MuscleMeat

[Hoax] Test + oxy

Bezoekers in dit topic

  • Like
Waarderingen: vntl
1gr Test, want eerlijk gezegd doe ik niet heel veel voor armen :D

EZ biceps curls (staand) en EZ triceps extensions (incline bank), verder concentration curls high reps en dippen met een schijf op schoot.., niet spectaculair ofzo.

Thanks!
Alles boven een gram is lekker :D
 
Zieke nek , en het is denk ik de leeftijd maar dat riempje die je om.hebt is legende gahaha je kan zo een film in als van damme jean claude
 
Zieke nek , en het is denk ik de leeftijd maar dat riempje die je om.hebt is legende gahaha je kan zo een film in als van damme jean claude

Thanks!
Heb zat van Damme films gezien en snap dat riempje ff niet...., bedoel je dat touw die van Damme op zn kop vast strikte?
 
Haha ik bedoel.meer dat in die tijd van zijn films dat die riempjes zo waren toch , anyway hard work pays off
 
Artsen volgden de mannen tijdens het experiment. Bij slechts één van de mannen zagen ze reden om in te grijpen, toen bij hem de spiegel van het enzym ALT verhoudingsgewijs hoog opliep. De man, die 100 mg oxymetholone slikte, zei dat hij vier glazen wijn had gedronken voordat de artsen zijn bloed hadden afgenomen. Een week later, waarin hij geen alcohol had gedronken, waren zijn waarden weer normaal. Het incident onderschrijft de ervaringskennis in het dopingmilieu. Alcohol en oxymetholone gaan bij veel gebruikers slecht samen.
 
ik lees dat je alcohol combineert met oxy, ik wil niet de sfeer verpesten maar waarom doe je dat? ik neem aan dat je wel weet dat je leverwaarden compleet naar de klote zijn.


http://www.ergogenics.org/oxymetholone-breekt-vetmassa-vet-af-bouwt-spiermassa-op.html

midden van de pagina checken leverwaarden waren compleet naar de klote na 4 glazen wijn in het weekend.

Stel je niet aan, is paar keer gebeurd..

Oxy is voor het weekend op gegaan en ga vanaf vandaag op mn voeding letten en wat droger trainen.
 
haha fak , ik volg. mooi verschil die beginpics en die op de vorige pagina
 
Stel je niet aan, is paar keer gebeurd..

Oxy is voor het weekend op gegaan en ga vanaf vandaag op mn voeding letten en wat droger trainen.

Hahah wat een idioot ben je ik attendeer je op het feit, omdat je er misschien geen weet van hebt en ik stel me aan? Het maakt me niks uit wat mensen doen hier op het forum.
IK zou zelf nog liever 6 maanden aan een stuk door oxy pakken dan 3 weken oxy met in het weekend alcohol.
Welke idioot pakt er nu orale AAS in combinatie met alcohol.
Begrijp me niet verkeerd ik heb in het leven genoeg alcohol en drugs gebruikt ook in gevaarlijke combinaties( alcohol, ghb, valium)
maar aan deze combinatie zal ik mij niet wagen en dat zegt genoeg lijkt me.
Het voorbeeld van de drugs is van paar jaar geleden dit doe ik niet meer ben compleet abstinent van middelen.

En over die site, het is inderdaad een anti doping site maar het is in de bodybuildingwereld algemeen bekend dat dit niet samengaat.
 
Hahah wat een idioot ben je ik attendeer je op het feit, omdat je er misschien geen weet van hebt en ik stel me aan? Het maakt me niks uit wat mensen doen hier op het forum.
IK zou zelf nog liever 6 maanden aan een stuk door oxy pakken dan 3 weken oxy met in het weekend alcohol.
Welke idioot pakt er nu orale AAS in combinatie met alcohol.
Begrijp me niet verkeerd ik heb in het leven genoeg alcohol en drugs gebruikt ook in gevaarlijke combinaties( alcohol, ghb, valium)
maar aan deze combinatie zal ik mij niet wagen en dat zegt genoeg lijkt me.
Het voorbeeld van de drugs is van paar jaar geleden dit doe ik niet meer ben compleet abstinent van middelen.

En over die site, het is inderdaad een anti doping site maar het is in de bodybuildingwereld algemeen bekend dat dit niet samengaat.
ik zou zelf ook geen alcohol drinken hoor met orals .. sowieso is mijn lever geen fan van orals maar van 1x 2 wijntjes bij een oral gaat je lever niet opeens naar de klote
 
ik begrijp dat je lever niet gelijk naar de klote zal gaan maar er is zoveel data dat deze combo je leverwaardes na eenmaal als significant laat stijgen dat ik dacht ik vermeld het even.
Dat ik dan naar mijn hoofd geslingerd krijg ''stel je niet aan'' in plaats van ''o dit wist ik niet bedankt dat je het even meedeelt'' vind ik vervelend en dan reageer ik zo.
 
Omdat je dat als vervelend ervaart voor jou een :kiss:

OT: Vakantie voorbij, voeding terug on point en alcohol beperken ivm vet gain, 1 dag alcohol (half flesje rode wijn) en 1 junk dag..(op de zelfde dag beide natuurlijk)
Oxy er dus uit, hoop dat de kracht niet verdwijnt, maar zal wel iets moeten inleveren...
Vandaag rustdag en morgen hams/calfs en cardio.
 
Omdat je dat als vervelend ervaart voor jou een :kiss:

OT: Vakantie voorbij, voeding terug on point en alcohol beperken ivm vet gain, 1 dag alcohol (half flesje rode wijn) en 1 junk dag..(op de zelfde dag beide natuurlijk)
Oxy er dus uit, hoop dat de kracht niet verdwijnt, maar zal wel iets moeten inleveren...
Vandaag rustdag en morgen hams/calfs en cardio.
toch staat je ub goed droog op die foto's :-)
 
toch staat je ub goed droog op die foto's :-)

Lieve reactie schatje :kiss:
Heb snel veins, maar sta helemaal niet zo droog :(
Goed, mindset is helemaal juist nu na vak en weer terug normaal ritme.. Vanmiddag werken.
Heb net kwart tabje clen op en straks cardio hams calfs.., ga lichtje deadliften ook met 60, maar gezien eitje (ja nog steeds) in bil niet teveel oefeningen.
Ga links injecteren, bevalt me veel beter, grappig dat ik rechts ben (zeker qua kracht), maar dat links masturberen overgenomen heeft en nu ook injecteren :eek:
Is beide spuiten natuurlijk, logisch ook eigenlijk......
 
denk dat je gewoon wat vocht vasthoudt met oxy, ook gehad.. is binnen 7-10dagen weg na stoppen. massa blijft! nu zit je wel high test dus kan je nog steeds veel vocht houden
 
Back
Naar boven