Fitness Seller

test je kennis...

Bezoekers in dit topic

Your Total Score Is 15/20 - 75%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

Ik ben dus nog niet gek.
 
Your Total Score Is 19/20 - 95%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

Viel door de mand bij de spinazie vraag :o
 
Your Total Score Is 20/20 - 100%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

En dat na het lezen van de flex.
 
Your Total Score Is 15/20 - 75%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.
 
Zet ik mijn score er ook maar bij

Your Total Score Is 15/20 - 75%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.
 
Your Total Score Is 20/20 - 100%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

WOOHOOOOOOOOOOO!!!:D:D:D ik had alleen gegokt bij die vraag over vitamine B en C..desalniettemin...WOOHOOOOOOOOOOO!!!!:D
 
WOOOOHOOOOOOOOOOO!!!!WOOOOHOOOOOOOOOOO!!!WOHOOOOOOOOOOO!!!! doe ik teminste nog IETS goeds deze dagen:)
 
Grijpwijk zei:
Zitten stoffen in die 'goed' zijn voor je ogen maar of je er echt beter door gaat zien in het donker betwijfel ik ook.

Net wat ik dacht, blijf er gewoon niet mee akkoord. Je zal 15 ton wortels moeten eten om daar enig effect van te ondervinden, en waarschijnlijk wegen de voordelen niet op tegen de sides (buikkramp, kotsen,...). Op die manier heeft alles wel een bepaald effect als je er onnzinnig veel van eet.
 
Ik bedoel: ik verdien een 20/20!!!!
 
Your Total Score Is 15/20 - 75%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.
 
sommige vragen zijn gewoon verkeerd :

wat is belangrijker? water of voedsel? dat je korter zonder water kan weet ik ook wel maar zonder water ga je dood en zonder voedsel ga je dood...dus dat maakt ze even belangrijk IMO..

natuurlijke suikers minder slecht? nee, suikers zijn suikers , als je het over vitamines gaat hebben dan heb je het niet meer puur over de suikers...dat die vitamines erin zitten weet ik ook wel maar dat varandert niets aan de suikers.

teveel eiwit nier-schade? ja uiteindelijk wel...hij zegt het zelf zelfs in z'n antwoord. ok, pas bij mega hoeveelheden , maar toch...
 
RobertHosper zei:
Your Total Score Is 20/20 - 100%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

WOOHOOOOOOOOOOO!!!:D:D:D ik had alleen gegokt bij die vraag over vitamine B en C..desalniettemin...WOOHOOOOOOOOOOO!!!!:D


Vitamine B en C zijn wateroplosbare vitamines, vitamine A, D, E en K zijn vetoplosbare vitamines en kunnen opgeslagen worden in het vet, een overschot kan dus toxisch worden. Vitamine B en C kunnen niet opgeslagen worden in het vet, en worden bij overschot gewoon uitgescheiden met urine vandaar.
 
Your Total Score Is 17/20 - 85%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.
 
Ze hadden wel wat meer en moeilijkere vragen mogen stellen.

Your Total Score Is 20/20 - 100%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.
 
Your Total Score Is 15/20 - 75%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

Ik vind veel vragen maar slecht hoor. Lijkt wel of ik een AK toets van de middelbare school zit te maken, had ik altijd het zelfde gevoel bij.

Van wortelen ga ik echt niet beter zien in het donker. Aangezien ik voldoende vitamines krijg.

Tis een Amerikaanse test dacht ik, dus leek het me logisch om vet aan te kruisen als slecht, veel vet is ook slecht.. Maar ze hadden het in dit geval dus niet over het lichaam, maar over eten.

Veel eiwitten kunnen ongezond zijn, dat zegt die knakker zelf.
 
Score van 95%.

Alleen de eerste vraag fout, omdat ik er intuinde.
Zijn koolhydraten slecht, ja had ik geantwoord.
Maar in de uitleg las ik waarom ik ja had geantwoord.
Bewerkte koolhydraten zijn idd slecht, vooral omdat ze geen toegevoegde waarde hebben en een hoge insulinepiek veroorzaken.
Maar complexe KH kunnen geen kwaad.
Tja. dat wist ik dus wel.
Wel nog geleerd dat vruchtsappen ook een flinke insulinepiek veroorzaken, en dus ga ik mijn gebruik van vruchtsappen beperken tot na de training, met whey en creatine, daar heeft het dus nut om een insulinepiek te veroorzaken, natuurlijk icm een maaltijd rijk aan complexe KH.
 
Your Total Score Is 17/20 - 85%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

die vragen zijn trouwens soms onduidelijk gesteld
je hebt weinig aan deze vragenlijst als je je kennis wilt testen
maar de antwoorden na afloop zijn wel leuk om door te lezen
 
Your Total Score Is 15/20 - 75%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

Ach ja achteraf denk je van dat is waar ook...maar toch een leuke test een aanrader!!
 
Your Total Score Is 15/20 - 75%.

Evaluation: Excellent. A good working knowledge of nutrition. Keep reading the latest research, and stay updated.

beetje wazige vragen soms. beetje kort door de bocht soms.

maar leuk om te doen. :)
 
Back
Naar boven