Fitness Seller

Test only

Bezoekers in dit topic

robbetje2003

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ff een vraagje: Misschien is ie overbodig en krijg ik hier een hoop negatieve reacties op maar heb toch een vraag...:D

Een test-only beginkuur...heeft dat enige effect.

Okee stacken met deca is beter....maar ik vroeg t me af.

Hebben mensen dit al eens gedaan en wat hebben ze ermee bereikt?

Alvast bedankt voor de repy'tjes :thumbs:

test only is goede beginnerskuur, eventueel stacken met EQ (voor beginner beter dan Deca omdat 't minder onderdrukt).
ik zou 500mg nemen.

Binnen paar weken kan ik wel wat stats geven, 2 maten van mij beginnen maandag namelijk aan een test-only kuur.
Dus even geduld. ;)

ik heb laatst voor de zomer ook een test only kuur gedaan (10 wk 1 gr test wk 1 frontload 3 gr test),

dit was mijn 3e kuur en kwam 8 kilo van aan waar ik er nu 1 maand later nog 5 van over heb.

Ps ik kreeg wel last van bulten in mijn tepels daar heb ik nolvadex voor gebruikt.

joep27 zei:
ik heb laatst voor de zomer ook een test only kuur gedaan (10 wk 1 gr test wk 1 frontload 3 gr test),

dit was mijn 3e kuur en kwam 8 kilo van aan waar ik er nu 1 maand later nog 5 van over heb.

Ps ik kreeg wel last van bulten in mijn tepels daar heb ik nolvadex voor gebruikt.

Sorry hoor maar 'slechts' 5 kg winnen op een kuur met 12000 mg Test vind ik persoonlijk niks.

Wat waren je before en after stats ? (buiten de gewichtstoename).

Groet Smalluser :thumb:

Ja lijkt mij ook wel erg weinig. ik hoop met een test kuur week 1 750 mg en dan 9 weken 500 mg p/w. toch wel 10 kilo massa te winnen.
Het wordt mij eerste injectie kuur of verwacht ik er teveel van als ik van 10 kilo uitga.

Test only is de beste beginnerskuur. Maar omdat je niet stackt zal je

1. minder voordelen ondervinden van andere as (test is wel zeer compleet dus het gaat wel)
2. hoger moeten dosseren dan in een stack omdat het de enige as is in de kuur.

Toch een aanrader omdat je kan nagaan hoe je reactie is op 1 as (de basis) zodat je precies weet waar je groei vandaan komt en hoe je reageerd.

voor kuur 74,5 kg
na kuur 82,5 kg

nu (maand later + 3 weken vakantie en niet getraind) 79,5 kg

bij een lengte van 1m72

mijn voeding is verder gezond tussen 4000 - 5000 kcal/dag
verder 2 eiwitten-shakes/ per dag

training: 4 a 5 keer per week volgens schema trainen elke spiergroep 1 maal / week en vrijwel geen cardio omdat ik ectomorf ben.

mijn vetgehalte weet ik niet

erg laag iig want ik heb nooit vet gehad en tijdens
kuren wordt ik niet vetter om het zo maar te zeggen

Tja test is een goed produkt, maar hecht daarin tegen niet zo goed aan de AR als bij deca of EQ.
Daarom heeft de test de tijd om te aromatiseren bij hoge doseringen. en aangezien je hoge doseringen nodig hebt als je allen test gebruikt lijkt het me verstandig als je er Femara bij neemt.

Femara is een oestrogeen blokker zoals je wel zult weten, maar het voordeel ervan is dat het de enige oestro blokker is die je IGF-1 doet stijgen en daardoor krijg je betere resultaten! :thumbup:

B.B.Junkie zei:
Ja lijkt mij ook wel erg weinig. ik hoop met een test kuur week 1 750 mg en dan 9 weken 500 mg p/w. toch wel 10 kilo massa te winnen.
Het wordt mij eerste injectie kuur of verwacht ik er teveel van als ik van 10 kilo uitga.
ehhh, ja?
Ga uit van minder, valt het altijd mee. Ik lees vaak van die enorme verwachtingen die men heeft van een kuur met as of zelfs ph, na de kuur is het vaak stil... Snap wel waarom. 10 kilo pakken met maar 500mg test...? Hoop het echt voor je, maar zou al blij zijn met 7! (niet onaardig bedoelt hoor!)

Ja klopt dat je altijd beter van minder gains uit kunt gaan, dan zal het niet tegen vallen.
Ik stack het de laatste 5 weken nog met 30 mg winstrol e/d. Het is in ieder geval mij doelstelling om volgende zomer 95 te wegen met een vet% van 8-12%. Ik weeg nu rond de 85 met een vet% van ongeveer 15%.
Ik wacht wel af, ik ben in ieder geval een 5 maanden plan aan het uitwerken kuurschema 10 weken, nakuur 8 weken, trainingsschema's elke 4 weken een andere trainingsmethode en voedings/supplementen schema. Ik zal op b&f forum een cycle log bijhouden, maar voor dat het oktober is duurt nog wel even.

Zei een maand geleden dat 2 maten van mij waren begonnen, heb van eentje gevraagd hoe het er nu voorstaat kwa gewicht, en die is van 83kg naar 90kg gegaan nu in een maandje tijd. En op het oog lijkt het of hij bijna geen vocht vasthoudt, dus nu maar afwachten hoe het verder verloopt in de kuur. :)

Met test alleen herstelt je lichaam toch sneller?

Als je 10 kilo winst haalt met 500mg test. ben je te vroeg begonnen met AS. En ik denk ook niet dat je dat lukt met 500mg.
De meesten die ik ken halen maar 5 tot 7 kilo uit een kuurtje test. met deca.

EQ als beginner nemen is natuurlijk niet goed, daar zijn we het allemaal over eens.

Equipoise is een VETERINAIR product en veterinaire producten zijn aan te raden als je wat kuurtjes hebt gehad. Niet eerder.

Dat er mensen zijn die EQ al in de eerste kuur douwen heeft te maken met een verschuiving van de grenzen, niet met een verbetering van de kuur-samenstelling.

Test only kuren zijn zeer gewild in de VS.
Naar mijn mening is het een gemiste kans, omdat test de kracht-supplier is (en in MINDERE mate een massabouwer) en bijvoorbeeld een product als Nandrolon die kracht gebruikt en massa creeert en die behoudt door de eiwit-afbraak te blokkeren.

maar 3 gram test als front... en dan 1 gram test per week.... hmmmm.. onder het motto: hoe meer hoe beter zeker....
Vergeet niet dat je ook moet eten als een paard en dat ook moet doen na je kuur!

jweigeman zei:
maar 3 gram test als front... en dan 1 gram test per week.... hmmmm.. onder het motto: hoe meer hoe beter zeker....
Vergeet niet dat je ook moet eten als een paard en dat ook moet doen na je kuur!

1 gram test per week is als test-only kuurtje niet ongewoon (voor gevorderden), vooral met enanthaat niet. Met prop. zou het wel veel zijn.

En dat je moet eten als een paard is op zich wel waar, maar gaat nog meer op voor eiwit spaarders zoals deca.

Ik lig altijd in een deuk om mensen die denken dat test-injecties van meer dan 2000mg per week nut hebben.

Wat ga je de volgende keer doen, 5000mg? ??? :D

Het is inmiddels al een paar keer vastgesteld, het is getest, het is aangetoond, dat een sporterslichaam MAXIMAAL rond de 1600mg test per keer kan absorberen. De rest wordt uitgescheiden, of vormt een direct gevaar voor tumorvorming en andere aandoeningen rond het scrotum.

Waarom zetten de pro's dan meer?

Heel simpel, het lichaam van een pro is al zo ver resistent dat het alleen al 200mg test per week nodig heeft om normaal te kunnen functioneren.

Vrijwel alle pro's blijven de rest van hun leven vastzitten aan een wekelijks shot van 200mg Test (zie het laatste interview met Wheeler).
Puur omdat de eigen functie voorgoed is platgespoten.

Vraag is dus wat een gemiddelde sporter met een frontload van 3000mg moet..?
Wel, ruim 1600mg wordt van harte opgenomen en de rest fungeert als bouwsteen voor kraters van puisten en/of beginsels van andere aandoeningen.

Terug
Naar boven