MuscleMeat

Test only 500

Bezoekers in dit topic

CuttingMarlon

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
102kg
Vetpercentage
19%
Okee heb nu de derde week test enanthaat only 500 gram per week erop zitten, na een verkeerde start te hebben gemaakt met test/tren/mast van drie weken. Het resultaat is :
- Opgepompte armen, biceps zijn duidelijk wat gegroeid.
- grotere pomp tijdens het trainen. zo een 10% krachttoename,
- echter mijn gewicht is gewoon nagenoeg hetzelfde gebleven. Ik weeg nu 102,5 kilo met nog steeds een vetpercentage van 19%. Qua voeding zit op op 3600 calorieën, waarvan 240 gram eiwit en 420 gram koolhydraten en 90 gram vet.

Ik heb verder geen noemenswaardige bijwerkingen, alleen ietwat acne op mijn gezicht.

Aangezien ik toch al zo een 5 weken in totaal aan het kuren ben vind ik het resultaat superteleurstellend. Ik merk wel dat ik iets harder ben geworden maar that is it. Geen echt noemenswaardige vooruitgangen.

Is dit normaal?, moeten de gaine nog komen in de resterende 5 weken. Ik begreep dat test pas na 4 weken begint te werken maar aangezien ik de erste 3 weken al 250 gram test heb genomen ga ik ervanuit dat dat nu wel ongeveer moet zijn. Moet ik meer gaan eten of is het voldoende zo? Heb het gevoel dat ik meer voedsel bijna niet krijg weggewerkt, het is nogal wat wat ik naar binnen stouw :-S

Ik train nu 4 dagen in de week, ma, di , do en vrijdag en zondag hardlopen.
ma (borst, buik, tricpes)
di (rug, schouders, biceps,)
do (borst, benen, triceps)
vr (rug, schouders, biceps)

Graag jullie tips? En ik wete het : Mijn vetpercentage is te hoog, maar dat is nu eenmaal zo.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je energie inname te laag is. Ik zat op 3500kcal per dag. Ik ga nu richting de 4000kcal en ik weeg een paar kilo minder dan jou. Ik zit op 1000mg test en ben nog maar 2kg aangekomen in gewicht. Anders dan dat kan je gear ook fake zijn.

Raar trainingsschema heb je, je vetpercentage is veel te hoog om te kuren maar dat is nu eenmaal zo.
Ben je zeker dat je gear real is?

Edit: je eet misschien echt wel te weinig, denk dat je heel lange trainingen doet en daar dat hardlopen nog bij... wat voor werk doe je?

Oh en je hardlopen zal ook flink wat kcal verstoken. Hoelang loop je hard op zo'n dag?
Ook zit er weinig rust in je schema. Je ramt in 4 dagen 2x het merendeel van de spiergroepen er doorheen.
Lijkt mij dat je hier niet optimaal van zult herstellen en dan nog het hardlopen erbij.
Je zal eerder over de 4000kcal heen moeten afhankelijk ook wat je voor arbeid je verricht.

Raar trainingsschema heb je, je vetpercentage is veel te hoog om te kuren maar dat is nu eenmaal zo.

Excuus, schema is:

ma (borst, buik, tricpes)
di (rug, schouders, biceps,)
wo rust
do (borst, benen, triceps)
vr (rug, schouders, biceps)
zo hardlopen

wat is raar/verkeerd aan mijn trainingsschema?

Ja zeker weten of het geen fake is weet ik niet maar aangezien ik een anders dan normale pomp en wel krachttoename ervaar had ik niet dat gevoel. kan het iets anders zijn dan test?

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Oh en je hardlopen zal ook flink wat kcal verstoken. Hoelang loop je hard op zo'n dag?
Ook zit er weinig rust in je schema. Je ramt in 4 dagen 2x het merendeel van de spiergroepen er doorheen.
Lijkt mij dat je hier niet optimaal van zult herstellen en dan nog het hardlopen erbij.
Je zal eerder over de 4000kcal heen moeten afhankelijk ook wat je voor arbeid je verricht.

Ik loop 7 kilometer hard. 35/40 minuutjes.
Okee dus toch meer eten.
Ja had al wel het gevoel dat ik teveel energie verbrand.

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Edit: je eet misschien echt wel te weinig, denk dat je heel lange trainingen doet en daar dat hardlopen nog bij... wat voor werk doe je?

Ik doe kantoorwerk. trainingen zijn niet lang, max een uur.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Wat moet ik omhoog gooien in mijn voeding? Zie hieronder mijn voedingsschema:

7:00 weishake 30 gram, 50 gram brinta, 2 volkorenbrood met pindakaas, 1 met kipfilet. stuk fruit, 3 capsules visolie, magnesium tablet, 1 multivitamine tablet.
10:00 4 volkorenbrood met in totaal 8 plakjes kipfilet, 250 gram magere kwark, stuk fruit.
12:00 150 gram bruine rijst, 150 gram kipfilet of visfilet, 150 gram groente.
15:00 150 gram zoete aardappel of groene banaan, 150 gram kipfilet of visfilet of gerookte zalm, 100 gram groente
18:00 150 gram bruine rijst, 150 gram kip, vlees of vis, 150 gram groente, 2 lepels jus.
20:30 na het trainen : weishake 30 gram + schijfje ananas
21:30 handje walnoten + handje cashewnoten
22:30 voor het slapen gaan 250 gram magere kwark.

tussendoor: 2 kopjes koffie met melk+suiker, 2 liter water

zaterdag : junkday: overdag nagenoeg hetzelfde: alleen iets vetter ontbijt: croissant, spek, tosti. 1 junkmaaltijd in de avond, chocola en snoep en 2/3 glazen alcohol.

Na het trainen zou ik nog een lading kh naar binnen werken.

Heb je dat trainingsschema zelf gemaakt?
Borst, triceps en ook nog benen op 1 dag terwijl je geen lange trainingen hebt is wel raar.
Ik ben met benen alleen al een uur bezig.
En je schouders na borst/ triceps dag lijkt me ook niet fijn.
En dan alles 2x per week en benen 1x slaat ook nergens op.
Misschien is Up/lb schema iets voor je.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Btw. Niet gelijk denken dat je gear fake is.
10% krachtwinst is niet niks.

Laatst bewerkt:
Na het trainen zou ik nog een lading kh naar binnen werken.

Heb je dat trainingsschema zelf gemaakt?
Borst, triceps en ook nog benen op 1 dag terwijl je geen lange trainingen hebt is wel raar.
Ik ben met benen alleen al een uur bezig.
En je schouders na borst/ triceps dag lijkt me ook niet fijn.
En dan alles 2x per week en benen 1x slaat ook nergens op.
Misschien is Up/lb schema iets voor je.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Btw. Niet gelijk denken dat je gear fake is.
10% krachtwinst is niet niks.
Ja, die heb ik zelf gemaakt. In principe is donderdag mijn benendag maar dan pak ik nog een borst erachteraan om toch twee keer borst te kunnen pakken. soms doe ik ook wel eens donderdag alleen benend en dan vrijdag benen en rug en sla ik tweede keer schouders over. Ik train altijd kort maar krachtig met een hoge intensiteit dus niet heel veel rust tussen de oefeningen.

Wat zou een goeie trainingsschema zijn als je 4 trainingsdagen hebt? Ik begreep dat koolhydraten in de avond zorgt voor vetaanwas. vandaar dat ik dat niet doe mijn vetpercentage is toch al hoog dus ik wil beslist geen vetkilos meer aanzetten, maar om op de 4000 calorieën te komen zal ik toch kh in de avond moeten nemen?

Nee heb ook niet het gevoel dat het fake is, ik voel me aanzienlijk sterker en ik krijg een behoorlijke pomp tijdens het trainen dus ik voel wel degelijk dat er iets gebeurd alleen de spierkilos blijven ene beetje uit.

Push pull, ub/lb of gewoon een split schema.

Je gaat vet aan zetten bij een overschot aan kcal verdeeld over de hele dag.
Dus als jij kh neemt na de training wanneer je lichaam het juist nodig heeft en je binnen je behoefte blijft zet je geen vet aan.
Het gaat er om dat je uit moet vinden hoeveel kcal je nodig hebt om aan te komen maar minimaal in vet.

Btw ik realiseer me nu pas wie je bent.
Goed dat je hebt geluisterd en tips aanneemt deze keer.

Ik zou sowieso sleutelen aan je trainingsschema. 2 keer per week een spiergroep pakken is geen must imo, afwisseling wel. Pak eens een UB/LB waar je grote oefeningen op 3x5 of 5x5 pakt en 1 assistance per spiergroep bijvoorbeeld ( deed het heel goed voor mij ) En upp je kcal eens, gewoon rustig met 300 kcal per dag omhoog eerst, kom je nog niet aan doe je er weer 300 bij enzovoorts.

Push pull, ub/lb of gewoon een split schema.

Je gaat vet aan zetten bij een overschot aan kcal verdeeld over de hele dag.
Dus als jij kh neemt na de training wanneer je lichaam het juist nodig heeft en je binnen je behoefte blijft zet je geen vet aan.
Het gaat er om dat je uit moet vinden hoeveel kcal je nodig hebt om aan te komen maar minimaal in vet.

Btw ik realiseer me nu pas wie je bent.
Goed dat je hebt geluisterd en tips aanneemt deze keer.

Okee man, thanx for the tips dan gooi ik nog wat calorieën na mijn training erbij en nog wat overdag. Ik probeer dan langzaam op te voeren naar 4000 calorieën en blijf mijn bf percentage in de gaten houden.

Jep its me en ik kan wel luisteren.

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Ik zou sowieso sleutelen aan je trainingsschema. 2 keer per week een spiergroep pakken is geen must imo, afwisseling wel. Pak eens een UB/LB waar je grote oefeningen op 3x5 of 5x5 pakt en 1 assistance per spiergroep bijvoorbeeld ( deed het heel goed voor mij ) En upp je kcal eens, gewoon rustig met 300 kcal per dag omhoog eerst, kom je nog niet aan doe je er weer 300 bij enzovoorts.

Ik heb juist d frequentie opgevoerd omdat ik dacht daarmee meer te profiteren van de Test, maar blijkbaar moet ik toch iets minderer, . Inderdaad UB/LB doen met 3x5 en 5X5 ga ik proberen. en langzaam mijn calorieën opvoeren.

Back
Naar boven