MuscleMeat

[Hoax] Test + oxy

Bezoekers in dit topic

Hoge bloeddruk is niet zo onschuldig, best zo snel mogelijk eens (laten) meten en zoutinname beperken. Want eens je te hoog zit zijn betablokkers nodig en dan voel je je nog een stuk slechter, is echt troep.

Nee, dat besef ik me nu ook idd, het voelt gewoon niet goed..
Heb normaal een goede conditie, nu is mn hartslag in rust tussen 75/80, normalite 60/65....
Ook op de crosstrainer problemen met het overlaan van het hart, snakken naar adem etc en binnen 3min helemaal nat van het zweet.
Probeer voor donderdag een afspraak te maken bij de dokter, krijg ik minder leuk nieuws over mn bloeddruk etc, dan stop ik met kuren, ben te oud geworden haha
Blijf liever gezond trainen tot 70, dan iets groter en misschien veel eerder stoppen..
Ga niet huilie huilie doen en de sport zwart maken, integendeel, lekker doorknallen, maar miss zit het er helaas niet meer in voor mij.., dan maar naturel :)
 
Nee, dat besef ik me nu ook idd, het voelt gewoon niet goed..
Heb normaal een goede conditie, nu is mn hartslag in rust tussen 75/80, normalite 60/65....
Ook op de crosstrainer problemen met het overlaan van het hart, snakken naar adem etc en binnen 3min helemaal nat van het zweet.
Probeer voor donderdag een afspraak te maken bij de dokter, krijg ik minder leuk nieuws over mn bloeddruk etc, dan stop ik met kuren, ben te oud geworden haha
Blijf liever gezond trainen tot 70, dan iets groter en misschien veel eerder stoppen..
Ga niet huilie huilie doen en de sport zwart maken, integendeel, lekker doorknallen, maar miss zit het er helaas niet meer in voor mij.., dan maar naturel :)
mijn rust hr is nog hoger maar ben dan ook nog wat jonger (weet het ook niet goed) ..

hopelijk valt het allemaal wat mee voor je en is het niet te ernstig .. succes donderdag man!
 
Mijn hr is in rust altijd rond de 80 :o
Wel is bd iets hoger dan normaal, maar is niet zo gek met de 1200mg tren waar ik op zat denk ik.
Ik ga deze week bloed doneren, benieuwd of me bd wat zakt. Verder helpt rode bietensap erg goed. Anyway, nog 2 weken en dan gaat me cruise in.
 
mijn rust hr is nog hoger maar ben dan ook nog wat jonger (weet het ook niet goed) ..

hopelijk valt het allemaal wat mee voor je en is het niet te ernstig .. succes donderdag man!

Ja, maar op jouw leeftijd was mn hr ook 58/63, maar ik cardio al sinds begin 20, voor mij is ie dus wel erg hoog..

Was gister dus uit mn werk na de weekend dokter gereden, want zag een waas voor mn ogen op de snelweg en ging bijna out! Alles tintelen en mn overhemd helemaal drijfnat, vanuit t niets, terwijl airco vol stond te knallen............
Bloeddruk was iets genormaliseerd bij de dokter, maar was op moment meting 185/105, vond ie wel te hoog voor mijn leeftijd/bouw/sportieve achtergrond.., hij was totaal niet veroordelend, maar kon me direct zeggen dat t niet de koffie was, maar de Test, zeker op 1 gram..

Advies was om nu te stoppen voorlopig en kijken of alles terug zal normaliseren, alsnog donderdag naar mn eigen dokter voor verder onderzoek.

Duizeligheid en gebrek aan adem stoort me nog het meeste, natuurlijk ook dat auto rijden gevaarlijker is als zo'n flauwte inslaat (gebeurd wel aantal keer per dag)

Zonde van de kuur, was pas op de helft en won nog steeds kracht/massa, bank ging easy 10x120 + 7x135 laatste training.., echt zuur!

Ook zonder om zoveel gear weg te pleuren :(

Ironmind goes natty, einde log lieve lezers :kiss:
 
Mijn hr is in rust altijd rond de 80 :o
Wel is bd iets hoger dan normaal, maar is niet zo gek met de 1200mg tren waar ik op zat denk ik.
Ik ga deze week bloed doneren, benieuwd of me bd wat zakt. Verder helpt rode bietensap erg goed. Anyway, nog 2 weken en dan gaat me cruise in.

Laat t af en toe controleren, sommige mensen hebben weinig last van hoge bloeddruk..., maar klachten kunnen altijd komen natuurlijk, wees dat voor (bloedverdunners oid) ;)
 
Heftig! Ga je nu gelijk helemaal off?
 
Ik hoop idd voor je dat het de test is .. want een huisarts zal het altijd daar op gooien
 
mss beginnen met de test te halveren? houd je veel vocht op?
 
Hoop dat t snel beter gaat bro!
 
Heftig! Ga je nu gelijk helemaal off?

Ja man, tevreden worden we toch nooit he :P
Als je lichaam dan ook signalen gaat geven...., kan je(ik) er beter iets aan doen vind ik..
Geen acne, terug goede ademhaling en conditie trainingen, geen veroordelingen meer... En nog meer ontevreden over het lichaam :D:D:D
 
Ik hoop idd voor je dat het de test is .. want een huisarts zal het altijd daar op gooien

Klopt! Maar ook meest voordehand liggend in mijn geval..
 
Heb je ook last van trillingen? Ik herken het wel wat. Maar mijn hele lichaam daverde ook erbij.
 
Het gaat iets beter, gister gebankt 100kg 10hh en goed ademhalen, was de absolute grens om geen knallende koppijn te krijgen, deze 3 setjes gedaan en wat biceps, op.
Cardio ging totaal niet.
Toch betert het al iets omdat laatste prik 1,5 week terug is gezet.., beklemmende gevoel op borst is weg..
Nu nog emotioneel afscheid nemen van Test....
 
Heb je ook last van trillingen? Ik herken het wel wat. Maar mijn hele lichaam daverde ook erbij.

Nu niet meer, maar idd, dat had ik ook! Maar nadruk lag op geen zuurstof/druk op borst/hoofdpijn!
 
Nu niet meer, maar idd, dat had ik ook! Maar nadruk lag op geen zuurstof/druk op borst/hoofdpijn!

Bij mij ging het vanzelf weg na 3 a 5 dagen rust. Maar ik heb ook een paar keer gedacht, dit haal ik niet :roflol:
 
Hoe gaat het ondertussen?
 
Back
Naar boven