1. Ontzet Notitie

Test/Mast + Oxy/Var

Topic in 'Kuurlogs' gestart door BankingForVials, 17 dec 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. BankingForVials

BankingForVials Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Dag leden,

Voor 2019 staat er een Blast-Cruise-Blast op de planning. Wellicht interessant voor jullie om mee te lezen, maar vooral ook een naslagwerk voor mijzelf. Ik ben van plan regelmatig het log bij te houden, zeker wanneer er interesse is. Het is altijd goed om meerdere perspectieven te vernemen zodat je eigen inzicht verbreed wordt.

De planning is als volgt:
    1-11 Test-e 600mg ew
    1-11 Mast-e 400mg ew
    1-4 Oxy/Var 50mg ed (afwisselend dag tot dag als pre-workout)

12-20 Test-e 150mg ew

21-30 Test-e 300mg ew
    21-30 Mast-e 600mg ew
    27-30 Var 50mg ed (eventueel ook met winny afwisselen)

1-32 hCG 2x500iu ew
    32-36 Clomid 50mg ed (laatste week 25mg) (HG)

Reden voor het afwisselen van Oxy en Var is simpelweg omdat Oxy relatief veel vochtretentie met zich meebrengt en dat best een aanslag is op je lichaam (bloeddruk, organen, en daarnaast ook hepatotoxiteit). Var dus om in ieder geval vochtretentie te verminderen, maar Var zelf is ook minder hepatotoxisch en een minder grote aanslag op cholesterol dus dat is altijd mooi meegenomen. Zoals uit de opstelling van de kuur wel blijkt is het de bedoeling om de eerste blast te bulken en de tweede blast te cutten. Onderhoud ligt rond 3500 (zal wel omhoog gaan tijdens de bulk). Planning is om op 4000kcal te beginnen en vanuit daaruit verder kijken. Cruise zal om en nabij onderhoud zijn en cut zal beginnen op -500kcal, en vanuit daaruit spelen met cardio en kcals.
    In het geval van bijwerkingen (gyno, haaruitval, etc.) heb ik nog liggen: aromasin, HG nolvadex, pompoenpitolie. Daarnaast voor tijdens het cutten EC (30mg/200mg) en mocht het echt nodig zijn clenbuterol, maar ik houd het liever bij EC. Anavar als afsluiter staat nog niet vast, maar is tot op heden wel onderdeel van de planning.

Ik zal bloedtesten doen, zowel vooraf, wellicht aan het eind van de cruise, en achteraf. Bloedtest staat gepland voor eind december, wanneer ik hier groen licht heb zal ik rond het eerste weekend van januari beginnen. Kuurverleden in chronologische volgorde: Var only 4 weken, Var only 4 weken, Test-primo 6 weken, Test-mast-var 13 weken (incl hCG). Wordt de eerste keer met een cruise dus.

Qua training is het primair powerlift-gericht en daaromheen heb ik een bodybuild-achtige invulling van de trainingen. Denk dus aan periodisatie van de main lifts, spelende met volume en intensiteit, waar de assistance wat meer volume-gericht is met een meer lineaire verhoging van gewichten.

Ben benieuwd wat het me gaat brengen. Ik houd jullie op de hoogte. Vragen en opmerkingen zijn altijd welkom.

Bloedtest vooraf:
    Zojuist de resultaten van de bloedtest mogen ontvangen. Overall ben ik zeer tevreden. De bloedafname is 13 weken na het staken van de nakuur (5 weken) van de afgelopen kuur (welke 13 weken duurde) verricht. Ik ben qua endocrinologie compleet hersteld. Ik was zelfs blij verrast over mijn cholesterolwaarden. Alleen hemoglobine en hematocriet zijn verhoogd. Hiervoor zal ik een aderlating inplannen.

Ik vergelijk mijn waarden overigens met een test die ik heb laten uitvoeren voordat ik begon met AAS. Destijds was mijn hematocriet al 0.50 en hemoglobine 9.8.

Naar mijn idee groen licht, mits ik bloed doneer. Hoor uiteraard graag jullie bevindingen.

Weekupdates:
    Weekupdate 1
    Vanmorgen de tweede injectie gezet, weer verdeeld over linker- en rechterquad. Links ging heel smooth, rechts raakte ik denk ik een zenuw want ik had hier weer een spiertrekking. Vervelend, maar toch doorgedrukt. De eerste week is ten einde en dus zal ik uitgebreid loggen over afgelopen week.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
    Bodyweight 11-1-2019: 87,7

AAS:
    In week 1 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 4x50mg oxymetholone
    - 2x50mg oxandrolone
    Zoals gezegd wissel ik de orals af (2 om 2 met 1 dag rust op zondag).

Van de lange esters merk ik natuurlijk nog helemaal niks, dus daar valt weinig zinnigs over te zeggen. Wat ik tot nu toe merk in positieve zin: voller, meer energie, sneller hersteld van een set, iets sterker. In negatieve zin: ik merk een ietwat verhoogde bloeddruk (druk op het hoofd en sneller rood), gezicht vult weer wat meer op (had echt een ingevallen bek de laatste tijd). Ook heb ik sinds vandaag een goede steek in mn rechterbal. Kan natuurlijk ook net zo goed niet komen door AAS, maar vervelend is het wel.

Voeding:
    Heb consistent kunnen eten, eetlust is namelijk sterk verbeterd sinds vorige week. Kcal is nu ~3800-3850 per dag met voldoende eiwitten en vetten. Ik wacht nog even met het ophogen, want qua lichaamsgewicht gaat het hard zat.

Training:
    Zoals gezegd heb ik steeds meer energie, meer zin om te trainen en gaat het trainen zelf ook weer lekkerder. Na 1 set al pomp, sneller ready voor de volgende set, makkelijker doortrainen. Kracht komt weer terug, pompwerk wordt leuker. Met andere woorden: alleen maar positief.

Fysiek:
    Ik zie nog geen rigoureuze veranderingen in mijn fysiek, logischerwijs. Mn gezicht vult weer wat op, zo ook de rest van het lichaam. Iets voller, meer kan ik er niet over zeggen. Aders wat sneller aan de oppervlakte hooguit. De mensen op instagram kunnen de foto van vanmorgen aanschouwen.
    Weekupdate 2
    Vanmorgen derde injectie gezet. Weer verdeeld over de 2 quads. Ditmaal ging rechts heel lekker. Links een spiertrekking, dus dat ga ik voelen. Vervolgens lb getraind welke ik na deze post zal loggen.

Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
    Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg

AAS:
    In week 2 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 2x50mg oxymetholone
    - 4x50mg oxandrolone
    Ik heb door gevoeligheid aan met name de linkertepel gekozen om oxymetholone even te laten vallen. Wellicht dat ik het later weer een kans geef.

Ik denk dat ik nu ook de test en mast begin te merken. Afgelopen week 3 nachten compleet bezweet wakkergeworden. Dromen zijn ook veel absurder, seksistischer en realistischer. Als het goed is zet ik geen tren, toch?:o
    Anyway, vochtretentie is hetzelfde gebleven dus daar ben ik wel blij mee. Gezicht misschien zelfs weer wat minder opgeblazen. Bloeddruk afgelopen keer gemeten en die was prima. Ik merk wel dat het enigszins verhoogd is, bijvoorbeeld bij het strikken van mijn schoenen waarna mijn gezicht goed rood aanloopt. Verder heb ik het ook sneller warm en kom ik lastiger in slaap. Energie is through the roof en ik merk dat ik ook een stuk socialer ben. Ik flap er sneller lollige dingen uit en de comfort-zone is duidelijk groter geworden. Ik ben assertiever en meer to the point.
    Oh en ieder levend vrouwelijk mens is nu een potentiële sekspartner. Zelfs bij zesjes waar ik eerder dacht: "mwah, zelfs niet voor het verhaal" denk ik nu: "fugly chicks need love too":roflol:.

Voeding:
    Eten gaat vrij goed, ik durf bijna te stellen terug op het oude niveau. Vandaag en gisteren opgehoogd naar 4000kcal omdat het actieve dagen waren. In principe gaat het op 3800-4000 erg lekker, dus dat houd ik zo aan.

Training:
    Kracht gaat goed vooruit. Pomp is ook unreal tijdens het trainen. Jullie kennen het vast wel: 1 setje biceps knallen en vervolgens het gevoel hebben alsof er een blok beton in je arm zit:D. Al met al tevreden over de trainingen van afgelopen week.

Fysiek:
    Weer voller, meer aders en het verschil pomp vs koud wordt weer groter. Delts gaat goed vooruit, maar ook chest en rug doen goed mee. Kleding zit weer strakker:).
    Weekupdate 3
    Vanmorgen vierde injectie gezet. Beide pins gingen goed. Links beetje moeite om 'm erin te krijgen, voelde als wat littekenweefsel van de vorige keer dat ik een spiertrekking had. De hCG inject was eigenlijk nog het kutst, dat naaldje was bot as fuck:roflol:.

Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg

AAS:
    In week 2 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 7x50mg oxandrolone
    - 2x40mg tamoxifen
    Door de gegroeide knobbel aan de linkertepel besloten ook tamoxifen toe te voegen. Ik verwacht dat de zwelling gauw wegzakt. Na 7 dagen op 40mg zet ik deze door op 10mg totdat het weg is.

Vochtretentie onveranderd gebleven. Ik ben zelfs wat vasculairder geworden. Delts beginnen lekker te poppen ook:D. Verder buiten de gevoeligheid aan de linkertepel geen bijwerkingen vooralsnog. Ik heb alleen (door gebruik hCG, voor zover ik weet) dat ik een soort uitloper heb op mijn rechter teelbal. Ik heb het de vorige cycle gekregen, toen is het niet veranderd na de cycle. Nu ik weer hCG gebruik neemt deze 'uitloper' toe. Het is een beetje lastig uit te leggen in ieder geval. Het is geen bolletje en het reageert op hCG dus kanker zal het niet wezen. Dit is een soort van draadje.
    EDIT: Ik vermoed dat dit een varicocele is. Het is bijna non-existent wanneer ik lig.

Zelf ben ik nog steeds stukken socialer, enthousiaster en assertiever. Die echte alpha feel:o.

Voeding:
    Consistent op 3800kcal. Nog niet opgehoogd, maar wellicht dat ik er wat kcal bij ga proppen.

Training:
    Kracht gaat met sprongen vooruit. Ik word met de training sterker, bijna met de set wil ik zeggen. Ik kan meer volume aan en herstel goed. Pomp is belachelijk, regelmatig zit het gewoon in de weg:roflol:

Fysiek:
    Aders nemen toe. Krijg al opmerkingen dat ik groter ben geworden. Schouders voller, chest en rug groter. Can't complain:).
    Weekupdate 4
    Vanmorgen vijfde injectie gezet. God allejezus wat ging rechts kut:roflol:. Op het moment dat de naald de spier raakt al een spiertrekking. Ik wacht een momentje, duw door en je raadt het al: enorme spiertrekking. Inmiddels die naald al voor de helft erin, dus ik was al redelijk committed om hem gewoon door te drukken:o. Zo gezegd zo gedaan, trek de plunger naar achteren om te aspireren en weer een trekking. Ondertussen voelde ik het lekker steken, dus ik zal wel recht tegen een zenuw of ader hebben aangezeten. Die 2ml maar gewoon erin gedrukt, bloedde lekker daarna :roflol:. Ga ik voelen dus. Links dan wel weer smooth.

Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg

AAS:
    In week 4 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 7x50mg oxandrolone
    - 5x40mg tamoxifen
    - 2x10mg tamoxifen
    Knobbel is echt al duidelijk geslonken. Het blijft nog een beetje gevoelig, maar met 10mg zal het rustig aan wegtrekken is mijn vermoeden.

Vochtretentie weer onveranderd gebleven. Ik merk dat de test en mast nu echt wel inkickt. Bij het minste of geringste lopen de aders over mn schouders en chest. Ook zie ik dat mijn bestaande striae weer wat duidelijker zichtbaar wordt. Hier dus regelmatig wat vettigheid op smeren in de hoop dat dat het enigszins in toom houdt... Achja, had ik kunnen weten.
    Qua mentaal is het wel een rollercoaster geweest afgelopen week. Over het algemeen ben ik heel direct, assertief en enthousiast, maar met die tamoxifen had ik ook regelmatig momenten dat ik me echt een emotioneel wrak voelde:roflol:. Ik lach er nu om, maar eigenlijk was dat echt extreem kut. Heel achterdochtig, overal wat achter zoeken. Anyway, hopelijk trekt dat wat weg nu de dosis verlaagd is. De andere remedie die ik toepas is jezelf ervan overtuigen dat het je niet boeit. Dat helpt enigszins. Nu de oxandrolone eruit is zijn de hormonen ook weer wat meer steady, dus misschien dat dat ook nog helpt.

Voeding:

Ik heb gemiddeld zo'n 3850kcal geconsumeerd. Dit ga ik iets ophogen, aangezien ik al een paar dagen rond de 91kg schommel. Dit zal zo'n 4000kcal worden.

Training:
    Jullie hebben mijn trainingen kunnen volgen. Eigenlijk was 9/10 trainingen een groot succes. Ik ben zowat terug op oud krachtniveau en het voelt allemaal goed. Hopelijk blijft dit zo doorzetten nu de oxandrolone eruit is. De pomp is absurd. Bijvoorbeeld met wat db curls op low weight aan het eind van de training een beetje pompen en dan zie ik mensen denken: "hoe de fuck krijg je zo'n fysiek met zulke gewichten" :roflol:.

Fysiek:
    Duidelijk groter geworden. De mensen die mij op instagram volgen kunnen het verschil denk ik duidelijk zien tussen de posts. Zoals gezegd echt reteveel aders, ik ontdek soms hele nieuwe aders die tevoorschijn komen:o. Wat wel extreem kut is dat bepaalde kleding wel echt strak begint te zitten.
    Weekupdate 5
    Gisterenavond na de training pas inject kunnen zetten. Zoals al vermeld in het log kon ik pas laat trainen en daarvoor niet pinnen, dus dat was lekker kut. De pin zelf ging prima, maar mn hele vrijdagavond was op deze manier wel goed verkloot. Vervolgens op de bank geploft en er niet meer vanaf gekomen tot een uur of 12, toen voelde ik me oké genoeg om mezelf te verplaatsen naar mn bed.

Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg

AAS:
    In week 5 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 7x10mg tamoxifen
    Gevoeligheid van de knobbel neemt af, wordt ook stukje bij beetje kleiner. Het is naar mijn idee nu echt totaal niet meer zichtbaar (eerst zag het er wat opgezet/puffy uit), maar ik voel het alleen nog zitten.

Ik ben door dat griepje volgens mij een hele hoop vocht verloren. 'S nachts zweet ik me echt een ongeluk, het lijkt oprecht wel alsof ik volle bak aan de tren zit. Ik word zeker 2x totaal doorweekt wakker 's nachts. Ik heb echt het idee dat ik, waarschijnlijk daardoor, een heel stuk droger ben. Gewicht is ook flink gedaald terwijl ik de kcal heb opgehoogd. Ondertussen zit ik met een hoofd vol snot en hoest ik als een kettingroker die zijn einde nadert:roflol:. Dat ik ben gaan trainen deze week (en met name gisteren) was achteraf gezien niet mn beste keuze denk ik. Vandaag ook rust en hopelijk morgen weer wat beter, dan kan ik morgen UB knallen.

Mentaal begon het deze week heel goed. Zondag een privékwestie kunnen afhandelen waardoor ik een heel stuk minder stress en achterdocht had. Het begon deze week dan ook weer met het gevoel alsof je god bent. Alles wat je zegt valt goed, je straalt voor je gevoel uit dat je de hele wereld aankunt en zelfs als je iets awkwards doet dan vind je een manier om dat om te draaien naar iets positiefs. Gedurende de week voelde ik me steeds belabberder, en met hoofdpijn en een kop vol snot dan raak je toch wat gehumeurder en laat je wat meer dingen langs je heengaan.
    Het enige wat echt toegenomen is, is mijn roadrage. Ik raak al snel geïrriteerd in het verkeer, maar voor je gevoel spreken alle idioten af om juist jou dwars te zitten. Ik ga echt vloekend en tierend naar bestemming:roflol:. Eenmaal aangekomen zakt dat ook wel weer vrij snel.
    Verder is mijn irritatiedrempel ook duidelijk gedaald door de slechte nachtrust en het ziekig zijn:o.

Voeding:
    Ik heb de kcals in eerste instantie opgeschroefd naar 4050, maar dat is al gauw verder toegenomen tot 4200-4300. En nu val ik dus nog steeds af. Ik merk dat ik door de dag heen af en toe wel een momentje honger heb, dus ik zit mezelf nog niet vet te vreten hoop ik:o.

Training:
    De week begon goed met de squats en de pr op de bench. Eigenlijk is het na het midden van de week het bergafwaarts gegaan qua energie. Kracht is er wel, maar je bent heel gauw leeg. Hopelijk volgende week weer aan de beterende hand, dan kan ik weer knallen op de assistance ook.

Fysiek:
    Gaat nog steeds vooruit wel. Zoals gezegd deze week aanzienlijk droger geworden, waarschijnlijk door al dat verloren vocht 's nachts. Ik val iedere nacht echt iets van 1,5kg-2kg af. Dan ga ik naar bed op 91,2kg en word ik wakker op 89,4kg.

En nu maar even mn beddengoed voor de 3e keer deze week wassen:(.
    Weekupdate 6
    Gisterenmorgen voor de training inject gezet, ging heeeel smooth. Alleen links een kleine spiertrekking, maar niets bijzonders. Zat er gauw in gelukkig haha.

Bodyweight 15-2-2019: 90kg

AAS:
    In week 6 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 7x10mg tamoxifen
    Gevoeligheid van de knobbel is pretty much non-existent. Het blijft ook gestaag krimpen. Ik zou zeggen dat je het niet ziet, ik voel het alleen nog.

Ik ben nog steeds grieperig. Ik blijf hoesten en snotteren, gelukkig niet meer met een knallende kop vol met snot. Ik kan gewoon trainen en functioneren, alleen soms hoest ik me een ongeluk en zweet ik me ‘s nachts een fucking zwembad. Trekt wel weer bij binnenkort, hopelijk:o.

Afgelopen weer dus grieperig geweest, daardoor ook wat sneller geïrriteerd geraakt. Verder voelde ik me wel prima, niet echt godmode maar ook niet alsof je je helemaal ruk voelt. Gewoon normaal eigenlijk. Ik probeer er op te letten om vroeg naar bed te gaan zodat ik een beetje wat nachtrust heb en wat kan uitzieken. Eetlust is goed, water drinken moet ik op blijven letten.

Voeding:
    Kcals zijn nu 4300-4500 omdat ik afgelopen week door al dat zweten niet omhoog ben gegaan in gewicht. Wel droger dus, maar dat betekent ook dat ik best wat meer kan eten. De eerlust laat het gemakkelijk toe, dus dan prikken we lekker door:o.

Training:
    Relatief prima trainingsweek gehad. Nieuwe PR op de OHP (2x75 strict). Squat en bench gingen oké, deadlift iets beter dan oké. Ik mag niet klagen zo met dat griepje onder de leden.

Fysiek:
    Fysiek vordert prima. Word groter en droger, dus dat is mooi. ‘S nachts verlies ik wel echt een shitload aan vocht (~2kg) door al dat zweten en pissen, maar ik denk als dat ophoudt dat we weer kunnen zien hoeveel ik werkelijk ben aangekomen. Aders gaan erg lekker en ik krijg ook complimenten over schouders, chest en rug. Leuk:).

En nu genieten van mn welverdiende vakantie. Het is een actieve vakantie, dus ik eet mezelf nog steeds een slag in de rondte. There’s no way I’m coming home met gewichtsverlies:o.
    Weekupdate 7
    Tijd geleden sinds een update. Ik ben gisterenmorgen teruggekomen van vakantie, daarna direct injects gezet. Gedurende de vakantie van die hardnekkige verkoudheid afgekomen, maar op de laatste dag een voedselvergiftiging opgelopen... Gisteren en vandaag dus in bed. Gaat lekker:(.

Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg

AAS:
    In week 7 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 7x10mg tamoxifen

Qua vakantie is alles goed verlopen. Goed kunnen eten, geen last van sides of iets dergelijks. Ook iets zwaarder geworden (foto op instagram zei voldoende denk ik). Jammer genoeg de laatste dag een voedselvergiftiging opgelopen dus. Nu de hele dag en nacht op bed en het toilet:(.

Voeding:
    Kcals op vakantie 4200+. Ging prima. Gisteren slechts 1500 ofzo, er is ook weer een deel uitgekomen dus ik durf het niet te zeggen. Vooralsnog houd ik vandaag het enigszins binnen.

Training:
    Niet getraind ivm vakantie.

Fysiek:
    Gaat nog steeds goed. Wel wat minder hard vanwege het niet trainen en ziekte, maar ik mag zeker niet klagen. Gaan nog een leuke paar weken worden gok ik zo:D.

Korte update dus, maar er viel ook niet heel veel te vertellen. Hopelijk vanavond nog trainen, maar ik kijk wel even of mn lichaam het toelaat.
    Weekupdate 8
    De tijd gaat hard, inmiddels gaat week 9 alweer in dus even een verslag van week 8. Afgelopen zaterdag (gisteren) weer gepind, dit ging prima. Eindelijk geen spiertrekking... Wel zat ik rechts in eerste instantie in de opperhuid al in een ader, dus naald verwisseld en andere spot gepakt. Doordrukken ging niet, want het deed echt achterlijk veel pijn. Bloedde ook lekker daarna. Nouja, je moet er wat voor overhebben:o.

Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg

AAS:
    In week 8 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 7x10mg tamoxifen

De week begon dus kut door de voedselvergiftiging. Niet kunnen trainen en het kwam er aan alle kanten uit. Dit in de rest van de week wel weer goed gemaakt. Jullie konden immers lekker genieten van mijn gedetailleerde beschrijving van mijn 'explosieve' squat- en deadliftsessie:roflol:. Dit was ook laatste week op tamoxifen. Ik laat het nu vallen, gyno (voor zover dat al zichtbaar was) is zo goed als weg dus ik ben tevreden. Bodyweight stelt wel teleur dus ik ga echt proppen komende weken.
    Ik trek overigens de blast met 1 week door aangezien ik voldoende gear heb en 9 weken cruisen ook wel voldoende is. Qua sides heb ik nu alleen een beetje last van wat acne op de schouders en rug, maar eerlijk gezegd is het niet ernstig. Ik zou zoiets dergelijks ook gehad hebben zou ik niet hebben gekuurd. Komt gewoon omdat het winter is en ik geen zon zie. Ook slik ik geen vitamine D3 meer, dat moet ik maar weer even bestellen.

Voeding:
    Eerste paar dagen niet ideaal kunnen eten, maar later weer steady 4300. Nu opgehoogd naar minimaal 4600 en max 5000. Ben er klaar mee dat ik al een tijdje stagneer in bodyweight. Ik lijk wel enorm te recompen ofzo.

Training:
    Eerste 2-3 trainingen waren nogal kut doordat ik een tijd niet heb kunnen trainen. Laatste 2 gingen dan wel weer goed. Hopelijk in de komende weken nog flink wat kracht erbij, dat zou mooi zijn.

Fysiek:
    Niets verloren op vakantie en ziekte, wel wat mogelijke gains laten liggen natuurlijk. Zoals ik al zei lijk ik te recompen, ik vind regelmatig nieuwe aders (bijvoorbeeld op kuit en buik). Mag ik niet over klagen. Schouders knallen er lekker uit, chest is echt goed vooruit gegaan. Rug was altijd al een sterk punt. Armen lijken ook wat bij te trekken, dat zijn mijn slechtste punten eerlijk gezegd. Ik mis bicep piek. Triceps zijn nog wel aardig. Gelukkig zijn biceps wel wat vooruit gegaan. Zal binnenkort eens mn armomtrek meten.

Niet de meest uitgebreide update, maar ik heb het ook druk doordeweeks dus ik vergeet vaak dingen op te schrijven als ik wat merk dat ik kan relateren aan kuren/trainen.
    Weekupdate 9
    Een stuk later dan gepland, maar hier dan nog even de weekupdate van week 9. Deze week was qua pip echt een hel:roflol:. De injectie wat te hoog richting de heup gezet, daar is de olie lekker opgenomen maar is de gear gaan kristalliseren. Met andere woorden: mank lopen, heel dik en vrij pijnlijk bij beweging. Op aanraden van anderen bij injectie van week 10 de z-track methode toegepast en ook lager in de vastus lateralis gezet. Dat gaat schelen.

Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg

Zit weer een wat stijgende lijn in, maar ik heb nog steeds de grootste moeite met aankomen.

AAS:
    In week 9 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e

Qua gear ben ik echt heel tevreden over deze kuur. De enige negatieve sides die ik tot nu toe heb gehad zijn: een aantal nachten overmatig zweten (maar ook ziekig toen), kortere nachten maar wel uitgerust zijn gelukkig. De laatste 2 weken begint ook acne iets meer aanwezig te zijn. Het zit met name op mijn rug en schouders, maar ik kwam de laatste paar dagen op het voorhoofd ook een aantal mini puntjes tegen. Probeer de huid goed te onderhouden, wassen voor het slapen en dergelijke. Zal vast weer minder worden tegen de tijd dat ik ga cruisen.
    Qua positieve effecten ben ik echt heel tevreden over deze samenstelling van de kuur. Ik zal nog een uitgebreide review doen over mijn blast waarbij ik terugblik op de middelen. Ik ben super assertief, positief en gezellig. Ik ben heel scherp en gefocust (ook fijn voor zakelijke dingen) en op een of andere manier weet ik altijd precies wat ik moet zeggen in gesprekken. Het is denk ik het beste te vergelijken met 'god-mode'. Het idee dat alles wat je zegt gewoon goed valt. Mijn zelfvertrouwen was altijd al meer dan prima, maar nu is het helemaal dat het je echt geen reet boeit wat anderen van je vinden. Die instelling zorgt er dan juist weer voor dat je bij anderen goed valt. Verder natuurlijk qua fysiek heel lekkere progressie gemaakt. Ik zal nog een mooie vergelijking posten aan het eind van de blast. Veel harder, voller en groter, maar ook meer aders en een pak sterker. Trainingen zijn leuk, soms dat je in de spiegel kijkt en je opeens te binnen schiet dat het wel heel schandalig wordt :roflol:.

Voeding:
    Deze week was 4600 steady, maar ik ga verder ophogen want ik kom gewoon niet genoeg aan. Sommige dagen heb ik opeens weer een low dag qua bodyweight.

Training:
    Trainingen gaan goed. Met name lowerbody heeft weer wat progressie gemaakt. Upperbody stagneert nu een beetje, maar ik probeer mijn trainingen nu ook sneller af te ronden. Ik vind anderhalf uur eigenlijk wel voldoende, dus ik focus dan op de main compounds en vervolgens superset en pomp ik de rest en hard doorheen. Resultaat is een dikke pomp, maar het gewicht daalt wel wat.

Fysiek:
    Zoals gemeld gaat dit prima. Afgelopen week geen tamoxifen meer, dus iets meer vocht. Ik merk dat bijvoorbeeld aan de enkels, dat de sokken er weer in staan. Verder zie ik het een beetje aan mijn gezicht. Aders altijd wel aanwezig en tijdens trainen is fysiek heeeel leuk:o.
    Weekupdate 10
    Inmiddels de z-track methode aan het toepassen en ondanks dat het echt een gepriegel is, heb ik minder pip. Zet de inject ook wat lager in de vastus lateralis nu. Scheelt ook weer.

Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
    Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg

AAS:
    In week 9 heb ik gebruikt:
    - 600mg test-e
    - 400mg mast-e
    - 7x10mg tamoxifen

Kuur gaat nog steeds heerlijk. Heb wel weer tamoxifen toegevoegd omdat ik merk dat ik weer een gevoelige linkertepel krijg en het bolletje wat er zit weer is gegroeid. Niets aan te doen, goed om te weten voor het vervolg dat ik gewoon gyno-prone ben en dus altijd maar iets van tamoxifen of aromasin mee moet laten lopen. Ik laat de tamoxifen erin totdat het weer geheel is weggetrokken (door de cruise heen dus) en pak het ook in mn volgende blast.

Voeding:
    Deze week stonden de kcal op 4800-5000 want ik kwam niet aan. Ongelofelijk eigenlijk hoeveel je weg moet stouwen om maar wat aan te komen. Ik vraag me werkelijk af of alles wel verteert wordt, of dat het gewoon in 1 rechte lijn naarbeneden wordt gekeild.

Training:
    Met name progressie op lowerbody. De squats gaan echt als een speer en ik merk dat ik sneller herstel tussen de sets door. Dit is met name te merken bij high-volume trainingen met korte rust.

Fysiek:
    Tsja. Wat valt er nog te melden. Elke week gaan we vooruit en is het zowat een soort recomp. Prima:D.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2019 om 08:22
  2. Col_inc

Col_inc Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    998
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    11%
    In! ben benieuwd

BankingForVials vindt dit leuk.
  3. GetBig XXL

GetBig XXL Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    1.039
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m73
    Massa:
    103kg
    Vetpercentage:
    14%
    Ik persoonlijk zal niet zo snel 2 keer dezelfde compound gebruiken. Ondanks je cruise ertussen. Zal ik voor bulk toch iets in de trant van deca/npp of.iets.milder bold(mijn persoonlijke favorite). En nee bold hoeft geen 16 weken.

Daarnaast is je nakuur vrij mager
    4 weken clomid terwijl je 30 weken on bent geweest. zou deze minimaal 8 weken doen.

Je cruised ook niet je bridged maar dat maakt verder niet uit. 150mg is een prima bridge

azerate en BankingForVials vinden dit leuk.
  4. BankingForVials

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Leuk dat je volgt.
    Dank voor je feedback, dat waardeer ik!

Ik heb ook nagedacht over verschillende compounds, met name nandrolone. Reden om niet voor nandrolone te kiezen is omdat nandrolone relatief lang in weefsels actief blijft en daarmee herstel bemoeilijkt. Voor de bulk-fase niet enorm relevant, want ik bridge (je hebt gelijkt, het is een bridge hoewel die term nauwelijks meer wordt gebruikt). Echter, nandrolone kan oestrogene effecten induceren zelfs terwijl het niet converteert naar oestrogeen zelf. De hechting aan de androgeenreceptor en bijbehorende genexpressie zorgt al voor dit gedrag (vergelijkbaar met oxymetholone). Oxymetholone is echter in dit geval een kortwerkende ester, dus dat durf ik nog wel aan. Kortwerkende nandrolone had ook gekund, maar ik heb geen zin om vaker dan 1x per week te prikken. Puur gemak dus. Had ik nandrolone gekozen, dan had ik testosteron wel lager gezet. Nu dus de keuze voor 600mg testosteron.
    Trenbolone begin ik niet aan. Bold had eventueel een optie kunnen wezen, maar boldenone kan ook psychische effecten zoals het induceren van een angststoornis bewerkstelligen. Ik heb voor mijn doel dan naar mijn idee meer aan masteron (vasculariteit en wat kracht).

Nakuur is overigens 5 weken, maar zou voldoende moeten zijn. Ik ben dan wel zo'n 28 weken on, maar ik zet er hCG naast. Primair hypogonadisme is daarmee uitgesloten. Secundair hypogonadisme wordt relatief snel opgelost middels SERMs, dus 5 weken clomifeen citraat zou voldoende moeten wezen. Eventueel kan ik tegen die tijd de nakuur wat langer doortrekken op 25mg.

150mg testosteron leek me ook voldoende inderdaad, zeker aangezien ik ook hCG zet en daarmee endogene testosteronproductie ook actief is. Ik reken op ongeveer 50-70mg eigen aanmaak naast de 150mg exogene testosteron (wel nog even het gewicht van de ester eraf trekken, maar you get the point).

hoxyz, Saik, GetBig XXL en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. IkWilGrootWorde

IkWilGrootWorde Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    696
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ik ben IN. Eindelijk weer eens wat kwaliteit op het forum. Goed uitgedachte kuur in mijn ogen. Good luck!

mucci, Saik en BankingForVials vinden dit leuk.
  6. BankingForVials

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Leuk dat je volgt, dank ook voor het compliment!

IkWilGrootWorde vindt dit leuk.
  7. Saik

Saik Huge Freak Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    6.738
    Geslacht:
    Man
    in!

ga je ook foto's posten?

evt wat meer info zoals huidige stats zowel shape als kracht

8. BankingForVials

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Welkom!

Ik begrijp dat foto’s een log vele malen interessanter maken, maar hopelijk snappen jullie ook dat ik wel waarde hecht aan privacy. Desalniettemin zal ik kijken of ik niet-herkenbare foto’s kan maken en posten!

Huidige stats:
    ~125 bench
    ~160 squat
    ~200 deadlift
    Niet heel bijzonder als ik eerlijk ben, dus daar mag aan gewerkt worden.

Shape kan het beste beoordeeld worden aan de hand van foto’s, dus so far kan ik nog even geen beeld geven denk ik...

Saik vindt dit leuk.
  9. Saik

Leuk Bevonden:
    6.738
    Geslacht:
    Man
    Gezicht zwart maken, zo gepiept.

Wat is je lengte, gewicht vetpercentage? Leeftijd ?

10. Saik

Leuk Bevonden:
    6.738
    Geslacht:
    Man
    NVM, zie het al staan :)

11. IkWilGrootWorde

IkWilGrootWorde Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    696
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    12%
    Zo simpel is het niet. Er hoeft maar één persoon uit je gym/van werk hier rond te hangen en je bent de sjaak. Zelfs een foto zonder gezicht.

Calyptus en BankingForVials vinden dit leuk.
  12. BankingForVials

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Dit is mijn bezwaar inderdaad...

13. Saik

Leuk Bevonden:
    6.738
    Geslacht:
    Man
    mocht je herkenbare tattoes hebben of aparte vlekken,littekens.

ik zou echt niet weten hoe de leden in mijn gym of mijn collega's er onder hun kleding uit zien.

14. BankingForVials

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Ik ben even creatief geweest met paint. Hopelijk geeft dit een beeld.
    deleted

Laatst bewerkt: 30 jan 2019
  15. Calyptus

Calyptus Colossal Veteran +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    2.331
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m96
    Massa:
    118kg
    Vetpercentage:
    18%
    Iemand die het doorheeft. Je kan mensen aan een lichaam herkennen.

azerate en BankingForVials vinden dit leuk.
  16. BankingForVials

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Daar hebben jullie helemaal gelijk in. Wat dat betreft een afweging tussen dit risico en een extra dimensie aan een log.

Saik vindt dit leuk.
  17. Pappie Lo'Life

Pappie Lo'Life Novice

Leuk Bevonden:
    16
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    89kg
  18. Col_inc

Col_inc Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    998
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    11%
    schijt hebben aan mensen man uiteindelijk doe je het toch voor je zelf neem ik aan?

19. BankingForVials

Leuk Bevonden:
    377
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    10%
    Leuk dat je volgt!
    Uiteraard doe ik het voor mijzelf, maar aangezien er nog een behoorlijk stigma heerst aangaande AAS houd ik mij liever op de achtergrond. Niet iedereen accepteert het, en het laatste wat ik wil is dat het mij bij de rest van de aspecten van mijn leven (werk, netwerk, familie en andere contacten, etc.) in de weg zit. Voorkomen is beter dan genezen in mijn ogen!

20. Saik

Leuk Bevonden:
    6.738
    Geslacht:
    Man
    Is natuurlijk geen verplichting. Het geeft een beter beeld maar als je jouw trainingen en weegmomenten post word dit log al interessant genoeg. Vooral nieuwschierig naar de combi test/mast daar ik dit in de toekomst waarschijnlijk ook van plan ben. Zelf nog geen ervaring met mast.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie