Fitness Seller

test para deca proviron

Bezoekers in dit topic

Sri

Novice
Lid geworden
22 mrt 2013
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Hoi, nu mijn vakantie afgelopen is wil ik starten aan een nieuwe kuur.

stats. 35jaar 1,93meter 95kilo ~8%

verleden
1e kuur sus winstrol
2e kuur test-e winstrol tren-e

Net als mijn 2e kuur wil ik tren gebruiken, parabolan met als toevoeging wat deca voor gewrichten en proviron om gyno te voorkomen waar ik vorige keer week 7 beide last van kreeg.

3e kuur.
10 weken totaal
Maandag: 300test-e, 100deca, 76para
Donderdag: 300test-e, 76para.
v.a. week 3-10 50mg Proviron per dag
v.a. week 13 nova & clomid.

vragen:
injectiedagen
dosering
PCT hoeveelheden
ervaringen met titan producten
ik heb nog wat sustanon die over de datum gaat, kickstart of totaal onnodig?

Mvg, Sascha
 
als je deca en tren gebruikt zou ik caber halen man
 
is dit je eigen ervaring? ik zie niet direct de voordelen van caber>proviron
 
Waarvoor dan? Ik zit er ook op, vandaar.

sides vooral neem liever caber preventief als is t niet goedkoop dan dat je puffy nipples of lactatie krijgt
 
sides vooral neem liever caber preventief als is t niet goedkoop dan dat je puffy nipples of lactatie krijgt


Niet mee eens.
Ik zou sws nooit iets preventief nemen. En al helemaal niks tegen verhoogde prolactine waardes.
Bij beginnende gyno kan je nog steeds op tijd erbij zijn en beginnen met nolva.
Caber zou ik nooit pakken of er moet na een bloedtest uitwijzen dat prolactine verhoogd is.
Ben nog wel benieuwd naar bloedtesten van mensen die een verhoogd prolactine waarde hebben door tren.
 
Niet mee eens.
Ik zou sws nooit iets preventief nemen. En al helemaal niks tegen verhoogde prolactine waardes.
Bij beginnende gyno kan je nog steeds op tijd erbij zijn en beginnen met nolva.
Caber zou ik nooit pakken of er moet na een bloedtest uitwijzen dat prolactine verhoogd is.
Ben nog wel benieuwd naar bloedtesten van mensen die een verhoogd prolactine waarde hebben door tren.

op een gram tren neem ik t risico niet ^^
 
Ik heb puberale gyno helaas, maar ook op een gram tren is het voor mij geen risico.
Heb nooit ergens last van.
 
Heb net ff potje npp bij me tren A gebruikt maar vond nou geen grote meerwaarde. Jij wel?

Ik neem test e / DecA en 250mg Tren ernaast oa voor de Bloat, ik heb hier erg snel last van. Maar met de Tren ernaast valt dit alles mee. Ben wel tevreden tot nu toe (week 4)

Puffy nippels of gyno heb ik nu totaal geen last van.
 
Ik neem test e / DecA en 250mg Tren ernaast oa voor de Bloat, ik heb hier erg snel last van. Maar met de Tren ernaast valt dit alles mee. Ben wel tevreden tot nu toe (week 4)

Puffy nippels of gyno heb ik nu totaal geen last van.


Oh op die manier! Ja ik zat op 250 test 350 ace 250 npp. Laat nu ff tren ace aflopen en begin zo met de tren E ( wil even die tren sides eruit nu)
 
Ik heb puberale gyno helaas, maar ook op een gram tren is het voor mij geen risico.
Heb nooit ergens last van.

Had het zelf ook en heb het laten weghalen dus geen zin om weer puffy nips te krijgen lol bedoeling is een gram tren a einde van de cycle dus
 
Laatst bewerkt:
Ik heb juist met tren harde nips :p
Met sterk aromatiserende middelen heb ik wel een beetje puffy nips maar daarom wil ik me vp ook nooit meer te hoog laten worden.
Wel lekker gram tren a [emoji16]
 
Alleen op tren geen last van gevoelig wordende tepels.. Neem nu test, bold en tren en merk aan mijn linker tepel weefsel wat nog vrij zacht en oppervlakkig is, maar ik ga nu wel beginnen met arimidex! Wil namelijk niet dat dit gaat groeien...
 
algemeen vraagje, wat is jullie ervaring met pct na een 19 nor? Op veel amerikaanse fora lees ik dat nolva absoluut not done is ivm progesteron/prolactine, en dat na een 19nor cycle altijd clomid moet worden gebruikt.
Echter zie ik hier daar weinig tot niets over vermeld
 
ik vind zelf dat je de 19 nor achter weegen moet laaten als je nog kuurtjes doet.
 
i.v.m. zware herstel. Is het imo ook niet waard als je niet cruist/blast.
 
Ah op die fiets, je bedoelt met kuurtjes dat je daarna pct gaat doen.. Wel mee eens dan idd.
 
Back
Naar boven