Fitness Seller

test p, tren a, mast p, hcg, kuur advies

Bezoekers in dit topic

Matas

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2009
Berichten
64
Waardering
0
Hallo hallo,

Ben meer een lezer dan een poster maar zo nu en dan kom ik er met alles wat ik lees ook ff niet meer uit.
Voor mijn volgende kuur wil ik graag meer naar t cutten neigen dan t bulken. En kies dan ook voor een test, tren en mast cycle. Toevallig zijn deze 3 vooraf gemixt te krijgen alleen is verhouding niet geheel ideaal.

[testp 100mg, trena 75mg en mastp 75mg] terwijl ik liever [50-150-150] had gehad. Kan natuurlijk alles los kopen en zelf mixen maarja... geldkwestie.

Is de kuur zoals hieronder beschreven goed? Ik twijfel zelf namelijk aan de hcg en nakuur. Meningen/ voorbeeldschema's lopen juist op die dingen zo uiteen dus vandaar dat ik toch maar post.

wk 1-8 100mg testp /eod
wk 1-8 75mg trena /eod
wk 1-8 75mg mastp / eod

wk 7 maandag hcg 3000iu
wk 7 zaterdag hcg 3000iu
wk 8 donderdag hcg 1500iu
wk 9 disndag hcg 1500iu

wk 9-11 nolvadex 40mg/dag
wk 12-13 nolvadex 20mg/dag

Dus heb ik de hcg zo goed ingepland, mn gevoel zegt in week 7 paar dagen later beginnen met hcg zodat mn nakuur nog overlapt met de hcg? En de start van nolvadex is in week 9 niet op maandag maar ergens halverwege de week, donderdag ofzo. Dit omdat de AAS korte esters zijn en pas in wk10 aan nakuur beginnen te laat is toch?


En oja.. ik ben beginner (minder dan 5x gekuurd)
 
1) Je kunt inderdaad de verschillende AAS beter los kopen, zo heb je invloed op de verhoudingen en vaak zijn de items dan ook beter gedoseerd. En als cutten je doel is zou ik de test lager zetten dan je tren.
2) Je kuur met de hCG klopt niet.
3) Clomid is effectiever in het bevorderen van herstel dan nolvadex. En zeker die dubbele dosis de eerste weken is zinloos.
4) Vanwege de korte esters mag ja 4 dagen na je laatste inject wel beginnen met je nakuur.
5) Vanwege de korte propionate ester (20uur halfwaardetijd) is het verstandig elke dag te prikken.

Dus ik zou het zo doen:
1-8 Test P 50mg ED
1-8 Tren A 75mg ED
1-8 Mast P 75mg ED
1-9 hCG 2x 500iu EW
9-12 Clomid 25mg ED
 
De Prop ester is je langste ester dus 4 dagen je laatste prik beginnen met nakuren.
 
De Prop ester is je langste ester dus 4 dagen je laatste prik beginnen met nakuren.
nope
trenbolone acetate = 24uur
Test / mast propionate = 20uur
 
Begin zelf met tren A 50mg en mast P 50 (of evt 75)mg , tren A zet ik ED en mast P eod op aanraden van Cools (heb het over de mast)
Laat 250 test E lopen
 
Begin zelf met tren A 50mg en mast P 50mg , tren A zet ik ED en mast P eod op aanraden van Cools (heb het over de mast)
Laat 250 test E lopen
Dan spreekt Cools zichzelf tegen, gezien hij over het topic met de halfwaardetijden het volgende kon zeggen.
Die kloppen zover ik kan zien. Die andere halfwaardetijden waarbij enanthaat 10 dagen is kloppen inderdaad niet.
 
Ook zijn post even gequote, was eventjes zoeken. Deze held zal wel reageren wanneer hij tijd heeft, wordt gewaardeerd namelijk!

75mg tren ED is 525 mg/week met meer actieve stof per mg. Dus ik zou het op 50mg ED houden max.
Mast e 200mg/week erbij of mast p 50-75mg EOD.
 
Wow snelle reacties. Ok start van nakuur duidelijk. HCG is goed zo?
 
Ook zijn post even gequote, was eventjes zoeken. Deze held zal wel reageren wanneer hij tijd heeft, wordt gewaardeerd namelijk!
Ben heel benieuwd naar zn motivatie om de zeer korte prop ester EOD te doen.
 
Toch hoor ik hier en daar verschillende meningen over hcg. De een zegt zoals wat ik voorstel de ander wat GewoonDenny voorstelt. Is t niet zo dat je bij zware kuren Denny moet volgen en voor de wat lichtere kuren zoals ik voorstel
 
Toch hoor ik hier en daar verschillende meningen over hcg. De een zegt zoals wat ik voorstel de ander wat GewoonDenny voorstelt. Is t niet zo dat je bij zware kuren Denny moet volgen en voor de wat lichtere kuren zoals ik voorstel
Onderdrukking is onderdrukking, dus altijd vanaf week 1 t/m eerste week nakuur.

Lees: https://forum.bodybuilding.nl/topics/humaan-choriongonadotrofine-hcg-werking-en-gebruik.341481/
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar momenteel sta ik sterk achter de aanbeveling van ten minste 800 IU hCG per week (800-1000 IU, upperbound rekening houdende met interindividuele variabiliteit en wellicht incorrect gedoseerde hCG). Dit doordat de studie die ik citeer in de OP laat zien dat circa 500 IU duidelijk tekort schiet en ik tot op heden nog steeds geen andere studie kan vinden die de lagere dosering rechtvaardigt.

Daarnaast is het praktisch ook handig voor degenen die het in de koelkast bewaren. hCG wordt vaak geleverd in kleine vials die 5000 IU bevatten, na menging is deze oplossing dus enkele weken gekoeld houdbaar. Met de aanbeveling van ten minste 800 IU hCG per week kom je dus vrij goed uit met de houdbaarheid.

Bovendien kan ik absoluut geen bewijs vinden van permanente desensitisatie bij deze doseringen (zelfs niet bij wat hoger), dit is notabene ook niet voor de hand liggend gezien de vrij normale response op de steroidogenese bij deze doseringen.
 
Ook hier praat Cools anders over omdat hcg nog test zorgt dus t/m eerste week nakuur zou zonde zijn maar juist drie dagen na hcg beginnen nakuur. Please Cools help a brother out. En check die vraag hierboven over Mast P ook even, ED of EOD.
Zie onderstaande conversatie voor onderbouwing.

Vanaf week 1 t/m 1e week nakuur.

heb je hier misschien een korte onderbouwing van?

Sure, zodra jij een SERM neemt zijn je gonadotrofines (en dus LH) toch niet gelijk verhoogd, daarnaast beginnen velen al met hun nakuur terwijl er eigenlijk nog aardig wat wordt afgegeven van 't depot van de geinjecteerde steroide, wat bijgevolg ook niet echt bevorderlijk zal zijn voor stijging van de gonadotrofines in de eerste week. Verder zie ik in principe geen enkel nadeel om het t/m die eerste week door te trekken, dus 'n hele makkelijke afweging wat betreft risk/benefit.
 
Ook hier praat Cools anders over omdat hcg nog test zorgt dus t/m eerste week nakuur zou zonde zijn maar juist drie dagen na hcg beginnen nakuur. Please Cools help a brother out. En check die vraag hierboven over Mast P ook even, ED of EOD.

Tot en met eerste week nakuur is onzinnig. Verloren moeite van die eerste week nakuur. Gewoon beginnen na je hcg, want een anti-e kan pas werken als er geen sterke onderdrukking is door hcg. Test maar eens uit via bloedonderzoek. Hcg zetten en clomid of nolva erbij, je hypofyse zal niet reageren erop (LH en FSH blijft onveranderd).

Mast p eod omdat een propionaat ester een voldoende lang werkt.
 
Back
Naar boven