MuscleMeat

Test oogt troebel/vervuild (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.186
Waardering
44.845
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,

Momenteel ben ik op reis en ik heb AAS meegenomen. Doorgaans injecteer ik de hoeveelheid die ik nodig heb in een lege vial, zodat ik niet onnodig veel mee hoef te nemen. Nu heb ik dit gedaan, maar de olie oogt wat troebel/vervuild. Alsof er kleine witte deeltjes (stipjes) in zitten. Het is gewoon Test E en de lege vial heeft ook niets anders ingezeten dan Test E. Ik heb geen naalden hergebruikt en desinfecteer altijd het rubber van de vial voor gebruik. Iemand enig idee of dit kwaad kan. In de spoiler een foto, maar ik krijg het niet heel duidelijk zichtbaar
IMG_20221115_215140.jpg
 
Bij twijfel weggooien.
 
Maak het warm het is aan t crashen
 
Bij twijfel weggooien.
Enige juiste ja. wij kunnen niets beoordelen adhv foto. soms is de opdruk van een spuit ook niet goed, maar dat kun jij zelf het beste beoordelen
 
Weg knikkeren of terug gaan naar je leverancier ,aan gezondheid mag geen prijskaartje hangen
 
Waarschijnlijk gewoon gecrashed door de kou.
 
Weg knikkeren of terug gaan naar je leverancier ,aan gezondheid mag geen prijskaartje hangen
Het was helder toen ik r optrok, het werd troebel toen ik 't in de lege vial injecteerde.
 
Mag hopen dat dit niet je 1e inject ooit is
Het was helder toen ik r optrok, het werd troebel toen ik 't in de lege vial injecteerde.
 
Dan zijn het gewoon kleine luchtbelletjes
Zou kunnen ja, ik vond t wat anders ogen, maar heb zeker zo schoon mogelijk geweest.
 
Je weet toch wel het verschil tussen luchtbelletjes en vervuiling ?
Als je het schoon optrekt en in lege steriele vial spuit ontstaan er kleine luchtbelletjes.
crystallised Test, zie je al in de vial waar je het uit optrekt
 
Zou kunnen ja, ik vond t wat anders ogen, maar heb zeker zo schoon mogelijk geweest.
Heb je een kleine optrek naald gebruikt? Als ik een te kleine naald gebruik om op te trekken en het snel probeer te doen krijg ik ook allemaal luchtbellen
 
Je weet toch wel het verschil tussen luchtbelletjes en vervuiling ?
Als je het schoon optrekt en in lege steriele vial spuit ontstaan er kleine luchtbelletjes.
crystallised Test, zie je al in de vial waar je het uit optrekt
Ik weet het verschil, maar ik vond het er anders uit zien dan luchtbelletjes, vandaar mijn vraag. Het was niet gekristalliseerd. Het leek of er residu in de lege vial zat, maar zou niet weten hoe dat zou kunnen.
 
Heb je een kleine optrek naald gebruikt? Als ik een te kleine naald gebruik om op te trekken en het snel probeer te doen krijg ik ook allemaal luchtbellen
Dan sluit de naald niet goed
 
Heb je een kleine optrek naald gebruikt? Als ik een te kleine naald gebruik om op te trekken en het snel probeer te doen krijg ik ook allemaal luchtbellen
Ik deed het van de ene naar andere vial met een groene naald 0,8x40.

Ik heb het in ieder geval geïnjecteerd. Mogelijk waren het dan toch luchtbelletjes, maar had dit niet eerder gezien.

Bedankt voor alle feedback..
 
Back
Naar boven