XXL Nutrition

test only kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
op bodypage zag ik zon test only kuur staan met sustanon..maar kheb meerdere malen hiero gelezen dat sustanon troep is...wat zouden jullie dan aanraden bij zon test only kuur test enanthate of sustanon .. het gaat dan om de volgende hoeveelheden:
week 1 3000mg
week2-10 1000mg

is trouwens 20mg nolvadex per dag genoeg bij zulke grote hoeveelheden???
alvast bedankt voor jullie reacties
 
Originally posted by flipse
op bodypage zag ik zon test only kuur staan met sustanon..maar kheb meerdere malen hiero gelezen dat sustanon troep is...wat zouden jullie dan aanraden bij zon test only kuur test enanthate of sustanon .. het gaat dan om de volgende hoeveelheden:
week 1 3000mg
week2-10 1000mg

is trouwens 20mg nolvadex per dag genoeg bij zulke grote hoeveelheden???
alvast bedankt voor jullie reacties

Waarom zou sustanon troep zijn? test = test...
En ik hoop voor jou dat je deze kuur niet gaat volgen... want ik vermoed dat je niet over de juiste kennis en ervaring beschikt.
 
test = test ??? huh is dat zo :eek:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
test = test ??? huh is dat zo :eek:

Groet Smalluser :thumb:

ja dat is zo...

Als je sustanon vaak genoeg per week injecteerd, dan werkt dit net zo goed als om het even welke ester.
 
en waarom vermoed jij dat ik er neit genoeg van weet?? ... Khad oa geleze dat big cat het niet echt goed spul vond... kd8 dat je neit volledige synergie krijgt met sus vanwege kort en langwerkende test soorten...maar geldt dit ook bij zulke grote hoeveelheden??...kben van plan om 2x per week te prikke ... (de eerste week 6x)...
 
Ik zou zelf kiezen voor bv Test enthaat of test cyp. stabieler en daardoor betere groei. de frontload met 3000 mg is erg hoog. 2000 mg is hoog genoeg.

Nolva zou ik achter de hand houden.

Maar hoe train je?
Hoe is je voeding?
post eens je status?

greetz
 
eee diver kijk aan die info heb iknog wat...kben 21 jaar 96 kilo en train vanaf mun 15de vet%12...zit ongeveer aan de 3500cals en tijdens kuur verhoog ik dit...
Ik vind zelf die 3000mg ook wel veel ik denk dit te verlagen naar 2000mg en 2de week 1500mg te gaan doen en de rest 1000mg...
dit wordt trouwens 2de kuur...
groete
 
succes Bro en laat eens weten hoe de vorderingen zijn.
 
Back
Naar boven