Fitness Seller

test only of MT

Bezoekers in dit topic

pattyn

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
87kg
Ik zit met een dilemma.

Het moet één van de 2 volgende keuzes worden :
1)

5 weken methytrienolone
125 mg test p ter ondersteuning
+ slin

2) 10 weken test only 750 of 500 mg per week.
+ slin

Ik heb reeds een kuurtje deca+test; test only en 5 kuurtjes metyltren van 3-4 weken achter de rug.

Enerzijds hou ik van korte kuurtjes omdat je heel snel herstelt en het zo weer uit je lichaam is. Anderzijds is momenteel mijn conditie prioritair, dus die MT gaat die helemaal om zeep doen.

Anderzijds, zou ik met 10 weken test E niet meer bereiken dan met 5 weken MT. Zodoende zou mijn conditie ook niet in gedrang komen, maar kan ik misschien wel met een langere herstelperiode te maken hebben.

Ik wil ook geen/weinig vocht vasthouden, hetgeen ik in het verleden altijd deed, ook bij MT kreeg ik enorm veel vocht. Dus moet ik zowizo een AI, en waarschijnlijk aromasin fzoo..

Wat is jullie mening ?

als je voor conditie gaat gooi tren er uit man.

daar je van korte kuurtjes houd en geen vocht wilt en je conditie prioritair is zou ik eerder denken aan test en mast prop of enanthaat voor 8 weken als je minder wilt prikken.

ED/EOD prikken is geen probleem, mast ben ik geen fan van, ookal heb'k het nog niet genomeen. Het lijkt me, door onderzoek, gewoon te soft. Maarjah, ik zal wel een keuze moeten maken :p mss dan toch wat hoger in mast gaan en wat test pakken.

Bovendien is kracht eigenlijk ook één van de voornaamste punten omdat ik eerder een powerbuilder ben.

Ik zit nu op 1000 test-e per week en 33 iu slin per dag en ga als een speeer!
Zou MT doen maar kan het zo snel niet krijgen, daarom doe ik nu eerst hoog test-e om richting de 80kg te gaan .. lekker spul man :p

Laatst bewerkt:
Zou MT doen maar kan het zo snel niet krijgen, daarom doe ik nu eerst hoog test-e om richting de 80kg te gaan .. lekker spul man :p

No offense, maar is 1 gr Test E per week niet wat veel voor een 46 jarige?:o

wat heeft dat met leeftijd te maken dan? alsof iemand van mid 40 niet meer aan BB kan doen op redelijk niveau.

Test E is altijd lekker, maar het probleem is dat ik een 5-tal kuurtjes achter de rug heb, 1ste was test + deca, volgende 5 waren met MT ( + test/winny )en dan terug test E. De drang om terug naar die MT te grijpen is zo groot :D

Een kleine kanttekening is dat ik bipolair (2) ben en eigenlijk misschien toch best weg blijf van die MT. Vol keuzes het leven, maar misschien toch beter die test kiezen en het iets gezonder houden.

No offense, maar is 1 gr Test E per week niet wat veel voor een 46 jarige?:o
Zou je haast wel denken he, voel me er goed bij, en is het gezonder dan MT lijkt me..

Geinspireerd op ander topic hier ergens heb ik het volgende in gedachte

10-12 weken
test 250 / week
tren 200 / week
mast 200 / week
+ slin

Ik ben al een hele tijd of en ik reageer volgens mij wel goed op lage doses.
Myjector ofzoiets had ongeveer hetzelfde voorgesteld,maar dan zonder de mast. Heeft die laatste een meerwaarde op zo'n lage dosis ?

Lage doses tren zou ervoor moeten zorgen dat mn cardio niet gedoet wordt. Hoop hier een 3-4 tal kg tjes mee te pakken.

Of zouden die doses echt hoger moeten ? tren mag niet hoger vanwege cardio. Test dacht ik ook eens laag te houden aangezien dit goed werkte. Alleen die mast weet'k niet of het veel uitmaakt..

iemand input ?

Back
Naar boven