AndroidHealthClinic

Test/Mast + Oxy/Var (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weekupdate 7
Tijd geleden sinds een update. Ik ben gisterenmorgen teruggekomen van vakantie, daarna direct injects gezet. Gedurende de vakantie van die hardnekkige verkoudheid afgekomen, maar op de laatste dag een voedselvergiftiging opgelopen... Gisteren en vandaag dus in bed. Gaat lekker:(.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg

AAS:
In week 7 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen

Qua vakantie is alles goed verlopen. Goed kunnen eten, geen last van sides of iets dergelijks. Ook iets zwaarder geworden (foto op instagram zei voldoende denk ik). Jammer genoeg de laatste dag een voedselvergiftiging opgelopen dus. Nu de hele dag en nacht op bed en het toilet:(.

Voeding:
Kcals op vakantie 4200+. Ging prima. Gisteren slechts 1500 ofzo, er is ook weer een deel uitgekomen dus ik durf het niet te zeggen. Vooralsnog houd ik vandaag het enigszins binnen.

Training:
Niet getraind ivm vakantie.

Fysiek:
Gaat nog steeds goed. Wel wat minder hard vanwege het niet trainen en ziekte, maar ik mag zeker niet klagen. Gaan nog een leuke paar weken worden gok ik zo:D.

Korte update dus, maar er viel ook niet heel veel te vertellen. Hopelijk vanavond nog trainen, maar ik kijk wel even of mn lichaam het toelaat.
 
Eindelijk weer getraind. Het was niet heel bijzonder, maar ik ben blij om na ruim anderhalve week weer wat te kunnen hebben gedaan:o.

Bench:
Warm-up
10x70
10x87,5
8x97,5 taai
6x100 taai

Pullups:
12xbw
12xbw
10xbw
10xbw

OHP:
12x40
12x40
8x45
8x45

Cable rows:
12x60%
12x70%
10x75%
10x75%

Assistance:
- side raises 3 sets
- bicep/tricep 3 sets
 
Training van gisteren even loggen. Eerste legday sinds bijna 2 weken, dus ik verwachtte er niet zo veel van. Zeker aangezien ik met een opgezette buik moest gaan squatten:roflol:. Ik heb toch zeker 3x gebruik gemaakt van het toilet voor een ‘Vietnam all over again’ sessie:o. Anyway, goed om weer even onder de bar te staan.

Competition squat (low-bar):
Warmup
5x100
3x110
1x120
1x130 zo dit was heavy:o
5x110
5x110
5x110
8x110 repout, had nog wel een rep meer ingezeten

Conventional deadlift:
Warmup
3x120
3x140
5x140
Toen voelde ik mn benen helemaal spaghetti worden, dus gestopt.

2 setjes leg extensions en dat was gauw over, want op babyweight na 8 reps vol in de verzuring:o.

Zaterdag weer een nieuwe kans.
 
Toch een hele nette rep out als die 130 al zwaar was. Het is ook vaak even warm lopen voordat er gas gegeven kan worden.
 
Gisteren 90,7kg op de weegschaal, vanmorgen 90,3kg.... Kcals worden opgevoerd naar 4500 dus. Gisteren ook UB getraind, dat ging best prima.

Bench:
Warm-up
10x70
10x90
8x100
6x102,5
Alles +2,5kg tov Candito en vorige training

DB rows:
12x42,5
12x42,5
10x45
8x45

OHP:
12x50
12x50
8x55
7x55 pff leeg

Pullups:
12xbw
12xbw+10
10xbw+10
8xbw+10
8xbw

Assistance:
- pec flyes 3 sets
- facepulls 3 sets
- side raises 3 sets
- bicep/tricep 3 sets

Toch een hele nette rep out als die 130 al zwaar was. Het is ook vaak even warm lopen voordat er gas gegeven kan worden.
Ik had ook het gevoel dat ik wat sterker werd met de set, ondanks dat de benen steeds meer als spaghetti gingen voelen:o.
 
Goede treen. Lekker veel assistance erbij, groeien zal je:)
 
Vanmorgen LB getraind, ging stukken beter dan woensdag zeg! Wel echt volle bak aan de dunne tijdens de training:roflol:.

Competition squat (low-bar):
Warm-up
3x110 nat scheetje:o
3x120
2x130 lekker
1x140
1x140 oef
5x120
5x120
8x120 repout, zaten er nog wel 2 in zou ik gaan grinden

Conventional deadlift:
Warm-up
1x150
1x160
1x170
1x180
1x190 hard
Fx200 op film. Niet op techniek gefaald. Wel tevreden, kreeg m tot knie en dat is verder dan de vorige keer. En dat na ziek zijn ook:o.
3x170 ik wilde door maar ik scheet bij de 3e rep in mn broek:roflol:

Nog wat leg extensions na goed te hebben geveegd:roflol:. Gauw naar huis:o.
 
Fijn dat iedereen kon genieten van mijn ellende:roflol:.
Vandaag nog UB getraind en dat ging weer beter. Vanmorgen opeens maar 90kg op de weegschaal dus die kcals gaan gewoon richting de 5000.

Bench:
Warmup
3x100
1x110
1x120 paused
1x125 paused PR (pause duurde wel te kort om goedgekeurd te worden, maar had m met een langere pause ook gehad).
6x100
6x100

Db rows:
12x42,5
10x42,5
10x42,5
10x42,5
Kort rust ertussen

OHP:
12x40
12x50
12x50
10x55
7x60

Pullups:
12xbw
12xbw+10
10xbw+20
8xbw+20
12xbw

Assistance:
- pec fly 3 sets
- side raises 3 sets
- bicep/tricep 3-4 sets

Training duurde veeeeels te lang. Moet ik echt wat op gaan verzinnen...
 
Weekupdate 8
De tijd gaat hard, inmiddels gaat week 9 alweer in dus even een verslag van week 8. Afgelopen zaterdag (gisteren) weer gepind, dit ging prima. Eindelijk geen spiertrekking... Wel zat ik rechts in eerste instantie in de opperhuid al in een ader, dus naald verwisseld en andere spot gepakt. Doordrukken ging niet, want het deed echt achterlijk veel pijn. Bloedde ook lekker daarna. Nouja, je moet er wat voor overhebben:o.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg
Bodyweight 08-2-2019: 89,9kg
Bodyweight 15-2-2019: 90kg
Bodyweight 24-2-2019: 91,8kg
Bodyweight 02-3-2019: 90,3kg

AAS:
In week 8 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x10mg tamoxifen

De week begon dus kut door de voedselvergiftiging. Niet kunnen trainen en het kwam er aan alle kanten uit. Dit in de rest van de week wel weer goed gemaakt. Jullie konden immers lekker genieten van mijn gedetailleerde beschrijving van mijn 'explosieve' squat- en deadliftsessie:roflol:. Dit was ook laatste week op tamoxifen. Ik laat het nu vallen, gyno (voor zover dat al zichtbaar was) is zo goed als weg dus ik ben tevreden. Bodyweight stelt wel teleur dus ik ga echt proppen komende weken.
Ik trek overigens de blast met 1 week door aangezien ik voldoende gear heb en 9 weken cruisen ook wel voldoende is. Qua sides heb ik nu alleen een beetje last van wat acne op de schouders en rug, maar eerlijk gezegd is het niet ernstig. Ik zou zoiets dergelijks ook gehad hebben zou ik niet hebben gekuurd. Komt gewoon omdat het winter is en ik geen zon zie. Ook slik ik geen vitamine D3 meer, dat moet ik maar weer even bestellen.

Voeding:
Eerste paar dagen niet ideaal kunnen eten, maar later weer steady 4300. Nu opgehoogd naar minimaal 4600 en max 5000. Ben er klaar mee dat ik al een tijdje stagneer in bodyweight. Ik lijk wel enorm te recompen ofzo.

Training:
Eerste 2-3 trainingen waren nogal kut doordat ik een tijd niet heb kunnen trainen. Laatste 2 gingen dan wel weer goed. Hopelijk in de komende weken nog flink wat kracht erbij, dat zou mooi zijn.

Fysiek:
Niets verloren op vakantie en ziekte, wel wat mogelijke gains laten liggen natuurlijk. Zoals ik al zei lijk ik te recompen, ik vind regelmatig nieuwe aders (bijvoorbeeld op kuit en buik). Mag ik niet over klagen. Schouders knallen er lekker uit, chest is echt goed vooruit gegaan. Rug was altijd al een sterk punt. Armen lijken ook wat bij te trekken, dat zijn mijn slechtste punten eerlijk gezegd. Ik mis bicep piek. Triceps zijn nog wel aardig. Gelukkig zijn biceps wel wat vooruit gegaan. Zal binnenkort eens mn armomtrek meten.

Niet de meest uitgebreide update, maar ik heb het ook druk doordeweeks dus ik vergeet vaak dingen op te schrijven als ik wat merk dat ik kan relateren aan kuren/trainen.
 
Training van gisteren even loggen, dit was er eentje voor in de boeken:D. Vanmorgen ook 91,8kg op de weegschaal, eindelijk gaat die weer omhoog. Wel uit het niks goede pip aan rechterquad, terwijl ik daar eerst geen last van had. Injectie rechts afgelopen zaterdag ging wat moeizaam en was pijnlijk, ik zat denk ik in wat littekenweefsel dus de gear heeft waarschijnlijk moeite om opgenomen te worden. Het voelt stekerig, net alsof de naald erin zit. Anyway, hieronder de score.

Competition squat (low-bar):
warm-up
6x127,5
6x127,5
6x127,5
6x127,5
Dit was goed zwaar (grinden) maar heel blij dat ik het heb gehaald. Voor de vakantie eenzelfde training maar toen kwam ik niet verder dan 5 reps met lelijke grinders. Progressie dus:D

Conventional deadlift:
warm-up
6x155
6x155
Ik had een dikkere bar, dus hookgrip was echt niet te doen. Na de eerste set waren mn duimen al klaar voor hun begrafenis:roflol:. 2e set gewoon overhands gepakt en telkens herpakken, zo duurde de set wel een stuk langer.

Assistance:
- leg extensions 2 sets (echt geen energie meer)
- ab rollouts 3 sets (15 reps)
- kuiten geskipt want die leg press is nog steeds kapot...
- stretching

God damn als iemand even mijn benen eraf wil zagen nu:roflol: kan geen enkele positie vinden waarin ik lekker kan zitten lol.
 
Training van gisteren was weer prima. Ik heb wel echt de ziekste pip van de injectie van zaterdag, kan echt amper lopen en continu een zeurende pijn. Het is niet rood of opgezwollen. Toch te dicht bij een zenuw gezeten denk ik. Volgende keer wat meer richting het midden van de quad, want ik heb vrij hoog geïnjecteerd. mucci Ik kan me herinneren dat jij in ventroglute injecteert? Heb je wat ins en outs?

Bench:
warm-up
10x65 alles paused
10x87,5 eerste en laatste paused
8x97,5 eerste en laatste paused
6x100 eerste en laatste 2 paused. Heel easy

Db rows:
10x30
10x42,5
10x42,5
8x45
6x50
Kort rust ertussen

OHP:
12x50
12x50
10x50
8x55
Korter rust ook

Pullups:
12xbw
12xbw
10xbw
12xbw

Assistance:
- Side raises high rep 3 sets
- Pec flyes high rep 3 sets
- Bicep/tricep 3 sets

Done:D.
 
Sorry mate, ik prik straight glutes.

Ventroglute vindk maar een vreemd plekje.

Overigens, sterke rows
 
Kan je nu niet veel meer volume aan in je training? Zou minimaal 2/3 uur trainen per sessie als ik jou was :P Herstel gaat toch fucking snel
 
Sorry mate, ik prik straight glutes.

Ventroglute vindk maar een vreemd plekje.

Overigens, sterke rows
Ahh dan was het toch iemand anders denk ik. Glute zelf kan ik echt totaal niet bij. Doe je dit liggend of staand?

Kan je nu niet veel meer volume aan in je training? Zou minimaal 2/3 uur trainen per sessie als ik jou was :P Herstel gaat toch fucking snel
I wish dat ik zo lang kon trainen:roflol:. Gevalletje te weinig tijd ook. Het liefst zou ik lekker veel volume wegdraaien, maar op zich pak ik al aardig wat meer volume dan dat het programma voorschrijft. Ik merk ook gewoon dat ik op gegeven moment helemaal op ben.
Het is wat dat betreft een wisselwerking tussen volume en intensiteit. Ik kan wel meer volume gaan draaien, maar dat gaat sowieso ten koste van mijn intensiteit. Dus nu doe ik 3-4 core lifts met wat hogere intensiteit en 4 sets. De rest is high rep werk met weinig rust (supersets bijvoorbeeld). Evt kan ik hier nog wel wat meer sets aan toevoegen, maar doe het veel op gevoel ook. Eenmaal die pomp er dik in zit en ik veel kracht verlies op die assistance dan vind ik het mooi geweest.

Maar wel mee eens dat herstel sneller gaat. Ik train UB wel 3x/week dus verkijk je niet op het totaal volume per week;). Die 2 rustdagen per week zijn erg welkom merk ik.
 
Back
Naar boven