MuscleMeat

Test P Tren A....?

Bezoekers in dit topic

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
2.200
Waardering
81
Heren,

Van plan binnen 2-3weken volgende kuurtje te beginnen..

Wilde n kort kuurtje doen.. en toch maar ietsjes droger uitkomen..

1-6 Test prop 200 eod
1-6 Tren ace 150 eod

zie alleen wel op tegen het vele spuiten wil eigenlijk ook niet anders dan in mn bil injecteren en is toch 4ml per keer elke 4 dagen in de zelfde bil.. hoop dat ik dat aankan..

Ik twijfel nog of ik T3 wilt nemen anders zowieso ephedra met me cardio..

Stats: 1,93 m
110 kg
18%

Heb altijd wel rond dat percentage gezeten en wilde ook niet anders.. maar denk nu toch wel iets droger te willen.. In mn andere topic van me vorige kuur heb ik op aanraden van n vriend gezegt dat ik 14% ben om gezeik te voorkomen.. btje dom maarja.. tis zoals et is.. wilde nooit droog worden maar denk er nu toch wel wat aan.. en uiterraard nog n stuk groter..

Mn 1e kuur was als volgt:

1-10 Test e 500mg ew
1-8 Deca 200mg ew
1-3 Dianabol 30mg ed

ben ik 10kg mee gegroeid..

Commentaar?? Toevoegingen??
 
Begin eerst is met een CEA stack en meer cardio in je trainingsplan om je vetp.

te verlagen naar +- 10% daar ben je nog wel even druk mee.

vergeet verder niet je voeding aan te passen.

:D
 
Voeding uiterraard.. zit eigenlijk altijd in de bulk haha.. maar ben bang om de winst van me laatste kuur kwijt te raken als ik nu volop ga cardioen.. ben nu 4 weken off vandaar..
 
Voeding uiterraard.. zit eigenlijk altijd in de bulk haha.. maar ben bang om de winst van me laatste kuur kwijt te raken als ik nu volop ga cardioen.. ben nu 4 weken off vandaar..

Volop cardio is niet nodig, weet natuurlijk niet wat je nu doet maar je kunt je trainingschema ook aanpassen.


aangezien je stats ben je nog niet toe aan een kuur, je hebt een vvm van +-90kg wat bij jouw lengte zeker 100kg moet zijn,voor je uberhaupt nadenkt te gaan kuren.

succes verder.
 
Houdt het simpel, probeer eerst zo wat te cutten en pak anders;
week 1-6 50 mg winstrol ED
week 1-6 t3 op- en afbouwend (zelf maar opzoeken de hoeveelheden, persoonsgebonden)
week 3-4 clenbuterol
week 7-8 clenbuterol

Het is of cutten of groeien, als je wilt zakken in je vet% moet je daar helemaal voor gaan en dan niet massa aan willen zetten, dat is toch zeer moeilijk dan.
 
Laatst bewerkt:
Daar vergis je je denk ik.. Ben er echt wel aan toe.. Door n scheve ruggenwervel kan ik bijna geen benen trainen dus daarom mis ik wat gewicht.. mn armen meten 45cm.. en die daar kan je toch best mn ader op zien..
 
Houdt het simpel, probeer eerst zo wat te cutten en pak anders;
week 1-6 50 mg winstrol ED
week 1-6 t3 op- en afbouwend (zelf maar opzoeken de hoeveelheden, persoonsgebonden)
week 4-5 clenbuterol
week 7-8 clenbuterol

Het is of cutten of groeien, als je wilt zakken in je vet% moet je daar helemaal voor gaan en dan niet massa aan willen zetten, dat is toch zeer moeilijk dan.

Snap dat dat moeilijk word maar wil er toch ook tegelijkertijd bij groeien.. en winny ben ik bang voor mn gewrichten.. zijn al niet al te best daarom.. Als ik maar 3% zak ben ik al tevreden..
 
aangezien je stats ben je nog niet toe aan een kuur, je hebt een vvm van +-90kg wat bij jouw lengte zeker 100kg moet zijn,voor je uberhaupt nadenkt te gaan kuren.

succes verder.

Gewoon kureng! :D
 
Je geeft zelf aan dat je niet zozeer heel droog wil worden maar gewoon wat scherper eruit te zien, procentje of 3 te zakken? Je bent bang als je nu veel gaat cardioen spieren kwijt te raken, zou voor iets van vier tot zes weken anavar op lage dosering gaan voor het spierbehoud en veel gaan cardioen, voeding letten etc..

Vervolgens als je gezakt bent in vet% zou ik voor een test trem kuurtje gaan met miss aan het eind winny zoiets..
 
waar blijven de opmerkingen, anavar only is voor vrouwen? Ben opzich wel benieuwd wat andere over het topicstarters kuurtje vinden..
 
Ja!! niemand commentaar?? Ook voor et eerst dan gehe..
 
Het spierverlies valt wel mee als je goed cut, gewoon traag cutten en je tijd nemen en dan volgend jaar je kuurtje doen! 3 procent zakken ga je geen ballen van merken als je nog op 15 procent staat. Het zal er heel even tijdens de kuur beter uitzien maar erna weer net hetzelfde.
 
BTW: Henk de Tank, jou vet% is denk ca. 16,5%! Beter nog ff voor massa gaan man!
 
des te dikker je bent,des te meer je vet aanzet ivm conversie naar oestrogenen.

Lekker gaan cutten
 
Ja eerst een weekje of 6 naturel cutten daarna voor massa moet haalbaar zijn denk,,
 
maar omdat ik "net" uit mn kuur kom ben ik bang et kwijt te raken omdat je lichaam toch al catabool werkt.. daarom wil ik een kort kuurtje erbij..
 
Addicted vriend.. tja.. what can I say.. en tegen verlies van mn winst omdat ik ietsjes ga cutten.. dan ook maar gelijk ietsjes groeien..
 
Heren,

Van plan binnen 2-3weken volgende kuurtje te beginnen..

Wilde n kort kuurtje doen.. en toch maar ietsjes droger uitkomen..

1-6 Test prop 200 eod
1-6 Trenbolone ace 150 eod

zie alleen wel op tegen het vele spuiten wil eigenlijk ook niet anders dan in mn bil injecteren en is toch 4ml per keer elke 4 dagen in de zelfde bil.. hoop dat ik dat aankan..

Ik twijfel nog of ik T3 wilt nemen anders zowieso ephedra met me cardio..

Stats: 1,93 m
110 kg
18%

Heb altijd wel rond dat percentage gezeten en wilde ook niet anders.. maar denk nu toch wel iets droger te willen.. In mn andere topic van me vorige kuur heb ik op aanraden van n vriend gezegt dat ik 14% ben om gezeik te voorkomen.. btje dom maarja.. tis zoals et is.. wilde nooit droog worden maar denk er nu toch wel wat aan.. en uiterraard nog n stuk groter..

Mn 1e kuur was als volgt:

1-10 Test e 500mg ew
1-8 Deca 200mg ew
1-3 Dianabol 30mg ed

ben ik 10kg mee gegroeid..

Commentaar?? Toevoegingen??



pak je quads er bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lekker kuurtje, mooie dosage ook, je gaat 6 weken knallen:D
 
Back
Naar boven