XXL Nutrition

Test Enth + Bold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ zei:
Eerst andere dingen uitsluiten zoals ik al zei. Voeding nalopen om te beginnen.
Heb nooit gehoord van een slechte batch van GS waar dus geen of zeer weinig werkzame stof inzit.
Of het voor jou heeft afgedaan is jouw zaak, maar niet zeggen dat GS slecht is omdat het toevallig bij jou niet schijnt aan te slaan (terwijl de reden daarvoor onduidelijk is).
En nee, ik heb er geen aandelen in. Dezelfde post kan je van mij verwachten als het over elk ander goed aangeschreven UG lab gaat.


Kijk , DAT bedoel ik nou, waar hoor je hem zeggen dat GS slecht is Mr J???????????:mad:

LEZEN!
 
Die Lange zei:
Kijk , DAT bedoel ik nou, waar hoor je hem zeggen dat GS slecht is Mr J???????????:mad:
LEZEN!
Zelf lezen: "Ik zeg, misschien slechte batch/ampullen. "
 
Ik krijg het idee dat je hier als achterlijke word behandeld als je niet de meningen deelt van andere.

Ik train nu 8 jaar, waarvan tijdje er tussen uit geweest, ik ken mijn lijf, ik weet wat ik moet eten en in welke hoeveelheden, ik heb andere ideeen over kuren als de meeste hier en meteen word alles afgedaan alsof het aan jezelf ligt, want GS kan niet slecht zijn. Ammehoela.

Ik ben van 72kg naar 107kg gegaan met 1 mislukte kuur die ik na 3 weken moest afkappen ivm auto ongeval, en dan gaat iemand me vertellen dat ik niet goed eet ? ik wil niet arrogant over komen maar wees eens fokking realistisch.

Maargoed ik ga het log verder bij houden , we weten ieder zijn mening.
 
Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Eerst andere dingen uitsluiten zoals ik al zei. Voeding nalopen om te beginnen.
Heb nooit gehoord van een slechte batch van GS waar dus geen of zeer weinig werkzame stof inzit.
QUOTE]


Je bent toch een moderator die alles op dit board doorleest?
Vaag dat het je dan niet opgevallen is dat er meerder mensen posten dat GS niet aan hun verwachtingen heeft voldaan.......
Klinklare lulkoek dus, meerderen op dit board hebben er een mening over
 
Capoeirist zei:
Ik krijg het idee dat je hier als achterlijke word behandeld als je niet de meningen deelt van andere.

Ik train nu 8 jaar, waarvan tijdje er tussen uit geweest, ik ken mijn lijf, ik weet wat ik moet eten en in welke hoeveelheden, ik heb andere ideeen over kuren als de meeste hier en meteen word alles afgedaan alsof het aan jezelf ligt, want GS kan niet slecht zijn. Ammehoela.

Ik ben van 72kg naar 107kg gegaan met 1 mislukte kuur die ik na 3 weken moest afkappen ivm auto ongeval, en dan gaat iemand me vertellen dat ik niet goed eet ? ik wil niet arrogant over komen maar wees eens fokking realistisch.

Maargoed ik ga het log verder bij houden , we weten ieder zijn mening.

Ik heb zelf tot 2x toe er weinig vastgehouden van een kuur. Ipv meteen de zwarte piet toe te spelen aan de AAS ben ik eerst eens gaan kijken of ik zelf maybe iets verkeerd deed. Tot 2x toe bleek dat het geval.

Dus ik spreek ook uit ervaring dat je eerst eens zelf moet kijken hoe en wat.

Als ik nu even snel naar je voedingsschema kijk kom je uit op 3000-3500kcal en 200gram eiwitten. Vind ik niet zoveel voor iemand van 105kg.

Maar goed, ik ga er verder geen woorden aan vuilmaken.
 
ten eerste verwachtinge zijn vak te hoog gespannen, van 500mg test word je heus geen beest ineens.
ten tweede is 500mg test en 375mg bold. p/w te weinig voor iemand van rond de 105 kg
 
Die Lange zei:
Je bent toch een moderator die alles op dit board doorleest?
Vaag dat het je dan niet opgevallen is dat er meerder mensen posten dat GS niet aan hun verwachtingen heeft voldaan.......
Klinklare lulkoek dus, meerderen op dit board hebben er een mening over

Ah, meerdere mensen nog wel. Was me niet echt opgevallen.

Wel dat er veel geroepen werd dat GS vuile batches (haren in de olie) op de markt zou zetten. Uiteindelijk 0,0 bewijs, niemand kon opeens een foto daarvan plaatsen.

Ieder zijn of haar mening, maar er moet niet te snel worden geroepen dat iets slecht is.
 
MrJ zei:
Als ik nu even snel naar je voedingsschema kijk kom je uit op 3000-3500kcal en 200gram eiwitten. Vind ik niet zoveel voor iemand van 105kg.
Maar goed, ik ga er verder geen woorden aan vuilmaken.

hhhehe, da's keiweinig:rolleyes:
 
dennis999 zei:
hhhehe, da's keiweinig:rolleyes:

Zo op het eerste gezicht hoor. Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Veel kip en tonijn kunnen z'n eiwitinname misschien toch wel naar de 300gram gooien.

Maar goed, dan heb je ook je carbs en je vetten nog nodig.
 
Ik zit op 300 gram eiwitten dus dat is niet kei weinig, kom op het moment op meer als 3500 Kcal , daarnaast nog allerlei vetten en supplementen etc. etc.

Dus voeding zit echt wel snor.

En ik verwacht echt niet dat ik een beest word, ik mis echter het gevoel en een aantal kg winst. Dat ik gisteren voor het eerst in 6 weken een keer bere sterk ben..nou nou.. hele verwachting..


voor de rest zal ik me even inhouden over bruine armen en dergelijke.


ow trouwens..

2,4 ml per week aan test en 2,4 ml aan bold is iets meer als 500 test en iets meer als 400 bold..
 
Capoeirist zei:
voor de rest zal ik me even inhouden over bruine armen en dergelijke.


vooral niet doen:D

ik heb echter niets met mr j, ben t vaak genoeg niet met hem eens, maar als jij daar anders over denkt, prima.

toch nog succes met je kuur, ga je nog tren act invoegen of laat je t zo?
 
Jawel, frustratie, excuse me. :)

Ga niks invoegen , hou het hierbij. Maak het af en dan kijk ik volgende kuur weer om het hetzelfde te doen als bij mijn 1e kuur waar ik na 3 weken mee moest stoppen. Kijken of ik dan mensen wakker kan schudden :)
 
MrJ zei:
Ah, meerdere mensen nog wel. Was me niet echt opgevallen.
Wel dat er veel geroepen werd dat GS vuile batches (haren in de olie) op de markt zou zetten. Uiteindelijk 0,0 bewijs, niemand kon opeens een foto daarvan plaatsen.
Ieder zijn of haar mening, maar er moet niet te snel worden geroepen dat iets slecht is.

MR J, met alle respect maar;

Maybee moet je nog beter dit board in de gaten houden, staan zat verhalen dat GS niet aan volwachtingen voldoet; met name de orals hebben nogal eens in de nagatieve publiciteit gestaan!:cool:

Sorry hoor maar voor de 2e keer; ER WORDT DOOR CAPOERIST OOK NIET GEROEPEN DAT GS SLECHT IS.???

"ER WORDT NIET VOLDAAN AAN DE VERWACHTINGEN", da's heel wat anders, misschien in jouw beleving niet!:rolleyes:

Met je laatste zin ben ik het dan nog wel eens! Niet te SNEL ROEPEN dat iets slecht is :D
 
Die Lange zei:
MR J, met alle respect maar;
Maybee moet je nog beter dit board in de gaten houden, staan zat verhalen dat GS niet aan volwachtingen voldoet; met name de orals hebben nogal eens in de nagatieve publiciteit gestaan!:cool:
Sorry hoor maar voor de 2e keer; ER WORDT DOOR CAPOERIST OOK NIET GEROEPEN DAT GS SLECHT IS.???
"ER WORDT NIET VOLDAAN AAN DE VERWACHTINGEN", da's heel wat anders, misschien in jouw beleving niet!:rolleyes:
Met je laatste zin ben ik het dan nog wel eens! Niet te SNEL ROEPEN dat iets slecht is :D

Ik hou buiten dit board ook zat andere boards in de gaten kerel. Denk dat ik zeer goed op de hoogte ben van wat er speelt. ;)

Maar goed, alles is al gezegd. Verder ontopic dan maar. :)
 
MrJ zei:
Dit soort uitspraken dienen toch met enige voorzichtigheid geplaatst te worden kerel.
500mg Test. per week is 500mg Test. per week. Punt. Of dit nu UG lab of human grade is, boeit totaal niet. Ik zou eerst nog maar eens je voeding uitschrijven in detail, best kans dat daar eea niet goed zit.
Dus nogmaals het verzoek om niet direct te wijzen naar een UG lab dat niet doet wat het zou moeten doen. Want dat is echt verkeerd.

Sorry J, maar vind dit een onzin post die voor de zoveelste keer weer over het heilige huisje op dit board gaat.

Wie zegt er dat in alle batches van een ug lab 500 mg zit? Niemand, daarom is de prijs daar ook naar. Labtests geven ook maar een momentopname. Ik vind het zonde dat je met uitspraken als:
MrJ zei:
"Dus nogmaals het verzoek om niet direct te wijzen naar een UG lab dat niet doet wat het zou moeten doen. Want dat is echt verkeerd".
je eigen onpartijdigheid te grabbel gooit. :(

Ik weet dondersgoed dat je resultaten van zoveel meer afhangen dan alleen je juice, maar elke keer weer dat afkappen van kritiek op bepaalde ug labs vind ik wel erg opvallend worden..

Ciao, Arie
 
Hou toch op man. Ik ben onpartijdig. Geen uitspraken doen als je totaal niet weet hoe of wat. Wordt er nu wel een beetje simpel van, je doet een uitspraak en meteen komt er iemand roepen dat je partijdig bent als mod. :rolleyes:

Niet is heilig hier, maar er wordt te snel gewezen, dat maak ik hier duidelijk.
 
MrJ zei:
Hou toch op man. Ik ben onpartijdig. Geen uitspraken doen als je totaal niet weet hoe of wat. Wordt er nu wel een beetje simpel van, je doet een uitspraak en meteen komt er iemand roepen dat je partijdig bent als mod. :rolleyes:
Niet is heilig hier, maar er wordt te snel gewezen, dat maak ik hier duidelijk.
Jij hebt moeite met toegeven dat je soms ook wel een sfout kan zitten he>????? :D ik lees alleen maar "MR J heeft altijd gelijk, en duld geen tegenspraak"-achtige uitspraken
Siert je niet, sorry
En @ Willem; Dat d8 ik dus.........
 
Die Lange zei:
Jij hebt moeite met toegeven he>????? :D "MR J heeft altidj gelijk, en duld geen tegenspraak"
Siert je niet, sorry

Weer iemand die me meent te kennen. :yawn:

Het zou jou sieren als je ergens ander gaat trollen.
 
MrJ zei:
Weer iemand die me meent te kennen. :yawn:
Het zou jou sieren als je ergens ander gaat trollen.

Mij horen menen dat ik je ken??????:eek:

Kom op vent, je bent een moderator en vanuit vakkundig oogpunt moet je daar ook naar handelen..........je hebt toch belang bij terugkerende boardgebruikers???
 
Die Lange zei:
Mij horen menen dat ik je ken??????:eek:

Ja. Als je zegt dat ik moeite met toegeven hebt (zonder dat te kunnen onderbouwen).


Kom op vent, je bent een moderator en vanuit vakkundig oogpunt moet je daar ook naar handelen..........je hebt toch belang bij terugkerende boardgebruikers???

Ik heb jou niet nodig om mij van enig advies te kunnen voorzien hoe ik mijn 'taken'' als moderator dien in te vullen.

Verder mag je deze 'discussie' verder doorgaan via PM, maar blijf niet dit topic vervuilen.
 
Back
Naar boven