MuscleMeat

test p deca clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bb123456789

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2007
Berichten
29
Waardering
0
een gast die ik ken raade me dit aan in wedstrijd voorbereiding! wat denken jullie.

1-10 test p 150mg eod
1-9 deca 400 mg ew
1-10 clen ??? mg ed

er komt natuurlijk wat vocht bijkijken,
maar door de test p en clen en de laatste week voor de wedstrijd water inname omlaag is dit probleem met vocht zo opgelost zij hij, wat denken jullie van deze kuur.???

ik had zelf in gedachten:

1-8 test p 100mg eod
1-7 tren a 75 mg eod
1-8 clen ??? mg ed
 
vind zelf deca helemaal top in wedstrijdvoorbereiding... beschermt spieren terwijl je op dieet bent als geen ander. doe er dan wel 50mg winny eod bij. 2-3 weken voor de wedstrijd stoppen met deca en test-e, en overstappen op test prop/winny ed.

tren vind ik zowieso al k*t maar tijdens een wedstrijd voorbereiding kan ik dat slechte slapen wat ik er van doe al helemaal niet hebben,en dan lig je ook nog is de hele nacht wakker van de honger :(

clen kan je doen maar stop er wel bijtijds mee voor je gaat laden omdat clen je insuline gevoeligheid verlaagd.

-rodge
 
ik heb anders geen slaapproblemen van tren hoor, maar misschien omdat ik maar 200mg per week pak:o
 
ik heb anders geen slaapproblemen van trenbolone hoor, maar misschien omdat ik maar 200mg per week pak:o


ik wel :mad: of ik nou 200mg tren-e ew neem of 37.5mg tren-a eod, maakt geen **** uit...slaap dan nog geen 3uur...en dan vaak nog in stukken ook...zelfs met 10mg zolpidem tartraat op :(

-rodge
 
ik wel :mad: of ik nou 200mg trenbolone-e ew neem of 37.5mg trenbolone-a eod, maakt geen **** uit...slaap dan nog geen 3uur...en dan vaak nog in stukken ook...zelfs met 10mg zolpidem tartraat op :(

-rodge

Jij hebt ook altijd wat.
 
slaap ook slecht van tren

heej Rodge waneer gaan we dat geld opmaken....:D
 
ik wel :mad: of ik nou 200mg trenbolone-e ew neem of 37.5mg trenbolone-a eod, maakt geen **** uit...slaap dan nog geen 3uur...en dan vaak nog in stukken ook...zelfs met 10mg zolpidem tartraat op :(

-rodge

Harder trainen en niet te veel neus pulleken...:p

Ik zou denk ik ook kiezen voor de test/tren combi maar ik heb geen ervaring met deca.
Maar dat voorstel van Rodge klinkt wel okay.
 
Back
Naar boven