XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kan je niet een testkit bestellen op internet om te kijken of er daadwerkelijk efedrine in zit? :p
Kan ik doen, maar het geld is het me niet waard tbh. Dan zegt het bovendien alleen wat over deze batch. Als ik ooit eens nieuwe haal kan dat zomaar weer anders zijn.
 
Heb ooit met een bestelling wat gratis clen gekregen, haha... Ben er eigenlijk wel benieuwd naar... Misschien eens een keertje proberen tijdens een serieuze cut.
Clenbuterol is behoorlijk potent spul. Moet je niet te licht over doen. Qua gezondheid ook de reden waarom ik heb besloten het niet meer aan te raken.

Ik blijf nou eenmaal een amateur die dit voor zn plezier doet:o.
 
Vanmorgen getraind! Energie was erg laag, maar krabbelde nog wat op gedurende de training. Moest nog een beetje wakker worden denk ik.

Bench:
Warm-up
3x105 paused
4x107,5 (2-4) laatste paused
2x115 (1-2 required) paused @ RPE 8
Lekker.

Db rows:
10x30
10x42,5
10x42,5
8x42,5
6x42,5
Kort rust gehouden.

OHP:
12x40
12x40
10x50
6x65 ik verneukte de neergaande beweging dus die 7e rep zou enorm lelijk worden. Meteen 5x50 erna gedaan.

Pullups wide:
12xbw
12xbw
10xbw
8xbw
Heel kort rust

Assistance:
- Cable crossover 3 sets
- Tricep myo sets
- Bicep 3 sets
- Side raises 3 sets
- 1 setje facepulls

Finito.
 
Training van vandaag ging goed! Legs aangepakt en dit was de laatste training voor de peak. Best prima ging dit!

Low-bar squat:
Warm-up
3x142,5
2x147,5 (1-2 required) @ RPE 8

Conventional deadlift:
Warm-up
3x177,5
2x185 (1-2 required) @ RPE 8

Assistance:
- Leg extensions 3 sets
- Calf raises 3 sets
- Ab rollouts 3 sets
- Stretching
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Weekupdate 27 (cutblast week 7)
Rechts geprikt en damn een van de smoothste injects weer. Voelde nul en de gear vloog erin:D. Cutten valt ook nog steeds goed vol te houden. Nog een paar weekjes!

Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Bodyweight 05-7-2019: 90,3kg
Bodyweight 12-7-2019: 90,7kg

Bodyweight stagneert, maare care. Het gaat om de spiegel en dat gaat nog steeds vooruit. Sommige dagen wat hoger en sommige dagen lager in kcal. Ik denk dat die hogere dagen ervoor zorgen dat ik wat gain ofzo:o.

AAS:
In week 27 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 30mg efedrine 2x daags
- 200mg caffeine 2x daags

All good! Niks bijzonders te melden verder. Soms wel wat geagiteerd door het cutten, maar het gaat best lekker.

Voeding:
Kcal op 2800 gemiddeld. Dat houdt ik zo. De cardio ook nog steeds op zo’n 5-6 uur per week.

Training:
Ik verlies geen kracht. Ik word zelfs wat sterker geloof ik. Het gaat z’n gangetje:D.

Fysiek:
Steady worden we droger! Nog even doorbijten en dan zit het cutten erop.
 
Geen zin om echt eens ripped to shreds te worden?

Als ik cut mik ik echt op significant gewichtsverlies, jij lijkt het zonder dat wel te redden maar mss toch die next level shreds proberen te bereiken?
 
Geen zin om echt eens ripped to shreds te worden?

Als ik cut mik ik echt op significant gewichtsverlies, jij lijkt het zonder dat wel te redden maar mss toch die next level shreds proberen te bereiken?
Mn deficit is echt behoorlijk inmiddels (zeker zo’n 1200kcal/dag), maar het gaat er gewoon niet vanaf qua gewicht. Kan me daar wel druk om gaan maken, maar als ik progressie in de spiegel zie dan vind ik het prima. Ik heb soms door sociale activiteiten (uit eten e.d.) een groot aandeel van mijn kcal in een kort tijdsbestek. Misschien dat ik in die korte periodes wat gain?
 
Breaking news: vanmorgen de 90kg grens gepasseerd:cool:. Ingewogen op 89,7kg. Officieel weer een ecto dus:o.
 
Training van vandaag ging heerlijk. Peakweek is toch wel het leukste. Besloten volgende week te kijken wat 1RM’s zijn.

Low-bar squat:
8x55
8x75
5x95
3x110
1x120
1x130
1x140
Peakset: 4x150 (1-4 required) @ RPE 8,5:D
Fuck yes, dit ging hard.

Conventional deadlift:
4x132,5
4x137,5
2x142,5
Vrijdag peak van dl

Assistance:
- Leg extensions 4 sets korte rust

Fin.
 
Vanavond stond bench op het programma. Een 1-4 repper op 97,5%. Hieronder het resultaat.

Bench:
8x50
5x70
3x80
3x90
1x100
1x110
4x117,5 (1-4 required)
Ging dat even lekker :D. Volgende week dus 1RM testen hierop.

Rest van de training een push training van gemaakt. Niet heel interessant. Wat zware overheads nog en verder heel veel gepompt:o.
 
Oh hier ook in natuurlijk
 
Peak op deadlift. Ging heel hard, dus volgende week kan leuk worden.

Conventional deadlift:
Warm-up:
8x75
5x105
3x125
2x145
1x160
1x175
Peakset:
4x190 (1-4 required) @ RPE 7,5

Assistance:
- Leg extensions 4 sets
- Ab rollouts 3x20
- Stretching

Nu wel echt redelijk af. Avondje bankhangen dan maar:o.
 
Weekupdate 28 (cutblast week 8)
Afgelopen vrijdagavond in de linkerquad alles weer erin gedrukt. Ging wat moeizaam, denk dat ik in iets van littekenweefsel zat. Nouja, het ging er uiteindelijk allemaal weer in. Geen noemenswaardige pip, dus all good.

Bodyweight 24-5-2019: 91kg
Bodyweight 31-5-2019: 91,1kg
Bodyweight 07-6-2019: 91,4kg
Bodyweight 14-6-2019: 92kg
Bodyweight 21-6-2019: 90,5kg
Bodyweight 28-6-2019: 90,4kg
Bodyweight 05-7-2019: 90,3kg
Bodyweight 12-7-2019: 90,7kg
Bodyweight 19-7-2019: 89,9kg

Ik heb eindelijk die drop in bodyweight. Vanmorgen (maandag 22 juli) was het zelfs 88,8kg:o. Ik moet zeggen dat ik ook echt een stuk droger ben. Ik pak deze week nog door met cutten en dan zaterdag AYCE sushi. Na zaterdag nog 4 dagen rond de 3000kcal en daarna ga ik op vakantie. Dan heb ik dus nog een soort korte rebound en ga ik waarschijnlijk wel 90kg+ op vakantie. Dan is mijn all time goal 90kg @ 10% wel bereikt:o.

AAS:
In week 28 heb ik gebruikt:
- 300mg test-e
- 600mg mast-e
- 30mg efedrine 2x daags
- 200mg caffeine 2x daags

Goede week gehad wat betreft AAS ook. Acne is in de afgelopen weken geminderd (niet dat ik er veel last van had, maar die paar plekjes zijn nu ook beperkt tot een minimum). Ik voel me goed, humeur was oké. Het enige wat ik merk is dat ik dus enorm moeie benen heb. Als ik eenmaal op de fiets zit dan gaat het wel, maar met name wanneer ik op de bank zit en besef dat ik even naar de keuken moet lopen: holy shit wat kan ik me daar slecht toe zetten. Niet het op kunnen brengen om de minste inspanningen te verrichten.
Ik merk verder dat als ik eenmaal met iemand in gesprek ben, dat ik volledig vergeet dat ik tering moe en afgepeigerd ben:o. Dan ben ik weer super vrolijk en assertief.

Voeding:
Kcal is echt drastisch omlaag gegaan naar 2400. Ik wil nog even alles eruit halen wat erin zit, dus dan gaan we maar op een Afrika-dieet. Desalniettemin is de honger echt nog prima. Ik denk dat die efedrine daar goed bij helpt. Ik denk ook dat het toch wel real is. Als ik het wat eerder in de middag neem, dan ben ik na het avondeten echt een slappe zak. Als ik het wat later neem, dan ben ik net voor die tijd echt helemaal afgepeigerd:o. Anyway, hoog eiwit, redelijk wat carbs en weinig vet. Dit komt zo uit omdat ik vrij veel zuivel eet (kg kwark, liter yoghurt), dus daar komen al aardig wat carbs vandaan. Die paar weken laag in vet kunnen we wel aan. Alleen weinig verzadigend, maarja...

Training:
Afgelopen week een goede peakweek gehad waarbij ik elke training de maximale reps heb gehaald. Komende week 1RM's testen en dat zal dus de ultieme test worden voor deze cut. Als ik nauwelijks kracht ben verloren op een gemiddeld deficit van 1200kcal per dag, dan kan ik gerust zeggen dat dit een zeer succesvolle cutblast was:D. De trainingen zelf gaan nog steeds best aardig. Ik merk wel dat ik wat meer moeite moet doen om echt in volle focus te raken en keihard door te trainen. Ik betrap mezelf erop dat ik vaker ergens zit en opeens 2 minuten voor me uit zit te staren die ik zelf totaal niet meemaak:roflol:. Ik zit dan gewoon een beetje muziek te luisteren en zowel verstand als blik op 0:roflol:. Nouja, ik knal gewoon nog op de compounds en main assistance. De rest is gewoon pompen naar tevredenheid.

Fysiek:
Nu begin ik toch wel goed droog te worden. Lijnen steeds beter zichtbaar in benen en aders in rust over de buik. Het is jammer dat ik niet echt goede plekken heb om fotos te maken waarop dit zichtbaar is. Jullie kennen het vast wel: je kijkt in de spiegel en je ziet allemaal definitie en aders lopen. Je maakt een foto, kijkt de foto terug en wtf where dat definition at:roflol:. Nou, zo gaat het dus telkens. Binnenkort maar eens een goede plek vinden waar ik met gerust hart (pun intended) kan posen en foto's maken.
 
Lekker bezig man! En ook wel een beetje jaloers op je shape en VP. Als ik in de spiegel kijk zie ik een smerige vetzak :hahaha: en jij hebt overal veins en goed droge abs

Overigens zou je meer groenten toe kunnen voegen aan je Afrika-dieet als je het te weinig verzadigend vindt. Komkommers/augurken/zuurkool... Dat zijn de dingen die ik altijd eet om de honger wat te stillen. En/of een psyllium fiber shake. Dat geeft je ook een behoorlijk vol gevoel voor een redelijk lange tijd.

En voor de rest gewoon constant veel water drinken... Helpt ook.
 
Voor de perfecte fotos kan je de flits van je voor camera aan doen en dan zoals we vroeger selfies maakte fotos schieten. Bij mij geeft dat meestal een mooie look, alleen enige pose die kan is een soortige side chest abs mooiboy ding
 
Training van gisterenavond: wezen primen op de bench. Ging niet verkeerd, maar ik merk wel dat de fatigue aanwezig is.

Bench:
10x50
5x70
3x90
2x100
1x110
1x120
1x130 primer
12x70
12x70
Komende donderdag een poging wagen op de 135 hoxyz

Pullups:
12xbw
12xbw
10xbw+10
8xbw+20
6xbw+30
6xbw+30
rustig aan gedaan

Overhead press:
12x40
10x50
10x50
10x50
Schouders wat rust gunnen

Cable rows:
Stuk of 4 sets met wisselende grips

Assistance:
- Facepulls 3 sets
- Tricep 3 sets
- Side raises 2 sets lol
- Biceps 3-4 sets can't remember exactly heb gewoon wat zitten pompen

Fin.
 
Back
Naar boven