AndroidHealthClinic

Test + Mast + Winny

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_040121

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 apr 2008
Berichten
38
Waardering
10
Voor het laatst 7 maanden geleden anabolen gebruikt (minimaal, was voor TRT). Begint weer te kriebelen.........

Week 1 tot 16 Test E 500 mg pw
Week 1 tot 6 Winstrol 50 mg pd
Week 7 tot 16 Masteron 250 mg pw
Week 1 tot 16 HCG 500iu pw
Arimidex maar zolang me estradiol niet te hoog schiet gebruik ik het liever niet

PCT nolvadex 20 mg pd een week of 2, 3

Winstrol omdat ik het lekker vind hoeveel power het me geeft.

Iets op of aan te merken?

Me dieët is hele jaar door cutten, onder me onderhoud, amper koolhydraten. 3 porties 300 gram vlees wat me op minimaal 120 gram eiwit zet. Klopt, is allemaal te weinig voor bulk, maar ik wil droog atletisch gespierd worden. Niet hulk.
 
sowieso een degelijk voedingschema opstellen, verder 2x500 iui hcg per week en pct zou ik toch wel voor 4 weken doen
 
sowieso een degelijk voedingschema opstellen, verder 2x500 iui hcg per week en pct zou ik toch wel voor 4 weken doen

Even nog wat info ik ben 1.73m en weeg 72,5 kg. Doe sinds april aan intermittent vasten en deed ook aan keto. Maar sinds een maand of 3 smul ik wel weer koolhydraten. In april woog ik 88,5 kg. Me vet percentage moet ik nog exact meten maar ik denk dat ik van 30% naar 20% ben gedaald. En ik ga er nog steeds goed hard op. Vandaar dat ik niet veel aan me diëet wou veranderen. Maar het zal wel moeten met me kuur
 
achja je moet het zelf weten natuurlijk, maar het zijn wel matige stats om te gaan kuren.
dat getuigd ervan dat je nog te weinig kennis hebt van voeding/training
 
achja je moet het zelf weten natuurlijk, maar het zijn wel matige stats om te gaan kuren.
dat getuigd ervan dat je nog te weinig kennis hebt van voeding/training

Granted, het is eerder recreationeel dan bv prof wedstrijden doen. Het kriebelt. Daal zwaar qua vet en dat wil ik belonen ik ga sws nog 5% omlaag ik train 5x in de week met de Wendler 5 3 1 en begin altijd 20 min HIIT. Doe ook aan vechtsport hiernaast, vandaar dat ik ook winny wil gebruiken. Qua voeding heb ik al een jaartje macros geteld met een app weet alles ongeveer uit me hoofd. Maar thnx voor je input
 
Je weegt 72.5 kg met 20% vet en je wil niet te groot/breed worden?
Waarom ga je in godsnaam kuren lol, dat slaat echt nergens op.
Jouw doelen kan je prima prima prima naturel doen, doe je er maar iets langer over maar dan zit je in ieder geval niet met hormonen te kutten
 
Je weegt 72.5 kg met 20% vet en je wil niet te groot/breed worden?
Waarom ga je in godsnaam kuren lol, dat slaat echt nergens op.
Jouw doelen kan je prima prima prima naturel doen, doe je er maar iets langer over maar dan zit je in ieder geval niet met hormonen te kutten

Heb je 100% gelijk in. Heb al ervaring met het kutten van hormonen, daarom kriebelt het. Eerste kuur ging goed, tweede moest ik afbreken ivm blessure. 3e was een TRT, ook van korte duur, omdat ik het geen reet vind om geen gains te kunnen maken met trt. Nu wil ik het weer goed en clean doen. Het is geen drempel meer voor mij, ben al paar x overheen geweest.
 
Dat snap ik wel, maar waarom zou je het nog doen? Ik snap dat het kriebelt maar jij hebt doelen voor ogen die je prima kan halen zonder AAS.
Nu ga je kuren, heb je een tijdje leuke gains maar daarna heb je weer een paar maanden hersteltijd nodig waarbij je geen gains maakt, integendeel.
Kan je beter niet kuren, haal je ook je doelen en heb je geen last van een hormoondip.
 
Dat snap ik wel, maar waarom zou je het nog doen? Ik snap dat het kriebelt maar jij hebt doelen voor ogen die je prima kan halen zonder AAS.
Nu ga je kuren, heb je een tijdje leuke gains maar daarna heb je weer een paar maanden hersteltijd nodig waarbij je geen gains maakt, integendeel.
Kan je beter niet kuren, haal je ook je doelen en heb je geen last van een hormoondip.

Klopt meerendeels. Alleen mijn testosteron zit bijna onder de grens. 11 nmol. Daarom ben ik ooit begonnen aan AAS. Het duurt voor mij niet langer, het lijkt gewoon niet te gebeuren. Doe mij maar suprafysiologisch! Me libido is toch al jaren ruk (no pun intended)
 
Mijn test is niet veel hoger (13/14) maar het kan prima, helemaal met die stats.
Uiteindelijk moet je het natuurlijk zelf weten, zo te zien heb je je keuze al gemaakt.
Ik gaf alleen mijn mening, als je het toch doet dan in ieder geval succes :)
 
Mijn test is niet veel hoger (13/14) maar het kan prima, helemaal met die stats.
Uiteindelijk moet je het natuurlijk zelf weten, zo te zien heb je je keuze al gemaakt.
Ik gaf alleen mijn mening, als je het toch doet dan in ieder geval succes :)

Daarom post ik ook. Voor jullie mening. Much appreciated
 
AAS zijn natuurlijk niet nodig voor jouw doeleinden maar het blijft wel een middel om jouw doeleinden sneller te bereiken.

Uiteindelijk maak je zelf de beslissing of je dat de moeite waard vind. Maar goed, beter eerst om feedback vragen dan zomaar wat doen.

Succes met je kuur!
 
Drie porties van 300 gram per dag, of drie porties van 100 gram per dag?

Drie van 300. In principe zit ik met 200 gram al op 40 gram eiwit, maar met sommige wegen de botten ook mee, denk dat ik met 300 gram een ruime marge heb. Dus 900 gram vlees per dag. Lekker in de air fryer. Vaak doe ik niet eens de moeite om te kruiden. Gewoon 300 gram gehakt erin pleuren bv haha
 
Drie van 300. In principe zit ik met 200 gram al op 40 gram eiwit, maar met sommige wegen de botten ook mee, denk dat ik met 300 gram een ruime marge heb. Dus 900 gram vlees per dag. Lekker in de air fryer. Vaak doe ik niet eens de moeite om te kruiden. Gewoon 300 gram gehakt erin pleuren bv haha
Weer een BB-er die bang is te weinig eiwit binnen te krijgen; 900 gram vlees per dag :eek:. Voor iemand van 72,5 kg is 130 gram eiwit al meer dan genoeg voor optimale spiergroei (bron). Uit alleen je vlees haal je al meer dan dat!
 
Laatst bewerkt:
Weer een BB-er die bang is te weinig eiwit binnen te krijgen; 900 gram vlees per dag :eek:. Voor iemand van 72,5 kg is 130 gram eiwit al meer dan genoeg voor optimale spiergroei (bron). Uit alleen je vlees haal je al meer dan dat!
Heb je je bedacht? :rolleyes:
 
Heb je je bedacht? :rolleyes:
Ja. Maar te laat verwijderd dus. :) Was wel benieuwd wat jij hier van zou vinden... Als iedereen zo zou eten, zouden we pas echt een stikstofprobleem hebben in NL.
 
Weer een BB-er die bang is te weinig eiwit binnen te krijgen; 900 gram vlees per dag :eek:. Voor iemand van 72,5 kg is 130 gram eiwit al meer dan genoeg voor optimale spiergroei (bron). Uit alleen je vlees haal je al meer dan dat!

dat maak jij ervan.. denk ik.
volgens mij is hij juist bang om carbs te eten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven