Fitness Seller

Test/Primo afmaken met test/tren/mast/winny? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kidmonster

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
4.251
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hey,

Ik had laatst een topic gemaakt over tren kennismaking. Nu ben ik me toch af aan het vragen om het iets te veranderen. Ik wil graag jullie mening hier over.

Huidig: Zit nog in week 9, maandag 10.
500 test
600 primo

Had er denk ik iets meer van verwacht al heb ik qua resultaat niks te klagen. Begonnen op 92 a 15% sta nu op 89 en 12%. Heb 2x een week niet goed kunnen trainen en eten wegens redenen. Niet aas gerelateerd dus had meer in gezeten.

Nu ben ik aan het overwegen om het als volgt te doen:

1-10 500 test E
1-10 600 primo
10-16 250 test E
10-16 350 mast P
10-16 350 tren A
12-16 50 winny

Nakuur:
hcg 2x500iu t/m 1e week nakuur
5 weken 20mg nolva
5 weken 20mg aromasin

Doel: die 90 te blijven behouden op 8%
 
Zou kunnen maar ik zou dan je dosering nog iets hoger doen. Of wil je er alleen op cutten?

Als je ervaring hebt met tren, en dat heb je geloof ik, dan zou ik wat extra zetten.
 
denk dat winny niet veel extra gaat doen boven op tren en mast, zou ik er precies uit laten
 
Zou kunnen maar ik zou dan je dosering nog iets hoger doen. Of wil je er alleen op cutten?

Als je ervaring hebt met tren, en dat heb je geloof ik, dan zou ik wat extra zetten.

nee word 1e keer tren, om die reden ook ma 6 weken ace.

doel is idd cut

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:11 ----------

denk dat winny niet veel extra gaat doen boven op tren en mast, zou ik er precies uit laten

oke dat dacht ik ook al. meer mast/tren > winny of gewoon zo laten?
 
Je kan nadien nog verhogen tren a, vond ik best wel heftig
 
Ja dan is 100eod goed man.

En ik zou de winny er bij wel lekker vinden hoor. Als je dan iets zou laten vallen zou ik eerder de mast er uit gooien en 80mg winny nemen ofzo.
 
Ja dan is 100eod goed man.

En ik zou de winny er bij wel lekker vinden hoor. Als je dan iets zou laten vallen zou ik eerder de mast er uit gooien en 80mg winny nemen ofzo.

oke, ja denk dat winny iets is wat je moet ervaren. love it or hate it

Mocht ik de mast er uit laten, zou je dan primo nog er in laten en winny erbij toe voegen aangezien ik toch nog met de primo bezig ben of die er ook uit

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Je kan nadien nog verhogen tren a, vond ik best wel heftig

daar ben ik ook bang voor, 100 eod en als ik er niet tegen kan laat ik het vallen.
 
Ik zou de mast er in laten man! De winny heb ik zelf idd ook als overbodig ervaren en is sowieso af te raden aan het einde van een kuur. Tren op 50 vind ik ook aan de lage kant aan de kuur geplakt maar persoonlijk wil ik ook nooit meer tren om de heftige bijwerkingen
 
Ik zou de mast er in laten man! De winny heb ik zelf idd ook als overbodig ervaren en is sowieso af te raden aan het einde van een kuur. Tren op 50 vind ik ook aan de lage kant aan de kuur geplakt maar persoonlijk wil ik ook nooit meer tren om de heftige bijwerkingen

oke duidelijk, winny twijfel ik ook nog zwaar aan.



Ik heb alles thuis behalve de mastP en winny. Om die reden twijfel ik om de mast P te vervangen en tot week 14(16?) nog primo door te blijven zetten. Of toch mast aanschaffen wat denken jullie
 
Mast aanschaffen, winny weglaten ;)

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Primo duurt wel altijd eventjes totdat het op volle toeren draait he ;) daarom word het 16 weken gebruikt
 
Mast aanschaffen, winny weglaten ;)

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Primo duurt wel altijd eventjes totdat het op volle toeren draait he ;) daarom word het 16 weken gebruikt

ja klopt, begin het qua hardheid ook echt goed te merken. duurt idd langer
 
Ik zou dan de primo lekker laten doorlopen. Dan mast er uit en veel winny er in.

Maar zoals je hier boven al leest is dat een persoonlijke keuze haha. Je hebt niet zo veel aan ons ;)
 
Ik zou dan de primo lekker laten doorlopen. Dan mast er uit en veel winny er in.

Maar zoals je hier boven al leest is dat een persoonlijke keuze haha. Je hebt niet zo veel aan ons ;)

ja idd, winny zou ik evt laatste 4 weken kunnen pakken dus heb nog ff bedenk tijd.





Als volgt blijft het zo staan:
1-16 test e 500
1-16 primo 600
10-16 tren a 350
12-16 winny (twijfel)
 
Niet twijfelen! Gewoon niet doen :roflol:
 
Niet twijfelen! Gewoon niet doen :roflol:

haha ja ik kan ook de laatste weken nog een gram primo er op gooien, heb er nog genoeg voor om het te doen ook :o
 
Dan is doortrekken beter ;) 1 week een gram is niet echt functioneel.. Ben benieuwd hoe je op tren reageert ik werd er helemaal gek van (op 150ED maar op 100 ook al)
 
Dan is doortrekken beter ;) 1 week een gram is niet echt functioneel.. Ben benieuwd hoe je op tren reageert ik werd er helemaal gek van (op 150ED maar op 100 ook al)

ik ga op 100 eod ziten, ben van mezelf niet echt agressief dus hopelijk zit dat nu ook mee. enigste waar ik moment echt bang voor ben is het zweten, doe ik nu al belachelijk veel en bloeddruk/cholesterol moet ik echt in de gaten houden.
 
jullie zijn welkom op de begrafenis als het fout gaat :roflol:
 
Back
Naar boven