AndroidHealthClinic

test eq - Tren A Mast P Test E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beastpkr

Novice
Lid geworden
6 jan 2014
Berichten
20
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
67kg
Beste mensen.

Zit inmiddels week 8 van test E 1000mg /750mg in verband met financiele kwestie (koop liever eten dan roids) heb ik besloten om van Test E 1000mg en Bold 1000mg te switchen naar Tren A(???). Mast Prop (500 / 600) en Test E (250/125mg).

Mijn vraag aan jullie is wat is een MINIMALE EFFECTIEVE dosis voor tren omdat dit extreem effect geeft zowel positief als negatief. (zelf al eerder een fout in gemaakt)

Stats: 22jr
1.78
91/88 kg
7% bodyfat at the moment
Ben niet aan het cutten probeer lean bulk
 
Heb je die tren en mast nog op een plankje staan ofzo? Anders gaat dit toch nooit goedkoper zijn?
 
haha zo iets jaa bedoel meer in de zin van als ik bold moet pakken 800mg tot 1gr om iets te merken. werkt super hoor maar niet waard voor dat geld. Zo te lezen heb ik verkeerd getypt bedoelde om de dag liefst 1ml prop masteron samen met tren ace. Maar ik wacht eerst op antwoord voor ik begin haha IkWilGrootWorde
 
Ik merkte 262,5mg tren a (of 75mg eod) echt wel aan m'n fysiek hoor. Zat ook wel in een cut dieet

Je lijkt wel al wat doseringen 'gewend' te zijn :D zou em op 75-100mg eod houden
 
Wtf je bent 22 en je prikt 500 mg tren a per week man je weet niet welke problemen je zal krijgen met goeie tren a is 50mg eod meer dan genoeg eten moet je doen !!!
 
Stats: 23jr
1.78
88/90 kg
12% bodyfat at the moment (mijn stats)

zit zelf op 600 test-e 500 tren-e en mag niet klagen:D
 
Stats: 23jr
1.78
88/90 kg
12% bodyfat at the moment (mijn stats)

zit zelf op 600 test-e 500 tren-e en mag niet klagen:D
Nu ga je wel niet klagen wacht maar tot je off gaat/bent je Axis gefrituurd misschien heb je geen problemen ... Dan was het BUNK !!
 
Wat neem je van ai wat is je pct na de kuur ??
 
Nu ga je wel niet klagen wacht maar tot je off gaat/bent je Axis gefrituurd misschien heb je geen problemen ... Dan was het BUNK !!

blast/cruise voor de komende jaren dusja....
 
Wtf je bent 22 en je prikt 500 mg tren a per week man je weet niet welke problemen je zal krijgen met goeie tren a is 50mg eod meer dan genoeg eten moet je doen !!!
5
Wat neem je van ai wat is je pct na de kuur ??
PCT Nolva 40mg x4 weken 20mg x6 weken
Aromasin 10mg X6 weken
Hcg indien nodig.
(op deca nooit herstel problemen gehad)
een duidelijke conclusie uit eigen ervaring hoge dosering is totally SHIT beter gainz op 500 test e maar in dit geval low dose test P tren A mast P denk gwn 1ml elk eod
 
Nu ga je wel niet klagen wacht maar tot je off gaat/bent je Axis gefrituurd misschien heb je geen problemen ... Dan was het BUNK !!

waarom denk je dat de axis "gefrituurd" zou zijn na een test tren kuur? of heb je het meer over de doseringen? kheb 500 test 300 tren gezet en mn test was 6 weken na de laatste dag nolva weer in de ref waarde
 
Back
Naar boven