MuscleMeat

Test p kuurlog.

Bezoekers in dit topic

Schepers10

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
151
Waardering
27
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Goedendag allemaal.

Ik ben van plan om een log bij te houden.
Kuurtje is als volgt, met twijfel tussen de 2.

Week 1 t/m 6, 150 mg eod test p.
Of
Week 1 t/m 8, 125 mg eod test p.

Hcg laat ik mee lopen uiteraard, nolva als nakuur.
Zondag gaat de eerste erin :)
 
In,
1050 mg per week dus, best veel hoor :D Hiervoor al kuur-ervaring?
 
Eod prik ik, niet elke dag ;) zal komen op 500, of 440 ongeveer. Dit wordt mijn tweede inject kuur. Hier en daar een oral, maar dat haalt niet meer aan.
 
Eod prik ik, niet elke dag ;) zal komen op 500, of 440 ongeveer. Dit wordt mijn tweede inject kuur. Hier en daar een oral, maar dat haalt niet meer aan.
Dacht al, vreemde manier en zou wel kut zijn dat elke dag. Zou wel kunnen in principe :lol:
 
Kuur zal 46 dagen zijn, dat is net iets meer dan 6 weken. Hoeveelheid wordt ongeveer 500mg per week.

Alvast wat informatie betreft het trainen. Ik focus zelf op hypertrofie, niet zo zeer op kracht. Hiermee bedoel ik dat ik 12 reps eruit gooi zolang dat mogelijk is.

Stats zijn:

120kg benchpress, 1rm.
140kg squat, 6 reps;
150kg deadlift, 4 reps.

Pin tijd zal rond 22.15 liggen in de avond, omdat ik dan zeker weet dat het mogelijk is gedurende tijd.
 
Gister eerste pin, niks bijzonders te melden. Pip is aanwezig maar niet storend. Vanavond UB trainen, verwacht niks bijzonders.
 
1 Week gehad nu. Pip was vervelend, echter begint het nu te wennen waardoor ik gewoon kan trainen.
Test flu was aanwezig de eerste 4 dagen.

Gewicht is ongeveer +2kg.
Vandaag upperbody gehad en merk dat er meer reps in de tank zit, tevens is de verzuring minder.
Wel merk ik dat mijn energie zodanig laag is halverwege de training dat de laatste lootjes minder gaan, wat kan dat zijn?
Gewoon meer eten?
 
1 Week gehad nu. Pip was vervelend, echter begint het nu te wennen waardoor ik gewoon kan trainen.
Test flu was aanwezig de eerste 4 dagen.

Gewicht is ongeveer +2kg.
Vandaag upperbody gehad en merk dat er meer reps in de tank zit, tevens is de verzuring minder.
Wel merk ik dat mijn energie zodanig laag is halverwege de training dat de laatste lootjes minder gaan, wat kan dat zijn?
Gewoon meer eten?
Kan van alles zijn oa slaap etc.
 
Back
Naar boven