XXL Nutrition

Test mast tren slin dnp t3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker kuurtje hoor!

Zou echt tof zijn als je gaat loggen :D
 
In. Ga je ook pics posten?
 
Als je stopt met tren , en na een aantal maanden terug kijkt naar hoe je je gedroeg tegenover collega's en vrienden en familie besef je pas wat voor idioot je was en asociale arrogante pik . Ik ben nu sinds een weekje na 6 maanden off tren weer op 100 Mg ace ed , kijk er naar uit om weer een klootzak te zijn :D. De Vreemde dromen zijn er al , evenals het zweten. Kuur ziet er bruut uit , alleen vind ik test wel hoog met een vetprecentage van 17% , ik persoonlijk zou dan meteen last krijgen van oestrogeen . Een ai mee Laten lopen lijkt me geen slecht idee , succes !!

Ik heb masteron erin zitten , dit houd nu alles netjes ipv een ai.
Dnp combineren met ephedrine of en andere eetlustremmen / stimulant anders is de honger etc niet te houden
Mijn medicijnen zou ik kunnen verhogen dan stopt het misschien ook de honger, ik weet niet of ik dat überhaupt samen kan nemen met dnp.

Ik ga proberen te loggen en ik heb een tijdje terug foto's gemaakt en wil ergens eind augustus na foto's maken.

Misschien dat veel mensen het niet gelezen hebben, 1,5 jaar geleden ben ik behoorlijk ziek geweest, mijn vp is toen al omhoog geschoten naar 40, nu ben ik nog steeds hetzelfde gewicht enkel is mijn vp een stuk lager.
Soms schaam je je gewoon nog even teveel.

Ik ga die tren echt niet omhoog gooien nu gedrag ik me goed en weinig last, alhoewel ik vannacht wel echt een kutdroom had.
 
Gezondheid boven alles ;) goed om te horen dat je weer beter en back on track bent
Keep up the Good work :D
 
welk dieet ga je doen tijdens dnp?
 
Hoog eiwitten laag vet en gemiddeld koolhydraten, maar dit ga ik even beoordelen wat het beste werkt, als ik merk dat hoog kh beter werkt doe ik dat. Wel lekker warm
 
Hoog eiwitten laag vet en gemiddeld koolhydraten, maar dit ga ik even beoordelen wat het beste werkt, als ik merk dat hoog kh beter werkt doe ik dat. Wel lekker warm

wat ik gelezen heb zorgt keto beter voor vetverbrnding , Nu ik terug denk verloor ik de 1e x ook meer als laatst met middel hoog aan carbs...
 
Misschien pas ik die dingen tijdens de kuur aan of wissel ik het af.

Ik ben maandag begonnen met 2 IU insuline voor het trainen en 2 IU voor het slapen.
Nu voel ik mij al een stuk voller , maar was vanochtend 124,7, dat scheelt een hoop gewicht , iemand 1 idee hoe dit komt.
 
In
lekker kuurtje
 
Waarom insuline voor het slapen?
 
Ik heb ooit eens een onderzoek gelezen dat als je 1,5 of 2 IU voor het slapen zet met een glas kh en eiwitten je dan nog meer hersteld in de nacht, en ik sta in de ochtend een stuk voller en droger.

Maar kan zo 1,2,3 het onderzoek even niet vinden
 
Zo na enige tijd eindelijk dnp binnen, ik ga hier donderdag mee beginnen , ik begin met 200mg en zal dit langzaamaan ophogen.
 
Ga je een log bijhouden met foto's? Ik ben erg benieuwd naar de DNP. Je gaat het flink warm krijgen als de temperatuur straks weer boven de 20 graden gaat
 
Ik zal foto's van mijn buik maken en die tonen als het vocht allemaal weg is
 
Nu een aantal dagen bezig met dnp , t3 en eca stack, zweet me echt de pleuris, behoud wel grotendeels mijn kracht gelukkig maar dat komt door de eca.
Je hoort vaak zeggen dat je pas achteraf ziet dat je afvalt, maar door dit alles ge combineren met ik nu al verschillen.
 
200mg dnp?
 
Yes
 
hoe gaat ie nu met de dnp? Je zit al een tijdje erop zie ik
 
Back
Naar boven