Fitness Seller

Test/NPP/Winny

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Zo, eindelijk tijd om te posten. Ben 6 november begonnen met een simpel kuurtje:

week 1 t/m 7 test prop 150mg EOD
week 1 t/m 6 NPP 100mg EOD
week 1 t/m 6 Winny 50mg ED (tabs)
nakuur nolvadex

Ik neem gedurende de kuur Saw Palmetto voor de prostaat (k*t winstrol). Had de 1e paar dagen al wat last dus ben maar gelijk begonnen.

Heb verder nog niks gemerkt maar jullie zijn de eersten die het weten...:p
 
Zo, eindelijk tijd om te posten. Ben 6 november begonnen met een simpel kuurtje:

week 1 t/m 7 test prop 150mg EOD
week 1 t/m 6 NPP 100mg EOD
week 1 t/m 6 Winny 50mg ED (tabs)
nakuur nolvadex

Ik neem gedurende de kuur Saw Palmetto voor de prostaat (k*t winstrol). Had de 1e paar dagen al wat last dus ben maar gelijk begonnen.

Heb verder nog niks gemerkt maar jullie zijn de eersten die het weten...:p


Hoelang ben je off, heb pas geleden nog je vorige logje gelezen!
 
hey JWAN ik dacht al waar blijft ie toch hahaha ik ben benoeuwd wat de npp bij jou doet zit te denken om die elke derde dag te gaan zetten want iemand hier op het forum zei dat dat kon wie was dat ook al weer .....denkt ow dat was jij hahahaa veel succes en houd ons op de hoogte
 
Succes zal hem zeker volgen deze log!
 
succes ermee!
zit zelf sinds 5 november aan de NPP
pak hem EOD, wel aan 200mg

ben benieuwd, want vele logjes zijn er nog niet over:D
 
Ben nu precies een week verder en merk nog niks van kracht oid.
Misschien dat ik de testo nog omhoog gooi naar 200mg EOD en misschien de winny op 60mg nemen.
Die NPP zal ik nu toch moeten gaan voelen...
 
wat waren je beginstats?
suc6 iig!
 
Ben nu precies een week verder en merk nog niks van kracht oid.
Misschien dat ik de testo nog omhoog gooi naar 200mg EOD en misschien de winny op 60mg nemen.
Die NPP zal ik nu toch moeten gaan voelen...


zou je die NPP ook niet omhoogschroeven?:p

pak jij iets van arimidex, femara of bromo?
 
waar is jouw logje dan???:D
da's voor mensen die kuren en dan stoppen en dan weer kuren etc:p

ik ben sinds kort de hele tijd on, dus dan zou het meer en soort eindeloos dagboek worden:D
 
Leuk toch? Laat maar horen :)
 
juist extra interessant...loggen die handel!
 
bwa, misschien wel, want als ik bepaalde enquêtes hier mag geloven , is er een aanzienlijk aantal mensen die de hele tijd "on" zijn . Het zou leuk zijn dat mensen hun jaarprogramma dan eens in een topicje smijten;)

maar goed, laat me dit topic niet verder hijacken, het gaat hier om Jwans log!:D
 
zou je die NPP ook niet omhoogschroeven?:p

pak jij iets van arimidex, femara of bromo?

Ik zit nu op 350mg nandronlone per week. Aangezien ik nog (nandronlone) maagd ben moet dit echt wel voldoende zijn lijkt mij...

Verder heb ik de test prop verhoogd naar zo`n 175mg EOD en de winny naar 60mg. De laatste week zal ik test only pakken op 200mg.

Wilde eerst bromoscriptine erbij pakken maar dit heb ik toch niet gedaan. Heb ook nog nooit gyno gehad dus vandaar en aangezien bromo niet niks is heb ik het niet gedaan.

Mijn beginstats: 91kg bij 16% en 1,79m.
Ben nu al 3 kg vocht aangekomen...:p en spieren voelen weer lekker hard.
Krachtgains 0,0 en geen last van sides alleen erg lui.;)
Ik voel me nog niet zo extreem goed als voorheen maar dat zal deze week wel komen.....hoop ik.

Train ze nog mannen! :lifter:
 
die bromo was niet zozeer gericht op gyno-preventie alswel tegen libido-probs

maar bromo is idd niet zo'n lekker goedje, toch niet bij mij. ben ermee gestopt want werd er wat vreemd van en t'is zo al vreemd genoeg gesteld met mij:p
 
Ik merk niks joh van die NPP...:(

Hoe snel merk jij er wat van Duc? Zeker na 2 weken toch?
Van winny en test prop heb ik nooit veel kracht maar van NPP kan je dit toch wel verwachten.
Ik wacht nog even en dan zal ik doen besluiten om te verhogen naar 150mg.
Met bankdrukken kan ik altijd uitstekend peilen of mijn kracht vooruit is gegaan dus dat doe ik binnenkort.
 
Ik merk niks joh van die NPP...:(

Hoe snel merk jij er wat van Duc? Zeker na 2 weken toch?
Van winny en test prop heb ik nooit veel kracht maar van NPP kan je dit toch wel verwachten.
Ik wacht nog even en dan zal ik doen besluiten om te verhogen naar 150mg.
Met bankdrukken kan ik altijd uitstekend peilen of mijn kracht vooruit is gegaan dus dat doe ik binnenkort.

Wat zoek jij dan te merken beste vriend ? Hoge bloeddruk, k*tgevoel ? dat duurt wel enkele weken, van nandrolone voel je bijna niks alleen wanneer je te hoog doseert dan word het al snel naar voor je hoofd.

Vertrouw op je vetmetingen de weegschaal en de spiegel, ik zette pas nog 750 sust en 400 deca en ik kreeg pas hoofdpijn in men laatste week en toch zijn de resultaten super ( 6.5% vet gezakt en 8.5 kilo verloren op 6weken!).
 
Wat zoek jij dan te merken beste vriend ? Hoge bloeddruk, k*tgevoel ? dat duurt wel enkele weken, van nandrolone voel je bijna niks alleen wanneer je te hoog doseert dan word het al snel naar voor je hoofd.

Vertrouw op je vetmetingen de weegschaal en de spiegel, ik zette pas nog 750 sust en 400 deca en ik kreeg pas hoofdpijn in men laatste week en toch zijn de resultaten super ( 6.5% vet gezakt en 8.5 kilo verloren op 6weken!).

Ik wil de brute krachtgains voelen van nandro en dacht dat het wel wat eerder zou werken dan 3 weken omdat het korte esters betreffen.
Ik wordt altijd snel sterker en dat is voor mij het gevoel dat het werkt.
Ik voel nu nog geen k*t dus heb het gevoel dat ik te laag kan zitten.

Ik wil gewoon knallen en dat gaat helaas niet op test prop en winny alleen behalve dan op mega doseringen.

De test heb ik trouwens op 200mg eod gezet. Is toch de laatste keer prop...
 
Ik merk niks joh van die NPP...:(

Hoe snel merk jij er wat van Duc? Zeker na 2 weken toch?
Van winny en test prop heb ik nooit veel kracht maar van NPP kan je dit toch wel verwachten.
Ik wacht nog even en dan zal ik doen besluiten om te verhogen naar 150mg.
Met bankdrukken kan ik altijd uitstekend peilen of mijn kracht vooruit is gegaan dus dat doe ik binnenkort.

krachtgains niet zoveel van gemerkt hoor, en zat toch op 200mg EOD
mijn hoofd werd wel op twee weken een echte plofkop ondanks de arimidex en gewicht nam ook mooi toe, ben na drie weken al gestopt wegens te hoge bloeddruk
 
gewoon even afwachten Jwan je niet verkijken op de kracht ......vertrouw de spiegel:D
 
Back
Naar boven