XXL Nutrition

Test Only

Bezoekers in dit topic

muaythai

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Je hoort vaak dat mensen en beginners een winny only kuur doen. Maar ik wat ik me zat af te vragen wat zou er gebeuren als je een test prop only kuur zou pakken. Heeft hier iemand ervaringen mee? Of moet je perse iets toevoegen?

Is goed te doen. 100mg om de dag en knallen maar.

Realiseer wel dat het dus meer prikken is en als je UG neemt deze shots best pijnlijk zijn... Ritsel als het kan viromones en je hebt een lekker 1e kuurtje.

Beter twee keer in de week sust of enanthaat. Minder prikken, maar je kan er niet zo makkelijk af als het niet goed gaat. Dat dan weer wel. Het vele prikken is voor een eerste keer niet prettig.

Test prop is makkelijk te doen, als je het niet langer dan 6 weken wil gaan doen.
Wil je langer ga dan voor de enth versie, scheelt weer wat prikjes

Is goed te doen. 100mg om de dag en knallen maar.

Realiseer wel dat het dus meer prikken is en als je UG neemt deze shots best pijnlijk zijn... Ritsel als het kan viromones en je hebt een lekker 1e kuurtje.

Ik kan vermoedelijk aan virormone komen;)
Maar wat moet ik denken over de gains en kracht etc?

Beter twee keer in de week sust of enanthaat. Minder prikken, maar je kan er niet zo makkelijk af als het niet goed gaat. Dat dan weer wel. Het vele prikken is voor een eerste keer niet prettig.

Maar van de enanthaat of sus komt er vrij veel vocht bij kijken waar ik totaal geen zin heb.

Zet prop van GS ED 1ml , 5/2 . Geen last nix pijn en zet zelfs altijd rechts in het zelfde been . Wel met een blauwe naald .

Zet prop van GS ED 1ml , 5/2 . Geen last nix pijn en zet zelfs altijd rechts in het zelfde been . Wel met een blauwe naald .

en kun je wat meer vertellen, hoelang je bezig bent en hoe het met de gains gaat, kracht etc..

Maar van de enanthaat of sus komt er vrij veel vocht bij kijken waar ik totaal geen zin heb.

De hoeveelheid vocht die je lichaam opneemt tijdens de kuur ligt deels aan je voeding.

Gains kun je niks over zeggen...

Kwa vocht ligt idd groot deel aan je voeding.. ik kuur nu samen met een maat.. en hij bulkt flink, ik niet. Ik heb geen grammetje vocht van de testo hij heeft een vierkant hoofd gekregen..

Ik vraag me toch af waar dit verhaal vandaan komt, het is en blijft test, gewoon met een andere ester. Ik snap dus totaal niet hoe een ester invloed kan hebben op het vocht dat je opneemt. Hier wil ik wel eens een wetenschappelijke verklaring voor zien.

prop nooit langer pakken dan 10weken :o ik heb het zelf aan den lijve ondervonden in week 13 toen ik op een gegeven moment abcessen kreeg van het vele prikken

Ik vraag me toch af waar dit verhaal vandaan komt, het is en blijft test, gewoon met een andere ester. Ik snap dus totaal niet hoe een ester invloed kan hebben op het vocht dat je opneemt. Hier wil ik wel eens een wetenschappelijke verklaring voor zien.

Het enige wat ik erbij kan bedenken is omdat je bij lange esters meer stof in 1 keer binnen krijgt dat je lichaam een heftiger reactie geeft. Bij bijvoorbeeld testo prop voelt je lichaam zich wellicht niet zo"aangevallen" waardoor je niet zo opzet van het vocht.
Dit is maar een gok he;)

Als eerste kuurtje is het een net plannetje.

Ik ben niet zo van de 'androgeen-only' of 'anabool-only' kuurtjes maar als eerste keer is dit okay.

PS test prop DOET gewoon af en toe pijn, dat is een feit, tenzij je HG (Virormone) gebruikt.
Mensen die sprookjes oplepelen over gear die nooit niet nergens pijn doet zijn verhalenvertellers.

Dit is de 2e kuur van muaythai.

wat vind jij ervan suat

Dit is op zijn minst de 2e kuur dan. Zo ver weet ik het zeker! :D

Ik heb mijn mening al gegeven, weet niet wat je vraag precies is in je laatste post. Maar verwacht niet dat je zonder voeding en cardio droog wordt, omdat je test gebruikt.

Back
Naar boven