XXL Nutrition

Test p Npp / Test p Tren A (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met mijn 16 jaar ben ik daar wel blij mee. Kom ik de kroeg tenminste in.

Haha ik niet
Leek eerder 18 voor ik begon met kuren en ik liep achter in mijn ontwikkeling en toen in een paar tren kuurtjes leek ik ineens 25 en ouder als ik on was erg jammer
Houd het voorlopig bij test en npp :)
 
Ik heb net je vorige kuurlog gelezen. Erg interessant en leest lekker weg. Ik ga in oktober voor het eerst experimenteren met AAS en heb gekozen voor de combi Test P + NPP. Ik doe ook mee aan het onderzoek bij Dr. de Ronde.
Ik las in je vorige log dat je tijdens het injecteren een naald verloor (brak volgens mij?) en je wellicht ging kiezen voor een andere naald. Met welke dikte heb je uiteindelijk geïnjecteerd in je glutes en quads, zonder problemen?
 
Ik heb net je vorige kuurlog gelezen. Erg interessant en leest lekker weg. Ik ga in oktober voor het eerst experimenteren met AAS en heb gekozen voor de combi Test P + NPP. Ik doe ook mee aan het onderzoek bij Dr. de Ronde.
Ik las in je vorige log dat je tijdens het injecteren een naald verloor (brak volgens mij?) en je wellicht ging kiezen voor een andere naald. Met welke dikte heb je uiteindelijk geïnjecteerd in je glutes en quads, zonder problemen?

Je begint met npp? Oke....
Zelf weten
Nee de naald bleef zitten en het spuitje gaat er dan af en de vloeistof eruit.
Ik neem altijd blauw (3cm) en nog steeds
M
 
Back
Naar boven