MuscleMeat

Test- primo en bold kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doe dan eens die abbs laten zien, want het oogt niet als 10% op basis van die arm pics. No homo btw.

Wat een poep praten mensen hier man met jullie stats. Geef deze man advies en klaar. Hij heeft ig ingelezen in de materie. Ik zou Test 750 1-14, bold 600mg 1-14. Primo weg laten voor nu
Je maakt een geintje toch?

Dat iemand vind dat we poep praten omdat we het over stats hebben neemt niet weg dat je gewoon te jong bent om te kuren geneeskundig gezien (en ook volgens de forumregels hier het niet de bedoeling is); het is heel simpel, als je endocriene systeem nog niet volwassen is en je gaat op deze manier (helemaal met deze hoeveelheden) met je system fucken dan loop je het risico dat het goed mis gaat. De een is sneller lichamelijk volwassen dan de andere, maar 20 is gewoon doorgaans echt te jong, en deze hoeveelheden zijn gewoon overkill.

Ook vind ik niet dattie zich ingelezen heeft, hij komt voor een eerste kuur met een bizarre stack als je het mij vraagt. Als je je hebt ingelezen (zeker met alle recente topics hier) dan zou je denken dat hij meer in de richting van een test 500 zou gaan zitten, HCG zou laten meelopen, en niet gelijk alles bij elkaar op zulke hoge doseringen. We hebben het hier over z'n eerste keer pinnen!? Vind het raar dat je iemand die nog nooit gepind heeft gelijk test op 750 en bold op 600 aan gaat raden. Dat is toch gewoon ook een dikke overkill?! Ventje weegt 75kg!!?!??

Met test op 500 of zelfs 750 (god, why) denk ik echt dat het zonde is om daar dan nog bold op 600 bij te zetten, of uberhaupt andere middelen op zulke relatief hoge doseringen. Maar goed, ik ben wel benieuwd wat anderen hierover te zeggen hebben...
 
Iets te veel van het goede voor de eerste keer , hou het bij 500mg test en 500 bold ,dit is voldoende!
bold is mild dus kan je er gewoon bijgooien. Primo voor een volgende x

12 weken is wel nodig met bold dus evt wat bijbestellen.

2 weken na je laatste injectie beginnen met nolvadex, 20mg per dag voor een week of 3 a 4 zal voldoende zijn.

succes.
 
Je wilt abs hebben? Dan ben je geen 10% want met 10% heb je abs.

Verder: je gaat het toch doen ondanks wat hier gezegd wordt. Doe dan gewoon test - primo en een goed dieet. De dosering is afhankelijk van hoeveel je gear je in huis hebt, maar als je te kort komt kun je beter 1-2 vialtjes bijkopen dan te laag doseren.
 
kzou graag een sixpack willen eigenlijk maar ook beter gevormde chest en biceps enzo... ma ik weet niet of ik genoeg primo daar voor heb want ik heb 4 potjes van 12ml maar kweet niet voor hoelang ik daar mee kan gaan dan samen met die test

Potjes met 12mg primo? Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat dit geen primo is of zwaar ondergedoseerd. Primo is een dure grondstof namelijk en als je dat een beetje fatsoenlijk wilt doseren ben je best wat centjes kwijt. Zou gewoon 500mg test met 400mg deca nemen als eerste inject kuur. Maak het niet te moeilijk voor jezelf. En zoals hierboven gezegd: op 10% zouden je abs wel duidelijk zichtbaar moeten zijn dus vraag jezelf maar af of je echt 10% bent.....
 
Iets te veel van het goede voor de eerste keer , hou het bij 500mg test en 500 bold ,dit is voldoende!
bold is mild dus kan je er gewoon bijgooien. Primo voor een volgende x

12 weken is wel nodig met bold dus evt wat bijbestellen.

2 weken na je laatste injectie beginnen met nolvadex, 20mg per dag voor een week of 3 a 4 zal voldoende zijn.

succes.

Thx en jah ik heb het van een vriend gekocht voor een appel en ei want hij wou geen injects meer doen wegens striemen enz... meer weet ik niet maar ik heb gewoon alles gekocht.

ik heb 3 potjes bold van 12 ml kweet niet of het genoeg is voor 12 weken?

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Potjes met 12mg primo? Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat dit geen primo is of zwaar ondergedoseerd. Primo is een dure grondstof namelijk en als je dat een beetje fatsoenlijk wilt doseren ben je best wat centjes kwijt. Zou gewoon 500mg test met 400mg deca nemen als eerste inject kuur. Maak het niet te moeilijk voor jezelf. En zoals hierboven gezegd: op 10% zouden je abs wel duidelijk zichtbaar moeten zijn dus vraag jezelf maar af of je echt 10% bent.....

jaah ze hebben zo een machientje op de fitness en dat zegt 10% je ziet de vorming wel maar niet dat ze eruit poppen
 
en dit gaat mijn voeding schema zijn, khoop dat jullie dit goed vinden en of nog aanpassingen ofz willen door geven
 

Bijlagen

  • fitness-dieet-droog.doc
    16,8 KB · Weergaven: 92
1955 kcal... :rolleyes:
 
Waarom zou je cutten met 10% en 75kg? Zie het nut daar niet zo van... Pak dan gewoon een goede massakuur jeez
 
En dan te bedenken dattie zowat 1,5gr in de week aan spul wilde zetten...
 
Je wilt abs hebben? Dan ben je geen 10% want met 10% heb je abs.

Verder: je gaat het toch doen ondanks wat hier gezegd wordt. Doe dan gewoon test - primo en een goed dieet. De dosering is afhankelijk van hoeveel je gear je in huis hebt, maar als je te kort komt kun je beter 1-2 vialtjes bijkopen dan te laag doseren.

10 procent heeft niks met abs te maken maar waar jij vet hebt om je lichaam bro..

Ik ben 10 procent en droog op mijn armen en chest en heb veel op mijn buik en rug
 
10 procent heeft niks met abs te maken maar waar jij vet hebt om je lichaam bro..

Ik ben 10 procent en droog op mijn armen en chest en heb veel op mijn buik en rug

true hangt van persoon tot persoon af maarja laat ze doen... :D
 
primo en test worden beschouwt als een kuur voor te cutten ;)


Onzin. Ga eens beter inlezen.

Met test primo kun je prima aankomen. Maar ligt aan je dieet!

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

true hangt van persoon tot persoon af maarja laat ze doen... :D


Hoor hem. Denkt dat ie alles weet haha. En dan zegt ie test - primo is een cutkuurtje.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

10 procent heeft niks met abs te maken maar waar jij vet hebt om je lichaam bro..



Ik ben 10 procent en droog op mijn armen en chest en heb veel op mijn buik en rug


Ok, zou inderdaad kunnen. Maar meeste mensen met 10% hebben toch wel abs. Uitzondering daargelaten dus blijkbaar :)
 
Op die dosering is het inderdaad een cutkuur, of beter gezegd een kutkuur. Betwijfel ook ten zeerste of je echt primo hebt. Gewoon test+deca doen waarom zou jij in vredesnaam willen cutten???
 
Je snapt het echt niet he :D Eerste keer pinnen, je weegt 75kg, en je wil 1,5gram aan spul gaan zetten. Met zo'n cutschema ga je op test-500 heel mooi droge massa pakken, zal je vet/vocht minimaal zijn en kan je mooi zien hoe je lichaam op test reageert en eerste keer pinnen. Ik denk serieus dat het verschil tussen een test 500 only en wat jij voorstelt met deze macro's nog geen anderhalve kilo verschil gaat uitmaken aan het einde van wat je overhoudt. En sowieso snap ik niet wat je nou wilt cutten met je 1.86m en 75kg. Je bent toch niet anorexiaal?
 
Onzin. Ga eens beter inlezen.

Met test primo kun je prima aankomen. Maar ligt aan je dieet!

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------




Hoor hem. Denkt dat ie alles weet haha. En dan zegt ie test - primo is een cutkuurtje.

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------




Ok, zou inderdaad kunnen. Maar meeste mensen met 10% hebben toch wel abs. Uitzondering daargelaten dus blijkbaar :)

Idd, daarom heb ik kut genetics :roflol: als je pics van me ziet zou je zelfs denken onder de 10
 
zou inderdaad ook niet verder cutten maar eerst wat meer massa pakken, anders hou je weinig over.
500 test met wat bold of primo is verders prima. ga alleen niet te diep met je voeding, probeer gewoon schoon te eten op onderhoud, dan zal je massa pakken en tegelijkertijd ook wat vet verliezen. het maakt wat dat betreft niet zo veel uit wat je gebruikt, het heeft allemaal met je voeding nodig in welke shape jij komt te staan ;)
 
man man man... Wat een idioot.

1. Weegt 75 wilt kuren
2. is te jong
3. zen eerste kuur slaat werkelijk helemaal nergens op
4. hij blijft maar herhalen dat die niet weet of die genoeg ML heeft voor zijn kuur
5. hij schrijft zin kuur in ML ipv MG


Als je dan toch wilt kuren... Pak aub gewoon een test only 500mg.. Je weegt 75 kom op zeg.

Primo die je hebt is soieso fake bold op 500 heb je niet veel aan, primo op 500 trouwens ook niet.

Test op 500mg met eventueel een kickstart winny.
 
Back
Naar boven