XXL Nutrition

Test/hCG/Aro/HGH/Slin

Bezoekers in dit topic

GewoonDenny

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Berichten
1.356
Waardering
470
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Yo!

Wilde binnekort het volgende gaan starten. Zit nu in de 5de week cruise na een korte ester cycle, dus ik mag opzich wel weer :D

Schema (laatste update: 09-09-2015)
1-14 hCG 2x 500iu EW
1-6 Test E 750mg EW
2-14 Mast E 600mg EW
7-14 Test E 1250mg EW
1-14 Aromasin 10mg EOD (ED indien nodig)
1-14 HGH 6iu EOD (ochtend; 05:00)
1-3 Slin 5iu (Pre-workout; 17:15)
7-9 Slin 5iu (Pre-workout; 17:15)
13-15 Slin 5iu (Pre-workout; 17:15)


Enkele toelichting:
A) Hcg heb ik erbij vermeld maar die loopt in feite het hele jaar door naast mn cruise en blast.
B) De eerste 6 weken test op 500mg, daarna over op 1000mg. Van horen zeggen werkt verhogen prettiger en wilde het dus een poging wagen.
C) Daarnaast ben ik CTS gevoelig dus de eerste 5 weken ga ik opbouwen met de HGH tot ik op 6iu EOD zit. En als het mee zit misschien naar 8iu EOD. EOD protocol geeft bij mij de minste CTS klachten.
D) Aromasin neem ik er gelijk bij, ik weet inmiddels toch wel dat ik anders gyno ontwikkeling krijg.


Nu heb ik nog een paar vragen, gezien ik nog geen ervaring heb met slin. De rest wel uiteraard.

Normaal gesproken prik ik de HGH altijd vroeg in de ochtend, na de eeste plas (ca. 05:00). Daarna slaap ik nog even verder, en als het al wat later is ga ik rustig douche en daarna ontbijten.
1) Moet ik mijn injectie moment voor HGH aanpassen met de slin pre-workout?
2) Ik train direct na mn werk, nog voor het avond eten. Daarom wilde ik de slin pre-workout zetten, rond 17:15.
Qua voeding eet ik 1,5uur voor de slin shot geen vetten; enkel KH en eiwit. Dan als volgt:
(laatste update: 09-09-2015)
17:15 - 5iu slin IM (om te beginnen)
17:20 - 20gr dextro, 20gr oats, 60gr whey + 10gr creatine
17:35 - *training* (constant slokjes van water met 20gr dextro + 20gr PeptoPro+Aminos)
19:35 - 250gr kip/rund/vis, 200gr rijst + groentes (GEEN vet)
* uiteraard dextro tabletten altijd in m'n tas en auto liggen, just in case

Slin schema etc. veilig om te beginnen?
 
Laatst bewerkt:
Op hoeveel cruise je?
 
Vind je week 1-6 niet wat laag gedoseerd, als het mijn kuur was had ik het denk gestacked met mast en hoger ingezet.
 
Deze kuur ga ik voor het eerst 1gr test per week pakken, en voor het eerst hgh icm insuline.
Heb er wel over getwijfeld; 1-6 750mg en dan verder op 1250mg/1500mg. Als het echt zoveel meerwaarde is door de hgh+slin ernaast, dan ben ik nog wel over te halen.

Mast en Provi heb ik liggen, om eventueel de A:E ratio in balans te brengen. Ik heb vanaf me eerste kuur al middelen gestacked, en wilde nu eigenlijk wel eens kijken wat test only voor me doet :D
 
Ik zou ook op 750 test beginnen. Verhogen kan nog altijd.

En test only is voor beginners..... Mast erbij is zoveel lekkerder.
 
Je hoeft niet zo'n butload aan Dextrose te nemen op Slin. Kan prima met een normale rijst+kip of bambix+whey maaltijd. Bij de hand houden is uiteraard wel verstandig.
 
Deze kuur ga ik voor het eerst 1gr test per week pakken, en voor het eerst hgh icm insuline.
Heb er wel over getwijfeld; 1-6 750mg en dan verder op 1250mg/1500mg. Als het echt zoveel meerwaarde is door de hgh+slin ernaast, dan ben ik nog wel over te halen.

Mast en Provi heb ik liggen, om eventueel de A:E ratio in balans te brengen. Ik heb vanaf me eerste kuur al middelen gestacked, en wilde nu eigenlijk wel eens kijken wat test only voor me doet :D

Dit is juist wat ik zou doen :) en als je geen last van acne krijgt zou ik er zeker mast naast zetten op 750 oid. als je test boven de gram gaat. Is heerlijk!
 
Je hoeft niet zo'n butload aan Dextrose te nemen op Slin. Kan prima met een normale rijst+kip of bambix+whey maaltijd. Bij de hand houden is uiteraard wel verstandig.
Heb nog geen idee hoe ik op slin reageer, vandaar al die dextro. Ik heb wel een glucosemeter om te checken of ik te veel of te weinig carbs na de slin binnen heb gehad. Zo kan ik netjes bijsturen als nodig.

Maar wat minder dextro en meer complexe carbs moet prima kunnen dus, zoiets?
17:15 - 4iu slin IM (om te beginnen)
17:20 - 10gr dextro, 30gr oats, 60gr whey + 10gr creatine en 5gr taurine
17:35 - *training* (constant slokjes van water met 20gr dextro + 20gr aminos)
19:35 - 250gr kip/rund/vis, 200gr rijst + groentes (GEEN vet)


Ik zou ook op 750 test beginnen. Verhogen kan nog altijd.

En test only is voor beginners..... Mast erbij is zoveel lekkerder.

Dit is juist wat ik zou doen :) en als je geen last van acne krijgt zou ik er zeker mast naast zetten op 750 oid. als je test boven de gram gaat. Is heerlijk!
Oke, dan ga ik starten op 750mg/week en daarna uppen. Mast heb ik liggen dus kan ik altijd nog erbij doen. Laat ik even afhangen van m'n mood/feelgood/libido/A:E ratio tijdens de kuur.
Acne heb ik meestal niet echt tijdens kuren, komt altijd pas opzetten als ik net uit de blast kom.
 
Maar wat minder dextro en meer complexe carbs moet prima kunnen dus, zoiets?
17:15 - 4iu slin IM (om te beginnen)
17:20 - 10gr dextro, 30gr oats, 60gr whey + 10gr creatine en 5gr taurine
17:35 - *training* (slokjes water met 20gr dextro + 20gr aminos)
19:35 - 250gr kip/rund/vis, 200gr rijst + groentes (GEEN vet)

BUMP;
Aangepast slin schema zo in orde?

Nog 1 vraag onbeantwoord:
1) Moet ik mijn injectie moment voor HGH aanpassen met de slin pre-workout?


In ieder geval bedankt voor de tips die al gepasseerd zijn!:thumb:
 
Sorry geen slin ervaring hier :( ga je een log bijhouden? :D
 
Nee, ik ga geen log doen. Kost me teveel tijd naast m'n werk en gezin. Ben allang blij dat ik tijd heb om 4x/week fatsoenlijk te kunnen trainen. Wellicht dat ik tussendoor wat post als ik behoefte heb om iets te melden.
 
Duidelijk, als je de tijd hebt. Zou het tof zijn als je misschien in de topic tussentijds wat resultaten kunt plaatsen van de kuur :)
 
Duidelijk, als je de tijd hebt. Zou het tof zijn als je misschien in de topic tussentijds wat resultaten kunt plaatsen van de kuur :)

Zal ik doen!

Vanmorgen rond 04:00 eerst shot hgh gezet; nog niets over te melden:p
Eind vd middag eerste keer slin gevolgd door een workout. En dan voor het slapen nog even 1,5ml (375mg) Test E erin en dan zijn we officieel van start. (Test zet ik 2x/week op ma en do samen met de hcg)
 
Je gebruikte nog geen HGH? Had je even gestopt ofzo, omdat je schrijft dat je gevoelig bent voor CTS?
 
Je gebruikte nog geen HGH? Had je even gestopt ofzo, omdat je schrijft dat je gevoelig bent voor CTS?

Nee tijdje gestopt geweest, kon vanwege een blessure hele lange tijd niet trainen. Dus vandaag weer begonnen met opbouwen. Als deze blast voorbij is laat ik de hgh wel doorlopen op 2iu ofzo.
 
ah zo, duidelijk! Ik was ook even gestopt geweest. Iets van 6-8 weken, daarna weer begonnen. Veeeel minder last van CTS. Dus als je mazzel hebt valt het mee :)
 
ah zo, duidelijk! Ik was ook even gestopt geweest. Iets van 6-8 weken, daarna weer begonnen. Veeeel minder last van CTS. Dus als je mazzel hebt valt het mee :)

Ik hoop het! ..begin nu voor 14 dagen op 1iu/dag en ga dan voor 14 dagen naar 2iu/dag. Daarna over op 6iu EOD, als dat 4 weken goed gaat dan ga ik proberen of 8iu EOD te doen is voor me.


De slin is trouwens helemaal goed gegaan, heb geen enkel moment van hypo gevoel gehad. Voeding na de slin was dus voldoende, of het teveel is geweest geen idee. Morgen 5iu pre workout proberen met dezelfde hoeveelheid voeding.
Ik krijg morgen ook nieuwe teststrips binnen voor mn glucosemeter, dan kan ik indien nodig mn suiker controleren.
 
Wat voor soort slin heb je eigenlijk?
 
Back
Naar boven