AndroidHealthClinic

test P tren A

Bezoekers in dit topic

bb123456789

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2007
Berichten
29
Waardering
0
volgend jaar ga ik een wedstrijd pakke, (m'n eerste)

wil in de laatste 8 weken van men dieet een kuurtje doen,

1-8 test p 100 mg eod
1-8 tren a 75 mg eod
3-8 wintrol 50 mg ed

wat denken jullie?
 
Dat zal zeker een lekkere kuur zijn.

De test zou ik op 150mg zettten! En misschien tren pakken t/m week 7 ivm herstel?
Ga je dan laag in calorieën of wil je juist massa aanzetten nog?
 
Dat zal zeker een lekkere kuur zijn.

De test zou ik op 150mg zettten! En misschien trenbolone pakken t/m week 7 ivm herstel?
Ga je dan laag in calorieën of wil je juist massa aanzetten nog?

Wat denk je zelf in de laatste weken voor de wedstrijd?;)
 
thnx gasten, ja laag in calorieen, even wat harder op de wedstrijd staan.

1-8 test p 100-150 mg eod (even over denken nog)
1-7 tren a 75 mg eod
3-8 winstrol 50 mg ed

hoe gaat dat eigenlijk? zet je de laatste inject op de dag vande wedstrijd of stop je al wat voor de wedstrijd of trek je m nog even door tot erna?
 
thnx gasten, ja laag in calorieen, even wat harder op de wedstrijd staan.

1-8 test p 100-150 mg eod (even over denken nog)
1-7 trenbolone a 75 mg eod
3-8 winstrol 50 mg ed

hoe gaat dat eigenlijk? zet je de laatste inject op de dag vande wedstrijd of stop je al wat voor de wedstrijd of trek je m nog even door tot erna?

Wat verwacht je er zelf van. wat is je onderbouwing om deze stack te gebruiken zonder mening van ander forumlid..?
 
wat bedoel je porterhouse?

Wat je onderbouwing is waarom je exact deze stack gaat nemen , en wat je ervan verwacht.

daar help je een ander die dit leest misschien ook mee.

nu krijg je reactie's van lekker enz.

denk toch dat je serieus bent dus vraag ik wat je onderbouwing ervan is en wat je ervan verwacht.
 
in de laatste weken voor de wedstrijd harder te worden, zonder vocht vast te houden.
wil ook geen 20 weken kuren,

en waarom ik geen andere aas neem is omdat ik nog niet met test p en tren a gekuurt heb hiervoor!

heb dus nog geen igf hgh t3 en al die rommel nodig, dat is wat ik denk, als ik fout zit, zeg het dan aub
 
Of maak even een log met je stats erbij en training / voedingsschema zo dat we kunnen

volgen hoe het gaat op weg naar je 1e wedstrijd

zie Arno1975
 
ok dan. wedstrijd is pas mei 2008! nog meer mensen die deze wedstrijd pakken?
 
ja das wedstrijd voor BFbF ;-) kheb dees jaar ook aan meegedaan.Welke reeks ga je meedoen?wat is je leeftijd?
 
Ziet er een lekker kuurje uit , maar idd zoals al is aangeven de Tren Ace 1 week vroeger laten stoppen ivm met herstel. Voor de rest veel succes
 
Beetje Mast toevoegen is misschien wel lekker....
 
thanx gaste.

@jp79, ik heb al deze stoffen nog nooit gebruikt test p tren a en winstrol. ik wil niet alles in 1 keer gebruiken, want als iets niet lekker gaat bij mij dan weet ik niet waar t aan ligt, en dat is dan weer k*t.

hou t op 3 stoffen.
 
Back
Naar boven