Fitness Seller

test p toevoegen aan het einde van me test e kuur?

Bezoekers in dit topic

scheurijzer

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.214
Waardering
52
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Zondag laatste inject test e gedaan van 10weekse kuur .

Deze ging als volgt:

1~10 500mg test enanthaat ew
1~4 50mg winstrol ed

Ik heb nog genoeg test prop liggen,om precies uit te komen vlak voor me vakantie incl nakuur.

Is het een idee om me kuur dus nog 2weken door te trekken met test p? Om zo nog het laatste uit de kan te halen? Ben toch al bezig.

Zit nu op 8kilo waar ook wel wat vocht bij zal zitten.

Zo ja,welke dosering?
Eod?
Ed?

Alvast bedankt!
 
In principe is het aan te raden om af te toppen met test p omdat je sneller aan de PCT kunt beginnen na de laatste inject. Waar je alleen wel op moet letten is dat de doseringen zodanig moeten zijn dat de bloedserumwaarden met prop gelijk of hoger moeten uitvallen dan met enanthaat. Dit om de laatste 2 weken nog te kunnen gainen en niet te stagneren. Om 500 mg test e te evenaren zou je ongeveer 450 mg test p per week moeten wegzetten.
 
450mg test prop per week? dat is 4.5ml is dat niet een beetje veel?
 
100mg eod volstaat ook??
 
Gaat je niks extras geven, enkel uitstel van het off gaan. Kwaad kan het niet iig.
 
Je gaat dan achteruit in dosering. Dat mag, maar de vraag is wat je er mee opschiet?


Thanx voor de info! Hier heb ik iets aan! Ik ga je advies aannemen en de 450mg test p verdelen over de weken vanaf aankomende zondag.
 
Het enige wat ik mij afvraag is wanneer je juist met die test p gaat beginnen.. een week na laatste test e inject? 2 weken?

nvm zie het al
 
Ik zal eerder stoppen. Die 2 weken geven je geen extra gains, of weinig gains.

Zou liever 2 weken eerder of gaan, voor een snellere herstel!
 
Back
Naar boven