Fitness Seller

Test,mast,winni oral

Bezoekers in dit topic

Bjorn1207

Cool Novice
Lid geworden
8 feb 2020
Berichten
57
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hoi hoi.

Ik zou graag tegen de zomer weer iets doen ,ik dacht aan test e met mast e en winni oral?
Of zou ik het op test met masteron houden?
Zouden jullie me wat feedback kunnen geven
Ik weeg 88 , 12 procent vet en ben 1.79m
Ik dacht aan 200mg test e en 400mg mast per week en 50mg winstrol pd.
Wat zijn jullie bevindingen?
Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Jaa? Maar ben gyno gevoelig daarmee dacht ik beetje meer masteron.
 
Hoe vaak ga je prikken? Aangezien je ruim een halve liter per keer gaat zetten
 
Of dit had ik ook in gedachte
200mg test e 10w
200mg tren e 10w
200mg mast e 10w
50mg winstrol pd eerste 6 weken
Laatste 2 weken nolva 20mg pd
 
Ah, even een kuur voor festivals en chickies. Je geeft anabolen een slechte naam. Niet gaan kuren a.u.b.
 
Ah, even een kuur voor festivals en chickies. Je geeft anabolen een slechte naam. Niet gaan kuren a.u.b.
Euh srr maar je kent me niet heb al meer kuren achter de rug ... heb alleen net winni only gedaan en wil nu 2maand rust voor mn lichaam en gewoon erna iets anders... wat jij zegt klopt totaal niet... ik ga al niet naar festivals en ik doe het niet voor een ander , maar voor mezelf.. en chikies??? Ik heb al lang een vaste vrindin en kinderen dus srr maar bevraag eerst voor je dingen uitspreekt :) dankuwel, ik vraag gewoon raad
 
Euh srr maar je kent me niet heb al meer kuren achter de rug ... heb alleen net winni only gedaan en wil nu 2maand rust voor mn lichaam en gewoon erna iets anders... wat jij zegt klopt totaal niet... ik ga al niet naar festivals en ik doe het niet voor een ander , maar voor mezelf.. en chikies??? Ik heb al lang een vaste vrindin en kinderen dus srr maar bevraag eerst voor je dingen uitspreekt :) dankuwel, ik vraag gewoon raad

Mijn excuses.

Succes met je kuur.
 
Back
Naar boven