XXL Nutrition

test only kuur

Bezoekers in dit topic

????????@indekay

bloemen scheiden het gras in de tuin'pipi is geel kaka is bruin.(belgen humor tjonge tjonge)

Hoezo "??????" :rolleyes: Denk je vrouwentieten te hebben vanaf je eerste inject ofzo?
En die "Belgen-humor" heb ik niet uitgevonden.
Soit, je doet ermee wat je wil...

Hoezo "??????" :rolleyes: Denk je vrouwentieten te hebben vanaf je eerste inject ofzo?
En die "Belgen-humor" heb ik niet uitgevonden.
Soit, je doet ermee wat je wil...

ok geen karma voor jouw

0,5mg arimidex (voldoende om een werking tegen te gaan )

@indekak

heb ik dan beweerd dat ik het preventief van af dag 1 ga gebruiken.

ondankbaar stuk vreten, hoop dat je je verslikt in je naalden.

waar zijn jouw foto's dan..?
Ik hoef me niet te bewijzen maat, de mensen kennen me hier wel. Jij daarentegen presteert het om je binnen 13 posts impopulair te maken. En ik weet iig wat ik in mn eigen lichaam druk, ik hoef geen kennis over te nemen van jonkies die 5 jaar jonger dan mijzelf zijn :P

daarnaast heeft een helder licht zijn weinig te maken met je fysiek, vind je niet..?
Misschien zie je dat zelf ook nog s in, hoewel ik bang ben dat ik je op beide vlakken wel voor blijf.

hy gasten !

mijn naam is ralf ben 1,88m , weeg 93kilo
en train al een kleine 8jaar
mijn leeftijd is 30

ik ga vanaf volgende week een 1 e kuur doen test only
met een nakuur van nolvadex of clomid ik ben er nog niet over uit.

mijn kuur gaat er als volgt uitzien

week 1-10 test 250mg met eventueel een verhoging als ik met 250mg geen resultaat
boek.

ik heb bij mijn dealer aangedrongen met 500mg te beginnen hij zegt onzin 250mg
is om het even te gaan aanvoelen genoeg.
de test enanthaat begint zowiezo pas na een week of 2 te werken dan heb je ook al
de tweede prik gezet dan zit je toch al op een 5oomg.
en je lichaam moet het ook kunnen verwerken op een goede manier .

wat vinden jullie van deze mening ?

is het verstandig om de nolvadex tegen gnyo al te pakken en tegen eventueel het vocht
@bigmaus

goed ik ga test week 1-10 5oomg p/w zetten
met de nolvadex 20mg er dagelijks bij

en kan ik mijn nakuur met clomid aanvullen
of ook gewoon de nakuur met nolvadex

kan ik bij mijn kuur creatine gebruiken

als je het nodig hebt is het meestal toch al telaat dan heb je al een kleine schade veroorzaakt.

als je preventief er toch nolvadex bij gebruikt is het dan mogelijk de nolvadex om de week gebruiken .

en als je de nolvadex preventief gebruikt heeft hij dan nog meerwaarde met de nakuur.?

ik denk dat de nolvadex wel voldoende moet zijn hoe dan ook het is alebij rotzooi en als het begint werkt de nolvadex ook .

maar goed weet iemand of de nolvadex nog meerwaarde heeft na de kuur bij het preventief gebruik .

goed dit word mijn eind beslissing.

500mg test e p/w
week 1 - 10 a 12

preventief arimidex ?mg

nakuur nolvadex 40/40/20/20

ik pak gewoon om de dag 0,5mg arimidex to be sure.

mijn laatste vraag is nog arimidex houdt het ook gedeeltes vocht tegen
omdat ik in eerste instantie de nolvadex er ook bij wou nemen om vocht tegen te gaan?

????????@indekay

bloemen scheiden het gras in de tuin'pipi is geel kaka is bruin.(belgen humor tjonge tjonge)

ok geen karma voor jouw

0,5mg arimidex (voldoende om een werking tegen te gaan )

@indekak

heb ik dan beweerd dat ik het preventief van af dag 1 ga gebruiken.

fijn voor je ik heb mijn advies al

grote woorden geen fotos he

Kloon 1e klasse :slotje:

waar zijn jouw foto's dan..?
Ik hoef me niet te bewijzen maat, de mensen kennen me hier wel. Jij daarentegen presteert het om je binnen 13 posts impopulair te maken. En ik weet iig wat ik in mn eigen lichaam druk, ik hoef geen kennis over te nemen van jonkies die 5 jaar jonger dan mijzelf zijn :P

daarnaast heeft een helder licht zijn weinig te maken met je fysiek, vind je niet..?
Misschien zie je dat zelf ook nog s in, hoewel ik bang ben dat ik je op beide vlakken wel voor blijf.

waar kennen de mensen je van da van je fotos?

of van je ervaring die je weet of hebt negelezen van andere 100 gebruikers hierzo.
en ik denk dat jij het heldere licht misschien wel 5 jaartjes eerder gaat krijgen .
kom maar s een keertje mee sporten

Hey Ralf,
Roberto hier is ons maatje!
wordt hier niet gescholden, geruzied, gevochten zonder dat ik er bij betrokken ben!!
laat dit even duidelijk zijn:D

oh ja, pak lekker standaard 500mg test EW, en geen gelul met ari of nolva, nergens voor nodig. staat alleen je gains maar in de weg, houdt gewoon je tepels in de gaten, als ze gevoelig worden, opzwellen, dan moet je aan de bel trekken. niet alvorens al er vanuit gaan dat.

waar kennen de mensen je van da van je fotos?

of van je ervaring die je weet of hebt negelezen van andere 100 gebruikers hierzo.
en ik denk dat jij het heldere licht misschien wel 5 jaartjes eerder gaat krijgen .
kom maar s een keertje mee sporten

dat wil ik zien,
train ook wel mee dan:D ff kijken hoe je het er vanaf brengt :P

als ie even sterk als slim is, kan ie misschien nog net ff meedoen tijdens de warming up-)

e boy

-je 1e kuurtje test only prima keus niks op aan te merken
dit is een goede keuze omdat je kan zien hoe je reageert op test de basis van elke cycle en ji wilt meteen nolvadex armi etc etc pakken ben ik totaal niet mee eens
je moet kijke wat test met je doet en dat weetje door enkel tes te gebruiken en niet met nolva etc gelijk, mischien krijg je wel geen gyno

peace

Back
Naar boven