AndroidHealthClinic

Test/Mast + Oxy/Var (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Berichten
987
Waardering
1.129
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Dag leden,

Voor 2019 staat er een Blast-Cruise-Blast op de planning. Wellicht interessant voor jullie om mee te lezen, maar vooral ook een naslagwerk voor mijzelf. Ik ben van plan regelmatig het log bij te houden, zeker wanneer er interesse is. Het is altijd goed om meerdere perspectieven te vernemen zodat je eigen inzicht verbreed wordt.

De planning is als volgt:
1-11 Test-e 600mg ew
1-11 Mast-e 400mg ew
1-4 Oxy/Var 50mg ed (afwisselend dag tot dag als pre-workout)

12-20 Test-e 120mg ew

21-30 Test-e 300mg ew
21-30 Mast-e 600mg ew

1-32 hCG 2x500iu ew
32-36 Clomid 50mg ed (laatste week 25mg) (HG)

Reden voor het afwisselen van Oxy en Var is simpelweg omdat Oxy relatief veel vochtretentie met zich meebrengt en dat best een aanslag is op je lichaam (bloeddruk, organen, en daarnaast ook hepatotoxiteit). Var dus om in ieder geval vochtretentie te verminderen, maar Var zelf is ook minder hepatotoxisch en een minder grote aanslag op cholesterol dus dat is altijd mooi meegenomen. Zoals uit de opstelling van de kuur wel blijkt is het de bedoeling om de eerste blast te bulken en de tweede blast te cutten. Onderhoud ligt rond 3500 (zal wel omhoog gaan tijdens de bulk). Planning is om op 4000kcal te beginnen en vanuit daaruit verder kijken. Cruise zal om en nabij onderhoud zijn en cut zal beginnen op -500kcal, en vanuit daaruit spelen met cardio en kcals.
In het geval van bijwerkingen (gyno, haaruitval, etc.) heb ik nog liggen: aromasin, HG nolvadex, pompoenpitolie. Daarnaast voor tijdens het cutten EC (30mg/200mg) en mocht het echt nodig zijn clenbuterol, maar ik houd het liever bij EC. Anavar als afsluiter staat nog niet vast, maar is tot op heden wel onderdeel van de planning.

Ik zal bloedtesten doen, zowel vooraf, wellicht aan het eind van de cruise, en achteraf. Bloedtest staat gepland voor eind december, wanneer ik hier groen licht heb zal ik rond het eerste weekend van januari beginnen. Kuurverleden in chronologische volgorde: Var only 4 weken, Var only 4 weken, Test-primo 6 weken, Test-mast-var 13 weken (incl hCG). Wordt de eerste keer met een cruise dus.

Qua training is het primair powerlift-gericht en daaromheen heb ik een bodybuild-achtige invulling van de trainingen. Denk dus aan periodisatie van de main lifts, spelende met volume en intensiteit, waar de assistance wat meer volume-gericht is met een meer lineaire verhoging van gewichten.

Ben benieuwd wat het me gaat brengen. Ik houd jullie op de hoogte. Vragen en opmerkingen zijn altijd welkom.

Bloedtesten:
Zojuist de resultaten van de bloedtest mogen ontvangen. Overall ben ik zeer tevreden. De bloedafname is 13 weken na het staken van de nakuur (5 weken) van de afgelopen kuur (welke 13 weken duurde) verricht. Ik ben qua endocrinologie compleet hersteld. Ik was zelfs blij verrast over mijn cholesterolwaarden. Alleen hemoglobine en hematocriet zijn verhoogd. Hiervoor zal ik een aderlating inplannen.

Ik vergelijk mijn waarden overigens met een test die ik heb laten uitvoeren voordat ik begon met AAS. Destijds was mijn hematocriet al 0.50 en hemoglobine 9.8.

Naar mijn idee groen licht, mits ik bloed doneer. Hoor uiteraard graag jullie bevindingen.

blood-results-27-12-2018_v2-1-jpg.jpg


blood-results-27-12-2018_v2-2-jpg.jpg
Zojuist resultaat ontvangen van de bloedtest. Ik moet zeggen dat ik niet tevreden ben met het resultaat, althans op het gebied van hematocriet. Dit is veel hoger dan ik had verwacht en ook hoger dan het moet zijn... Cholesterol valt me dan wel weer alles mee. Wel ga ik geen orals meer gebruiken, dit verneukt mn cholesterol echt compleet.
Hieronder de resultaten, hoor graag jullie mening over hoe nu verder.

2e191eg-png.png
1eknm-png.png
oa84d2.459485.jpg

Gedoneerd op 24 juni. Hematocriet dus gedaald door de aderlating van ~0.60 naar 0.46. Hemoglobine gedaald van 11.5 naar 9.6.

Heel blij met deze uitslagen. Ik zal dus ook niet nu alweer een aderlating laten doen.
Bloedtest is gedaan 48 uur na injectie, oestradiol en testosteron zijn dus piekwaardes.

DateMeasureValueReference
18.11.2019Oestradiol21440.00-162.00
Testosteron55.29.00-37.30
Hemoglobine (hb)10.6 nmol/l8.50-11.00
Hematocriet (ht)0.51 L/L0.40-0.50
Erytrocyten5.494.50-5.50
MCV9380.00-100.00
Red bloodcell distribution width12.810.00-15.00
Trombocyten159150.00-400.00
Leukocyten4.84.00-10.00
Gamma-GT19 U/I0.00-55.00
ASAT40 U/I0.00-35.00
ALAT52 U/I0.00-45.00
Creatinekinase (CK)5070.00-171.00
Cholesterol totaal3.7 mmol/I0.00-6.70
LDL-cholesterol2.7 mmol/I0.00-4.50 (LDL binnen referentiewaarden, maar overweeg behandeling volgens NHG-standaard CVRM M84)
HDL-cholesterol0.9 mmol/I0.90-1.70
Cholesterol/HDL ratio4.1-
Triglyceriden1.0 mmol/I0.60-2.20

Weekupdates:
Weekupdate 1
Vanmorgen de tweede injectie gezet, weer verdeeld over linker- en rechterquad. Links ging heel smooth, rechts raakte ik denk ik een zenuw want ik had hier weer een spiertrekking. Vervelend, maar toch doorgedrukt. De eerste week is ten einde en dus zal ik uitgebreid loggen over afgelopen week.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7

AAS:
In week 1 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 4x50mg oxymetholone
- 2x50mg oxandrolone
Zoals gezegd wissel ik de orals af (2 om 2 met 1 dag rust op zondag).

Van de lange esters merk ik natuurlijk nog helemaal niks, dus daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Wat ik tot nu toe merk in positieve zin: voller, meer energie, sneller hersteld van een set, iets sterker. In negatieve zin: ik merk een ietwat verhoogde bloeddruk (druk op het hoofd en sneller rood), gezicht vult weer wat meer op (had echt een ingevallen bek de laatste tijd). Ook heb ik sinds vandaag een goede steek in mn rechterbal. Kan natuurlijk ook net zo goed niet komen door AAS, maar vervelend is het wel.

Voeding:
Heb consistent kunnen eten, eetlust is namelijk sterk verbeterd sinds vorige week. Kcal is nu ~3800-3850 per dag met voldoende eiwitten en vetten. Ik wacht nog even met het ophogen, want qua lichaamsgewicht gaat het hard zat.

Training:
Zoals gezegd heb ik steeds meer energie, meer zin om te trainen en gaat het trainen zelf ook weer lekkerder. Na 1 set al pomp, sneller ready voor de volgende set, makkelijker doortrainen. Kracht komt weer terug, pompwerk wordt leuker. Met andere woorden: alleen maar positief.

Fysiek:
Ik zie nog geen rigoureuze veranderingen in mijn fysiek, logischerwijs. Mn gezicht vult weer wat op, zo ook de rest van het lichaam. Iets voller, meer kan ik er niet over zeggen. Aders wat sneller aan de oppervlakte hooguit. De mensen op instagram kunnen de foto van vanmorgen aanschouwen.
Weekupdate 2
Vanmorgen derde injectie gezet. Weer verdeeld over de 2 quads. Ditmaal ging rechts heel lekker. Links een spiertrekking, dus dat ga ik voelen. Vervolgens lb getraind welke ik na deze post zal loggen.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg

AAS:
In week 2 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 2x50mg oxymetholone
- 4x50mg oxandrolone
Ik heb door gevoeligheid aan met name de linkertepel gekozen om oxymetholone even te laten vallen. Wellicht dat ik het later weer een kans geef.

Ik denk dat ik nu ook de test en mast begin te merken. Afgelopen week 3 nachten compleet bezweet wakkergeworden. Dromen zijn ook veel absurder, seksistischer en realistischer. Als het goed is zet ik geen tren, toch?:o
Anyway, vochtretentie is hetzelfde gebleven dus daar ben ik wel blij mee. Gezicht misschien zelfs weer wat minder opgeblazen. Bloeddruk afgelopen keer gemeten en die was prima. Ik merk wel dat het enigszins verhoogd is, bijvoorbeeld bij het strikken van mijn schoenen waarna mijn gezicht goed rood aanloopt. Verder heb ik het ook sneller warm en kom ik lastiger in slaap. Energie is through the roof en ik merk dat ik ook een stuk socialer ben. Ik flap er sneller lollige dingen uit en de comfort-zone is duidelijk groter geworden. Ik ben assertiever en meer to the point.
Oh en ieder levend vrouwelijk mens is nu een potentiële sekspartner. Zelfs bij zesjes waar ik eerder dacht: "mwah, zelfs niet voor het verhaal" denk ik nu: "fugly chicks need love too":roflol:.

Voeding:
Eten gaat vrij goed, ik durf bijna te stellen terug op het oude niveau. Vandaag en gisteren opgehoogd naar 4000kcal omdat het actieve dagen waren. In principe gaat het op 3800-4000 erg lekker, dus dat houd ik zo aan.

Training:
Kracht gaat goed vooruit. Pomp is ook unreal tijdens het trainen. Jullie kennen het vast wel: 1 setje biceps knallen en vervolgens het gevoel hebben alsof er een blok beton in je arm zit:D. Al met al tevreden over de trainingen van afgelopen week.

Fysiek:
Weer voller, meer aders en het verschil pomp vs koud wordt weer groter. Delts gaat goed vooruit, maar ook chest en rug doen goed mee. Kleding zit weer strakker:).
Weekupdate 3
Vanmorgen vierde injectie gezet. Beide pins gingen goed. Links beetje moeite om 'm erin te krijgen, voelde als wat littekenweefsel van de vorige keer dat ik een spiertrekking had. De hCG inject was eigenlijk nog het kutst, dat naaldje was bot as fuck:roflol:.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg

AAS:
In week 2 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x50mg oxandrolone
- 2x40mg tamoxifen
Door de gegroeide knobbel aan de linkertepel besloten ook tamoxifen toe te voegen. Ik verwacht dat de zwelling gauw wegzakt. Na 7 dagen op 40mg zet ik deze door op 10mg totdat het weg is.

Vochtretentie onveranderd gebleven. Ik ben zelfs wat vasculairder geworden. Delts beginnen lekker te poppen ook:D. Verder buiten de gevoeligheid aan de linkertepel geen bijwerkingen vooralsnog. Ik heb alleen (door gebruik hCG, voor zover ik weet) dat ik een soort uitloper heb op mijn rechter teelbal. Ik heb het de vorige cycle gekregen, toen is het niet veranderd na de cycle. Nu ik weer hCG gebruik neemt deze 'uitloper' toe. Het is een beetje lastig uit te leggen in ieder geval. Het is geen bolletje en het reageert op hCG dus kanker zal het niet wezen. Dit is een soort van draadje.
EDIT: Ik vermoed dat dit een varicocele is. Het is bijna non-existent wanneer ik lig.

Zelf ben ik nog steeds stukken socialer, enthousiaster en assertiever. Die echte alpha feel:o.


Voeding:
Consistent op 3800kcal. Nog niet opgehoogd, maar wellicht dat ik er wat kcal bij ga proppen.

Training:
Kracht gaat met sprongen vooruit. Ik word met de training sterker, bijna met de set wil ik zeggen. Ik kan meer volume aan en herstel goed. Pomp is belachelijk, regelmatig zit het gewoon in de weg:roflol:

Fysiek:
Aders nemen toe. Krijg al opmerkingen dat ik groter ben geworden. Schouders voller, chest en rug groter. Can't complain:).
Weekupdate 4
Vanmorgen vijfde injectie gezet. God allejezus wat ging rechts kut:roflol:. Op het moment dat de naald de spier raakt al een spiertrekking. Ik wacht een momentje, duw door en je raadt het al: enorme spiertrekking. Inmiddels die naald al voor de helft erin, dus ik was al redelijk committed om hem gewoon door te drukken:o. Zo gezegd zo gedaan, trek de plunger naar achteren om te aspireren en weer een trekking. Ondertussen voelde ik het lekker steken, dus ik zal wel recht tegen een zenuw of ader hebben aangezeten. Die 2ml maar gewoon erin gedrukt, bloedde lekker daarna :roflol:. Ga ik voelen dus. Links dan wel weer smooth.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg

AAS:
In week 4 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x50mg oxandrolone
- 5x40mg tamoxifen
- 2x10mg tamoxifen
Knobbel is echt al duidelijk geslonken. Het blijft nog een beetje gevoelig, maar met 10mg zal het rustig aan wegtrekken is mijn vermoeden.

Vochtretentie weer onveranderd gebleven. Ik merk dat de test en mast nu echt wel inkickt. Bij het minste of geringste lopen de aders over mn schouders en chest. Ook zie ik dat mijn bestaande striae weer wat duidelijker zichtbaar wordt. Hier dus regelmatig wat vettigheid op smeren in de hoop dat dat het enigszins in toom houdt... Achja, had ik kunnen weten.
Qua mentaal is het wel een rollercoaster geweest afgelopen week. Over het algemeen ben ik heel direct, assertief en enthousiast, maar met die tamoxifen had ik ook regelmatig momenten dat ik me echt een emotioneel wrak voelde:roflol:. Ik lach er nu om, maar eigenlijk was dat echt extreem kut. Heel achterdochtig, overal wat achter zoeken. Anyway, hopelijk trekt dat wat weg nu de dosis verlaagd is. De andere remedie die ik toepas is jezelf ervan overtuigen dat het je niet boeit. Dat helpt enigszins. Nu de oxandrolone eruit is zijn de hormonen ook weer wat meer steady, dus misschien dat dat ook nog helpt.

Voeding:
Ik heb gemiddeld zo'n 3850kcal geconsumeerd. Dit ga ik iets ophogen, aangezien ik al een paar dagen rond de 91kg schommel. Dit zal zo'n 4000kcal worden.

Training:
Jullie hebben mijn trainingen kunnen volgen. Eigenlijk was 9/10 trainingen een groot succes. Ik ben zowat terug op oud krachtniveau en het voelt allemaal goed. Hopelijk blijft dit zo doorzetten nu de oxandrolone eruit is. De pomp is absurd. Bijvoorbeeld met wat db curls op low weight aan het eind van de training een beetje pompen en dan zie ik mensen denken: "hoe de fuck krijg je zo'n fysiek met zulke gewichten" :roflol:.

Fysiek:
Duidelijk groter geworden. De mensen die mij op instagram volgen kunnen het verschil denk ik duidelijk zien tussen de posts. Zoals gezegd echt reteveel aders, ik ontdek soms hele nieuwe aders die tevoorschijn komen:o. Wat wel extreem kut is dat bepaalde kleding wel echt strak begint te zitten.
Weekupdate 5
Gisterenavond na de training pas inject kunnen zetten. Zoals al vermeld in het log kon ik pas laat trainen en daarvoor niet pinnen, dus dat was lekker kut. De pin zelf ging prima, maar mn hele vrijdagavond was op deze manier wel goed verkloot. Vervolgens op de bank geploft en er niet meer vanaf gekomen tot een uur of 12, toen voelde ik me oké genoeg om mezelf te verplaatsen naar mn bed.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg

AAS:
In week 5 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen
Gevoeligheid van de knobbel neemt af, wordt ook stukje bij beetje kleiner. Het is naar mijn idee nu echt totaal niet meer zichtbaar (eerst zag het er wat opgezet/puffy uit), maar ik voel het alleen nog zitten.

Ik ben door dat griepje volgens mij een hele hoop vocht verloren. 'S nachts zweet ik me echt een ongeluk, het lijkt oprecht wel alsof ik volle bak aan de tren zit. Ik word zeker 2x totaal doorweekt wakker 's nachts. Ik heb echt het idee dat ik, waarschijnlijk daardoor, een heel stuk droger ben. Gewicht is ook flink gedaald terwijl ik de kcal heb opgehoogd. Ondertussen zit ik met een hoofd vol snot en hoest ik als een kettingroker die zijn einde nadert:roflol:. Dat ik ben gaan trainen deze week (en met name gisteren) was achteraf gezien niet mn beste keuze denk ik. Vandaag ook rust en hopelijk morgen weer wat beter, dan kan ik morgen UB knallen.

Mentaal begon het deze week heel goed. Zondag een privékwestie kunnen afhandelen waardoor ik een heel stuk minder stress en achterdocht had. Het begon deze week dan ook weer met het gevoel alsof je god bent. Alles wat je zegt valt goed, je straalt voor je gevoel uit dat je de hele wereld aankunt en zelfs als je iets awkwards doet dan vind je een manier om dat om te draaien naar iets positiefs. Gedurende de week voelde ik me steeds belabberder, en met hoofdpijn en een kop vol snot dan raak je toch wat gehumeurder en laat je wat meer dingen langs je heengaan.
Het enige wat echt toegenomen is, is mijn roadrage. Ik raak al snel geïrriteerd in het verkeer, maar voor je gevoel spreken alle idioten af om juist jou dwars te zitten. Ik ga echt vloekend en tierend naar bestemming:roflol:. Eenmaal aangekomen zakt dat ook wel weer vrij snel.
Verder is mijn irritatiedrempel ook duidelijk gedaald door de slechte nachtrust en het ziekig zijn:o.

Voeding:
Ik heb de kcals in eerste instantie opgeschroefd naar 4050, maar dat is al gauw verder toegenomen tot 4200-4300. En nu val ik dus nog steeds af. Ik merk dat ik door de dag heen af en toe wel een momentje honger heb, dus ik zit mezelf nog niet vet te vreten hoop ik:o.

Training:
De week begon goed met de squats en de pr op de bench. Eigenlijk is het na het midden van de week het bergafwaarts gegaan qua energie. Kracht is er wel, maar je bent heel gauw leeg. Hopelijk volgende week weer aan de beterende hand, dan kan ik weer knallen op de assistance ook.

Fysiek:
Gaat nog steeds vooruit wel. Zoals gezegd deze week aanzienlijk droger geworden, waarschijnlijk door al dat verloren vocht 's nachts. Ik val iedere nacht echt iets van 1,5kg-2kg af. Dan ga ik naar bed op 91,2kg en word ik wakker op 89,4kg.

En nu maar even mn beddengoed voor de 3e keer deze week wassen:(.
Weekupdate 6
Gisterenmorgen voor de training inject gezet, ging heeeel smooth. Alleen links een kleine spiertrekking, maar niets bijzonders. Zat er gauw in gelukkig haha.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg

AAS:
In week 6 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen
Gevoeligheid van de knobbel is pretty much non-existent. Het blijft ook gestaag krimpen. Ik zou zeggen dat je het niet ziet, ik voel het alleen nog.

Ik ben nog steeds grieperig. Ik blijf hoesten en snotteren, gelukkig niet meer met een knallende kop vol met snot. Ik kan gewoon trainen en functioneren, alleen soms hoest ik me een ongeluk en zweet ik me ‘s nachts een fucking zwembad. Trekt wel weer bij binnenkort, hopelijk:o.

Afgelopen weer dus grieperig geweest, daardoor ook wat sneller geïrriteerd geraakt. Verder voelde ik me wel prima, niet echt godmode maar ook niet alsof je je helemaal ruk voelt. Gewoon normaal eigenlijk. Ik probeer er op te letten om vroeg naar bed te gaan zodat ik een beetje wat nachtrust heb en wat kan uitzieken. Eetlust is goed, water drinken moet ik op blijven letten.

Voeding:
Kcals zijn nu 4300-4500 omdat ik afgelopen week door al dat zweten niet omhoog ben gegaan in gewicht. Wel droger dus, maar dat betekent ook dat ik best wat meer kan eten. De eerlust laat het gemakkelijk toe, dus dan prikken we lekker door:o.

Training:
Relatief prima trainingsweek gehad. Nieuwe PR op de OHP (2x75 strict). Squat en bench gingen oké, deadlift iets beter dan oké. Ik mag niet klagen zo met dat griepje onder de leden.

Fysiek:
Fysiek vordert prima. Word groter en droger, dus dat is mooi. ‘S nachts verlies ik wel echt een shitload aan vocht (~2kg) door al dat zweten en pissen, maar ik denk als dat ophoudt dat we weer kunnen zien hoeveel ik werkelijk ben aangekomen. Aders gaan erg lekker en ik krijg ook complimenten over schouders, chest en rug. Leuk:).

En nu genieten van mn welverdiende vakantie. Het is een actieve vakantie, dus ik eet mezelf nog steeds een slag in de rondte. There’s no way I’m coming home met gewichtsverlies:o.
Weekupdate 7
Tijd geleden sinds een update. Ik ben gisterenmorgen teruggekomen van vakantie, daarna direct injects gezet. Gedurende de vakantie van die hardnekkige verkoudheid afgekomen, maar op de laatste dag een voedselvergiftiging opgelopen... Gisteren en vandaag dus in bed. Gaat lekker:(.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg

AAS:
In week 7 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen

Qua vakantie is alles goed verlopen. Goed kunnen eten, geen last van sides of iets dergelijks. Ook iets zwaarder geworden (foto op instagram zei voldoende denk ik). Jammer genoeg de laatste dag een voedselvergiftiging opgelopen dus. Nu de hele dag en nacht op bed en het toilet:(.

Voeding:
Kcals op vakantie 4200+. Ging prima. Gisteren slechts 1500 ofzo, er is ook weer een deel uitgekomen dus ik durf het niet te zeggen. Vooralsnog houd ik vandaag het enigszins binnen.

Training:
Niet getraind ivm vakantie.

Fysiek:
Gaat nog steeds goed. Wel wat minder hard vanwege het niet trainen en ziekte, maar ik mag zeker niet klagen. Gaan nog een leuke paar weken worden gok ik zo:D.

Korte update dus, maar er viel ook niet heel veel te vertellen. Hopelijk vanavond nog trainen, maar ik kijk wel even of mn lichaam het toelaat.
Weekupdate 8
De tijd gaat hard, inmiddels gaat week 9 alweer in dus even een verslag van week 8. Afgelopen zaterdag (gisteren) weer gepind, dit ging prima. Eindelijk geen spiertrekking... Wel zat ik rechts in eerste instantie in de opperhuid al in een ader, dus naald verwisseld en andere spot gepakt. Doordrukken ging niet, want het deed echt achterlijk veel pijn. Bloedde ook lekker daarna. Nouja, je moet er wat voor overhebben:o.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg

AAS:
In week 8 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen

De week begon dus kut door de voedselvergiftiging. Niet kunnen trainen en het kwam er aan alle kanten uit. Dit in de rest van de week wel weer goed gemaakt. Jullie konden immers lekker genieten van mijn gedetailleerde beschrijving van mijn 'explosieve' squat- en deadliftsessie:roflol:. Dit was ook laatste week op tamoxifen. Ik laat het nu vallen, gyno (voor zover dat al zichtbaar was) is zo goed als weg dus ik ben tevreden. Bodyweight stelt wel teleur dus ik ga echt proppen komende weken.
Ik trek overigens de blast met 1 week door aangezien ik voldoende gear heb en 9 weken cruisen ook wel voldoende is. Qua sides heb ik nu alleen een beetje last van wat acne op de schouders en rug, maar eerlijk gezegd is het niet ernstig. Ik zou zoiets dergelijks ook gehad hebben zou ik niet hebben gekuurd. Komt gewoon omdat het winter is en ik geen zon zie. Ook slik ik geen vitamine D3 meer, dat moet ik maar weer even bestellen.

Voeding:
Eerste paar dagen niet ideaal kunnen eten, maar later weer steady 4300. Nu opgehoogd naar minimaal 4600 en max 5000. Ben er klaar mee dat ik al een tijdje stagneer in bodyweight. Ik lijk wel enorm te recompen ofzo.

Training:
Eerste 2-3 trainingen waren nogal kut doordat ik een tijd niet heb kunnen trainen. Laatste 2 gingen dan wel weer goed. Hopelijk in de komende weken nog flink wat kracht erbij, dat zou mooi zijn.

Fysiek:
Niets verloren op vakantie en ziekte, wel wat mogelijke gains laten liggen natuurlijk. Zoals ik al zei lijk ik te recompen, ik vind regelmatig nieuwe aders (bijvoorbeeld op kuit en buik). Mag ik niet over klagen. Schouders knallen er lekker uit, chest is echt goed vooruit gegaan. Rug was altijd al een sterk punt. Armen lijken ook wat bij te trekken, dat zijn mijn slechtste punten eerlijk gezegd. Ik mis bicep piek. Triceps zijn nog wel aardig. Gelukkig zijn biceps wel wat vooruit gegaan. Zal binnenkort eens mn armomtrek meten.

Niet de meest uitgebreide update, maar ik heb het ook druk doordeweeks dus ik vergeet vaak dingen op te schrijven als ik wat merk dat ik kan relateren aan kuren/trainen.
Weekupdate 9
Een stuk later dan gepland, maar hier dan nog even de weekupdate van week 9. Deze week was qua pip echt een hel:roflol:. De injectie wat te hoog richting de heup gezet, daar is de olie lekker opgenomen maar is de gear gaan kristalliseren. Met andere woorden: mank lopen, heel dik en vrij pijnlijk bij beweging. Op aanraden van anderen bij injectie van week 10 de z-track methode toegepast en ook lager in de vastus lateralis gezet. Dat gaat schelen.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg

Zit weer een wat stijgende lijn in, maar ik heb nog steeds de grootste moeite met aankomen.

AAS:
In week 9 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e

Qua gear ben ik echt heel tevreden over deze kuur. De enige negatieve sides die ik tot nu toe heb gehad zijn: een aantal nachten overmatig zweten (maar ook ziekig toen), kortere nachten maar wel uitgerust zijn gelukkig. De laatste 2 weken begint ook acne iets meer aanwezig te zijn. Het zit met name op mijn rug en schouders, maar ik kwam de laatste paar dagen op het voorhoofd ook een aantal mini puntjes tegen. Probeer de huid goed te onderhouden, wassen voor het slapen en dergelijke. Zal vast weer minder worden tegen de tijd dat ik ga cruisen.
Qua positieve effecten ben ik echt heel tevreden over deze samenstelling van de kuur. Ik zal nog een uitgebreide review doen over mijn blast waarbij ik terugblik op de middelen. Ik ben super assertief, positief en gezellig. Ik ben heel scherp en gefocust (ook fijn voor zakelijke dingen) en op een of andere manier weet ik altijd precies wat ik moet zeggen in gesprekken. Het is denk ik het beste te vergelijken met 'god-mode'. Het idee dat alles wat je zegt gewoon goed valt. Mijn zelfvertrouwen was altijd al meer dan prima, maar nu is het helemaal dat het je echt geen reet boeit wat anderen van je vinden. Die instelling zorgt er dan juist weer voor dat je bij anderen goed valt. Verder natuurlijk qua fysiek heel lekkere progressie gemaakt. Ik zal nog een mooie vergelijking posten aan het eind van de blast. Veel harder, voller en groter, maar ook meer aders en een pak sterker. Trainingen zijn leuk, soms dat je in de spiegel kijkt en je opeens te binnen schiet dat het wel heel schandalig wordt :roflol:.

Voeding:
Deze week was 4600 steady, maar ik ga verder ophogen want ik kom gewoon niet genoeg aan. Sommige dagen heb ik opeens weer een low dag qua bodyweight.

Training:
Trainingen gaan goed. Met name lowerbody heeft weer wat progressie gemaakt. Upperbody stagneert nu een beetje, maar ik probeer mijn trainingen nu ook sneller af te ronden. Ik vind anderhalf uur eigenlijk wel voldoende, dus ik focus dan op de main compounds en vervolgens superset en pomp ik de rest en hard doorheen. Resultaat is een dikke pomp, maar het gewicht daalt wel wat.

Fysiek:
Zoals gemeld gaat dit prima. Afgelopen week geen tamoxifen meer, dus iets meer vocht. Ik merk dat bijvoorbeeld aan de enkels, dat de sokken er weer in staan. Verder zie ik het een beetje aan mijn gezicht. Aders altijd wel aanwezig en tijdens trainen is fysiek heeeel leuk:o.
Weekupdate 10
Inmiddels de z-track methode aan het toepassen en ondanks dat het echt een gepriegel is, heb ik minder pip. Zet de inject ook wat lager in de vastus lateralis nu. Scheelt ook weer.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg


AAS:
In week 10 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen

Kuur gaat nog steeds heerlijk. Heb wel weer tamoxifen toegevoegd omdat ik merk dat ik weer een gevoelige linkertepel krijg en het bolletje wat er zit weer is gegroeid. Niets aan te doen, goed om te weten voor het vervolg dat ik gewoon gyno-prone ben en dus altijd maar iets van tamoxifen of aromasin mee moet laten lopen. Ik laat de tamoxifen erin totdat het weer geheel is weggetrokken (door de cruise heen dus) en pak het ook in mn volgende blast.

Voeding:
Deze week stonden de kcal op 4800-5000 want ik kwam niet aan. Ongelofelijk eigenlijk hoeveel je weg moet stouwen om maar wat aan te komen. Ik vraag me werkelijk af of alles wel verteert wordt, of dat het gewoon in 1 rechte lijn naarbeneden wordt gekeild.

Training:
Met name progressie op lowerbody. De squats gaan echt als een speer en ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets door. Dit is met name te merken bij high-volume trainingen met korte rust.

Fysiek:
Tsja. Wat valt er nog te melden. Elke week gaan we vooruit en is het zowat een soort recomp. Prima:D.
Weekupdate 11 en blast review
Laatste week van de blast was dit! Ik heb afgelopen zaterdagmorgen de eerste cruise inject gezet (120mg test) en vervolgens nog wezen trainen. De pin ging smooth, zat er ook zo in want het was maar 0,4ml:o. Ik was wel een beetje klaar ook met telkens 4ml zetten verdeeld over 2 benen, dus dit is wel fijn even. Ik heb deze week nog een week oxymetholone gebruikt, dit om 2 redenen: 1. ik ga toch cruisen en laatste boost is mooi; 2. wilde nog eens puur en alleen oxy proberen zonder een andere oral erin.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg

Ik ben dus 8kg aangekomen deze kuur, iets waar ik heel tevreden mee ben. Ik ben behoorlijk droog gebleven voor de kcal die ik op een gegeven moment wegdruwde, dus het is min of meer een recomp geworden. Ik hoop in de cruise toch minimaal 90kg over te houden, maar het lijkt me dat dat wel moet lukken? Eerste keer dat ik ga cruisen, dus ik weet niet zo goed wat ik ervan kan verwachten qua gainsbehoud. We gaan het zien.


AAS:
In week 11 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x50mg oxymetholone
- 7x20mg tamoxifen

Zoals gezegd nog een week oxymetholone geknald en god damn wat een heerlijke oral. Krachtgains zijn echt niet mis. Ik werd er gelukkig ook niet vochtig van ofzo, alleen de pomp werd erger. Denk aan backpumps dat je amper kunt lopen:o. Ik heb ook de tamoxifen opgehoogd naar 20mg omwege 2 redenen: 1. opbouw van 10mg in plasmalevels gaat traag, dus voordat je er wat aan hebt ben je rustig 3 weken verder. Het bleef pijnlijk en opgezet dus dan is een hogere dosis gerechtvaardigd imo; 2. Ik pakte er oxymetholone naast en ik wilde het zekere voor het onzekere nemen.
Hieronder een review van de compounds van afgelopen blast.

Testosteron:
Het heeft de naam van massabouwer en de basis van iedere kuur. Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Voorheen heb ik gekuurd op 300mg, maar 600mg is echt overduidelijk meer waard. Ik had eerlijk gezegd weinig last van vochtretentie, maar dat kan ook omdat ik er masteron naast zette. Verder vrij weinig andere sides. Ik krijg dus wel last van wat gyno, dus voor mij is dat goed om te weten. Het is perfect onder controle te houden met 10mg tamoxifen, en waarschijnlijk is 12,5mg exemestane EOD ook voldoende om dit te voorkomen. In het vervolg van de blasts zal ik dit dus waarschijnlijk wel toepassen, althans wanneer ik wat gevoeligheid merk ga ik dat niet meer afwachten. Dan zit ik weer op een hogere dosis, waar je je niet bepaald chill op voelt. Verder denk ik dat testosteron voor de meeste gains heeft gezorgd (in de samenstelling van de kuur die ik heb gedaan), maar dat het qua kracht wel wat tegen zal vallen. Het overgrote deel van de kracht zal ik wel van de orals en wat van masteron hebben gekregen.
Verder raak ik van testosteron (en waarschijnlijk masteron) bijzonder sociaal en assertief. Het geeft je echt een soort 'feel good' gevoel. In groepen neem ik snel het voortouw of raak je automatisch een beetje het middelpunt van de aandacht. Ik ben zelf helemaal niet aandachtsgeil, maar dit gaat gewoon automatisch. Wanneer je een verhaal vertelt doe je dat met zulk enthousiasme, dat anderen vanzelf aan je lippen hangen:o.

Masteron:
Voor veel mensen een hit or miss compound lijkt wel. Voor mij is dit 100% een hit. Wat een geweldige look kun je hiervan krijgen zeg. Ik ben veel vasculairder geworden en die harde look is niet echt te evenaren. Ik ben van mening dat wanneer je kuurt, je er ook tijdens je kuur er leuk uit wilt zien. Als je last hebt van vochtretentie op testosteron, dan snap ik niet dat mensen geen masteron erbij zetten. Die combinatie van volheid, bulk en groei samen met veins, hardheid en papierhuidje is wat mij betreft hoe je eruit wilt zien. Ik denk niet dat je van deze compound kilo's massa aan gaat zetten, maar het zal zeker wat doen voor kracht. Qua sides is het me alles meegevallen. 400mg is best een prima dosis waar je wat van zou moeten merken, zeker gezien de horrorverhalen van mensen op 200mg die vol met acne zitten. Ik heb enkel wat acne op de rug gekregen, waarvan ik een stuk sowieso al zou hebben gekregen aangezien ik geen minuut zon zie in de zomer. Wel heb ik periodes (enkele dagen) bijzonder gezweet in de nacht, waar ook een gedeelte van te verklaren is door grieperig zijn. Je leest het al, het is lastig om alles uit elkaar te halen en toe te schrijven aan 1 specifiek middel.
Verder zorgt masteron voor enorme assertiviteit en een zelfvertrouwen boost. Ik voelde me echt het mannetje gewoon:roflol:. Gelukkig ben ik van mijzelf niet iemand die decadent is en uit de hoogte doet, dus het was eerder grappig dan serieus:roflol:. Je merkt ook dat je zoveel meer schijt krijg aan wat meer irrelevante zaken. Qua agressie heb ik er ook bijna niets van gemerkt. Je bent soms íets feller, maar ik ben van mijzelf vrij rustig op dit vlak dus dat is echt totaal niet aan de orde geweest. Er was eigenlijk maar 1 combinatie van omstandigheden die zorgde voor enorme agressie: het verkeer. Even serieus, de roadrage is behoorlijk aanwezig geweest. Bijna aangereden worden en vervolgens ongegeneerd de bestuurder voor allerlei vervelende ziektes uitmaken, terwijl ze verontschuldigend haar hand opsteekt en overduidelijk geschrokken was. Dat je thuiskomt en vervolgens pas na een minuut of 3 tot bedaren bent gekomen:roflol:. Ja, dat was fun:o.

Oxymetholone:
Ik begrijp niet zo goed waar mensen het vandaan halen dat het voor enorm veel vochtretentie zorgt. Ik ben totaal niet opgeblazen als een ballon met deze compound (zelfs niet toen ik het een week achter elkaar pakte). Wat het wél doet is echt een goede portie krachttoename. Opeens sta je in de gym en kun je 2-3 reps meer ten opzichte van je vorige training. Je herstelt tijdens je training stukken sneller en de pomp is absurd. Het enige nadeel is dat de pomp zó erg is dat je nauwelijks meer je kunt inspannen. In de laatste week kon ik na het squatten zeker 5 minuten niet lopen door de backpump. Taurine verlicht de boel wel wat, moet ik zeggen. Verder merk je wel dat je bloeddruk toeneemt. Dat je je veters strikt en vervolgens een enorm rode kop hebt van de druk die op je hoofd zit. Het was niet ernstig bij mij, maar je merkt het wel.
Verder is het mogelijk dat ik er gyno van kreeg, dan wel dat het mij gevoeliger maakt voor gyno. Ik durf hier eigenlijk geen uitspraken over te doen, maar ik weet wel dat ik in de toekomst tamoxifen pak tijdens blasts en al helemaal als ik ook oxymetholone neem.

Oxandrolone:
My all time favourite. Ik kan geen genoeg krijgen van deze oral. Het lijkt onschuldig, maar imo is het een wolf in schaapskleren. Gezondheidstechnisch gezien nog de beste oral en op 50mg ga je significant sterker worden. Granted, het is niet zo potent als oxymetholone, maar je gaat er zeker lol aan beleven. Het is de enige oral waar ik echt zero sides van merk. Ik kan het het beste omschrijven als een compound die zijn werk op de achtergrond doet. Ja je krijgt er meer pomp van, maar niet zo ernstig dat je niet meer kunt trainen. Ja je wordt er sterker van, maar niet zo erg dat je last begint te krijgen van je pezen. Bovendien heeft het een positief effect op de collageensynthese dus dat is nog eens goed voor je pezen ook. Qua look ga je het niet enorm zien vergeleken met een flinke dosis testosteron en masteron, maar je wordt er 100% harder en voller van. Ik kan ergens begrijpen dat mensen dit een oral vinden voor vrouwen, maar het is een oral dat je moet leren waarderen. Die subtiele maar persistent gains/kracht/look is iets waar ik verliefd op ben geworden.

Tamoxifen:
Tsja, wat kunnen we hier over zeggen. Extreem effectief in het bestrijden van gyno, maar ook extreem effectief in het bestrijden van je goede humeur:roflol:. Jezus wat kun je depressief worden van dit middel zeg. Op 40mg voelde ik me echt een emotioneel wrak (ging ook gepaard met wat emotionele struggles destijds, maar oké). Op 20mg merk je het aan je humeur in de zin van: sneller moe, geagiteerd en je hebt minder zin in sociale dingen. Op 10mg is het goed te handlen en merk je er niet heel veel van. Het is dat ik erop let dat ik er wat van merk. Ik merk het vooral als ik bezig ben met het daten met verschillende vrouwen en het een enorme opgave wordt om ze uit elkaar te houden en enthousiast te blijven, puur omdat je interesse wat minder wordt:o. Anyway, liever niet dit middel, maar bij sommige omstandigheden kan het niet anders.

Tldr:
Testosteron voor de gains
Masteron voor de looks
Oxymetholone en oxandrolone voor de kracht
Tamoxifen voor een kuthumeur

Voeding:
Afgelopen weken voeding op 5000+kcal. Eindelijk wat aangekomen en een mooie 8kg gegained dus. Het is op zich geen opgave om 5000kcal weg te werken, wel is het een opgave om het op niet-schandelijke wijze in de pot te krijgen in een beperkt aantal zittingen:roflol:.

Training:
Laatste paar trainingen dus nog op oxymetholone gedaan en de kracht sprong weer vooruit. Heerlijk:D. Met name lowerbody maakt nu goede krachtgains, hopelijk blijft dat zo en volgt UB nog in de komende weken.

Fysiek:
Grotendeels wel vermeld hierboven denk ik, maar ja vasculair, groot, vol en hard:D. Best tevreden met wat ik nu heb, als ik eerlijk ben. Natuurlijk is het nooit genoeg, maar ik begin wel op het punt te komen dat het een rationele beslissing is om niet nóg veel groter te worden omdat het: A. Niet meer praktisch wordt; B: Het er asociaal uit begint te zien soms.
Krijg nu ook regelmatig de 'grap' dat ik op wat minder naalden moet gaan zitten, dus dan begrijpen jullie wel wat ik bedoel denk ik.
Weekupdate 12 (cruise)
Eerste week van de cruise zit erop! Ook wel even lekker om niet volle bak te blasten. Je voelt je toch even wat rustiger op een of andere manier. Pin ging weer heel lekker, is ook niet veel qua hoeveelheid natuurlijk. Ik ben eigenlijk best te spreken over afgelopen week.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg

Uiteindelijk afgelopen woensdag nog het hoogste gewicht aangetikt op 93,8kg:o. Best tevreden over gewichtsontwikkeling. Hopelijk weet ik dit zo redelijk vast te houden.

AAS:
In week 12 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 7x20mg tamoxifen

Cruise is dus goed begonnen. Prima weekje qua trainen ook:). Tamoxifen houd ik erin totdat dat bolletje compleet weg is. Maar even dat semi-kuthumeur uitzitten om het goed weg te krijgen. Overigens is de acne op mn rug al behoorlijk verbeterd.

Voeding:
Kcal iets teruggeschroeft naar een gemiddelde van 4500. Met minder gear kan je gewoonweg minder eten, dus ik houd de weegschaal en de spiegel in de gaten hiervoor. Denk dat ik 4300-4500 wel kan aanhouden voor de komende week.

Training:
Progressie blijft gaan op lb:D. Dat pijntje bij de chest gaat niet echt weg, maar het is maar even behelpen tot aan de meet. Ik doe rustig aan op de chest assistance, warm goed op en stretch het. Hopelijk helpt dat.

Fysiek:
Ik merk wel dat ik iets minder hard ben, maar eigenlijk is dat iets wat je alleen zelf ziet. Zou zelfs placebo kunnen zijn. In de gym nog steeds gore pumps en lekker vasculair. Hopelijk kunnen we dat vasthouden:o.
Weekupdate 13 (cruise week 2)
Tweede week van de cruise zit er ook weer op. All-in-all gaat het best wel lekker. Wel fijn om gewoon weer even 'normaal' te voelen en op een of andere manier voel je je meteen een stuk gezonder. Bloeddruk van dat weekje oxy ook weer gedaald. Weer netjes gemeten op 135/89.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg

Het lijkt alsof er een dalende lijn in zit, maar ik woog vanmorgen weer in op 93kg. Ik schommel dus gewoon tussen de 92 en 93kg:).

AAS:
In week 13 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 7x20mg tamoxifen

Begin steeds beter te wennen aan die tamoxifen op 20mg. Humeur is steady.

Voeding:
Kcal zijn gemiddeld op 4300. Ik merk dat dat zeker voldoende is so far. Ben niet extreem hongerig en gewicht blijft stabiel:).

Training:
De trainingen waren afgelopen week wél heel erg sick:D. Gepeaked, dus eindelijk kon er weer echt wat leuks gemeld worden. Met name lb heeft gains gemaakt. Ook over de bench mag ik zeker niet klagen zeg. Ik zal na de meet nog even uit de doeken doen wat de uiteindelijke progress is geweest.

Fysiek:
Op wat minder hard na, eigenlijk vrij weinig te melden. Het gaat gewoon prima en ik heb het idee dat ik het zo goed vasthoud:).
Weekupdate 14 (cruise week 3)
Godverdomme zeg ik probeerde eerst links te pinnen, maar ik knalde daar volle bak op een zenuw:(. Hele quad spande zich aan dus lekker littekenweefsel aan het ontwikkelen daar. Trok de naald stukje terug en probeer toen de hoek een stukje te veranderen, maar dat was echt kansloos. Ging door de grond van die pijn man:o. Dus, verstandig gedaan en gewoon met een nieuwe naald rechts gepind. Dit was dan weer de smoothste inject ever. Ik voelde er geen fuck van.

Het enige wat ik nu voel is dus de linkerquad:o. Hopelijk trekt dat een beetje weg. Straks even een wandeling maken dan maar.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg

Steady as she goes:D.

AAS:
In week 14 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 7x20mg tamoxifen

Gyno bijna weg. Ik ga door tot het compleet is weggetrokken.

Voeding:
Kcal schommelde rond 4000-4300. Minder getraind deze week ivm deload voor de meet. Merkte dus dat ik ook wat minder voedsel nodig had.

Training:
Alleen opener squat getest afgelopen maandag. De rest van de week nog 1 training gedaan op 60% en verder niet meer naar de gym geweest. Gelukkig ben ik overdag wel actief met fietsen/lopen en dergelijke.

Fysiek:
Zelfde als voorgaande weken. Hardheid is gewoon minder. Ik heb het idee dat ik ook wat vetter ben geworden, maar dat ik denk ik eerder een combinatie van minder hardheid en minder volheid. Soms sta ik 's avonds na een zout maal wel even te miren in de spiegel:o.
Weekupdate 15 (cruise week 4)
Links weer geprobeerd, zat nu zowat direct in een ader. Eruitgetrokken en met dezelfde naald (vntl) 2cm verder geprikt. Dit ging beter. Ik druk heel rustig die naald erin, ik merk dat er soms gedeeltes wat lastiger gaan. Net alsof je door de field of tension heen moet en daarna gaat ie weer smooth. Nouja, ging verder prima deze keer. Ook nergens last van gehad achteraf:).

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg

Goed steady dus tussen de 92 en 93kg. Ik breng de kcals wel weer iets omlaag naar 4000. Is voldoende om op gewicht te blijven.

AAS:
In week 15 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 7x20mg tamoxifen

Laatste beetje gyno wordt steeds en steeds kleiner. Het gaat wel wat langzamer dan eerst, maar dat is logisch. Er zat al een klein puntje/bolletje voordat het begon te groeien, dus dit trekt lastiger weg omdat het er al langer zit. Verder was ik deze week echt super moe vanwege het herstel van de meet. Echt een verrot gevoel eigenlijk. Slaap was ook wat minder en meer hoofdpijn. Dat soort dingen. Trekt wel weer weg!

Voeding:
Kcal rond de 4000-4200. Ik heb bijna niet getraind deze week omdat ik helemaal naar de tyfus was van die wedstrijd:roflol:.

Training:
Slechts 2x getraind en dat was ronduit een deceptie. 4 setjes squats van 8x100 en ik was compleet verzuurd:o. Nouja die rust heeft me wel goed gedaan. Ik was echt extreem moe telkens.

Fysiek:
Onveranderd. Vanmorgen wel wat minder bloat door minder kcals.
Weekupdate 16 (cruise week 5)
Rechts erin. Ging helemaal prima!

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg

AAS:
In week 16 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 7x20mg tamoxifen

Voeding:
Kcal rond de 4000!

Training:
Training weer enigszins opgepakt. Niet gelijk de nieuwe cycle van candito gestart want dat was duidelijk nog even te hoog gegrepen. Gelaten bij 10-15kg onder de werksets. Dit ging wel oké!

Fysiek:
We behouden het goed:)
Weekupdate 17 (cruise week 6)
Links al trillend gezet want haast. Achteraf geen pip gelukkig!

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg

Klein beetje gecut want ik zou op vakantie gaan.

AAS:
In week 17 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 7x20mg tamoxifen

Voeding:
Kcal rond de 3800 om te cutten.

Training:
Eerste week van candito gedraaid. Dit ging goed qua kracht! Blij dat kracht zo snel terugkomt na de meet ook al cruise ik.

Fysiek:
Gaat nog steeds prima!
Weekupdate 18 (cruise week 7)
Zojuist rechts gezet. Dit ging echt weer heel smooth. Gelukkig maar!

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg

Op vakantie goed weten te behouden dus!

AAS:
In week 18 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 7x20mg tamoxifen

Voeding:
Kcal getracked op vakantie en rekening gehouden hiermee. Het schommelde tussen de 3500 en 4000. Best prima al zeg ik het zelf:).

Training:
Heb alleen wat kunnen pompen op vakantie. Ook wel goed, zo kunnen de pijntjes weer wegtrekken. Prima pomp kunnen halen op vakantie wel :D.

Fysiek:
Misschien zelfs een stukje droger :o.
Weekupdate 19 (cruise week 8)
Linkerquad weer geprikt, beetje pijnlijk bij het indrukken maar verder heel smooth. Gelukkig druk je er 0.4ml zo in:o. We gaan nu ook de laatste week cruise in:D. Komende week ga ik bloedprikken. Nog geen bloed gedoneerd omdat ik op vakantie ben geweest en dus 28 dagen moet wachten voordat ik mag geven.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 17-5-2019: 91,5kg


AAS:
In week 19 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e
- 5x20mg tamoxifen

Laatste tamoxifen gebruikt. Nu niks meer. Denk het ook in de komende blast niet nodig te hebben gelukkig.

Voeding:
Heel irritante week voor voeding als je het mij vraagt. 3x uit eten geweest, verplichte borrels overal en continu gekloot om eigen eten mee te nemen. Ik heb vaker boven de 4000kcal gegeten dan dat ik erop of eronder zat:o. Nouja, het is even niet anders.

Training:
Eigenlijk was de training van maandag nog wel prima, maar de rest helemaal kut. Woensdag en donderdag niet kunnen trainen en die van vandaag was echt 1 grote deceptie. Ik ben ook echt snip, maar dan ook echt snipverkouden... Ik blaf dikke rochels en moet om de 5 minuten de tering uit mn neus snuiten. Required reps op de bench dan ook niet gehaald, maar ik zie het nog als een one-off...

Fysiek:
Na afgelopen week en met die dikke verkoudheid heb ik echt een opgeblazen kop en voor mn gevoel een ingekakt fysiek. Bigorexia is een bitch.
Weekupdate 20 (cruise week 9)
De cruise zit erop! Afgelopen vrijdag er weer 4ml verdeeld over 2 benen ingedrukt. Rechterquad wel een ader geraakt van het spoot er zowat uit nadat de naald eruit ging. Nouja, voortaan ook eens proberen om 4ml in 1 quad te drukken. Dat verdelen wordt kut.
All in all best een lekkere cruise gehad. Het is dat ik anders niet uit kom met mn planning, maar ik had best nog een tijdje door kunnen cruisen! Je voelt je kiplekker, en ik heb vrij goed kunnen behouden:).

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 17-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 24-5-2019: 91kg

Bodyweight is een uitschieter. Nu weer rond de 92kg.

AAS:
In week 20 heb ik gebruikt:
- 120mg test-e

120mg test is echt voldoende om op te cruisen. Ik voelde me kiplekker de gehele cruise, op de laatste week na eigenlijk. Toen begon de verkoudheid en korte nachtrust echt parten te spelen. Daarna weer een paar dagen beter geslapen en ik merk dat de volle neus nu eindelijk wegtrekt. Goed rustig weekend gehad ook.
Ik vind achteraf 9 weken cruisen te weinig. Ik had graag nog een maand doorgecruised, maar de planning komt anders niet lekker uit. Na de blast ga ik waarschijnlijk een korte periode cruisen en dan off, of dat ik heel lang ga cruisen (15-20 weken).

Voeding:
Steady op 3800-4000 kcal waar ik goed mee op gewicht blijf. Komende week 3800 en kijken wat het doet. Vanuit daaruit misschien verder verlagen.

Training:
Training van de laatste week cruise was eigenlijk gewoon kut. Weinig energie door de verkoudheid en korte slaap, en te hoge gewichten sinds ik wat kracht ben verloren door vakantie ed. Deze week gaat het alweer stukken beter gelukkig:D.

Fysiek:
Wat bijgetrokken na vorige week cruise. Aders komen weer wat meer door en pomp is beter. Verwacht dat het met de blast erg leuk kan gaan worden.
Weekupdate 21 (cutblast week 1)
De eerste week van de cutblast is alweer voorbij. Er valt nog weinig te melden, zal nog wel even duren alvorens ik de veranderingen ga zien. Ditmaal gewoon 4ml in mn quad gedrukt, wat niet van harte ging maar het ging:o hoxyz. Wel beter dan 2 quads prikken, nu gewoon even 2-3 minuten afzien.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 17-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg

En de weg naar beneden is ingezet (die 91kg van 24-5 was een low). Ik weet niet zo goed waar ik uit zal komen, ik ga me voornamelijk op de spiegel focussen.

AAS:
In week 21 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e

Ik ben heel benieuwd wat de mast me gaat brengen. Zoals jullie hebben kunnen lezen in mn bulkblast review heb ik nauwelijk bijwerkingen mogen ervaren van test-mast combinatie. Alleen wat acne, maar dat was niet eens zo ernstig. Misschien dat dat nu anders wordt, maar we gaan het zien. Ik ga in ieder geval weer een review schrijven over de cutblast waarin ik de compounds ook aan bod laat komen. Wat ik wel al merk, kan overigens ook placebo zijn, is dat ik meer energie heb en minder slaap nodig heb. Mijn slaap daalt opeens van 7u per nacht naar 5,5u. Hier moet ik wel op gaan letten. Het is beter als ik gewoon voldoende slaap. Dat wordt dus eerder naar bed, want ik word 's morgens vrij vroeg wakker (doordeweeks 6u en in het weekend 7:30).

Voeding:
Kcal op 3800. Gewicht zakt al wat, maar ik zal tussendoor wat dagen lager zitten als het zo uitkomt. Gisteren bijvoorbeeld 3400 en ik vond het wel prima zo. Ik eet liever op dagen wanneer ik dan écht honger heb.

Training:
Trainingen gaan weer heel smooth! Squat pr gezet, benchen gaat aardig en de pomp is weer heerlijk:D. Ik vind het zo mooi om te zien dat je dat met pussy weight staat te curlen als afmakertje en de aders overal lopen. Dat mensen dan kijken: teh fuck hoe dan:roflol:.
Maar tbf ze zien me ook heavy benchen/squatten/dl'en dus ik denk dat ze wel begrijpen waar het vandaan komt (naast de gear dan lol:o).

Fysiek:
Tsja, echt veel is er natuurlijk nog niet veranderd. De pomp is dus misschien wat meer en dat hoop ik dan te zien in de gym. Ik denk dat het in de komende weken wel leuk gaat worden, zeker als de kcal nog wat verder naar beneden gaan. Aan cardio in ieder geval geen gebrek. Ik fiets ongeveer 5u per week op moderate intensity.
Weekupdate 22 (cutblast week 2)
Zo, week 2 zit erop. Tsja, ik merk er nog weinig van natuurlijk. Nu links 4ml erin gedrukt en voelde er 0 van. Ideaal. Ook vrij weinig pip voor een 4ml zeg. Goede keus om nu alles in 1 quad te rammen.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 17-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-5-2019: 91,4kg

Ik word in de spiegel wel wat droger en harder, maar ik denk dat het gewicht ook veel glycogeenwinst weerspiegelt. Sta immers harder, betere pomp etc.

AAS:
In week 22 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e

Merk dus wel dat ik al wat harder sta. Dat is wel relaxed. Ik hoop komende week bloed te kunnen doneren, dan kan dat hematocriet eindelijk omlaag. Ik merk namelijk toch wel dat ik wat mee moe en lusteloos ben, wat een veelvoorkomend symptoom is van viskeus bloed. In de gym over het algemeen wel gemotiveerd en knallen, maar die cardio merk je toch wel qua energiepijl zeg. Zeker met de enorme wind van de afgelopen dagen merk je dat je daar veel energie aan kwijt bent.

Voeding:
Kcal op 3600. Sommige dagen lager, andere dagen weer hoger. Komende maandag een soort refeed gepland staan dus afgelopen dagen zit ik op 3200.

Training:
Trainingen waren zwaar, maar komende week is testweek dus dit is een moment van overreachen. Ik merk aan mezelf en mn lichaam dat het veel energie vreet, en in combinatie met cutten ga je dat toch wel merken in je gemoedstoestand ook. Bulken is eigenlijk ook veel leuker dan cutten lol:o.

Fysiek:
Ik oog toch wel een stukje harder, de pomp is gedurende de training ook wel beter. Wat ik ook wel merk is dat mn vasculariteit in rust toeneemt. Dat is altijd mooi meegenomen:D. Maar er zijn pas 2 weken verstreken dus zoveel is er nog niet veranderd natuurlijk.
Weekupdate 23 (cutblast week 3)
Week 3 gehad en ik moet zeggen, ik denk dat het nu een beetje in begint te kicken. Hechtische week gehad eigenlijk. Op de woensdag bloed gegeven en daar stond ik voor een verrassing. Bloeddruk gemeten op 181/88 en een hartslag van 108... Achteraf gezien was het de spanning. Thuis nogmaals gemeten en daar kwam ik op: 145/82; 129/81 en 129/77. Dat was een hele geruststelling:o. Hb wel gemeten op 11.5 wat behoorlijk hoog is. Ik heb direct getracht een afspraak te maken met Spaarne Gasthuis, maar ik kan daar pas eind augustus terecht vanwege drukte. Ik heb dus mijn huisarts ingelicht hierover en gevraagd of ik voorlopig ergens anders een aderlating kan laten doen. Hij gaf aan dat hij eerst mn ht wilde laten bepalen en dan in overleg met het dienstdoende ziekenhuis gaat kijken of een aderlating een goed idee is. Met andere woorden: het goede nieuws is dat ik via de huisarts bloedwaarden kan laten meten. Ik verwacht namelijk dat ik best wat dingen aan mag kruisen van hem. Het slechte nieuws: ik heb eigenlijk net gedoneerd, dus er is kans dat mijn ht waarde nu best prima is.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 17-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg

The unthinkable is happening: droger worden en zwaarder worden:roflol:. Ik heb een stel hoge dagen gehad die ik wel gecompenseerd heb, maar ik heb het idee dat ik met die hoge dagen een soort rebound heb:o. Anyway, ik mag niet klagen. Het gaat best prima zo.

AAS:
In week 23 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e

Wat ik enorm merk is dat ik niet meer lusteloos en moe ben. Dat doneren heeft me echt goed gedaan, ik voel me 1000000x beter en gezonder. Die mast begint ook lekker in te kicken. Ik sta stukken harder en die aders kan ik wel verliefd op worden:o. Ik zal binnenkort weer even een leuke foto posten op mn insta, die is een beetje te weinig geüpdatet in de cruise:o. Mijn excuses hiervoor uiteraard. De pomp is trouwens ook echt insane weer. Het enige waar ik deze week wel last van begon te krijgen is brandend maagzuur. Het is niet heel erg, maar ik merk het wel. Ik kan 2 scenario's bedenken die hiervoor kunnen zorgen. 1: door het mindere eten is mijn maag vaak wat leger. Ik eet 's middags over het algemeen de paprika-chili kip van MuscleMeat, die enigszins pittig is, waarna ik wat brandend maagzuur merk. Het zou kunnen dat het pittige element niet zo lekker samen gaat met een lege maag. Scenario 2: ik zit keihard aan de tren:roflol:.

Voeding:
Op de refeeds na zat ik eigenlijk best laag de afgelopen week. Ik heb ze naar beneden gedrukt tot 3200-3400, in combinatie met zeker 6 uur cardio per week (moderate intensity). Ik heb nog niet echt enorme honger, maar ik merk wel dat ik sneller trek begin te krijgen na maaltijden. De lastigste periode vind ik eigenlijk tussen 12 en 3. Over het algemeen ontbijt ik rond 7:30-8:00, eet ik vervolgens de lunch rond 11:30-12:00 en nogmaals rond 15:00-15:30. De periode tussen 12:00 en 15:00 is het moeilijkste. Dan heb ik best veel honger. Na 15:30 is het goed te doen en heb ik tussen mn shake na trainen en mn kwark nog een beetje honger, maar meestal zit ik dan op de fiets terug naar huis dus dan merk je het niet zo.
Ik denk wel dat ik niet veel dieper moet gaan dan 3000. Op 3200-3400 gaat het best hard als ik zo over mn fysiek oordeel. Smaller koppie ook al.

Training:
Deze week was een peakweak, en die is naar mijn idee best prima gegaan! Op zowel de bench, de squat als de deadlift 2 reps gepakt op 97,5% van mijn ingevulde max. Ik ga mijn max voor komende weken wel naar beneden zetten. Ik merk dat de trainingen langer begonnen te duren omdat ik een beetje op mijn tandvlees liep. Dan ga je toch stukken langer rusten en kijk je meer op tegen de setjes. Ik doe dus gewoon een reset naar een gewicht waarvan ik denk dat ik wel 4x kan reppen. Dan worden de trainingen weer wat leuker en ook een stukje sneller. Ik kan altijd in training nog een extra setje doen die wat zwaarder is als ik merk dat het toch echt te makkelijk gaat. Ik denk dat de reset ook wel een goed idee is omdat mijn CK behoorlijk hoog was ten tijde van de bloedtest. Wat meer rust zal mijn lichaam goed doen.

Fysiek:
Ik wil niet zeggen een wereld van verschil, maar zeker een merkbaar verschil ten opzichte van vorige week. Abs een stuk harder, stuk voller en lekker vasculair. Ik krijg nu ook regelmatig de vraag of ik wat gebruik (bij de bloedbank, in de gym). Ik ben hier op de forum open over mijn gebruik, maar irl ontken ik het wel. Het liefst zou ik dan ook gewoon eerlijk zijn, maar door het stigma dat heerst zou eerlijk zijn louter negatieve dingen voor mij in petto hebben... Ik heb trouwens ook het idee dat armen wat beter gaan. Mag ook wel, die waren naar mijn idee het slechtste punt van mijn fysiek:roflol:.
Weekupdate 24 (cutblast week 4)
Week 4 van de cutblast zit erop! Het begint nu steeds leuker te worden:D. Aders poppen en steeds voller staan. Vanmorgen in het linkerbeen 4ml geduwd en dat was toch een opgave. Naald ging er niet heel smooth in en ik perforeerde zeker een ader waarna ik tegen een zenuw aanzat... gedoe. Nouja, het zit er weer in:o. Daarnaast dus goed nieuws dat de huisarts heel erg meedenkt en meehelpt. Ik ben heel benieuwd wat voor ht en hb waarde er uit de test rolt. Hopelijk gauw antwoord.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 17-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg

Goeie low vandaag. Het gaat met bodyweight niet heel hard, maar ik vind het prima. De gear is strong:roflol:. Lijkt wel een recomp dus. Foto's zullen ook vaker volgen op instagram, dus for those die mij nog niet volgen: stuur even een pm met je username, dan weet ik wie mij wilt volgen.

AAS:
In week 24 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e

All good met de gear. Het gaat best prima zo. Ik ben blij dat ik geen orals pak en ben ook niet van plan dit nog te gaan gebruiken. Eventueel paar weeks out wat ephedrine met caffeïne, maar dat is geheel afhankelijk van ht en hb. Ik wil niet onnodig extra belasting op mn hart hebben.

Voeding:
Kcals op 3100-3200, dat gaat prima zo. Ik houd het hier nog even op, ik wil niet te snel te laag gaan maar ik wil ook niet tijd gaan zitten verdoen. De cardio blijft gewoon steady op ~5-6 uur per week. Honger neemt wel enigszins toe, maar het is zeker draaglijk. Kwestie van meer koffie en water:o.

Training:
Ik heb dus mn 1RM's omlaag gezet en dat zorgt voor veeeeel chillere trainingen. Trainingen gaan sneller (1,5u) en ik herstel weer stukken beter. Reps worden weer gemakkelijk gehaald en ik kan nu weer vooruitkijken naar leuke trainingen en gains:D.

Fysiek:
Zoals uit bovenstaand wel blijkt gaat het prima. Aders nemen steeds verder toe en ik zie wel dat ik droger word. Ik sta wat harder en voller, de pomp is heel ziek en dat terwijl ik in een flink deficit zit. Carbs zijn overigens wel vrij hoog (350gr) en zeker net voor de training. Dat helpt ook wel:o. Verder vrij weinig te melden, de foto's zeggen het meeste:).
Weekupdate 25 (cutblast week 5)
Week 5 van de cutblast gehad! We zijn nu op de helft. Eerlijk gezegd gaat het heerlijk. Zeker afgelopen weer zichtbaar resultaat van het cutten (zie ook foto's op instagram). Het resultaat van de bloedtest was ook verrassend goed! Hematocriet en hemoglobine waren mooi gedaald tot niveau's waar ik tevreden mee ben. Vooralsnog hoef ik dus nog even niet te doneren. Hopelijk kan ik voor mn vakantie nog terecht, anders zit ik met hoog ht en hb op vakantie in de hitte. Niet heel chill als je het mij vraagt:o.
Daarnaast heb ik een beetje last van mn linkerkuit. Het zal vast geen trombosebeen zijn, maar dat is ongeveer hoe het voelt als ik het zou moeten uitleggen.

Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg

Er zit wel een dalende lijn in mn bodyweight als ik kijk naar weekgemiddelden. Wat dat betreft gaat het dus prima. Het cutten zelf vind ik nog prima te doen. Begin wel steeds vaker hongeriger te worden, maar zolang ik bezig blijf is er eigenlijk niets aan de hand. Vandaag wel een refeed gepland staan: AYCE sushi:o. Ik houd de kcals en carbs laag de rest van de dag.

AAS:
In week 25 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e

Aangezien de bloeduitslag positief was ben ik begonnen met EC (30mg/200mg 2x daags). Ik merk er weinig van, maar het zal toch effect hebben op de lipolyse. Clenbuterol ga ik niet aanraken.
Verder valt me op dat mn acne sterk verbeterd is! Blijkbaar ben ik er met masteron niet heel gevoelig voor, maar het zonnetje zal ook wel hebben bijgedragen aan een betere huid. Daarnaast slik ik 40mg zink, 1080mg EPA en 720mg DHA. Dat zal vast ook helpen.

Voeding:
Kcals gemiddeld rond de 3000. De cardio blijft op 5-6uur per week en ik heb nu mn eerste 'refeed' sinds 5 weken. Met andere woorden: cheat:o. Ik zal denk ik wel ontploffen qua aders en glycogeen na de cheat, maar morgen is het waarschijnlijk om te huilen vanwege het vocht. Mn weekgemiddelde zal door de cheat ook wel hoger zijn, maar sowieso nog onder onderhoud.

Training:
Trainen gaat eigenlijk best wel prima! Ik verlies geen kracht, misschien gain ik zelfs een beetje. Ik zweet me wel echt de pleuris in dit weer, maar daar zal iedereen wel last van hebben gok ik zo.

Fysiek:
Het gaat echt lekker. Ik zie nu de abs weer volledig tevoorschijn komen. Gisteren spotte ik weer een bekende ader over de buik (helaas is die niet echt terug te zien op de foto die ik heb gepost op instagram). Met nog 5 weken te gaan kan het wel leuk worden! Het viel me ook op hoe vol ik wel niet blijf, terwijl ik toch een goeie 1000kcal onder onderhoud zit inmiddels.
Weekupdate 26 (cutblast week 6)
Vanmorgen weer de naald in het linkerbeen gerost. Ging nog best smooth, ook nergens last van nu. Ik moet zeggen dat de AAS en het cutten nu zn vruchten beginnen af te werpen. Valt ook wel terug te zien in de foto's volgens mij.

Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Bodyweight 05-7-2019: 90,3kg

Zondag sushi AYCE gehad, waar ik op zn minst 5000kcal heb weggedrukt:o. Dag erna was ik ook 2kg zwaarder, maar het was een goeie refeed dat is zeker:D. Inmiddels alles er wel weer uit en ingewogen op 90,3kg. De dalende trend zet zich voort. Het is niet echt zichtbaar in mn bodyweights die ik log, maar als ik naar de weekgemiddelden kijk dan gaat dat omlaag.

AAS:
In week 26 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 30mg efedrine 2x daags
- 200mg caffeine 2x daags

Ik moet zeggen dat alles nu wel echt inkickt. Het gaat echt super lekker. Nul bijwerkingen behalve een laag energiepeil van het cutten. Ik merk ook dat ik echt weer veel meer bezig ben met chicks en leuke gesprekjes voeren. Die gesprekjes gaan overigens ook weer stukken soepeler:roflol:. Die efedrine merk ik bijna niks van qua sides dus dat is ook een plus. Beter dan clenbuterol zeg... ik trilde nog net niet van mn stoel af daarmee. Clen geeft je ook een super ongemakkelijk en opgejaagd gevoel. Daar heb ik met efedrine ook nauwelijks last van.

Voeding:
Kcal op 2800. Qua honger is het echt goed te doen nog, alleen het energiepeil dus wat omlaag. Ik moet ook zeggen dat ik minder slaap dan voorheen, dus daar moet ik weer wat aandacht aan gaan besteden. De refeed van zondag heeft me vooralsnog goed gedaan. Ik heb nog geen nieuwe refeed/cheat gepland staan, maar die zal er nog wel een keer komen voordat ik stop met cutten. Eiwitten zitten gemiddeld rond de 240 gr, vetten sommige dagen laag, sommige dagen rond de 1gr/kg bw, rest is carbs.

Training:
Trainingen gaan nog steeds lekker. Ik verlies eigenlijk totaal geen kracht ondanks een deficit van 1000+kcals. De pomp is heerlijk en zeker als ik er wat zout en citrulline malaat ingooi:o. Ik mis wel wat agressie en energie in de gym soms, maar ik kan mn trainingen prima afmaken.

Fysiek:
Aders over de buik beginnen nu door te komen. Met nog zo'n 4 weken te gaan kan er sowieso nog wel 2% vanaf lijkt me. Het doel is sub-10% dus als dat wordt bereikt dan vind ik het prima. Jullie mogen mn vp schatten trouwens afgaande op de foto's op instagram. Ben benieuwd naar wat jullie denken dat mijn vp is.
Weekupdate 27 (cutblast week 7)
Rechts geprikt en damn een van de smoothste injects weer. Voelde nul en de gear vloog erin:D. Cutten valt ook nog steeds goed vol te houden. Nog een paar weekjes!

Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Bodyweight 05-7-2019: 90,3kg
Bodyweight 12-7-2019: 90,7kg

Bodyweight stagneert, maare care. Het gaat om de spiegel en dat gaat nog steeds vooruit. Sommige dagen wat hoger en sommige dagen lager in kcal. Ik denk dat die hogere dagen ervoor zorgen dat ik wat gain ofzo:o.

AAS:
In week 27 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 30mg efedrine 2x daags
- 200mg caffeine 2x daags

All good! Niks bijzonders te melden verder. Soms wel wat geagiteerd door het cutten, maar het gaat best lekker.

Voeding:
Kcal op 2800 gemiddeld. Dat houdt ik zo. De cardio ook nog steeds op zo’n 5-6 uur per week.

Training:
Ik verlies geen kracht. Ik word zelfs wat sterker geloof ik. Het gaat z’n gangetje:D.

Fysiek:
Steady worden we droger! Nog even doorbijten en dan zit het cutten erop.
Weekupdate 28 (cutblast week 8)
Afgelopen vrijdagavond in de linkerquad alles weer erin gedrukt. Ging wat moeizaam, denk dat ik in iets van littekenweefsel zat. Nouja, het ging er uiteindelijk allemaal weer in. Geen noemenswaardige pip, dus all good.

Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Bodyweight 05-7-2019: 90,3kg
Bodyweight 12-7-2019: 90,7kg
Bodyweight 19-7-2019: 89,9kg

Ik heb eindelijk die drop in bodyweight. Vanmorgen (maandag 22 juli) was het zelfs 88,8kg:o. Ik moet zeggen dat ik ook echt een stuk droger ben. Ik pak deze week nog door met cutten en dan zaterdag AYCE sushi. Na zaterdag nog 4 dagen rond de 3000kcal en daarna ga ik op vakantie. Dan heb ik dus nog een soort korte rebound en ga ik waarschijnlijk wel 90kg+ op vakantie. Dan is mijn all time goal 90kg @ 10% wel bereikt:o.

AAS:
In week 28 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 30mg efedrine 2x daags
- 200mg caffeine 2x daags

Goede week gehad wat betreft AAS ook. Acne is in de afgelopen weken geminderd (niet dat ik er veel last van had, maar die paar plekjes zijn nu ook beperkt tot een minimum). Ik voel me goed, humeur was oké. Het enige wat ik merk is dat ik dus enorm moeie benen heb. Als ik eenmaal op de fiets zit dan gaat het wel, maar met name wanneer ik op de bank zit en besef dat ik even naar de keuken moet lopen: holy shit wat kan ik me daar slecht toe zetten. Niet het op kunnen brengen om de minste inspanningen te verrichten.
Ik merk verder dat als ik eenmaal met iemand in gesprek ben, dat ik volledig vergeet dat ik tering moe en afgepeigerd ben:o. Dan ben ik weer super vrolijk en assertief.

Voeding:
Kcal is echt drastisch omlaag gegaan naar 2400. Ik wil nog even alles eruit halen wat erin zit, dus dan gaan we maar op een Afrika-dieet. Desalniettemin is de honger echt nog prima. Ik denk dat die efedrine daar goed bij helpt. Ik denk ook dat het toch wel real is. Als ik het wat eerder in de middag neem, dan ben ik na het avondeten echt een slappe zak. Als ik het wat later neem, dan ben ik net voor die tijd echt helemaal afgepeigerd:o. Anyway, hoog eiwit, redelijk wat carbs en weinig vet. Dit komt zo uit omdat ik vrij veel zuivel eet (kg kwark, liter yoghurt), dus daar komen al aardig wat carbs vandaan. Die paar weken laag in vet kunnen we wel aan. Alleen weinig verzadigend, maarja...

Training:
Afgelopen week een goede peakweek gehad waarbij ik elke training de maximale reps heb gehaald. Komende week 1RM's testen en dat zal dus de ultieme test worden voor deze cut. Als ik nauwelijks kracht ben verloren op een gemiddeld deficit van 1200kcal per dag, dan kan ik gerust zeggen dat dit een zeer succesvolle cutblast was:D. De trainingen zelf gaan nog steeds best aardig. Ik merk wel dat ik wat meer moeite moet doen om echt in volle focus te raken en keihard door te trainen. Ik betrap mezelf erop dat ik vaker ergens zit en opeens 2 minuten voor me uit zit te staren die ik zelf totaal niet meemaak:roflol:. Ik zit dan gewoon een beetje muziek te luisteren en zowel verstand als blik op 0:roflol:. Nouja, ik knal gewoon nog op de compounds en main assistance. De rest is gewoon pompen naar tevredenheid.

Fysiek:
Nu begin ik toch wel goed droog te worden. Lijnen steeds beter zichtbaar in benen en aders in rust over de buik. Het is jammer dat ik niet echt goede plekken heb om fotos te maken waarop dit zichtbaar is. Jullie kennen het vast wel: je kijkt in de spiegel en je ziet allemaal definitie en aders lopen. Je maakt een foto, kijkt de foto terug en wtf where dat definition at:roflol:. Nou, zo gaat het dus telkens. Binnenkort maar eens een goede plek vinden waar ik met gerust hart (pun intended) kan posen en foto's maken.
Weekupdate 9 & 10 en cutblast review
Tijdje niet van me laten horen. Dit dus ivm vakantie haha. Ik zal jullie toch nog even mn log gaan updaten, anders komt er ook zo'n abrupt einde aan. Overall was de cut best prima! Ik heb eigenlijk zero kracht en massa verloren, en zeker de laatste 4 weken is het erg hard gegaan qua vetpercentage. Zou ik het precies zo weer doen? Moeilijk te zeggen. Ik denk dat ik met minder gear ook wel toekon. Ik ben wel blij dat ik geen orals heb gebruikt, dit had echt geen meerwaarde geboden.

Uiteindelijk ben ik rond de 88,5kg bw (leeg) op vakantie gegaan. Ergens op vakantie ingewogen op 90kg, dus daar zat een kleine rebound bij. Bij terugkomst van vakantie woog ik echter alweer 88kg, wat me eigenlijk niet verbaast. Ik heb stukken minder geslapen, super actief geweest en qua eten is het toch altijd behelpen. Ik kon wel redelijk trainen op vakantie, alleen squats en deads waren geen optie daar.
Ik ben naar mijn idee wel onder de 10% gekomen op iets van 88,5kg. Daar ben ik heel tevreden mee! Komende winter weer wat massa pakken en hopelijk volgende zomer 90kg+ op <10% vp. We'll see:D.

AAS:
In week 9 & 10 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 2x 30mg efedrine + 200mg caffeïne
- 7x20mg tamoxifen

Ik heb tamoxifen weer toegevoegd, want na een week jeuk en een week een pijnlijk gevoel merkte ik toch dat het weer enigszins was gaan groeien. Op 20mg tijdens mn cruise zal het voldoende zijn om weer weg te laten trekken. Vervelend wel, ik had het echt de hele blast niet nodig... Pas de laatste week/2 weken dat het weer begon. Vreemd.
Hieronder een review van de compounds van afgelopen cutblast.

Testosteron:
Op 300mg viel testosteron naar mijn idee weg tegen de 600mg masteron. Desalniettemin denk ik dat een cut op 450mg test ook erg leuk kan zijn. Ik vind het lastig om te zeggen wat de meerwaarde was van testosteron in deze cut, maar ik ben er wel van overtuigd dat het de basis is. Op een hogere dosering (denk aan 600mg met 400mg mast) sta je er een stuk voller bij, daar durf ik mn handen wel voor in het vuur te steken.

Masteron:
Masteron is bij uitstek leuk in een cut, maar wel pas echt op een low bf. Eerlijk gezegd denk ik dat je meer hebt aan een test only als je op 15% bf staat. Ik begon al redelijk droog aan de cut, maar zeker in de laatste paar weken zag ik pas het echte effect van masteron. Kneiter kneiter kneiter droog wat betreft vochtretentie:o. Je begint haarvaatjes te zien op plekken waarvan je niet wist dat je ze had, en bovendien blijven ze nog aanwezig ook. Ik ben een stuk meer vasculair dan eerst en ik denk dat ik dat te danken heb aan masteron. Ik ben van mijzelf totaal niet agressief ingesteld, dus ik heb ook nul last gehad van agressie. Het enige wat ik merkte is dat ik was sneller geagiteerd raakte, maar dat viel meer te wijten aan het cutten dan aan de gear. Op vakantie was ik totaal niet geagiteerd, aangezien ik daar ook niet in een groot deficit zat.

Efedrine:
Fijne ondersteuning bij het cutten. 2x30mg dagelijks is meer dan voldoende ook. Het is zeker geen wondermiddel, je moet er echt niet veel van verwachten, maar wat ik zo achteraf kan zeggen erover is dat het voor meer energie zorgt en de honger onderdrukt. Ik vind het geen must, maar als je het dan toch hebt liggen dan kun je het best gebruiken;). Ik heb ook helemaal geen last gehad van de bekende bijwerkingen van dit soort middelen (versnelde hartslag, opgejaagd gevoel, zweterig).


Voeding:
De laatste weken waren op een goede 2400-2600 kcal met 6+ uur aan cardio per week. Het was afzien, maar ook wel weer goed te doen. Mentaal trok ik het wel, het was met name lichamelijk wat het zo kut maakte. Dat ongelooflijk vermoeide gevoel in je benen wanneer je je weer naar je volgende locatie sleept... echt vreselijk.

Training:
Nog 1RM's getest aan het eind van de cutblast. Ik heb mijn 1RM's van mijn wedstrijd geëvenaard, maar dan op een lager bw. Dat is dus gewoon een pr:D. Wat ik wel fijn vond is dat ik geen kracht heb verloren tijdens het cutten, maar het trainen is toch minder leuk dan tijdens een bulk. Het enige wat leuk is, is het flexen na een training:roflol:. Ik heb echt een shitload aan foto's hieraan overgehouden.

Fysiek:
Zoals de foto's wel uitwezen was ik echt gortdroog. Aders doorlopend van buik tot over de borst. Nog een beste hardheid door de masteron ook. Knal er wat carbs in en ik had de kaart van mijn vakantiebestemming op mijn onderarmen en buik:roflol:. Daarover gesproken, ik ben nog nooit zoveel nagestaard, aangesproken en half verkracht op een vakantie. Vrouwen, mannen, honden, alle leeftijd stonden mij gewoon ongegeneerd aan te staren en na te wijzen over straat. Echt heel absurd:roflol:. Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet de enige was die dit had, maar ik vond het een vreemde gewaarwording:o.


Nu even een tijdje cruisen. Ik heb bovendien nog een afspraak staan in het Spaarne Gasthuis met dr. de Ronde. Ik zal jullie daarover op de hoogte houden.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik persoonlijk zal niet zo snel 2 keer dezelfde compound gebruiken. Ondanks je cruise ertussen. Zal ik voor bulk toch iets in de trant van deca/npp of.iets.milder bold(mijn persoonlijke favorite). En nee bold hoeft geen 16 weken.

Daarnaast is je nakuur vrij mager
4 weken clomid terwijl je 30 weken on bent geweest. zou deze minimaal 8 weken doen.

Je cruised ook niet je bridged maar dat maakt verder niet uit. 150mg is een prima bridge
 
In! ben benieuwd
Leuk dat je volgt.
Ik persoonlijk zal niet zo snel 2 keer dezelfde compound gebruiken. Ondanks je cruise ertussen. Zal ik voor bulk toch iets in de trant van deca/npp of.iets.milder bold(mijn persoonlijke favorite). En nee bold hoeft geen 16 weken.

Daarnaast is je nakuur vrij mager
4 weken clomid terwijl je 30 weken on bent geweest. zou deze minimaal 8 weken doen.

Je cruised ook niet je bridged maar dat maakt verder niet uit. 150mg is een prima bridge
Dank voor je feedback, dat waardeer ik!

Ik heb ook nagedacht over verschillende compounds, met name nandrolone. Reden om niet voor nandrolone te kiezen is omdat nandrolone relatief lang in weefsels actief blijft en daarmee herstel bemoeilijkt. Voor de bulk-fase niet enorm relevant, want ik bridge (je hebt gelijkt, het is een bridge hoewel die term nauwelijks meer wordt gebruikt). Echter, nandrolone kan oestrogene effecten induceren zelfs terwijl het niet converteert naar oestrogeen zelf. De hechting aan de androgeenreceptor en bijbehorende genexpressie zorgt al voor dit gedrag (vergelijkbaar met oxymetholone). Oxymetholone is echter in dit geval een kortwerkende ester, dus dat durf ik nog wel aan. Kortwerkende nandrolone had ook gekund, maar ik heb geen zin om vaker dan 1x per week te prikken. Puur gemak dus. Had ik nandrolone gekozen, dan had ik testosteron wel lager gezet. Nu dus de keuze voor 600mg testosteron.
Trenbolone begin ik niet aan. Bold had eventueel een optie kunnen wezen, maar boldenone kan ook psychische effecten zoals het induceren van een angststoornis bewerkstelligen. Ik heb voor mijn doel dan naar mijn idee meer aan masteron (vasculariteit en wat kracht).

Nakuur is overigens 5 weken, maar zou voldoende moeten zijn. Ik ben dan wel zo'n 28 weken on, maar ik zet er hCG naast. Primair hypogonadisme is daarmee uitgesloten. Secundair hypogonadisme wordt relatief snel opgelost middels SERMs, dus 5 weken clomifeen citraat zou voldoende moeten wezen. Eventueel kan ik tegen die tijd de nakuur wat langer doortrekken op 25mg.

150mg testosteron leek me ook voldoende inderdaad, zeker aangezien ik ook hCG zet en daarmee endogene testosteronproductie ook actief is. Ik reken op ongeveer 50-70mg eigen aanmaak naast de 150mg exogene testosteron (wel nog even het gewicht van de ester eraf trekken, maar you get the point).
 
in!

ga je ook foto's posten?

evt wat meer info zoals huidige stats zowel shape als kracht
 
in!

ga je ook foto's posten?

evt wat meer info zoals huidige stats zowel shape als kracht
Welkom!

Ik begrijp dat foto’s een log vele malen interessanter maken, maar hopelijk snappen jullie ook dat ik wel waarde hecht aan privacy. Desalniettemin zal ik kijken of ik niet-herkenbare foto’s kan maken en posten!

Huidige stats:
~125 bench
~160 squat
~200 deadlift
Niet heel bijzonder als ik eerlijk ben, dus daar mag aan gewerkt worden.

Shape kan het beste beoordeeld worden aan de hand van foto’s, dus so far kan ik nog even geen beeld geven denk ik...
 
Gezicht zwart maken, zo gepiept.

Wat is je lengte, gewicht vetpercentage? Leeftijd ?
 
Zo simpel is het niet. Er hoeft maar één persoon uit je gym/van werk hier rond te hangen en je bent de sjaak. Zelfs een foto zonder gezicht.

mocht je herkenbare tattoes hebben of aparte vlekken,littekens.

ik zou echt niet weten hoe de leden in mijn gym of mijn collega's er onder hun kleding uit zien.
 
Ik ben even creatief geweest met paint. Hopelijk geeft dit een beeld.
deleted
 
Laatst bewerkt:
Iemand die het doorheeft. Je kan mensen aan een lichaam herkennen.
Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Wat dat betreft een afweging tussen dit risico en een extra dimensie aan een log.
 
schijt hebben aan mensen man uiteindelijk doe je het toch voor je zelf neem ik aan?
 
Leuk dat je volgt!
schijt hebben aan mensen man uiteindelijk doe je het toch voor je zelf neem ik aan?
Uiteraard doe ik het voor mijzelf, maar aangezien er nog een behoorlijk stigma heerst aangaande AAS houd ik mij liever op de achtergrond. Niet iedereen accepteert het, en het laatste wat ik wil is dat het mij bij de rest van de aspecten van mijn leven (werk, netwerk, familie en andere contacten, etc.) in de weg zit. Voorkomen is beter dan genezen in mijn ogen!
 
Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Wat dat betreft een afweging tussen dit risico en een extra dimensie aan een log.

Is natuurlijk geen verplichting. Het geeft een beter beeld maar als je jouw trainingen en weegmomenten post word dit log al interessant genoeg. Vooral nieuwschierig naar de combi test/mast daar ik dit in de toekomst waarschijnlijk ook van plan ben. Zelf nog geen ervaring met mast.
 
Back
Naar boven