Fitness Seller

Test. only kuur / nolva (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Stel ik pak een test. only, bv zoals dit:

Week 1-10 : 500 mg test enanthaat /week


Nou wil ik geen opgeblazen kop, tieten, vrouwenschouders, enz. wil gewoon droge massa aanzetten, dus ik zat er aan te denken gedurende de hele kuur 20 mg. nolva te pakken.. alleen wanneer begin je daar mee?? in week 3 pas omdat dan de test. inkickt of meteen in week 1?? en hoe gaat een nakuur er dan uitzien, de nolva verhogen en dan weer verlagen?? Ik dacht zoiets:

Week 1-10 : 500 mg test enanthaat /week
Week 3-13 : 20 mg. nolva per dag

Is dit wat?

Ik hou ook nog wat winstrol tabs over, kan ik die de laatste 2 weken nog pakken?? Dus dan wordt het zo:

Week 1-10 : 500 mg test enanthaat /week
Week 9&10 : 30 mg. winstrol ED
Week 3-13 : 20 mg. nolva per dag

Graag effe wat brainstormen..
 
waarschijnlijk krijg je van 500 mg geen opgeblazen kop maar als je het op safe wil spelen neem dan femara 1.25mg eod of arimidex. Ik heb liever femara omdat het je igf niet verminderd en het is sterker dan dex.
 
Originally posted by karperblues
waarschijnlijk krijg je van 500 mg geen opgeblazen kop maar als je het op safe wil spelen neem dan femara 1.25mg eod of arimidex. Ik heb liever femara omdat het je igf niet verminderd en het is sterker dan dex.
He karperblues een vraagje, waarom gebruik jij in godsnaam op jou leeftijd AAS, je wilt toch niet zeggen dat je naturel niets meer aankwam met je 19 lentes!!
 
Wilde hem zo doen:

Week 1-10 : 500 mg test enanthaat /week
Week 1-3 : 30 mg. winstrol ED

Hoe neem ik nu die femara?? en klopt die dosering die karp aangaf??
 
Originally posted by karperblues
waarschijnlijk krijg je van 500 mg geen opgeblazen kop maar als je het op safe wil spelen neem dan femara 1.25mg eod of arimidex. Ik heb liever femara omdat het je igf niet verminderd en het is sterker dan dex.

Uhm.. als 500 mg test pakt als eertse kuurtje dan krijg je wel een opgeblazen kop geloof mij maar :(

maar aan de andere kant heeft dit ook te maken met genetische aanleg
 
Volgens mij is op week 3 beginnen met de anti -e's voldoende. Zou Arimidex (omzetting in oestrogenen voorkomen) en nolvadex (wat toch is omgezet elimineren) samen nemen. just my 2c
 
Waarom wil je dit zoiezo al? Die oestro's kunnen opzich weinig kwaad zolang je er geen blijvende nadelige effecten van hebt...
 
Originally posted by Robin
Waarom wil je dit zoiezo al? Die oestro's kunnen opzich weinig kwaad zolang je er geen blijvende nadelige effecten van hebt...

Omdat ik niet met een opgeblazen kop op me werk kan en wil zitten, ik doe zeer representatief werk, heb dagelijks met mensen te maken, als ik ineens met een week een opgeblazen kop heb, no thanx.. plus het vocht op je lichaam vasthouden, kans op gyno, vrouwenschouders, enz. zijn ook diverse onderzoeken die aantonen dat de agressie in een test. kuur niet wordt veroorzaakt door hoge test., maar hoge oestro. Dan maar een minder resultaat, dat besef ik en accepteer ik. enkel de vraag hoe ik het het beste precies kan indelen..
 
Wacht.......

zei ik dat ook niet, ik kan me ook geen opgeblazen kop permiteren, en dan kreeg ik van een aantal mensen de wind van voren. 'Wat heeft je baas ermee te maken, bla bla'
Vaag dit, heel erg vaag....

Als je dat wilt tegen gaan, waarom gebruik je dan perse test?!
Anti oestrogenen werken niet bepaald bevordelijk voor spiergroei, en denk ook niet dat dat soort middelen gezond zijn. Dus uiteindelijk ben je je zgn. voorsprong die je met test hebt op andere middelen qua spiergroei en gezonheid zo goed als kwijt......

Of praat ik nu poep?!:D
 
Je praat poep. :D
 
Originally posted by soulreaver
Wilde hem zo doen:

Week 1-10 : 500 mg test enanthaat /week
Week 1-3 : 30 mg. winstrol ED

Hoe neem ik nu die femara?? en klopt die dosering die karp aangaf??
Ik weet iets veel beters zonder dat je tamoxifen of clomiphene moet gebruiken.


Week 1-10 : 500 mg test enanthaat /EW
Week 1-7 : 50-75mg mesterolone /ED
Week 7-10 : 30-50mg winstrol tabs of injects/ED
Week 13-16: Post cycle (clom/nolv.).


De mesterolone (proviron) zal het enzym aromatase dat test. omzet naar estrogeen tegenwerken en sterk binden aan de AR wat je méér kracht bezorgd en drogere massa.
In tegenstelling tot nolva/clom zal het niet binden aan de ER en
geen effect hebben op je igf-1 dus zijn je gains beter.
 
Kijk nu komen we ergens.. :)

week 7-10 die winstrol zullen tabs zijn, die houd ik over van mijn winstrol-clen kuurtje..

denk je dat 500 mg. test voldoende is?? ik zelf dacht van wel, maar patrick zei dat 500 wat laag was en ik beter 750 kon pakken. hoe denken jullie daarover??
 
Originally posted by Floyd
Wacht.......

zei ik dat ook niet, ik kan me ook geen opgeblazen kop permiteren, en dan kreeg ik van een aantal mensen de wind van voren. 'Wat heeft je baas ermee te maken, bla bla'
Vaag dit, heel erg vaag....

Als je dat wilt tegen gaan, waarom gebruik je dan perse test?!
Anti oestrogenen werken niet bepaald bevordelijk voor spiergroei, en denk ook niet dat dat soort middelen gezond zijn. Dus uiteindelijk ben je je zgn. voorsprong die je met test hebt op andere middelen qua spiergroei en gezonheid zo goed als kwijt......

Of praat ik nu poep?!:D

Test. is een lichaamseigen stof, en heeft vele voordelen te bieden, mijn inziens dient een kuur bijna altijd uit een basis van test. te bestaan. En ja, door de oestrogenen te blokken loop je een groot deel van de gains mis, dat weet ik en accepteer ik, maar ik dien gewoon erg representatief voor de dag te komen, in pak, netjes geschoren en verzorgd en een opgeblazen kop past daar niet bij, helaas... me baas mag best weten dat ik kuur, het zal hem ook niks interesseren, zolang ik me werk goed doe, echter dien ik representatief naar onze clienten te zijn, vandaar mijn keuze :) maar ik besef dat ik een deel misloop.. jammer, maar helaas..
 
Het maakt mij ook niet uit soulreaver, maar ik kreeg alleen de wind van voren toen ik zei dat geen waterhoofd wilde om precies dezelfde reden als de jouwe. Vandaar mijn reactie.

En waarom aan al die anti-oestro's gaan, bij mij gaat het er gewoon niet in dat test altijd de basis van moet zijn. Het ziet er zo een beetje naar uit dat je je in allerlei bochten moet wringen omdat je perse test wilt gebruiken.

En bovendien, van test waren de bijwerkingen op korte termijn toch heviger, maar op de langere termijn minder..... Van test kreeg je toch acne e.d. En je kunt er ook agressief door worden toch (riod rage), ik zou juist denken dat je een middel als test/oxy/dbol niet zou kunnen gebruiken, als de mate van je representativiteit in gevaar kan komen.

Of is dit alweer poep admin?

:D
 
Originally posted by soulreaver
Kijk nu komen we ergens.. :)

week 7-10 die winstrol zullen tabs zijn, die houd ik over van mijn winstrol-clen kuurtje..

denk je dat 500 mg. test voldoende is?? ik zelf dacht van wel, maar patrick zei dat 500 wat laag was en ik beter 750 kon pakken. hoe denken jullie daarover??
Volgens mij is dit je eerste kuur?
Anyway, eerste of tweede kuur moet 500mg test indien stacked met iets anders, in dit geval mesterolone dat maakt (500+50x7) 850mg aan as in de 1-7 weken en (500+35x7) 745mg as in week 7-10. Voor eerste of tweede kuur genoeg en anders de dosis wat verhogen maar hangt af wat je wil , echt massa ie kilos of meer droge massa...
 
Originally posted by Floyd
En waarom aan al die anti-oestro's gaan, bij mij gaat het er gewoon niet in dat test altijd de basis van moet zijn. Het ziet er zo een beetje naar uit dat je je in allerlei bochten moet wringen omdat je perse test wilt gebruiken.
Waar heb je het over??? je kan alles stacken met test zelfs pre contest, het is universeel en IS de basis voor een goede kuur.

En bovendien, van test waren de bijwerkingen op korte termijn toch heviger, maar op de langere termijn minder..... Van test kreeg je toch acne e.d. En je kunt er ook agressief door worden toch (riod rage), ik zou juist denken dat je een middel als test/oxy/dbol niet zou kunnen gebruiken, als de mate van je representativiteit in gevaar kan komen.

Of is dit alweer poep admin?

:D
Poep ja :D, maar al die verhaaltjes zijn meer overdreven mythes dan waarheid...
 
Ik heb nooit last gehad van acne, in de pubertijd helemaal niks, nu met winstrol only ook niks, is wel vrij licht, maar goed. ik verwacht dus geen extreme acne, en bij de meeste die ik ken komt het dan op de schouders, van die vieze rooie puisten, en ik draag een pak. roid rage, tja, als jij accepteerd dat je mischien lichtgeraakter bent en het controleert is er niks aan de hand, ga0 gewoon bepaalde situaties bij voorbaat uit de weg ALS je agressiever wordt, ken slecht 1 iemand die agressiever werd van de 6 test. gebruikers, rest werd poeslief hehe.. maar ik zal zien hoe het met die bijwerkingen zit.. denk zelf dat het roid rage gebeuren de meeste aangepraat worden, als iedereen zou zeggen dat je juist heel lief wordt zouden de meeste lief zijn, deel zit tussen de oren, daarvan ben ik overtuigd.
 
Back
Naar boven