XXL Nutrition

Test Koorts / Fever

Bezoekers in dit topic

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Onlangs wilde ik een simpel test kuurtje doen, ik had een bepaald merk gehaald, maar elke keer als ik zette, kreeg ik de volgende dag in de avond wrede koorts / griep verschijnselen. Nou kon dit toeval zijn, maar de keren erop gebeurde dit weer.....heb die zooi die duidelijk niet geschikt was voor mij weg gegooid, en overgestapt op een ander merk.... hebben meer van jullie dit mee gemaakt ?
 
Niet in de mate die jij omschrijft. Heb je er nog last van met het nieuwe merk?
 
nee helemaal niks meer....ik zette 2x per week, vaan op maandag en donderdag.....maar als je dan steeds twee dagen ziek bent.....dan haal je niet het optimale eruit, en het waren ook echt stevige "griep" aanvallen
 
Op dat nieuwe merk blijven dan !
 
Klinkt alsof er een type olie werd gebruikt met bepaalde bestandsdelen waarvoor je allergisch bent.
Stick with the new gear
 
ja blijf nu ook , bij de laatste, nergens geen last meer van, maaar is dit individueel bepaald....of zullen anderen er gewoon mee kunnen trainen ?
 
ja blijf nu ook , bij de laatste, nergens geen last meer van, maaar is dit individueel bepaald....of zullen anderen er gewoon mee kunnen trainen ?

Allergie is idd persoonlijk :p
 
Ooit eens een flesje gehad waar ik zeer pijnlijk plekken van had en een paar dagen wat grieperig van werd, maar van andere flesjes van datzelfde merk nooit last.
Je kan net pech hebben dat er teveel van het een of het ander ingegaan is. UG labs hoeven niet zoals HG labs aan van alles te voldoen dus zoiets kan voor komen.
Helemaal bij labs die net beginnen heb ik het idee dat ze vaak nog een beetje zoekende zijn wbt productie.
 
Op Roodwit had ik ook last van koorts en zo'n ziek gevoel. Op ijzer had ik nergens last van.
 
Op Roodwit had ik ook last van koorts en zo'n ziek gevoel. Op ijzer had ik nergens last van.

Ja precies die eerste bedoel ik. Maar was na die ene batch weer zoals vanouds en nergens last van.
Heb de overige flesjes ook gewoon omgeruild.
 
Ja precies die eerste bedoel ik. Maar was na die ene batch weer zoals vanouds en nergens last van.
Heb de overige flesjes ook gewoon omgeruild.
Aangezien het UG is kunnen we er wel vanuit gaan dat het niet 100% steriel is en zeker niet 100% Test E. Er zal wel wat bij zitten dat het immuunsysteem aanwakkerd, want mijn witte bloedcellen waren ook erg verhoogd toonde de bloedtest.
 
Aangezien het UG is kunnen we er wel vanuit gaan dat het niet 100% steriel is en zeker niet 100% Test E. Er zal wel wat bij zitten dat het immuunsysteem aanwakkerd, want mijn witte bloedcellen waren ook erg verhoogd toonde de bloedtest.

We kunnen eigenlijk nergens vanuit gaan als we het over UG hebben. Zou best 100% steriel zijn en 100% test e kunnen zijn, maar er kan idd ook iets bijgekomen zijn of je kan reageren op een bepaalde stof die wellicht niet (meer) gebruikt wordt bij HG productie. Ach ja, het zij zo. Mocht ik ooit alles rechtstreeks uit een apotheek kunnen krijgen zou ik dat uiteraard doen, maar als er iemand tussen zit is de kans op fakes weer aanwezig. Blijft een lastige kwestie!
 
  • Like
Waarderingen: vntl
We kunnen eigenlijk nergens vanuit gaan als we het over UG hebben. Zou best 100% steriel zijn en 100% test e kunnen zijn, maar er kan idd ook iets bijgekomen zijn of je kan reageren op een bepaalde stof die wellicht niet (meer) gebruikt wordt bij HG productie. Ach ja, het zij zo. Mocht ik ooit alles rechtstreeks uit een apotheek kunnen krijgen zou ik dat uiteraard doen, maar als er iemand tussen zit is de kans op fakes weer aanwezig. Blijft een lastige kwestie!
+ hoe 'puur' zijn de raws die ze gebruiken denk niet dat ze het testen
 
thanks for the reacties, ik heb dat merk idd weg gedaan en door gegaan met een ander merk, geen klachten nu....
 
Back
Naar boven