Fitness Seller

Test, NPP en Mast. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spectrumman

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2021
Berichten
128
Waardering
56
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Beste BBers,

Ik ben me tweede kuur aan het voorbereiden en heb er over nagedacht en ben gekomen op Test P, NPP en Mast.

Eerste kuur tot nu toe 12 kilo aangekomen en 10 kilo overgehouden. (1.5maand verder)

Ik zal rond de 3800kcal gaan zitten.

Zijn er mensen die deze soortgelijke kuur hebben gedaan of me aanraden?
Tips zijn altijd welkom.

Gewicht: 84kg
VP: 13%

Ik prik maandag-woensdag-vrijdag-zondag

1-8 Test P 125mg EOD
1-8 NPP 100mg EOD
1-8 Mast P 50mg EOD
 
Ik heb deze kuur ook als tweede gedaan maar dan met test e en mast e ernaast. Resultaat was wel lekker en naast acne van de mast (zelfs op low dose) geen sides. Voor wat betreft mentaal: Besef wel dat je op je tweede kuur minder gaat gained dan op je eerste :)
 
Ik zou voor een tweede kuur niet meer dan één andere compound naast Test zetten, zodat je weet hoe je daar op regaeert en als je sides krijgt weet of dit door de NPP of Mast komt. Van NPP zou ik niet heel veel sides verwachten overigens.

Verder vind ik bijna 1 gram per week vrij hoog voor een tweede kuur, maar dat is slechts mijn mening. Als je zondag prikt, neem ik aan dat je de week erop dinsdag begint toch? (dus gemiddeld 3,5 x per week 275 mg = 963 mg / week in totaal.)

Hoe zag je eerste kuur eruit?
 
Ik zou voor een tweede kuur niet meer dan één andere compound naast Test zetten, zodat je weet hoe je daar op regaeert en als je sides krijgt weet of dit door de NPP of Mast komt. Van NPP zou ik niet heel veel sides verwachten overigens.

Verder vind ik bijna 1 gram per week vrij hoog voor een tweede kuur, maar dat is slechts mijn mening. Als je zondag prikt, neem ik aan dat je de week erop dinsdag begint toch? (dus gemiddeld 3,5 x per week 275 mg = 963 mg / week in totaal.)

Hoe zag je eerste kuur eruit?
Eerste kuur was enkel Test E 500mg 12weken.
 
Back
Naar boven