MuscleMeat

Test P + Tren A + Mast M - kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Rebelbycause

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Dag allen,

Ik ben nieuw op dit forum, als geregistreerde en postende gebruiker maar ik lees wel al jaren mee. Ik ben 35 en 1m80 en momenteel 76kg op 8% BF

Ik heb vroeger, 10j geleden verscheidene kuren gedaan, weliswaar alleen langwerkende esters. Dan heb ik wegens omstandigheden niet meer zo intensief kunnen trainen en ben op 10j tijd veel spiermassa kwijt gespeeld en in vetmassa bijgekomen.

Ik heb een 8m geleden alles herpakt met lichte aanpassingen in mijn voeding en ben van 99 naar 88kg (+20%BF) gegaan op 4m. De daaropvolgende 4 maanden tot vandaag, heb ik een strak voedingsschema zonder cheats en met clean refeeds, opgesteld door een coach, gevolgd, waarbij ik de laatste 2 maanden Clen heb gesupplementeerd 2w on en 2w off, tijdens de off weken gebruikte ik T6. (Clen 160mcg) T6 (2 capsules). (Eigen initiatief, aangezien de coach daar geen advies over wil geven). Hij stuurt wel mijn voeding bij, indien ik on zou gaan.

Ik wil nu nog iets droger worden en proberen zoveel mogelijk droge spiermassa mee te pakken.
Wekelijkse 7-puntsvetmeting + aanpassing voeding.

Ik ben van plan om de volgende kuur te nemen, maar ik moet wel rekening houden met bestaande lichte gyno knobbels. Ik heb er niet veel last van, maar ze zijn er wel. Overblijfselen van al mn kuren 10 jaar geleden.

Ik heb bloedwaarden laten nemen en laten controleren. Deze zijn in orde. Tijdens en na de kuur ga in dit ook doen voor bepaalde waarden te laten opvolgen.

De kuur:

Wk 1-8: Testosteron Propionate 100 mg/eod
Wk 1: Trenbonone Acetate 50mg EOD
W 2-6: Trenbolone Acetate 100 EOD
Wk 2-8: Masteron Propionate 100 mg/eod

PCT
Wk 9-10: Nolvadex 40mg/day + Clomid 50mg/d
Wk 11-12: Nolvadex 20mg/day

Ik heb ook nog Aromasin bij de hand.

HCG kan ik helaas niet te pakken krijgen, toch geen betrouwbare.

Klopt dit kuurschema voor mijn doelen, zijn de verhoudingen goed of zouden jullie dit nog ergens aanpassen of dingen bij toevoegen en wat kan ik hiervan verwachten?

Kuurverleden:
Test E
Test E + Deca + Dianabol ( 2x)
Test E + Tren E + Winstrol injects (2x)
Test E + Boldenone + Oxymetholone (1x)

In het verleden had ik geen problemen met de nevenverschijnselen van de andere kuren.

Waarvoor dank voor de eventuele bijdragers.

Hoe zijn de bloedwaarden ?
het beste is om lange esters te pakken en anders ed met deze korte esters.

update: 160mcg Clen is erg veel. raadt dit niemand aan van de lezers van dit topic.

350mg test/mast prop ew gaat wel, je kunt er ook alleen 100mg TrenA bij zetten. ipv Tren kun je ook NPP pakken.
Mijn ervaring is dat TrenA wel harder aankomt dan E. zeker met warme dagen.(ik ging het beste op Parabolan)
als ik op 8% zou staan nu, zou ik langer gaan kuren zgn lean bulk. als je niet ED met slin spuiten wilt prikken zeker. lange esters kan ook wel eod voor stabiele bloedwaarde.
als je zoveel Tren wilt gebruiken zou ik zeker Caber overwegen om je prolactine onder controle te houden.

Laatst bewerkt:

update: 160mcg Clen is erg veel. raadt dit niemand aan van de lezers van dit topic.

350mg test/mast prop ew gaat wel, je kunt er ook alleen 100mg TrenA bij zetten. ipv Tren kun je ook NPP pakken.
Mijn ervaring is dat TrenA wel harder aankomt dan E. zeker met warme dagen.(ik ging het beste op Parabolan)
als ik op 8% zou staan nu, zou ik langer gaan kuren zgn lean bulk. als je niet ED met slin spuiten wilt prikken zeker. lange esters kan ook wel eod voor stabiele bloedwaarde.
als je zoveel Tren wilt gebruiken zou ik zeker Caber overwegen om je prolactine onder controle te houden. Bedankt voor je bijdrage.
Bedankt voor je bijdrage Bullshark. Ik heb het bijgeschakeld naar ED.

Wat betreft de 160mcg Clen raad ik voor beginners ook niet aan, ik heb dit redelijk vaak gebruikt en lage dosissen hebben weinig tot geen effect op mij helaas. Ik heb deze dosis niet heel de periode genomen, ik ben hierbij met een dosis van 20mcg begonnen en telkens om de 2/3 dagen verhoogd met 20mcg tot aan 160 mcg voor enkele dagen, vervolgens ben ik na 2 weken off te zijn telkens terug begonnen op 100 mcg en dit voor 3/4dagen en dan verhoogd met 20mcg en dan enkele dagen 160mcg en weer off. Mijn allereerste Clenkuur ooit was ik zelfs niet boven de 80mcg gegaan.

De lean bulk en langer kuren wil ik doen maar in een latere fase. De bedoeling is om nu 8 weken max on te gaan en dan 3-4m off te gaan en gewoon op onderhoud eten om alles zijn plaats te geven. Hierbij wil ik mijn herstelperiode opvolgen en aan de hand daarvan de volgende kuur inplannen.

De bloedwaarden waren allemaal tussen de normalen, buiten prolactine was lichtjes verhoogd, maar niets buitensporig.

als je zoveel Tren wilt gebruiken zou ik zeker Caber overwegen om je prolactine onder controle te houden.
Ik ga het volgende dan doen, ale verder doen, want ben sinds vandaag begonnen. Elke dag prikken is geen probleem. Oefening baart kunst zeker.

Wk 1-8: Testosteron Propionate 50 mg ED (Dag 1/ 100mg Testo Prop)
Wk 1: Trenbolone Acetate 25mg ED (Dag 1/ 50mg Tren A)
W 2-6: Trenbolone Acetate 50mg ED
Wk 2-8: Masteron Propionate 50mg ED

is dit eigenlijk goed, qua verhouding onderling Ratio T / TREN ?

Top, bedankt voor je bijdrage.

Ben benieuwd of ik snel kan terugkrijgen wat er ooit was 10j geleden 😭

Ik zou de tren achterwege laten ..
Test p 50 mg ed
Mast p 50 mg ed
Je kan er evt wat primo naast zetten 100 mg e3d .
Persoonlijk vind ik tren een erg zwaar middel en meer voor wedstrijd jongens .. Als ik vroeger wist wat ik nu weet had ik het nooit gebruikt . Mijn voorkeur is sowiso langere kuren met mildere middelen .

als je frontload wilt dan 1x 100mg opvolgend 50.
ratio maakt niet veel uit. Maatje van me zit nu op 300 test en 600mast ew
Ratio maakt niet veel uit? Jij en ik weten wat je bedoelt maar TS overduidelijk niet. Ratio maakt niet uit zolang je geen sides krijgt. 95% van de mensen zal op 300 test en 600 mast nogal last van een gebrek aan oestrogeen krijgen.

Ratio maakt niet veel uit? Jij en ik weten wat je bedoelt maar TS overduidelijk niet. Ratio maakt niet uit zolang je geen sides krijgt. 95% van de mensen zal op 300 test en 600 mast nogal last van een gebrek aan oestrogeen krijgen.
Meten is weten dikke

Ik zou de tren achterwege laten ..
Test p 50 mg ed
Mast p 50 mg ed
Je kan er evt wat primo naast zetten 100 mg e3d .
Persoonlijk vind ik tren een erg zwaar middel en meer voor wedstrijd jongens .. Als ik vroeger wist wat ik nu weet had ik het nooit gebruikt . Mijn voorkeur is sowiso langere kuren met mildere middelen .
Bedankt voor je advies.

Ik heb alles al en ben nu eig. al 3 dagen bezig. Ik ken de effecten van Tren, maar heb er toch voor geopteerd omdat dit het ‘beste’ was waar ik ooit on stond qua kracht/resultaat, weliswaar langwerkende. Nu is het de eerste keer kortwerkende, buiten nadeel van ED injects, voorlopig nog geen last van sides. Al bij al heb ik in het algemeen nooit echt veel last gehad van sides.

Ik wil geen wedstrijden doen en het is ook niet te bedoeling om veel cycles na mekaar te doen. Main goal op korte termijn veel verbeteren en onderhouden. Vervolgens na een recup periode op onderhoud en normalisatie van bloedwaarden, nog een cycle te doen, lean bulk, langwerkende. Dit is nog onder voorbehoud, afhankelijk van het resultaat. Veel massa is niet meer zo belangrijk voor mij, wel lean blijven en makkelijk onderhoudbaar qua voeding heel het jaar door

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven