Fitness Seller

Test only

Bezoekers in dit topic

Vuurblad

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben een tijdje niet online geweest maar wil niet zeggen dat ik stil ben blijven zitten. Heb me wat verdiept en ben tot de volgende (1e) kuur gekomen:

Allereerst mijn stats:
1.84m
82 kg.

BF:? (i.e.g. ben ik ectomorf)

Hier mijn kuurvoorstel

week 1 t/m 10 2x250 mg test enanthate per week injecteren
week 12 t/m 15 nakuur 2 weken 40 mg. Nolvadex p/d en daarna 2 weken 20 mg. Nolvadex

Mocht ik bitch tits krijgen dan elke dag 20-30 gr. Nolvadex nemen tot een paar dagen nadat het zich niet meer voor doet.

evt. HCG in de laatste week van de kuur en van daar uit om de 5 a 6 dagen en 1,5 week eerder ophouden dan dat ik met de Nolvadex ophoudt. Alleen wat zou de hoeveelheid moeten zijn (dacht iets van tussen de 1500 en 3000 IU).

Hoop hier nog nuttige aanmerkingen/tips te kunnen krijgen.

Mzzl

zoek es naar test only kuren
daar vind je wel genoeg aanmerkingen en tips

maar voor een eerste kuur is dit goed genoeg :)
denk niet dat HCG nodig is...

Ziet er goed uit en wat Merauder zegt, HCG is niet nodig voor deze kuur. Succes.

Vuurblad zei:
Mocht ik bitch tits krijgen dan elke dag 20-30 gr. Nolvadex nemen tot een paar dagen nadat het zich niet meer voor doet.

Dacht ik ook te doen, heb ondertussen opkomende gyno en neem nolva maar het doet geen zak uit, gelukkig is donderdag de laatste test injectie...

Gr.

Domme vraag misschien van mijn kant, maar waarom geen HCG? Is de dosis Test niet zo hoog of wat?

Het is idd een redelijk "mild" kuurtje. Maar de een heeft de hcg wel nodig, de ander weer niet bij deze doseringen.

Ga op je gevoel af. Als je ballen het formaat van rozijntjes gaan aannemen dan zou ik toch maar wat hcg overwegen. Maar denk dat veel mensen wel af kunnen met alleen de Nolva.

Maar de doseringen lijken me goed of niet? 500 mg. Test per week en deze in twee keer verdeeld over de dagen v/d week 250 mg injecteren. Bijvoorbeeld zondags en woensdags of donderdags?! En HCG dus wel voor de zekerheid maar in huis halen. Ben benieuwd wat dit mij gaat opleveren. Om na de kuur de terugval zo veel mogelijk te beperken lijkt t me slim om creatine er achteraan te pakken maar daarentegen misschien ook goed om creatine voor de kuur te pakken en eerst max. op te bouwen. Suggesties/ reacties???

Zet die 500mg in 1x. Scheelt je 1x prikken en zoveel winst haal je er niet uit om het te verdelen. Sterker nog ik denk als je een multi dose vial neemt je er een grotere waste factor hebt. Om 1ml te injecteren moet je toch wel 1,1-1,2 ml uit je vial trekken. Die 0,1-0,2ml verlies je dan maar bij 1x injecteren anders 2x.

Creatine lekker bewaren voor na de kuur.

Ok maar stel dat mn ballen beginnen te krimpen. Hoe lang moet ik dan HCG nemen en wat voor hoeveelheid...(tussen de 1500 en 3000 IU p/d zoals ik in de sticky's heb kunnen vinden)?

Mzzl

RichardV zei:
Domme vraag misschien van mijn kant, maar waarom geen HCG? Is de dosis Test niet zo hoog of wat?

Zou het persoonlijk wel doen vanaf 500mg /w. :)

Misschien domme vraag , maar hoe oud ben jij?
En zou toch maar pregnyl overwegen

Ik zou het alleen in het uiterste geval gebruiken...

Gebruik anders Iraanse Sust als je geen verlies in ml's wil krijgen. Iraanse Sust gaat per amp en niet per multidose vial. IK ben zelf geen voorstander van test-only's omdat simpelweg de gouden regel aanjager en massabehouder niet aanwezig zijn. It takes two to tango. Sust met Deca/Bold bezorgd je beter houdbare kilo's achteraf maar goed, ieder z'n keus.

Let op je testikel-omvang en pas HCG toe als je gevoelig blijkt voor krimping.

muscleboy zei:
Misschien domme vraag , maar hoe oud ben jij?
En zou toch maar pregnyl overwegen

Ik ben 26 jaar. Hoezo dan? Pregnyl zal naar mijn mening niet nodig zijn daar vocht niet erg veel vastgehouden wordt.

Pregnyl is niet zozeer voor het afdrijven van vocht alswel je eigen opstart na de kuur bedoeld. Als er over één product nog veel verwarring in de sportscholen bestaat is het HCG wel.

Opstart na de kuur of het je zorgen dat het laatste gedeelte van je eigen test. productie (LH (HCG dus) --> Test) nog wel blijft draaien. :)

MrJ zei:
Opstart na de kuur of het je zorgen dat het laatste gedeelte van je eigen test. productie (LH (HCG dus) --> Test) nog wel blijft draaien. :)

Maar wat is dan de meerwaarde van pregnyl t.o.v. Nolvadex. Zou het aan te raden zijn (m.b.t. mijn kuurvoostel) zowel Nolvadex als pregnyl te gebruiken?

mzzl

Back
Naar boven