Fitness Seller

test only kuur

Bezoekers in dit topic

ralf123456

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
hy gasten !

mijn naam is ralf ben 1,88m , weeg 93kilo
en train al een kleine 8jaar
mijn leeftijd is 30

ik ga vanaf volgende week een 1 e kuur doen test only
met een nakuur van nolvadex of clomid ik ben er nog niet over uit.

mijn kuur gaat er als volgt uitzien

week 1-10 test 250mg met eventueel een verhoging als ik met 250mg geen resultaat
boek.

ik heb bij mijn dealer aangedrongen met 500mg te beginnen hij zegt onzin 250mg
is om het even te gaan aanvoelen genoeg.
de test enanthaat begint zowiezo pas na een week of 2 te werken dan heb je ook al
de tweede prik gezet dan zit je toch al op een 5oomg.
en je lichaam moet het ook kunnen verwerken op een goede manier .

wat vinden jullie van deze mening ?

Ik vind zn mening erg eerlijk.
Een suplier die niet alleen aan de centen denkt....BRAVO!!

Maar, ik ben het niet met m eens helaas.
250mg test e ew vind ik persoonlijk te weinig...ook ik zou dan voor de 500mg gaan.

is het verstandig om de nolvadex tegen gnyo al te pakken en tegen eventueel het vocht
@bigmaus

Ja, je kan 10mg nolva ed preventief nemen.

Nu moet ik zeggen dat arimidex mijn voorkeur heeft.
Maar goed, nolva werkte bij mij ook altijd prima.

Of je pakt 250mg E5D, zit je er tussen in. Puur theoretisch gezien, qua praktijk ben ik een maagd.

goed ik ga test week 1-10 5oomg p/w zetten
met de nolvadex 20mg er dagelijks bij

en kan ik mijn nakuur met clomid aanvullen
of ook gewoon de nakuur met nolvadex

Laatst bewerkt:
250 ew beetje te weinig gewoon 500 das ook weer geen megadosering hoor
en de nolvadex beter voorkomen als genezen is wel mijn meing die er niet zoveel delen hoor succes nog;)

kan ik bij mijn kuur creatine gebruiken

ja, maar weinig meerwaarde, beter begin je daar mee na je kuur om terugval een beetje op te vangen. Vind btw de hele kuur door 20mg nolva slikken beetje overdreven bij deze kuur, wacht eerst maar s af of je uberhaupt gyno krijgt.

Ik ga waarschijnlijk het zelfde doen, 10 weken test enanthaat, 2 weken erna starten met 2weken 40mg novaldex per dag, 2 weken 20mg.

Is het preventief niet beter 10 te nemen ipv 20, of is dit echter te weinig?
Wat is het verschil met arimidex?

10 mg is preventief wel voldoende, uppen naar 20 wanneer je last krijgt. Ook je nakuur met 40mg is overdreven, 20 mg is voldoende. arimidex is een aromataseremmer, nolvadex een oestrogeen blocker. maw, met arimidex ben je een stapje eerder in het proces naar gyno.

ik vind het maar een onzin om bij je eerste kuur gelijk preventief nolvadex/arimidex/whatnot te nemen... w8 eerst maar eens af of het nodig is. waarom zou je onnodig extra rotzooi slikken?

ik vind het maar een onzin om bij je eerste kuur gelijk preventief nolvadex/arimidex/whatnot te nemen... w8 eerst maar eens af of het nodig is. waarom zou je onnodig extra rotzooi slikken?

+1

als je het nodig hebt is het meestal toch al telaat dan heb je al een kleine schade veroorzaakt.

als je preventief er toch nolva bij gebruikt is het dan mogelijk de nolva om de week gebruiken .

en als je de nolva preventief gebruikt heeft hij dan nog meerwaarde met de nakuur.?

als je per se preventie wil, ga dan voor arimidex, dan ben je t probleem echt voor. nolvadex werkt niet preventief maar werkt pas wanneer de problemen er zijn, en daarnaast staat het je gains ook nog s in de weg. nolvadex pas wanneer je gyno krijgt, preventief neem je arimidex.

ik denk dat de nolva wel voldoende moet zijn hoe dan ook het is alebij rotzooi en als het begint werkt de nolva ook .

maar goed weet iemand of de nolva nog meerwaarde heeft na de kuur bij het preventief gebruik .

goed dit word mijn eind beslissing.

500mg test e p/w
week 1 - 10 a 12

preventief arimidex ?mg

nakuur nolvadex 40/40/20/20

volledig met rusher eens dat het BS is om preventief er iets bij te gaan nemen bij je eerste kuur

ik pak gewoon om de dag 0,5mg arimidex to be sure.

mijn laatste vraag is nog arimidex houdt het ook gedeeltes vocht tegen
omdat ik in eerste instantie de nolva er ook bij wou nemen om vocht tegen te gaan?

Kerel, luister nu toch eens wat ze zeggen. Neem die arimidex (of Nolvadex) als de klachten zich voordoen, niet preventief. Als je al gevoelig bent aan gyno, gaat 't maar opkomen na een week of 4 hoor.

Back
Naar boven