Fitness Seller

test only

Bezoekers in dit topic

karlijn

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Hallo, alle brede gasten, test kuur only, hoeveel en hou je er ook nog wat van vast, en hoe zit het met de agressie daarvan. Veel vragen he.

Mij idee was om 500 mg te pakken ben zelf 97kg kom van de 103.

Puur afhankelijk van je stats, kuurverleden, dosering, nakuur, aanleg en VOEDING!

2 keer d-bol kuur gebruikt berensterk maar weinig van over gehouden.
Nakuur wil ik met nolvadex gaan doen.
En wil 500mg zetten

wordt er zelf wel kniftig van.. zit nu op 500 mg en dat is wel te doen... maar daarboven wordt ik niet echt gezellig.... succes..

ok, dus 500mg ga je goed op, ben altijd bang voor de agressie van de test. Maar bedankt

agressie is persoonsgebonden :)
In mijn geval hebk da meestal in het verkeer
Int dagelijks leven benk gwn prikkelbaarder maar het valt mee hoor, gwn 2 keer nadenken voor je iets doet of zegt ;)

logisch dat je niks overhoud van je dianabole only! Je moet de dingen combineren! Verdiep je eerst voordat je dingen gaat aanschaffen.. Als je nou eens 500 test zet en je combineerd dat met 400 deca heb je flink meer resultaat en minder bijwerkingen waar jij bang voor bent.

karlijn je bent toch wel een man he;) :D

Laatst bewerkt:
De zomerkuurders zijn er weer

muscleboy zei:
De zomerkuurders zijn er weer
Die waren er al wat maanden geleden, maar nu zie je het nog meer.

thats a big bitch.. ontopic ik heb tot 2g/w gezeten en ben nog altijd een vrolijk ventje.. wilde je ervaringen hebben van diegenen die nog hoger gaan moet je testo raadplegen.. of Maus :D

ECLIPSE zei:
thats a big bitch.. ontopic ik heb tot 2g/w gezeten en ben nog altijd een vrolijk ventje.. wilde je ervaringen hebben van diegenen die nog hoger gaan moet je testo raadplegen.. of Maus :D

Ik doe het verantwoordelijk bro :study:

i know bro.. ik insinueer ook niet dat je dat niet doet.. die smiley staat in het teken van intense blijdschap en bewondering :D

ik zou zeggen lees eerst even de topics,er staat er genoeg over en ik heb het zelf ook gedaan met een log,dus zoek en gij vind.

Geef mss eens wat meer info over je zelf . Kan er al veel beter geanticipeerd worden :)

Ik ben ten eerste een man ben41 jaar 183, 97kg, 15 bf, 46 armen.

Ik sta onder me vr de naam ingelogt omdat ik niet in kon loggen vandaar.
2 keer d-bol gebruikt weet dat je er niet veel mee vast houd.
Nu wil ik tst only of wat anders gebruiken, heb er wel veel over gelezen, jullie denken zeker dat je de enige bent die er verstand van heb.

Bedankt

karlijn zei:
Ik ben ten eerste een man ben41 jaar 183, 97kg, 15 bf, 46 armen.

Ik sta onder me vr de naam ingelogt omdat ik niet in kon loggen vandaar.
2 keer dianabol gebruikt weet dat je er niet veel mee vast houd.
Nu wil ik tst only of wat anders gebruiken, heb er wel veel over gelezen, jullie denken zeker dat je de enige bent die er verstand van heb.

Bedankt

Als je erzoveel over gelezen hebt waarom zet je dan geen deca b.v. naast je test. Welke test heb jij op het oog? Hoelang wil je gaan kuren?

Voel ik wat vijandigheid?? :D
We proberen je allemaal te helpen gast..
Maar als je er zoveel verstand van hebt zou je deze vragen niet hoeven stellen. Is zo simpel als wat nl..

Ik ben geen voorstander van deca omdat je er veel vocht mee vast houd, daarom wilde ik test only doen op 250 of 500, met wat anders erbij maar geen deca.
En over vijandigheid is geen sprake, ik heb test anethaat op het oog.

Back
Naar boven