Fitness Seller

Test/Mast + Oxy/Var

Bezoekers in dit topic

Zou best kunnen dat het door de kruiden komt. Ik heb chronische gastritis en kan beter helemaal geen kruiden eten want ik krijg er precies brandend maagzuur, boeren, maagpijn etc. van.

Probeer eens een paar dagen de kruiden niet te eten en kijk dan hoe het gaat.

20mg omeprazol dagelijks zou je ook kunnen nemen mocht het niet weggaan. Die shit werkt goed tegen maagzuur en ik neem het zelf ook best een lange tijd.

Ja en als je iets wilt wat ook goed helpt
Kun je santac halen bij de Kruidvat. Doet inprincipe hetzelfde alleen dan zonder dokters recept
 
Hou ons updated bruh
Zal ik uiteraard doen! Zodra ik iets hoor zal ik het delen.
Of je mast is tren. Dacht dat dat een veelvoorkomende side van tren was, een uit de Haarlem-studie is gebleken dat mast redelijk vaak tren is. Welk merk zet je?

edit: Had scenario 2 niet gelezen
Haha lol. Eerlijk gezegd gaat het sinds zaterdag best wel goed. Geen brandend maagzuur meer. Boeren en scheten had ik al geen last van gelukkig.
Zie karma.
Zou best kunnen dat het door de kruiden komt. Ik heb chronische gastritis en kan beter helemaal geen kruiden eten want ik krijg er precies brandend maagzuur, boeren, maagpijn etc. van.

Probeer eens een paar dagen de kruiden niet te eten en kijk dan hoe het gaat.

20mg omeprazol dagelijks zou je ook kunnen nemen mocht het niet weggaan. Die shit werkt goed tegen maagzuur en ik neem het zelf ook best een lange tijd.
Ik dacht er al aan als het heel ernstig zou worden om er iets voor te nemen, maar inmiddels is het dus weer weggetrokken. Het was gelukkig niet zo erg, soms merkte ik het gewoon en moest ik wat water gaan drinken om het te stillen.
Thx voor je input wel:).
Ja en als je iets wilt wat ook goed helpt
Kun je santac halen bij de Kruidvat. Doet inprincipe hetzelfde alleen dan zonder dokters recept
Thanks! Houd het zeker in mn achterhoofd voor als ik er weer last van krijg.
 
Weekupdate 24 (cutblast week 4)
Week 4 van de cutblast zit erop! Het begint nu steeds leuker te worden:D. Aders poppen en steeds voller staan. Vanmorgen in het linkerbeen 4ml geduwd en dat was toch een opgave. Naald ging er niet heel smooth in en ik perforeerde zeker een ader waarna ik tegen een zenuw aanzat... gedoe. Nouja, het zit er weer in:o. Daarnaast dus goed nieuws dat de huisarts heel erg meedenkt en meehelpt. Ik ben heel benieuwd wat voor ht en hb waarde er uit de test rolt. Hopelijk gauw antwoord.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg
Bodyweight 09-3-2019: 92,4kg
Bodyweight 15-3-2019: 91,8kg
Bodyweight 23-3-2019: 93kg
Bodyweight 29-3-2019: 92,9kg
Bodyweight 05-3-2019: 92,2kg
Bodyweight 13-4-2019: 92,5kg
Bodyweight 19-4-2019: 93,5kg
Bodyweight 26-4-2019: 93kg
Bodyweight 02-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 10-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 17-5-2019: 91,5kg
Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg

Goeie low vandaag. Het gaat met bodyweight niet heel hard, maar ik vind het prima. De gear is strong:roflol:. Lijkt wel een recomp dus. Foto's zullen ook vaker volgen op instagram, dus for those die mij nog niet volgen: stuur even een pm met je username, dan weet ik wie mij wilt volgen.

AAS:
In week 24 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e

All good met de gear. Het gaat best prima zo. Ik ben blij dat ik geen orals pak en ben ook niet van plan dit nog te gaan gebruiken. Eventueel paar weeks out wat ephedrine met caffeïne, maar dat is geheel afhankelijk van ht en hb. Ik wil niet onnodig extra belasting op mn hart hebben.

Voeding:
Kcals op 3100-3200, dat gaat prima zo. Ik houd het hier nog even op, ik wil niet te snel te laag gaan maar ik wil ook niet tijd gaan zitten verdoen. De cardio blijft gewoon steady op ~5-6 uur per week. Honger neemt wel enigszins toe, maar het is zeker draaglijk. Kwestie van meer koffie en water:o.

Training:
Ik heb dus mn 1RM's omlaag gezet en dat zorgt voor veeeeel chillere trainingen. Trainingen gaan sneller (1,5u) en ik herstel weer stukken beter. Reps worden weer gemakkelijk gehaald en ik kan nu weer vooruitkijken naar leuke trainingen en gains:D.

Fysiek:
Zoals uit bovenstaand wel blijkt gaat het prima. Aders nemen steeds verder toe en ik zie wel dat ik droger word. Ik sta wat harder en voller, de pomp is heel ziek en dat terwijl ik in een flink deficit zit. Carbs zijn overigens wel vrij hoog (350gr) en zeker net voor de training. Dat helpt ook wel:o. Verder vrij weinig te melden, de foto's zeggen het meeste:).
 
Wat ik op IG van je zag, zag er echt goed uit. Ben wel een beetje jaloers op je shape. Ga zo door!
 
Wat ik op IG van je zag, zag er echt goed uit. Ben wel een beetje jaloers op je shape. Ga zo door!
Thanks bro, doet me goed dit te horen! Ik ga jullie op de hoogte houden via IG:D.
 
Tijdje geen trainingen gelogd zie ik. Ik weet niet of jullie ze interessant vinden, maar hier dan de training van vanmorgen.

Bench:
Warm-up
12x95 not sure if pr maar zeker blij mee
10x70 paused

Db rows:
10x42,5
10x42,5
8x45
6x60

OHP:
12x40
12x45
10x50
8x60 lekker

Pullups extra wide grip:
12xbw
12xbw
10xbw
10xbw
Zonder extra gewicht want onderarmen waren aardig dood van db rows

Assistance:
- side raises ss facepulls 3 sets
- cable crossover 3 sets
- bicep/tricep 3 sets
 
Training van vanmorgen in extreme hitte... week 2 van candito met squats, wat sowieso al afzien is:o.

Low-bar squat:
Warm-up
10x125
5x3x127,5 @ 60sec rest
Kapot

Snatch-grip deadlift:
8x75
8x105
8x125
8x125
Even wennen dit. Ik ga deze doen ipv deficit deadlifts om mijn bovenrug aan te sterken voor zowel squat als deadlift. Mijn liftoff van de grond met deadlift is vrij aardig. Ik faal juist rond de knie, dus hopelijk draagt de snatch-grip variant daar aan bij.

Assistance:
- Leg extensions 3 sets
- Ab rollouts 3 sets
- Stretching
- praten met leuk vrouwelijk schepsel:o
 
Was je training wel zwaar genoeg als je naderhand nog kon flirten met een chickie?
 
Was je training wel zwaar genoeg als je naderhand nog kon flirten met een chickie?
Dat was de mast:o.

Ik moet zeggen na die 5 triples met een minuutje rust lag ik wel zeker een minuut of 5 op de grond:roflol:. Die tyfushitte maakte het zoveel zwaarder.
Vrij laat maar IN
Je logt lekker overzichtelijk en duidelijk!
Leuk dat je volgt man! Thanks ook voor het compliment:D.
 
Met deze hitte tóch wezen trainen en god damn dat was een goede keuze. Oortjes in en in een soort trance mn training gedaan. Ik heb ongeveer anderhalf uur in een plas zweet gestaan, maar damn de volheid en hardheid:roflol: echt heerlijk.

Bench:
Warm-up
10x87,5
8x92,5
8 of 9x97,5 (6-8 required) raakte de tel kwijt maar sowieso 8 gedaan. Ging heel chill.
12x70

Db rows:
10x30
8x45
8x50
8x50

Overhead press:
10x45
8x50
5x60

Pullups:
10xbw
8xbw
6xbw
Slow wide grip reps dan maar

Assistance:
- Facepulls superset cable side raises 3 sets
- Cable crossover 3 sets
- Bicep superset tricep 3 sets
 
Met deze hitte tóch wezen trainen en god damn dat was een goede keuze. Oortjes in en in een soort trance mn training gedaan. Ik heb ongeveer anderhalf uur in een plas zweet gestaan, maar damn de volheid en hardheid:roflol: echt heerlijk.

Bench:
Warm-up
10x87,5
8x92,5
8 of 9x97,5 (6-8 required) raakte de tel kwijt maar sowieso 8 gedaan. Ging heel chill.
12x70

Db rows:
10x30
8x45
8x50
8x50

Overhead press:
10x45
8x50
5x60

Pullups:
10xbw
8xbw
6xbw
Slow wide grip reps dan maar

Assistance:
- Facepulls superset cable side raises 3 sets
- Cable crossover 3 sets
- Bicep superset tricep 3 sets
Zeker geen airco daar ofwel? Ik zweette meer buiten door de zon dan binnen. Was wel fijn trainen zo
 
Zeker geen airco daar ofwel? Ik zweette meer buiten door de zon dan binnen. Was wel fijn trainen zo
Niet echt super goede airco, maar het was wel beter dan niks. Buiten was echt niet te harden inderdaad...
 
Nou, ik word weer van het kastje naar de muur gestuurd zeg... Allereerst maar even het goede nieuws: ik heb gisteren met de assistente van de huisarts gesproken en gevraagd naar de resultaten van de bloedafname. Zij gaf aan dat alles er netjes uitzag, met uitzondering van de leucocyten. Niks bijzonders lijkt me. Vervolgens gevraagd of ik de resultaten per mail kon ontvangen. Dit kon niet. Ik moest deze expliciet ophalen bij de balie. Zij zou ervoor zorgen dat het uitgeprint zou klaarliggen. Ik gaf aan dat ik het de volgende dag op zou komen halen en het dan vrijdag zou bespreken met de huisarts middels een telefonisch consult. Dat was prima. Beetje omslachtig, maar oké.
Nou, daar komt het hoor: ik vandaag naar de balie om de resultaten op te halen. "Meneer, heeft u de resultaten besproken met de huisarts?" - "Nee. Dat ga ik morgen doen, zoals afgesproken aan de telefoon met een andere assistente." - "Nee dat kan niet. U moet het eerst hebben besproken met de huisarts." - "Hoe kan ik iets bespreken als ik de uitslag niet eens voor mijn neus heb?" - "Daar gaat de huisarts over. Ik zal u de uitslag mailen wanneer u het besproken heeft." - "Er wordt mij verteld dat ik hier de geprinte uitslag op kon halen omdat het niet gemaild kon worden. Vervolgens kan dit niet, moet ik het eerst bespreken zonder te weten wat de uitslag precies is en daarna kan het opeens wel gemaild worden? Hier moet ik zeker weer voor bellen?" - "Ja."

Ongelofelijk zeg. Wat een bureaucratie. Thanks for nothing. Geen wonder dat er miljoenen worden verbrand in de zorg. Zo kan ik het ook wel ja.


Anyway, blijkbaar zijn hb en ht wel binnen referentie dus daar kan ik dan nog wel blij mee zijn. Wanneer ik de uitslag per mail heb ontvangen, dan zal ik deze hier delen.
 
Training van gisteren en vandaag!

Bench:
Warm-up
10x87,5
8x92,5
8x97,5 (6-8 required) eaaasssyyy
10x70 extraatje

Db rows:
10x30
8x50
8x50
8x50

OHP:
10x45
8x50
6x60 prima

Pullups:
10xbw
10xbw+10
8xbw+15
6xbw+20 + 5xbw

Assistance:
- Facepulls + side raises
- bicep/tricep


Vandaag

Low-bar squat:
Warm-up
10x127,5
10x3x122,5 @ 60sec rest
Pfffff cardio

Snatch-grip deadlift:
8x70
8x100
8x100
8x100
Niet zo zwaar want dat volume van de squats had me gemold.

Assistance:
- Leg extensions 3 sets
- Stretching
 
Gezondheidsupdate:
Vandaag bloedresultaten opgehaald. Zie hieronder de uitslag.
oa84d2.jpg

Hematocriet dus gedaald door de aderlating van ~0.60 naar 0.46. Hemoglobine gedaald van 11.5 naar 9.6.

Heel blij met deze uitslagen. Ik zal dus ook niet nu alweer een aderlating laten doen.
 
Dat is wel een flinke daling ofniet? Is dit normaal? En stijgt dit nu weer naar je oorspronkelijke niveau of is dat pas als je weer gaat kuren
 
Dat is wel een flinke daling ofniet? Is dit normaal? En stijgt dit nu weer naar je oorspronkelijke niveau of is dat pas als je weer gaat kuren
Is ook meer dan ik vooraf had berekend/bedacht, maar wellicht dat het effect van een aderlating groter is bij een hoger ht gehalte. Doorgaans normaliseert het weer tot normaalwaarden behorende bij het testosteronniveau, maar dat kan tot wel 4 maanden duren.
Aangezien ik nu blast zal het wel minder lang duren alvorens het de bovenwaarde passeert:(.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven