Fitness Seller

Test/Mast + Oxy/Var (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1RM getest op de squat vanavond! Wat mij betreft een succes. Ik ben 4kg bw lichter dan tijdens mijn wedstrijd, dus op deze manier verhoog ik m’n wilks/IPF score aanzienlijk.

Competition squat (low-bar):
Warm-ups
2x120
1x135
1x150
1x165 opener
1x175 2e beurt
180 fail.
Evenaring van mn pr op de wedstrijd, maar dus 4kg bw lichter. En niet te vergeten dat ik al een week of 8 in een deficit verkeer, waarvan de laatste 4 weken minstens -1000kcal.

Assistance:
- Leg extensions 4 sets
- Ab-rollouts 3 sets

Was best wel gaar dus hierbij gelaten.
 
Tijdje geen update geplaatst. Druk geweest maar wel getraind natuurlijk. Ik post alleen even de compounds. Voor de foto’s verwijs ik naar mijn instagram. Daar ben ik actiever geweest met plaatsen.

Bench paused:
125 opener @ RPE 9
132,5 - 2e beurt @ RPE 9,5
Geen 3e beurt gedaan hoxyz het was echt 35 graden in de gym en ik zweette van het bankje af.

Conventional dl:
200 opener @ RPE 8,5
210 - 2e beurt @ RPE 9,5
220 - fail. Gisteren was het echt te warm. Ik heb het geprobeerd, 210 vloog ook behoorlijk maar die 220 kreeg ik echt niet voorbij mn knie.

Moet zeggen dat een deficit van zo’n 3000kcal die dag ook niet echt helpt.

Vanavond nog even foto’s maken in een ander licht. Plaats morgen even de update en blast review.
 
Where you at?
 
Rip.


Hopelijk jk:o
 
Hij is op vakantie jongens, rustig maar.
 
Weekupdate 9 & 10 en cutblast review
Tijdje niet van me laten horen. Dit dus ivm vakantie haha. Ik zal jullie toch nog even mn log gaan updaten, anders komt er ook zo'n abrupt einde aan. Overall was de cut best prima! Ik heb eigenlijk zero kracht en massa verloren, en zeker de laatste 4 weken is het erg hard gegaan qua vetpercentage. Zou ik het precies zo weer doen? Moeilijk te zeggen. Ik denk dat ik met minder gear ook wel toekon. Ik ben wel blij dat ik geen orals heb gebruikt, dit had echt geen meerwaarde geboden.

Uiteindelijk ben ik rond de 88,5kg bw (leeg) op vakantie gegaan. Ergens op vakantie ingewogen op 90kg, dus daar zat een kleine rebound bij. Bij terugkomst van vakantie woog ik echter alweer 88kg, wat me eigenlijk niet verbaast. Ik heb stukken minder geslapen, super actief geweest en qua eten is het toch altijd behelpen. Ik kon wel redelijk trainen op vakantie, alleen squats en deads waren geen optie daar.
Ik ben naar mijn idee wel onder de 10% gekomen op iets van 88,5kg. Daar ben ik heel tevreden mee! Komende winter weer wat massa pakken en hopelijk volgende zomer 90kg+ op <10% vp. We'll see:D.

AAS:
In week 9 & 10 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 2x 30mg efedrine + 200mg caffeïne
- 7x20mg tamoxifen

Ik heb tamoxifen weer toegevoegd, want na een week jeuk en een week een pijnlijk gevoel merkte ik toch dat het weer enigszins was gaan groeien. Op 20mg tijdens mn cruise zal het voldoende zijn om weer weg te laten trekken. Vervelend wel, ik had het echt de hele blast niet nodig... Pas de laatste week/2 weken dat het weer begon. Vreemd.
Hieronder een review van de compounds van afgelopen cutblast.

Testosteron:
Op 300mg viel testosteron naar mijn idee weg tegen de 600mg masteron. Desalniettemin denk ik dat een cut op 450mg test ook erg leuk kan zijn. Ik vind het lastig om te zeggen wat de meerwaarde was van testosteron in deze cut, maar ik ben er wel van overtuigd dat het de basis is. Op een hogere dosering (denk aan 600mg met 400mg mast) sta je er een stuk voller bij, daar durf ik mn handen wel voor in het vuur te steken.

Masteron:
Masteron is bij uitstek leuk in een cut, maar wel pas echt op een low bf. Eerlijk gezegd denk ik dat je meer hebt aan een test only als je op 15% bf staat. Ik begon al redelijk droog aan de cut, maar zeker in de laatste paar weken zag ik pas het echte effect van masteron. Kneiter kneiter kneiter droog wat betreft vochtretentie:o. Je begint haarvaatjes te zien op plekken waarvan je niet wist dat je ze had, en bovendien blijven ze nog aanwezig ook. Ik ben een stuk meer vasculair dan eerst en ik denk dat ik dat te danken heb aan masteron. Ik ben van mijzelf totaal niet agressief ingesteld, dus ik heb ook nul last gehad van agressie. Het enige wat ik merkte is dat ik was sneller geagiteerd raakte, maar dat viel meer te wijten aan het cutten dan aan de gear. Op vakantie was ik totaal niet geagiteerd, aangezien ik daar ook niet in een groot deficit zat.

Efedrine:
Fijne ondersteuning bij het cutten. 2x30mg dagelijks is meer dan voldoende ook. Het is zeker geen wondermiddel, je moet er echt niet veel van verwachten, maar wat ik zo achteraf kan zeggen erover is dat het voor meer energie zorgt en de honger onderdrukt. Ik vind het geen must, maar als je het dan toch hebt liggen dan kun je het best gebruiken;). Ik heb ook helemaal geen last gehad van de bekende bijwerkingen van dit soort middelen (versnelde hartslag, opgejaagd gevoel, zweterig).


Voeding:
De laatste weken waren op een goede 2400-2600 kcal met 6+ uur aan cardio per week. Het was afzien, maar ook wel weer goed te doen. Mentaal trok ik het wel, het was met name lichamelijk wat het zo kut maakte. Dat ongelooflijk vermoeide gevoel in je benen wanneer je je weer naar je volgende locatie sleept... echt vreselijk.

Training:
Nog 1RM's getest aan het eind van de cutblast. Ik heb mijn 1RM's van mijn wedstrijd geëvenaard, maar dan op een lager bw. Dat is dus gewoon een pr:D. Wat ik wel fijn vond is dat ik geen kracht heb verloren tijdens het cutten, maar het trainen is toch minder leuk dan tijdens een bulk. Het enige wat leuk is, is het flexen na een training:roflol:. Ik heb echt een shitload aan foto's hieraan overgehouden.

Fysiek:
Zoals de foto's wel uitwezen was ik echt gortdroog. Aders doorlopend van buik tot over de borst. Nog een beste hardheid door de masteron ook. Knal er wat carbs in en ik had de kaart van mijn vakantiebestemming op mijn onderarmen en buik:roflol:. Daarover gesproken, ik ben nog nooit zoveel nagestaard, aangesproken en half verkracht op een vakantie. Vrouwen, mannen, honden, alle leeftijd stonden mij gewoon ongegeneerd aan te staren en na te wijzen over straat. Echt heel absurd:roflol:. Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet de enige was die dit had, maar ik vond het een vreemde gewaarwording:o.


Nu even een tijdje cruisen. Ik heb bovendien nog een afspraak staan in het Spaarne Gasthuis met dr. de Ronde. Ik zal jullie daarover op de hoogte houden.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Overigens heb ik afgelopen week nog bloed gedoneerd. Voor het doneren was mijn hemoglobine 10.1 (vorige keer 11.5 met een hematocriet van ~.60). Safe to say dat mijn hematocriet dus ergens op of net onder de .50 zweefde. Ik durf wel te zeggen dat mijn hematocriet na de donatie tot rond de .42 is gedaald. Nu hoef ik mij totaal geen zorgen meer te maken om hemoglobine en hematocriet dus.

Ik ga bij dr. de Ronde vragen om een ECG en eventueel een inspanningstest. Ik ben benieuwd hoe het met mijn hart staat. Op basis van deze uitkomsten ga ik een volgende blast plannen. Mijn volgende blast zal waarschijnlijk 750mg test worden. Gewoon simpel, een test only. Ik ben namelijk wel benieuwd wat high test voor me doet:D.
 
Heel mooie samenvatting.

Toen ik 2 jaar geleden nog eens op reis was geweest had ik ook eens diep gecut, was precies hetzelfde als bij jou: iedereen kijken alsof je willen bespringen:roflol: was wel leuk tbh:P

Benieuwd naar jouw ECG. Kan je daar trouwens alles op zien? Ik heb in februari eentje gehad tijdens mijn slaaponderzoek. Alles was inorde gelukkig.

750 test gaat je bevallen hoor.
 
Overigens heb ik afgelopen week nog bloed gedoneerd. Voor het doneren was mijn hemoglobine 10.1 (vorige keer 11.5 met een hematocriet van ~.60). Safe to say dat mijn hematocriet dus ergens op of net onder de .50 zweefde. Ik durf wel te zeggen dat mijn hematocriet na de donatie tot rond de .42 is gedaald. Nu hoef ik mij totaal geen zorgen meer te maken om hemoglobine en hematocriet dus.

Ik ga bij dr. de Ronde vragen om een ECG en eventueel een inspanningstest. Ik ben benieuwd hoe het met mijn hart staat. Op basis van deze uitkomsten ga ik een volgende blast plannen. Mijn volgende blast zal waarschijnlijk 750mg test worden. Gewoon simpel, een test only. Ik ben namelijk wel benieuwd wat high test voor me doet:D.

Het verschil tussen 600mg test only en 750
Mg test only is verwaarloosbaar. Zal hem dan op minimaal 1000 zetten al gaat 600mg test met nog een laag gedoseerde compound meer opleveren.
 
Heel mooie samenvatting.

Toen ik 2 jaar geleden nog eens op reis was geweest had ik ook eens diep gecut, was precies hetzelfde als bij jou: iedereen kijken alsof je willen bespringen:roflol: was wel leuk tbh:P

Benieuwd naar jouw ECG. Kan je daar trouwens alles op zien? Ik heb in februari eentje gehad tijdens mijn slaaponderzoek. Alles was inorde gelukkig.

750 test gaat je bevallen hoor.
:roflol: ja wtf ik voelde me echt een object daar:o. Wel leuk inderdaad:D.
Ik weet nog niet zeker of dr. de Ronde mij een ECG gaat voorschrijven. Ik ga gewoon vragen naar de gesteldheid van mijn hart en hij zal wel met het eea op de proppen komen om dat te testen. Ik zal in ieder geval de resultaten delen hier!
Het verschil tussen 600mg test only en 750
Mg test only is verwaarloosbaar. Zal hem dan op minimaal 1000 zetten al gaat 600mg test met nog een laag gedoseerde compound meer opleveren.
Ik heb dus 600 test 400 mast gedraaid en dat was erg leuk. Ik wil het een keer simpel houden en 19-nors ga ik niet aan beginnen, vandaar de test only met eventueel van tamoxifen. Ik wil eigenlijk ook niet meer 'extreem' hoog doseren. Ik ben benieuwd wat 750 test kan opleveren, zeker met het idee dat ik niet nog eens 10kg vvm erop wil. Ik denk dat ik in die bulk wel boven de 95kg ga eindigen, maar er blijft altijd minder over natuurlijk:(. Thanks wel voor je input!
 
Goede samenvatting. Genoten op je vakantie?

Ik heb dus 600 test 400 mast gedraaid en dat was erg leuk. Ik wil het een keer simpel houden en 19-nors ga ik niet aan beginnen, vandaar de test only met eventueel van tamoxifen. Ik wil eigenlijk ook niet meer 'extreem' hoog doseren. Ik ben benieuwd wat 750 test kan opleveren, zeker met het idee dat ik niet nog eens 10kg vvm erop wil. Ik denk dat ik in die bulk wel boven de 95kg ga eindigen, maar er blijft altijd minder over natuurlijk:(. Thanks wel voor je input!

En verhogen kan altijd nog
 
Waarvoor heb je de afspraak bij dr. de Ronde?
 
Goede samenvatting. Genoten op je vakantie?



En verhogen kan altijd nog
Vakantie was echt heerlijk! Leuk dat je het vraagt. Super actief geweest, maar het feit dat je er even tussenuit bent doet het mentaal al goed. Nu ook wel weer chill om thuis te zijn, al ben ik over 2 weken alweer in het buitenland haha. Ditmaal voor werk, dus helaas geen extra vakantie:(.
Verhogen kan inderdaad altijd nog! Misschien wel leuk om oxandrolone weer te gebruiken. Who knows, het is de meest aardige oral voor je lever en cholesterol:o.
Waarvoor heb je de afspraak bij dr. de Ronde?
In eerste instantie heb ik bij mijn huisarts aangeklopt ivm AAS gebruik en een verhoogd hematocriet (buiten dat ik het wel fijn vind dat mijn huisarts van mijn gebruik afweet en ik hier bloedonderzoek kan laten verrichten). Mijn huisarts gaf aan mij graag te ondersteunen bij het minimaliseren van de risico’s, maar gaf tevens aan geen expert te zijn op dit gebied. Hij bood aan mij door te verwijzen naar dr. de Ronde om dergelijke issues in de toekomst met hem te bespreken.
Het bezoek is dus voor mij twee- dan wel drieledig:
1. Bespreken hematocrietwaardes uit het verleden;
2. Aanvraag tot hartonderzoek;
3. Het feit dat mijn huisarts zich niet gekwalificeerd genoeg voelt om mij 100% van dienst te zijn. Hierdoor kom ik dus bij dr. de Ronde uit, hoewel ik op dit moment geen problemen ondervind van het gebruik van AAS.
 
Ben benieuwd. Van wat ik begreep is hun insteek niet om de gezondheid in de gaten te houden bij kuurders, maar om louter medisch te handelen wanneer daar noodzaak voor is (dus bij problemen) en daarbij het kuren af te raden.
 
Ben benieuwd. Van wat ik begreep is hun insteek niet om de gezondheid in de gaten te houden bij kuurders, maar om louter medisch te handelen wanneer daar noodzaak voor is (dus bij problemen) en daarbij het kuren af te raden.
Dat lijkt me inderdaad ook niet verstandig. Het zou voor mij ook niet handig zijn om periodiek naar Haarlem-Zuid te gaan voor controle. Dit doe ik dan liever bij mijn eigen huisarts (bloedonderzoek). Vandaar dat ik een hartonderzoek wil aanvragen, waarbij ik dus aangeef dat mijn huisarts mij heeft doorgestuurd omdat hij zichzelf niet gekwalificeerd genoeg acht op dit vlak om actief te handelen. De insteek van het bezoek is tevens dat ik een dossier heb bij dr. de Ronde, waardoor ik bij eventuele problemen in de toekomst direct bij dr. de Ronde terecht kan.
 
Update bezoek dr. de Ronde:
Zoals reeds aangegeven had ik een afspraak staan bij dr. de Ronde. Inmiddels heb ik deze afspraak gehad en had ik beloofd de resultaten met jullie te delen, dus bij dezen. Laat ik in ieder geval aangeven dat het een heel aangenaam gesprek was. Ik heb zowaar zitten lachen met dr. de Ronde en we hebben het zelfs gehad over bepaalde privézaken van ons beiden. Hij had wel door dat ik niet achterlijk was, en ik vond het wel fijn dat ik wat met hem kon sparren over mogelijke oorzaken en consequenties. Verder was hij heel geïnteresseerd in de reden om voor AAS-gebruik te kiezen, waardoor ik een wat meer persoonlijke connectie met hem kreeg.

Het gesprek begon uiteraard over het gebruik van AAS, kuurverleden en wat de oorzaak/aanleiding voor het bezoek is. Mijn huisarts had mij doorverwezen wegens een oplopend hematocrietgehalte en gaf tegen mij aan zich niet bekwaam genoeg te voelen op het gebied van AAS om mij van acute zorg te voorzien. Ik heb dr. de Ronde uitgelegd dat ik inderdaad een verleden had van hoge hematocrietwaarden, maar dat dit inmiddels gedaald is tot de normaalwaarden door middel van aderlatingen. Dr. de Ronde vroeg tevens of ik nog behoefte had aan therapeutische aderlatingen, waar ik op antwoordde hier op dit moment geen acute nood voor zag. Als ik middels de aderlatingen via de bloedbank mijn hematocriet op peil kan houden, dan doe ik dat liever op die wijze. Hij was het hiermee eens.
Mijn tweede reden voor het bezoek was om eens een beeld te krijgen van de gesteldheid van mijn hart. Ik gaf aan wel eens een overslag te voelen, en zo nu en dan een ongemakkelijk gevoel in de borststreek te ervaren. Dr. de Ronde gaf aan dat hij niet vaak hartproblemen ziet bij zijn cliënten. Immers, zijn cliënten komen over het algemeen bij hem aangaande problemen met de hypofyse (hypogonadisme), het libido en algehele lusteloosheid als gevolg van het gebruik van AAS. Hij heeft ter plekke direct een lichamelijke controle uitgevoerd (zijn mijn teelballen ook weer eens gemasseerd:roflol:), waarna een collega een ECG heeft afgenomen bij mij. Ik was ontzettend zenuwachtig, wat ook wel bleek uit de bloeddrukmeting (as usual...), mijn hartslag (102 bpm) en de ECG.

Vervolgens heb ik de resultaten van de ECG met hem besproken. In principe ziet het er goed uit, enkel dat de ECG duidt op een verdikking van de hartspier (wat overigens in de familie zit bij mij). Dit ziet men vaker bij mensen die sporten (het welbekende 'sporthart'), dus dat gaf niet direct aanleiding tot onrust. Echter, dr. de Ronde gaf aan de combinatie van een hoog hematocriet en een verdikking van de hartspier niet vaak te zien en overwoog een doorverwijzing naar de cardioloog om dit verder te laten onderzoeken. Hij gaf aan dat ik in principe niet in een risicogroep zit (redelijk normale doseringen, jong, geen ambitie van 'the sky is the limit') en na het aanhoren van mijn verhaal zich geen zorgen maakte, maar dat toekomstig AAS gebruik wel effect kan hebben op het hart en het hem daarom verstandig lijkt om in een vroeg stadium uit te sluiten dat ik serieuze hartproblemen heb. Na het zien van de ECG, waarvan hij benadrukte dat het een momentopname was, gaf hij aan niet zeker te weten wat het nou was. Aangezien een verhoogd hematocriet kan leiden tot hypertensie en hypertensie kan leiden tot diastolische disfunctie (namelijk; een verdikte hartspier kan zich lastiger ontspannen waardoor het zich minder goed kan vullen met bloed), gaf dr. de Ronde aan dat dit mogelijkerwijs aan de hand zou kunnen zijn. Ik citeer: "Het kan zomaar niks zijn, maar ik zie dit niet zo vaak dus het lijkt me verstandig op je door te verwijzen naar de cardioloog." en "Als je er tijdens het sporten geen last van ondervindt, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken.". Ik heb namelijk geen last van vermoeidheid (ja bij het cutten lol:o), kortademigheid, licht in het hoofd, flauwvallen of vochtophoping in de benen.

Long story short: ik heb een doorverwijzing gekregen voor de cardioloog om daar eventueel een hartecho te laten maken. Mijn eerstvolgende afspraak betreft een gesprek met een cardioloog en een nieuwe ECG. Op basis daarvan wordt er besloten of er vervolgonderzoek nodig is.

Tldr:
- Lachen met Pim;
- Ben gezond op een mogelijke verdikking van de hartspier/sportershart na;
- Doorverwijzing naar cardioloog want zekere voor het onzekere;
- Pim heeft aan mn ballen gezeten.
 
Ik heb je nog gewaarschuwd! Gelukkig nog net op tijd je ballen geschoren bruh:)
 
Back
Naar boven