XXL Nutrition

test only

Bezoekers in dit topic

from60to100

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Hey, wat vinden julle een goede dosering voor een eerste kuurtje. (test only)
Test ent
250-375 of 500mg?

een beginnerskuurtje van test en deca is meestal 250mg test dus mss dat je met een only dan wat hoger moet gaan zitten

500mg idd als je start met een test only!

Maatje van mij met 8 weekjes test E only 500mg EW 9 kilootjes vast gehouden .

Persoonlijk vind ik dit een zeer mooi 1ste kuurtje .

Nakuurtje zou wel passen hier ;)

thanks voor de snelle antwoorden.

500mg leek me zelf ook het best

at ken:
week 1 tot 10 test-e 500mg
week 13 nolva: 40mg
week 14: nolva: 20mg
week 15: nolva: 20mg

Gewoon niet kuren :)

Maar mocht je toch een flink dosis minderwaardigheids complex in je macht hebben.

Zou ik persoonlijk voor dit gaan.

1-10 Test enanth 250 mg week
1-10 deca 250 mg week

en natuurlijk een mooi nakuurtje.

Maar ik zie dat onze zeer gewaardeerde Elmo aan het kijken is op jouw topic, dus het komt allemaal goed. of niet ELMO. :)

suc6

250 mg is eigenlijk prima. Vergeet niet dat dat 5 x je normale wekelijkse productie is! Hoger kan altijd nog in een volgende kuur. De reden om naar 500 mg te gaan is eigenlijk heel simpel. Je zult een paar kilo meer pakken maar dat hoeft niet persé spier te zijn. Met 250 zit je aan de veilige kant, zul je flink groeien met minder bijwerkingen. Met 500mg in een eerste kuur is het flink knallen met meer bijwerkingen.

gurumaster zei:
Gewoon niet kuren :)

Maar mocht je toch een flink dosis minderwaardigheids complex in je macht hebben.

Zou ik persoonlijk voor dit gaan.

1-10 Test enanth 250 mg week
1-10 deca 250 mg week

en natuurlijk een mooi nakuurtje.

suc6

Mn idee om te gaan kuren is niet tijdens het stappen ontstaan guru, het is een weloverwogen keuze.

Jou voorstel heeft ook de revue gepasseerd alleen dan de deca op 200mg.
Ik heb echter besloten het op een test only te houden voor de eerste keer. Niet te ingewikkeld maar er valt wel goed resultaat mee te bereiken.

Elmo zei:
250 mg is eigenlijk prima. Vergeet niet dat dat 5 x je normale wekelijkse productie is! Hoger kan altijd nog in een volgende kuur. De reden om naar 500 mg te gaan is eigenlijk heel simpel. Je zult een paar kilo meer pakken maar dat hoeft niet persé spier te zijn. Met 250 zit je aan de veilige kant, zul je flink groeien met minder bijwerkingen. Met 500mg in een eerste kuur is het flink knallen met meer bijwerkingen.

Het punt is dat ik eerst voor 250mg wilde gaan maar ik heb van een paar mensen advies gehad en ook hier op het forum lees ik veel over test only op 500mg als eerste kuur, zelfs in het naslagwerk op deze site staat er bij de test only een mg-hoeveelheid van 500 per week.

Elke kuur neemt risico met zich mee, dat ben ik me zeker bewust.
Maar volgens jou is het dus een afweging die ik moet maken of die 250mg meer, en het eventuele betere resultaat de risicos waard zijn.

Zijn de kans op bijwerkingen ten opzichte van 250 dan zoveel meer? Het is tenslotte alleen test wat je erin gooit ipv een stack.

elmo heeft zeker een punt zo laag mogelijk in te zetten en dat geleidelijk aan op te schroeven in volgende kuren.

je weet pas hoe je op een stof reageerd totdat je het hebt geprobeerd!
ik weet niet wat je stats zijn?
maar aan de hand van je gewicht kun je ook inschatten wat een gangbare startdosering is!

persoonlijk denk ik dat 500mg een top starterskuur is, doe ook wat aan de aromatase (liquidex)en dan zullen je bijwerkingen zeer zeker meevalen!

G21 zei:
elmo heeft zeker een punt zo laag mogelijk in te zetten en dat geleidelijk aan op te schroeven in volgende kuren.

je weet pas hoe je op een stof reageerd totdat je het hebt geprobeerd!
ik weet niet wat je stats zijn?
maar aan de hand van je gewicht kun je ook inschatten wat een gangbare startdosering is!

persoonlijk denk ik dat 500mg een top starterskuur is, doe ook wat aan de aromatase (liquidex)en dan zullen je bijwerkingen zeer zeker meevalen!

Dat is zo maar ja ook met 250mg kunnen de bijwerkingen flink zijn.

Ik weeg 98kg by the way, hetgeen volgens een vriend van me ook een reden was om op 500 te gaan zitten

from60to100 zei:
Dat is zo maar ja ook met 250mg kunnen de bijwerkingen flink zijn.

Ik weeg 98kg by the way, hetgeen volgens een vriend van me ook een reden was om op 500 te gaan zitten

op welke lengte ? vetpercentage ? voor het hele plaatje intressant voor sommige hier.

Sinlath zei:
op welke lengte ? vetpercentage ? voor het hele plaatje intressant voor sommige hier.

ik ben 1,83m groot
bf schat ik op 17% maar het zou ook iets minder kunnen (mss meer vocht)

zet anders 250 om de 5 dagen, want 250 in de week kan net iets aan de lage kant zijn om goed zijn werking te krijgen.

from60to100 zei:
ik ben 1,83m groot
bf schat ik op 17% maar het zou ook iets minder kunnen (mss meer vocht)

hee zelfde stats als mij :D succes ermee

500 mg per week vindt ik meer dan genoeg voor een eerste kuur...

Back
Naar boven