , maar toch vind ik de resultaten na 5 weken nog niet verbluffend.
 
Thanks J.



idd, de kracht en zo valt mij ook tegen, wou sowieso al niet gek veel zwaarder gaan omdat je je gewrichten enigzins moet sparen en je aanhechtingen maar ik duw en trek weinig extra ten opzichte van normaal, ik hou het wel wat langer vol lijkt het, of dat nou komt van de voeding of de roids.. no clue.

We zullen zien, zal deze kuur zo afmaken en eind resultaat bekijken en meten vooral.

Volgende kuur word weer gewoon lomp ouderwets testoviron + deca of primo etc, dan maar vocht maar wel meer gains.
 
Beast N°1 zei:
ja kijk, Test + deca en je bent na 5-6 weken al 7-8kg bij, natuurlijk ook vocht maar kracht en massa zijn verbluffend.
test + equi zorgt precies zelfs voor minder gains als een testonly op dezelfde hoeveelheid.
mja kmoet wel zeggen ik word wel mooier en voller , maar toch vind ik de resultaten na 5 weken nog niet verbluffend.

Nog noooooooooit gehoord dan Eq. je gains remt kerel. Heb je daar misschien meer voorbeelden van?
 
Capoeirist zei:
Thanks J.


Volgende kuur word weer gewoon lomp ouderwets testoviron + deca of primo etc, dan maar vocht maar wel meer gains.

Test. Prop. en Primo zullen niet snel voor vocht zorgen kerel. ;)
 
MrJ zei:
Test. Prop. en Primo zullen niet snel voor vocht zorgen kerel. ;)

Hij had het over testoviron (enanthaat dus) en deca schat :) Dat zorgt echies wel voor een hoop vocht..
 
dat zeg ik niet , ik zeg het LIJKT mij zo.
 
ArieWillem zei:
Hij had het over testoviron (enanthaat dus) en deca schat :) Dat zorgt echies wel voor een hoop vocht..

Wist ik wel, ik las echt geen Testovis, echt niet! :D
 
Beast N°1 zei:
dat zeg ik niet , ik zeg het LIJKT mij zo.

OK, maar dat lijkt mij dus heel sterk. ;)
 
Back
Naar boven