XXL Nutrition

Test only kuur ok? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ronald_23

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
11
Waardering
0
Hallo

Ik lees hier al een hele tijd mee. Ben nog nooit echt op het idee gekomen om zelf te posten. Maar daar wilde ik nu mee beginnen want ik had wat vragen.

Ben dus Ronald 23 jaar. train ongeveer 2,5 jaar weeg nu 79 kg.

Ben vorige week naar egypte op vakantie geweest en heb daar wat spulletjes gekocht voor een eerste kuur.
Ik wilde eigenlijk winstrol kopen voor een eerste kuur. Maar dat was daar nergens te vinden.
Ik heb nu 20 x 250mg test enant. gekocht en een zooi nolvadex.

Nu is mijn vraag eigenlijk, is test only wel een goede kuur, of kan ik het beter met iets stacken?

Zoniet lijkt me 250mg per week wel voldoende als 1e kuur?

Zou iemand me een schema van een goede nakuur kunnen geven?

dus:

Week 1 t/m 10 250mg test

Nakuur:
?
 
Ronald_23 zei:
Hallo

Ik lees hier al een hele tijd mee. Ben nog nooit echt op het idee gekomen om zelf te posten. Maar daar wilde ik nu mee beginnen want ik had wat vragen.

Ben dus Ronald 23 jaar. train ongeveer 2,5 jaar weeg nu 79 kg.

Ben vorige week naar egypte op vakantie geweest en heb daar wat spulletjes gekocht voor een eerste kuur.
Ik wilde eigenlijk winstrol kopen voor een eerste kuur. Maar dat was daar nergens te vinden.
Ik heb nu 20 x 250mg test enant. gekocht en een zooi nolvadex.

Nu is mijn vraag eigenlijk, is test only wel een goede kuur, of kan ik het beter met iets stacken?

Zoniet lijkt me 250mg per week wel voldoende als 1e kuur?

Zou iemand me een schema van een goede nakuur kunnen geven?

dus:

Week 1 t/m 10 250mg test

Nakuur:
?

hey kerel,

- wat is je lengte?
- heb je een voedingschema?
- wil je gaan voor massa of droogtrainen?

ik denk dat als je 250 mg test voor tien weken neemt dat het best wel eens kan tegenvallen hoor. tuurlijk zal je resultaat boeken maar dat doet iedereen met z'n eerste kuur. de ideale eerste kuur imo is nog steeds 500 mg test enantaat voor tien weken. zeker niet stacken, zodoende kan je zien hoe je lichaam gaat op de basis van alle steroiden testosteron. nakuur ongeveer 2 weken starten na laatste injectie bestaande uit 2 weken 40 mg nolva gevolgd door 2 weken 20 mg nolva.
 
Welkom

Goed dat je test enan gekocht hebt ipv winstrol! Meningen zijn verdeeld maar ik zou sowieso eerder voor een test-only dan een oral-only kuur gaan.

250mg/week vind ik persoonlijk aan de lichte kant, je eerste kuur kan je beter gelijk deftig doen, dus ik zou 10 weken 500mg doen (je hebt toch 20 amps beschikbaar...). Dan kan je 2 keer per week 250mg zetten.

Als je er aan geraakt kan je misschien de eerste 4 weken dbol nemen, want het duurt toch wel enkele weken vooraleer die test zal inslaan.

Als nakuur gewoon 40-40-20-20 nolva, starten op week 12.

Succes ermee iig :thumb:

EDIT: meh, what latin said :)
 
GODZIJDANK dat je de testo i.p.v de winstrol gekocht hebt.
Je zal me achteraf gelijk geven :D
En testo-only kuren zijn zeer effectief, een goede testbasis geeft altijd
goede gains.
Neem voor 10 weken 500mg.
Can't go wrong with that ;)
 
Ikzelf heb ook lang gedacht, mede door BigCat, dat test only de beste beginnerskuur is. Maar nou kwam ik laatst deze post tegen en daar wordt dus eigenlijk gezegd dat het toch niet zo slim is.

Een kuur slaagt alléén 100% als anabool + androgeen kunnen tango'en. Samenwerken dus. Alléén anabool of alléén androgeen schept lang niet de resultaten die je zou kunnen krijgen. Omdat de één de ander nodig heeft. En omdat test alleen op zichzelf een piek geeft die even hard daalt na de kuur omdat je met je anabole stof de zaak had kunnen behouden maar die heb je er dan niet bij.

Op z'n boers: een auto rijdt ook op benzine én olie.

De androgege stof maakt kracht, agressie en prestatie en de anabole stof zorgt voor spieropbouw, en voorkomt eiwitafbraak.
Wie 1 van deze stoffen mist, mist een gigantische kans.

Mijn beginners-idee:

Week 1-8 Deca 200mg
Week 1-8 Test E 500mg

Nakuren met Clomid en Nolva
Helft van de kuur, week 4 HCG in 4 shots van 500IU, totaal 2000IU en einde kuur ook.

Dus ik begin nu toch weer een beetje te twijfelen aan een testonly kuur..
 
Testosteron is zowel anabool als ook androgeen. Prima dus voor een kuur.
Stacken is vaak niet nodig en maakt de meeste kuren onnodig ingewikkeld.
Back to basics.


Brutez zei:
Ikzelf heb ook lang gedacht, mede door BigCat, dat test only de beste beginnerskuur is. Maar nou kwam ik laatst deze post tegen en daar wordt dus eigenlijk gezegd dat het toch niet zo slim is.



Dus ik begin nu toch weer een beetje te twijfelen aan een testonly kuur..
 
Brutez zei:
Ikzelf heb ook lang gedacht, mede door BigCat, dat test only de beste beginnerskuur is. Maar nou kwam ik laatst deze post tegen en daar wordt dus eigenlijk gezegd dat het toch niet zo slim is.

Dus ik begin nu toch weer een beetje te twijfelen aan een testonly kuur..

Heb je Big Cat zn artikel (volledig) gelezen over deca? Test is meer anabool en meer androgeen dan deca...
 
De reden waarom ik eigenlijk een winstrol kuur wilde is dat ik niet meteen 10 kilo aankom.
Het lijkt me dat je omgeving snel doorheeft dat je aan de roids zit. Wat ik eigenlijk niet wil.
 
Elmo zei:
Testosteron is zowel anabool als ook androgeen. Prima dus voor een kuur.
Stacken is vaak niet nodig en maakt de meeste kuren onnodig ingewikkeld.
Back to basics.

OKe..

En nakuur? clomid, nolva of beide?

En HCG, erbij nemen of alleen als het nodig is?
 
Ronald_23 zei:
De reden waarom ik eigenlijk een winstrol kuur wilde is dat ik niet meteen 10 kilo aankom.
Het lijkt me dat je omgeving snel doorheeft dat je aan de roids zit. Wat ik eigenlijk niet wil.


Maak je niet druk, zal waarschijnlijk ook niet gebeuren!!
test only zal als je het goed doet ongeveer 6 kg schone massa kunnen geven, dan heb je het heel netjes gedaan volgens mij!
 
3 opties Clomid only, Nolva only of beide samen. Dat is een beetje persoonlijk. Zelf vind ik een combi van 50 mg en 20 mg Nolva (3 of 4 weken) goed werken.


Brutez zei:
OKe..

En nakuur? clomid, nolva of beide?

En HCG, erbij nemen of alleen als het nodig is?
 
clomid is tog meer je eigen test productie op gang helpen en nolva tog meer tegen gyno?
 
Nee hoor, dat zijn fabeltjes. Er zijn zelfs mensen die Nolva boven Clomid prefereren. Nolva heeft wat extra voordelen als je het wat langer gebruikt bijvoorbeeld wanneer je het al tijdens de kuur gebruikt. Het maakt bepaalde receptoren die de afgifte van het LH-hormoon regelen, gevoeliger en dus in de nakuur responsiever. Clomid heeft dat niet en zorgt zelfs voor een afname van die gevoeligheid.
LH zet de testes aan tot het produceren van testosteron.


maartenonnink zei:
clomid is tog meer je eigen test productie op gang helpen en nolva tog meer tegen gyno?
 
spirosz zei:
Maak je niet druk, zal waarschijnlijk ook niet gebeuren!!
test only zal als je het goed doet ongeveer 6 kg schone massa kunnen geven, dan heb je het heel netjes gedaan volgens mij!

ik kan me eigenlijk niet indenken hoe ik eruit zie met 6 kg extra beef?
volgens mij is dat nogal wat namelijk, ik weet het niet hoor ik ben nog studerende op het steroid gebied ;)
 
je kan beter in een keer goed kuren, met 250mg zal je resultaat zien, maar met 500mg zal je echt tevreden zijn.
 
Elmo zei:
Testosteron is zowel anabool als ook androgeen. Prima dus voor een kuur.
Stacken is vaak niet nodig en maakt de meeste kuren onnodig ingewikkeld.
Back to basics.


Helemaal mee eens Elmo, niets aan toe te voegen je hebt hiermee alles gezegd.
 
Ik zeg wel heel leuk dat ik test enanth heb gekocht maar ik ga er eigenlijk zomaar vanuit dat het echt spul is.

Kent iemand Cidoteston enanthaat?

1ml - I.M.
Batch no : 104
mfg. 9/04
exp. 9/07
Cid co. egypt

Doosje is wit met blauw.

Foto's kan ik eventueel wel maken.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Exact dezelfde
 
Back
Naar boven