AndroidHealthClinic

Test flu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rookie97

Cool Novice
Lid geworden
22 jan 2020
Berichten
71
Waardering
25
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag allemaal,

Ik zit nu in mijn 9e week van mijn eerste kuur. Ik gebruik 500mg test E per week.

Vanaf het begin weinig tot geen last gehad van test flu. Nu in mijn 9e week waren de vials die ik had gekocht op. Ik had nog wat vials liggen van een eerdere (poging tot) kuur, daarmee ben ik toen de tijd mee gestopt na een week. Ik besloot om deze vials te gebruiken, ze liggen er nu zo'n 3 maand.

Nu kreeg ik een paar uur na mijn injectie (1cc test E, 250mg) last van koude rillingen. Even daarna kreeg ik het heel warm en begon ik veel te zweten. Zo ging het de hele nacht door. Ook mijn gewrichten doen pijn en alles lijkt erop dat ik even een test flu heb. Nu de volgende dag begint het wat af te zakken. De injectie spot is gevoelig maar niet rood of warm.

Mijn vraag is nu hoe dit kan? Is het toeval, of zou er iets in deze vials zitten waar mijn lichaam niet zo goed tegen kan? Over de echtheid twijfel ik niet zo, heb toen de tijd de codes op deze verpakking kunnen invoeren en daaruit bleek dat ze gewoon echt zouden zijn. Ook het andere spul wat ik toen de tijd kocht van deze verkoper was gewoon real.

Ik heb nog 3 injecties te gaan tot mijn PCT. Mijn plan was om het wel gewoon af te maken met deze vials, aangezien ik er nog maar 3 hoef. Toch wou ik even vragen wat jullie hiervan denken.

Ik hoor het graag!
 
Toevoeging: De vials die ik nu heb gebruikt zijn dus van een ander merk dan de vials die ik afgelopen weken heb gebruikt.
 
Niks aan de hand, kan gebeuren.
 
Ik krijg altijd griepsymptomen van testosteron enanthaat. Het gebeurt alleen als ik UGL gebruik. Om deze reden ben ik overgestapt op cypionate
 
Back
Naar boven