AndroidHealthClinic

Test mast tren slin dnp t3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dnp, leuk goedje. Heb je de crystal of powder?
 
Ja gaat goed, was geëindigd op 119 kilo , nu met insuline bezig en zit Op 124,7 kilo.
16 juli begin ik weer met dnp voor 2 weken.

Ik heb de crystal versie liggen.
 
koenv91 hoe doe je het nu precies met de insuline 's nachts? Ben wel geïnteresseerd in jouw visie en plan van aanpak hierop
 
Ik neem 2 units voor het slapen , met koolhydraten en eiwitten , glutamine etc...
Ik merk dat ik heel diep slaap, en merk dat ik in de ochtend voller sta , terwijl ik ook echt het idee heb dat ik droger word.
 
hoe was dnp met gemiddeld KH?
 
Heerlijk , wel warm , maar goed het is ook wel eens lekker om gewoon normaal te kunnen eten.
 
koenv91

Hoe lang pak je slin max achter elkaar in een kuur? 3 weken?
 
Slin pak ik 2 weken op 2 weken af.
Ik at nu zelfs iets boven onderhoud omdat er wat verjaardagen en bruiloften tussen zaten.

Ben zeker 4 a 5 kilo afgevallen .
 
Slin pak ik 2 weken op 2 weken af.
Ik at nu zelfs iets boven onderhoud omdat er wat verjaardagen en bruiloften tussen zaten.

Ben zeker 4 a 5 kilo afgevallen .

Hoe ziet je slin protocol eruit prewo of postwo
Hoeveel iu
Hoe vaak pd ook s ochtends?
Voeding na de inject slin

Ik wil het nu ook zo gaan doen 2w op 2w af
S ochtends 10 iu
Bak Brinta whey isolaat evt met zoetigheid erdoor als limonade of stroop of vanille suiker
Trainen
Postwo 10 iu (2.5 uur later dus overlapping)
50 g whey isolaat
50 g dextro max! Of vanille suiker
15 min-Half uur later
Bak Brinta met eiwitpoeder en water
2 uur later opnieuw bak brinta
 
Laatst bewerkt:
Ik doe het op dit moment zo;

00:00 - 10iu slin

00:10 - 40gr whey, 80gr dextrose, 20gr glycerol, 10gr glutamine, 5gr creatine, 3gr leucine, 2gr beta alanine

00:50 - 40gr whey, 60gr oats, 10gr glycerol, 10gr glutamine, 5gr creatine, 3gr leucine, 2gr beta alanine

01:45 - 40gr whey, 60gr oats, 5gr glutamine, 3gr leucine

02:30 - Vaste maaltijd met eiwitten en complex carbs. Geen/zo min mogelijk vetten

Dit doe ik pre work-out met hier en daar een extra supp ernaast. 'S ochtends doe ik het ongeveer hetzelfde alleen dan met meer vitamines ernaast. Ik zet hgh wel altijd 15 min eerder dan slin, al staat dit niet in het schema vermeld. Voor mij werkt dit prima. Al ben ik zeker wel nieuwsgierig naar andere protocollen
 
In de ochtend 4 IU met Brinta , snelle suikers (voel een beetje aan) bcaa en eiwitten.

Pre workout 5 IU met een fles van 2,2 l met daarin aminozuren , suikers (10g per IU) magnesium en taurine.

Na het trainen eet ik basmatti rijst met kip van de grill

En avond 2 a 3 IU met zelfde shake als met trainen.

En bij allemaal nog een shake met hydrolisaat eiwitten .
 
Back
Naar boven