Fitness Seller

[Hoax] Test + oxy

Bezoekers in dit topic

Wil 1 dag laag, 1 dag ietsje hoger pakken.

Ja, eerste dagen werd ik ook misselijk bro, na weekje werd t minder, 2e week weg en knallen!
Hoop dat je het volgende keer wel trekt, want tis heerlijk!
Hoe bevalt NPP, Test icm oxy ?

Zat nl te brainstormen voor volgende winter kuur:
Test 750
Deca 600 of NPP
Oxy 100

Zo gaat mijn winterkuur ook worden minus de oxy
tenzij de hg oxys er weer zijn
Wie weet eens proberen op 50 mg

Heb je al ervaring met npp?
Ik word Zelf niet minder geil erop volgens mij
 
aas + geen seks =doodgaan
Ik kan dat echt niet bro knap van je ...
Moet sowieso om de dag seks hebben
Anders word ik ook gek, vooral op tren ..

Zo'n zwangere vrouw prikken lijkt mij ook niet perse heel opwindend inderdaad beter rukken dan :p

Ik ook normaal 3/4x per week, soms maar 2x, maar niet minder, anders werd ik gek..
En nu ze zwanger is lukt het me echt niet meer broer, kan het gewoon niet, mn zoon zit daar!!
Dus ben erachter dat rukken en af en toe BJ ook prima gaat tijdens kuur, druk is iig weer ff van de ketel af :P
 
Zo gaat mijn winterkuur ook worden minus de oxy
tenzij de hg oxys er weer zijn
Wie weet eens proberen op 50 mg

Heb je al ervaring met npp?
Ik word Zelf niet minder geil erop volgens mij

Dus jij werd niet minder geil op Test / Deca ?
Nee zelf geen ervaring met NPP, ben wel erg benieuwd.., maar misschien pak ik alsnog gewoon good old Deca hoor!
 
Hams/Calfs/cardio

Front Squat
10x60
10x60

DL
20x60
20x60

Leg Curl
20x40
20x40
20x40
20x40 (hams burn)

Standing Calf raises (15kg dumbbell in hand)
30
30
30
30
25
16

40min cardio (crosstrainer)
Lekker door gepeddeld, zeiknat.

Voeding 3000kcal, wilde rond 2600 gaan zitten, maar had echt honger!
 
Hams/Calfs/cardio

Front Squat
10x60
10x60

DL
20x60
20x60

Leg Curl
20x40
20x40
20x40
20x40 (hams burn)

Standing Calf raises (15kg dumbbell in hand)
30
30
30
30
25
16

40min cardio (crosstrainer)
Lekker door gepeddeld, zeiknat.

Voeding 3000kcal, wilde rond 2600 gaan zitten, maar had echt honger!

geeft niet pik.. ik heb ook een stukje appel kruimel taart extra op en ik wou op de 6000k blijven.. maar had ook echt honger hij staarde me gewoon aan in de kantine
 
geeft niet pik.. ik heb ook een stukje appel kruimel taart extra op en ik wou op de 6000k blijven.. maar had ook echt honger hij staarde me gewoon aan in de kantine

Jij kan dat prima hebben, ja ok wat vocht miss.., ik moet eigenlijk niet boven de 2600kcal komen anders duurt t zolang tot die geile obliques weer te voorschijn komen :o
 
geeft niet pik.. ik heb ook een stukje appel kruimel taart extra op en ik wou op de 6000k blijven.. maar had ook echt honger hij staarde me gewoon aan in de kantine

Wel een fucking gemene appel-kruimel-taart dan eigenlijk he, hij ziet toch DUIDELIJK dat je een BB bent
 
Jij kan dat prima hebben, ja ok wat vocht miss.., ik moet eigenlijk niet boven de 2600kcal komen anders duurt t zolang tot die geile obliques weer te voorschijn komen :o

nhja je hebt cardio gedaan toch dat maakt de schade weer wat goed :-)

Wel een fucking gemene appel-kruimel-taart dan eigenlijk he, hij ziet toch DUIDELIJK dat je een BB bent

er was iemand jarig en normaal skip ik het altijd maar dacht deze keer fuck it me gusta appeltaart <3

(heb wel wat harder doorgewerkt daarna just in case)
 
nhja je hebt cardio gedaan toch dat maakt de schade weer wat goed :-)



er was iemand jarig en normaal skip ik het altijd maar dacht deze keer fuck it me gusta appeltaart <3

(heb wel wat harder doorgewerkt daarna just in case)

Ik skip ook meestal traktaties, maar chocolade taart oid kan ik echt niet laten staan

Jaja, ben blij met mn cardio, kcal was clean ook, op 2 wijntjes na (nog 1 tegoed, dus 3)

Wijn en chocolade echt mijn zwakte, net een wijf..
 
Ik skip ook meestal traktaties, maar chocolade taart oid kan ik echt niet laten staan

Jaja, ben blij met mn cardio, kcal was clean ook, op 2 wijntjes na (nog 1 tegoed, dus 3)

Wijn en chocolade echt mijn zwakte, net een wijf..
en zometeen ga je heerlijk met een zakdoekje sex and the city kijken?
 
Wil 1 dag laag, 1 dag ietsje hoger pakken.

Ja, eerste dagen werd ik ook misselijk bro, na weekje werd t minder, 2e week weg en knallen!
Hoop dat je het volgende keer wel trekt, want tis heerlijk!
Hoe bevalt NPP, Test icm oxy ?

Zat nl te brainstormen voor volgende winter kuur:
Test 750
Deca 600 of NPP
Oxy 100

Beviel erg goed maar had me laten gaan met het eten dus te snel gestopt :rolleyes:
Maar het trainen op oxy is zoo lekker haha.
 
Ik ook normaal 3/4x per week, soms maar 2x, maar niet minder, anders werd ik gek..
En nu ze zwanger is lukt het me echt niet meer broer, kan het gewoon niet, mn zoon zit daar!!
Dus ben erachter dat rukken en af en toe BJ ook prima gaat tijdens kuur, druk is iig weer ff van de ketel af :P

Bj's zijn sowieso de bom
Mijne doet het ook nog eens graag :D
En ja als je grote tools packt moet je je zoon dat niet willen aan doen dat geprik :p
Je word zelf toch ook niet graag gepord haha
 
Dus jij werd niet minder geil op Test / Deca ?
Nee zelf geen ervaring met NPP, ben wel erg benieuwd.., maar misschien pak ik alsnog gewoon good old Deca hoor!

Kijk op tren moet ik de hele tijd seks hebben
Maar mijn libido is nu hoger met test npp mbt erecties
Tren is vooral mentaal het stemmetje dat zegt:
Prik zoveel mogelijk vrouwen op hetzelfde moment achter elkaar
Op high test ook heel frequent erecties
High Test/tren is unstoppabe modus
Dan krijg ik na een paar weken niks meer gedaan tot ik die dag seks heb gehad ...
Nooit mast bij geprobeert ivm acne, maar lees vaker dat test tren mast ook een goede libido kuur is :p
Als je tegen tren kan, mijn libido blijft altijd bestaan.
Alleen tijdens letro 2.5 mg ed is die ver te zoeken !!!
 
Kijk op tren moet ik de hele tijd seks hebben
Maar mijn libido is nu hoger met test npp mbt erecties
Tren is vooral mentaal het stemmetje dat zegt:
Prik zoveel mogelijk vrouwen op hetzelfde moment achter elkaar
Op high test ook heel frequent erecties
High Test/tren is unstoppabe modus
Dan krijg ik na een paar weken niks meer gedaan tot ik die dag seks heb gehad ...
Nooit mast bij geprobeert ivm acne, maar lees vaker dat test tren mast ook een goede libido kuur is :p
Als je tegen tren kan, mijn libido blijft altijd bestaan.
Alleen tijdens letro 2.5 mg ed is die ver te zoeken !!!
srsly hoef maar atm een tiet of kut te zien of er 1 sec aan te denken en het is een instant erectie.. net of je weer in de puberteit zit haha
 
Kijk op tren moet ik de hele tijd seks hebben
Maar mijn libido is nu hoger met test npp mbt erecties
Tren is vooral mentaal het stemmetje dat zegt:
Prik zoveel mogelijk vrouwen op hetzelfde moment achter elkaar
Op high test ook heel frequent erecties
High Test/tren is unstoppabe modus
Dan krijg ik na een paar weken niks meer gedaan tot ik die dag seks heb gehad ...
Nooit mast bij geprobeert ivm acne, maar lees vaker dat test tren mast ook een goede libido kuur is :p
Als je tegen tren kan, mijn libido blijft altijd bestaan.
Alleen tijdens letro 2.5 mg ed is die ver te zoeken !!!

Ja dat niks willen doen behalve sex is dus kut vind ik.., daarom in ochtend even lozen en je bent terug een persoon ipv een geile puber..
Met Letro zelfde verhaal, neem je het 2 weekjes stevig (ED 2,5mg) om gyno te combatten tijdens tren ofzo en libido volledig wegggg, das ook niet goed natuurlijk...
Daarom dacht ik de volgende aan Test 750, deca 600, oxy 100 en dan arofixen ipv letro als gyno dat toelaat, maar denk dat aro voldoende zal zijn......, daarmee hoop ik op medium geilheid!
Denk dat t probleem is dat mn vrouw zwanger is.., wanneer kleine er is en ik ben wel erg geil dat dit minder erg is omdat ze dan terug vruchtbaar is, en dan kan je elke dag bangen!
 
srsly hoef maar atm een tiet of kut te zien of er 1 sec aan te denken en het is een instant erectie.. net of je weer in de puberteit zit haha

Niet eens een paar mooie benen/heupen/billen met daarboven slanke taille?
(L)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Niet eens een paar mooie benen/heupen/billen met daarboven slanke taille?
(L)
gemiddeld alles wat vrouw is is geil met hier en daar wat uitzonderingen.
me buurmeisje van 22 is zwanger 20 weken.. fakking geil

zou dr neuken .. ze is alleen srsly nog gestoorder dan ik .. fullblown borderliner ..
 
gemiddeld alles wat vrouw is is geil met hier en daar wat uitzonderingen.
me buurmeisje van 22 is zwanger 20 weken.. fakking geil

zou dr neuken .. ze is alleen srsly nog gestoorder dan ik .. fullblown borderliner ..

Als ik andere vrouwen zwanger zie, vind ik dat ook geil..., omdat je ziet ze is vruchtbaar! (maar liever achterlangs dan..)
Bij je eigen vrouw heb je iets van; ja tis al gelukt.., meer zwanger kan ze niet worden...+ je kan dr later ook weer volknallen :)

Nog gestoorden dan jij bent? Dan zou ik dr niet doen broer............... :D
 
Als ik andere vrouwen zwanger zie, vind ik dat ook geil..., omdat je ziet ze is vruchtbaar! (maar liever achterlangs dan..)
Bij je eigen vrouw heb je iets van; ja tis al gelukt.., meer zwanger kan ze niet worden...+ je kan dr later ook weer volknallen :)

Nog gestoorden dan jij bent? Dan zou ik dr niet doen broer............... :D
in for pics van je vrouw.. :P

(grapje)
 
Op werk hier wat back/delts/tri's gepakt.
Gewichten weet ik niet, niet gewend met machines te trainen, wel lagere gewichten ivm overhemd wat strak zit :D
20minuutjes, alles achter elkaar: supersets.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven